PDA

View Full Version : Slome & Tony's Classic MMA Fight: Mauricio “Shogun” Rua vs. Antonio Rogerio Nogueira



Slome
20-07-2010, 13:51
Slome & Tony's Classic PRIDE Fights – Mauricio “Shogun” Rua vs. Antonio Rogerio Nogueira @ Critical Countdown 2005


http://squabbles.com/wp-content/uploads/2010/04/mauricio-rua.png

In 2005, "Shogun" was een van de meest gevaarlijke strikers in de LHW division van PRIDE.
Misschien nog wel; na het verslaat van UFC Champ Lyoto Machida @ UFC 104

Beide vechters staan en stoten, een waar slugfest, in andere woorden; een ware Classic dus.

kijk en geniet van deze heerlijke Classic PRIDE FIGHT:

http://www.dailymotion.com/video/x8esj_mauricio-rua-vs-rogerio-nogueira_sport

T15Boxing
20-07-2010, 14:37
Blijft een topper. Dat stompen van Shogun begon me zo erg te irriteren, ik vind het nog steeds een fout van Nogueira dat hij Shogun's gezicht niet eraf schopte nadat hij hem neer sloeg. Zo kon die Rua zelf eens zien hoe het voelt.

BlackStarr
20-07-2010, 15:17
Mijn favo fight ever!:D

universele
20-07-2010, 15:37
Mooie partij ja, maar ben blij dat ik geen winnaar hoef aan te wijzen!!!

Briant
20-07-2010, 16:05
Blijft een topper. Dat stompen van Shogun begon me zo erg te irriteren, ik vind het nog steeds een fout van Nogueira dat hij Shogun's gezicht niet eraf schopte nadat hij hem neer sloeg. Zo kon die Rua zelf eens zien hoe het voelt.

Die stomps waren het sterkste wapen van Shogun, ik kan me er niet aan irriteren. De grootste fout van Nogueira was dat hij te veel van zijn rug af vocht, hij had een paar keer de kans te gaan staan. In plaats daarvan bleef hij liggen en kreeg Shogun de kans te stompen en duikende punches te geven.

Djani
20-07-2010, 16:11
Blijft een topper. Dat stompen van Shogun begon me zo erg te irriteren, ik vind het nog steeds een fout van Nogueira dat hij Shogun's gezicht niet eraf schopte nadat hij hem neer sloeg. Zo kon die Rua zelf eens zien hoe het voelt.

Waarom irriteerde je je eraan ondanks dat het toegestaan was in Pride....dan vond je Wanderlei zeker helemaal niet om aan te zien?