PDA

View Full Version : Roy Nelson gets Junior dos Santos because nobody else wanted to fight him



Devilprince
16-07-2010, 10:40
"Anybody that actually follows the sport who actually knows my style and knows what I can do doesn’t underestimate me. I may not be a Greek god, or what people think a fighter looks like, but I’m definitely a fighter. Dos Santos is the pinnacle of guys in the UFC. He’s the number one contender for sure in the heavyweight division. Nobody wants to fight him in the UFC, hence why I’m here fighting him. I pretty much got an email from Joe Silva asking if I wanted to…actually, not even asking me if I wanted to, but telling me that I was fighting Dos Santos next, and here I am."

MMA Mania - UFC blog for UFC news, results, videos, rumors, fights, pics and tickets (http://www.mmamania.com/)

Tony Galento
16-07-2010, 11:08
We moeten die bolle zeker niet onderschatten.

steftheboxer
16-07-2010, 11:33
zeker weten Roy is een zeer gevaarlijke tegenstander maar ik zie toch geen toekomstige kampioen in hem

bryan
16-07-2010, 11:44
zou de sport wel weer veranderen.. fuck krachttraining... just eat a whopper... maar deze man heeft zeker skills

Mule-Kick
16-07-2010, 12:02
Skills heeft ie zeker, maar die heeft Dos Santos toch ook wel.. Ben wel benieuwd naar deze partij

Juul
16-07-2010, 12:21
Tijdens een gevecht van Nelson bij een UFC vertelde Joe Rogan tijdens zijn commentaar, dat collega's van Roy Nelson beweren dat ie een echte trainingsbeest is en als laatste de gym verlaat. Sommigen zijn nu eenmaal anders gebouwd.

Wikipedia: Zwarte band Jiu Jitsu onde Renzo Gracie. O.a. getraind met Coutre, Ortiz en K. Shamrock. Gewonnen van Mir bij een grapling toernooi en voormalig IFL kampioen. JDS grootste fout zou onderschatting kunnen zijn. JDS is trouwens één van mijn favorieten.

Om zijn zelfspot na een overwinning wat zijn vette pens betreft moet ik steeds erg lachen.

Tony
16-07-2010, 12:37
rrrrepost

hier verder: Roy Nelson wants his shot at Lesnar after Dos Santos (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?106323-Roy-Nelson-wants-his-shot-at-Lesnar-after-Dos-Santos)