PDA

View Full Version : James Toney vs Mark Hunt in de ufc?



54321
14-07-2010, 10:25
Mocht Toney verliezen van Couture denk ik dat dit een hele mooie matchup is.
Een elite bokser en ex-werelkampioen tegen een voormalig meervoudig k-1 kampioen.

Toney heeft natuurlijk het voordeel wat betreft het bokswerk, maar Hunt kan ook goed boksen en daarbij ook nog aardig trappen.
Mocht deze partij om de een of andere reden naar de grond gaan, geef ik Hunt het voordeel omdat hij gewoon veel meer ervaring heeft.

Toney is nog nooit k.o gegaan en Hunt maar een keer tegen powerpuncher Manhoef.
Denk dat Hunt deze partij op tko wint doormiddel van lowkicks in de derde ronde.
Benieuwd wat jullie van deze pot vinden..

dirk5
14-07-2010, 10:28
Mocht Toney verliezen van Couture denk ik dat dit een hele mooie matchup is.
Een elite bokser en ex-werelkampioen tegen een voormalig meervoudig k-1 kampioen.

Toney heeft natuurlijk het voordeel wat betreft het bokswerk, maar Hunt kan ook goed boksen en daarbij ook nog aardig trappen.
Mocht deze partij om de een of andere reden naar de grond gaan, geef ik Hunt het voordeel omdat hij gewoon veel meer ervaring heeft.

Toney is nog nooit k.o gegaan en Hunt maar een keer tegen powerpuncher Manhoef.
Denk dat Hunt deze partij op tko wint doormiddel van lowkicks in de derde ronde.
Benieuwd wat jullie van deze pot vinden..

Als beide gasten eerst in een tijdmachine gaan zitten vind ik het goed, maar op deze manier.... nee, dan hoeft het voor mij niet.

Marco
14-07-2010, 11:35
toney is defensief te vergelijken met mayweather, peek a boo, philly shell defense, of dat echt handig is als je ook mag trappen moet ik nog zien maar ik denk dat hunt het niet lukt om toney eruit te slaan, ik denk dat toney met zijn boxing skills, timing, perfekt plaatsen en een goede punch het wel lukt om hunt er op het puntje van zijn kin uit te slaan...

Nopain85
14-07-2010, 14:50
Hunt had al moeite met die japanse boxer , toney zou hem staand kapot maken .

amilster
14-07-2010, 16:30
Hunt is volgens mij ook een keer op KO neergegeaan op een levertrap van Schilt nog niet zo lang geleden toch?

Ik denk dat Toney hunt er wel uit slaat, Hunt kennende zal hij het niet naar de grond gaan brengen

Sendur
14-07-2010, 16:43
Ik zou hier een double K.O willen zien.