PDA

View Full Version : een oude partij van dick frij



superstucie
20-07-2010, 14:49
maeda trapt na! http://www.youtube.com/watch?v=YE6SKaUqvRM

bryan
20-07-2010, 14:57
ach dick was ook niet vies van een trapje of stootje na...

Slome
20-07-2010, 15:01
ah heerlijke harde partij van DICK VRIJ

Peter0711
20-07-2010, 15:24
Leuke wedstrijd om weer s te zien!

076
20-07-2010, 16:27
die met die lange haren ..... is dat Rene Rooze?

detje
20-07-2010, 16:51
dickie verloor toen zo triestig van paul varelans, maar zijn afscheidspartij i.d. arena tegen patterson was top, die sloopte hij volledig, waarbij iedere klap/trap/knie werd begeleidt door een uitzinnig publiek..

bryan
20-07-2010, 16:56
dickie verloor toen zo triestig van paul varelans, maar zijn afscheidspartij i.d. arena tegen patterson was top, die sloopte hij volledig, waarbij iedere klap/trap/knie werd begeleidt door een uitzinnig publiek..

wel mooi dat interview ervoor of erna waar dick gewoon toegeeft dat hij zwaar onder de middelen in de rong stond.. en nu allemaal vallen over overeem en andere..

Pernik
20-07-2010, 19:35
Hij kijkt altijd zo vriendelijk

marrilia
20-07-2010, 20:51
dit is volgens mij een work....stond rings bekend om...

Tony Galento
20-07-2010, 21:35
die met die lange haren ..... is dat Rene Rooze?


yep

bad hair day.

superstucie
20-07-2010, 21:40
wat is in godsnaam een work??

yuko
20-07-2010, 21:52
wat is in godsnaam een work??

dat de uitslag al vast stond.

superstucie
20-07-2010, 21:57
aha money money!!

Marco
20-07-2010, 22:16
work or not a work, that's the question of zoals dick vrij later zou zeggen met de microfoon in de ring : is dat echt of niet ?!
nostalgisch filmpje, bedankt !

detje
20-07-2010, 23:29
wel mooi dat interview ervoor of erna waar dick gewoon toegeeft dat hij zwaar onder de middelen in de rong stond.. en nu allemaal vallen over overeem en andere..

oke..wist ik niet,haha..ik dacht dat dick altijd wel wat opgefokt was..maar goed, dat doet voor mij niks af ah feit dat het een geweldig spectaculaire vechter was, er gebeurde altijd iets wanneer hij vocht, dat kun je van de berekenende vechters van tegenwoordig lang niet allemaal zeggen..

Illest
20-07-2010, 23:53
door dit soort vechters heeft het lang geduurd voordat ik mma (toen freefight) leuk vond.

ik vind het 3x niks.....troep gebruiken, natrappen, dat opgefokte....sorry

bladetrinity
21-07-2010, 10:37
door dit soort vechters heeft het lang geduurd voordat ik mma (toen freefight) leuk vond.

ik vind het 3x niks.....troep gebruiken, natrappen, dat opgefokte....sorry

Vechter van nu gebruiken natuurlijk niks??

Illest
21-07-2010, 10:45
Vechter van nu gebruiken natuurlijk niks??

Zal best hoor..


maar ook de skills vond ik niet je-van-het....ik vond dit echt vreselijk om aan te zien vroeger....

maar een ieder z'n mening toch

Slome
21-07-2010, 12:10
heerlijk good old times,,, heb nog videobanden liggen!!!

makavelli
21-07-2010, 14:37
is toch allemaal nep joh

superstucie
21-07-2010, 14:42
heerlijk good old times,,, heb nog videobanden liggen!!!
o ja?? heb je die partij van varelans ook? zo ja,die zou ik graag willen zien:)

arabic-sniper
21-07-2010, 16:15
ah heerlijke harde partij van DICK VRIJ

Nou wat hard zeg :S

kooivechter
22-07-2010, 00:24
haha wat een work een aanfluiting. pro wrestling. zou wel een paar echte potte willen zien van dick, gewoon met de vuisten. iemand idd die partij van paul varelans

roni
22-07-2010, 00:49
Dan heb je de partij tegen Patterson zeker niet gezien meneer de kooi vechter.
Dick is en blijft een knokker. Dus RESPECT

Lionheart
22-07-2010, 02:08
Dick is één van de mannen (Yvel, Kasteel, Nijman, Faverus, Dave vd Veen, Sander Mckiljan, Schilt, Valentijn, Schreiber etc) van het eerste uur van het freefight in NL.
Het niveau qua vechten was niet hoog toen, omdat er vaak op 1 discipline werd getraind of staand of op de grond
er werd niet aan crosstraining gedaan net nu, maar het waren echt wel mannen die tot het bittere eind gingen.

superstucie
22-07-2010, 09:50
Dick is één van de mannen (Yvel, Kasteel, Nijman, Faverus, Dave vd Veen, Sander Mckiljan, Schilt, Valentijn, Schreiber etc) van het eerste uur van het freefight in NL.
Het niveau qua vechten was niet hoog toen, omdat er vaak op 1 discipline werd getraind of staand of op de grond
er werd niet aan crosstraining gedaan net nu, maar het waren echt wel mannen die tot het bittere eind gingen.

maar vegeet vooral onze willie peeters niet

bladetrinity
22-07-2010, 10:15
Zal best hoor..


maar ook de skills vond ik niet je-van-het....ik vond dit echt vreselijk om aan te zien vroeger....

maar een ieder z'n mening toch

nee zeker iedereen zijn eigen cup of thea. Ik vind het zelf wel leuk om te zien. Vechter kwamen toen nog om te vechten en een gevecht te finishen. Nu vecht men voor positie en niet voor de k.o. Of sub.

MMAFAN-1122
22-07-2010, 10:25
maar vegeet vooral onze willie peeters niet

En Peter Dijkman!

Durfal
22-07-2010, 11:12
Wat nou harder met de benen geheel ingepakt?? en slaan met open handen??
Keiharde en 100% echte partijen waren de veldslagen tussen Bob en Gilbert. of Bob tegen Moti Hornstein met jawel Simon Rutz als scheidsrechter daarbij in de ring dat was oorlog!!!
Of Bob in de kooi in rusland met een kei en kei harde bare knuckle fight dat kun je met de beste wil van de wereld toch niet met het oude rings systeem vergelijken!!???

OXY
22-07-2010, 11:22
Dan heb je de partij tegen Patterson zeker niet gezien meneer de kooi vechter.
Dick is en blijft een knokker. Dus RESPECT

Sorry hoor, maar je wou toch niet zeggen dat Dick die partij ooit kon verliezen.

connect
22-07-2010, 11:35
heb een aantal oude banden waar dick opstaat weet alleen niet hoe ik ze op internet kan zetten.

vrij vs varelans
vrij vs numerich ofzo duitser met die staart willie peeters heeft ook tegen hem gevochten.
vrij vs donkere amerikaanse gozer weet ze naam ff niet meer.
vrij vs patterson

superstucie
22-07-2010, 20:28
heb een aantal oude banden waar dick opstaat weet alleen niet hoe ik ze op internet kan zetten.

vrij vs varelans
vrij vs numerich ofzo duitser met die staart willie peeters heeft ook tegen hem gevochten.
vrij vs donkere amerikaanse gozer weet ze naam ff niet meer.
vrij vs patterson
die tegen hubert numrich is idd ook nergens te vinden,die met die gozer is waarschijnlijk zane frasier,zou top zijn als je die van varelans,numerich erop zou kunnen krijgen, ik zou ook niet weten hoe?? iemand anders mischien??

kooivechter
23-07-2010, 01:35
Dan heb je de partij tegen Patterson zeker niet gezien meneer de kooi vechter.
Dick is en blijft een knokker. Dus RESPECT

schei uit kerel. heb die partij nog live vooraan de ring gezien. Daarom zeg ik dit dus en iedere persoon die een beetje mma liefhebber is ziet dat.
maar goed nog steds de vraag heeft iemand die partij tegen varelans of andere laatste partijen van dick met mma gloves.

connect
23-07-2010, 11:30
die tegen hubert numrich is idd ook nergens te vinden,die met die gozer is waarschijnlijk zane frasier,zou top zijn als je die van varelans,numerich erop zou kunnen krijgen, ik zou ook niet weten hoe?? iemand anders mischien??

jep dat is hem frasier, ps wat ook een mooie pot is van vrij is die tegen die jappaner op het afscheidsgala van dolman, die heb ik zelf niet maar dat is zeker geen "work" die gast krijgt wel 15 knieen vol op zijn hoofd.

ja als iemand ze erop kan gooien ik kan het niet.

superstucie
23-07-2010, 21:49
jep dat is hem frasier, ps wat ook een mooie pot is van vrij is die tegen die jappaner op het afscheidsgala van dolman, die heb ik zelf niet maar dat is zeker geen "work" die gast krijgt wel 15 knieen vol op zijn hoofd.

ja als iemand ze erop kan gooien ik kan het niet.

bedoel je die knieen of die filmpjes? ha ha

roni
24-07-2010, 17:35
schei uit kerel. heb die partij nog live vooraan de ring gezien. Daarom zeg ik dit dus en iedere persoon die een beetje mma liefhebber is ziet dat.
maar goed nog steds de vraag heeft iemand die partij tegen varelans of andere laatste partijen van dick met mma gloves.

Joh fantasties dat jij zo dicht bij de ring zat.Maar jij denkt zeker dat Dick zomaar ff in de ring stapt.
Ook door de Mannen van de vorige eeuw werd keihard getraind, en het is nog al makkelijk om alles van vroeger hier af te zeiken.