PDA

View Full Version : Fabricio Werdum On UFC: "They Used Me And Threw Me Out"



Devilprince
20-07-2010, 10:40
Despite the 50/50 run, Werdum feels his exit from the company wasn't exactly handled with as much respect as he would have liked. The now revived heavyweight contender told PVT Mag that he felt used by the UFC. “They kind of used me and threw me out. That UFC business is complicated," Werdum said to the Brazilian publication.

He continued, "It’s tough to swallow that they would terminate your contract after two nice wins just because you lost the last one, regardless of how it happened. Business is business, it seems, and there’s no soft spots involved. That’s how it works - if they don’t like it, you’re out."

Werdum concluded, "Naturally there’s a little resentment, but since we must be professional with everyone, I can’t take it personally. If that’s the road you choose, you could get in trouble so it’s best to stay professional.”

MMA News - Werdum On UFC: (http://www.mmanews.com/news/88412/page/4)

Garcia
20-07-2010, 10:54
Nu heeft hij toch de UFC bewezen dat hij zeker een top vechter is door de nr 1 HW van de wereld te verslaan.

superfreak
20-07-2010, 10:58
Zou je denken. Echter zegt Dana dan weer dat Fedor niet de #1 heavyweight is. Had Werdum verloren dan zou Dana zeggen niet meer dan logisch, daarom hebben we hem gecut...

XanaduNL
20-07-2010, 11:54
Volgens mij was het vrij simpel. Hij wilde meer geld dan de UFC hem aanbood.
Net als bijv. Dan Henderson.

Dan is het toch gewoon "no deal", en kan je het beide partijen niet kwalijk nemen.

remco pardoel
20-07-2010, 12:10
Beide partijen niet kwalijk nemen?

UFC betaald mensen zwaar onder naar wat er binnen komt aan netto winst binnen hun bedrijf.

Een top tien atleet moet er voor zorgen dat hij in zijn loopbaan er voor zorgt dat hij zijn pensioen geregeld heeft.
iemand die vijf jaar (en meer) 18 uur per week traint, geen of weinig sociaal leven er op na kan houden.
Dus ook niet een coorperate carriere kan maken moet er voor zorg dragen dat hij kan en mag gaan rentenieren na zijn actieve sport loopbaan

dark
20-07-2010, 12:39
Beide partijen niet kwalijk nemen?

UFC betaald mensen zwaar onder naar wat er binnen komt aan netto winst binnen hun bedrijf.

Een top tien atleet moet er voor zorgen dat hij in zijn loopbaan er voor zorgt dat hij zijn pensioen geregeld heeft.
iemand die vijf jaar (en meer) 18 uur per week traint, geen of weinig sociaal leven er op na kan houden.
Dus ook niet een coorperate carriere kan maken moet er voor zorg dragen dat hij kan en mag gaan rentenieren na zijn actieve sport loopbaan

Ze trainen wel mee dan 18 uur pw.. Maar je hebt zeker gelijk.

XanaduNL
20-07-2010, 12:58
Mjah, ik doelde er meer op dat UFC niet meer geld over had voor Werdum, waarom zouden ze dan toch door moeten gaan met hem?