PDA

View Full Version : UFC 118: James Toney: Not Anderson silva but I am the best striker in MMA



Devilprince
22-07-2010, 10:44
"Like you just said, you talk about Anderson Silva as the best striker in the division, I'm best the striker in the MMA period. I'm gonna show everybody how to punch for real. I've been in there with the best fighters in the world period. I ain't talking about boxing or talking about MMA. Boxing is all that matters. Whatever it comes down to, when Randy Couture sees me ready to shoot that right hand up, I'm telling you he's not even gonna see it coming, it's gonna be over and he's gonna be on his way to the hospital."

UFC 118: James Toney plans on putting Randy Couture in the hospital - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/7/21/1580720/ufc-118-james-toney-plans-on)

Lionheart
22-07-2010, 11:12
Doe Toney lult echt te veel onzin, pffff...

Mule-Kick
22-07-2010, 11:35
Nadat ie van couture heeft verloren wil ik hem wel eens tegen een goeie kickbockser zien. Kijken of meneer Toney met lowkicks om weet te gaan..

Pahlavan
22-07-2010, 11:46
een goed geplaatste knie op zijn kin van anderson en hij ziet dat striking in mma niet alleen met de handen is

sergio2285
22-07-2010, 12:01
ik begin die gast echt beu te worden. Hopelijk slaat couture hem helemaal de ter*ng en zien we hem niet meer terug in mma.
Die gast moet uitklijken dat zijn nek niet ontploft...

el bastardo
22-07-2010, 12:17
Wat word ik moe van deze drol! Nog helemaal niks laten zien, zichzelf blijven hypen en maar onzin roepen. Jammer dat er ook maar iemand aandacht voor heeft. Deze man krijgt zometeen een ENORM pak slaag en komt nooit meer terug.
OPROTTEN met dit soort BS gasten!

kmr
22-07-2010, 16:53
Hij is toch ook de beste striker?

Tony
22-07-2010, 17:15
Striking is standup vechten... slaan, trappen en knieen.... niet alleen boksen.

Je mag wel stellen dat Toney de beste Bokser is.

Tony Galento
22-07-2010, 17:21
Striking is standup vechten... slaan, trappen en knieen.... niet alleen boksen.

Je mag wel stellen dat Toney de beste Bokser is.

Boksen met mma handschoenen is een heel ander spelletje.

Ivo C.
22-07-2010, 17:28
Ik wil de fight nu echt graag zien!
Dat kan hij wel nu echt goed. De heele smack talk, ik denkt het woord de beste PPV voor de UFC ooit!

superfreak
22-07-2010, 17:33
Hij praat inderdaad veel BS echter heb ik hier een slecht gevoel bij. Hoeft inderdaad maar een snelle rechter te gooien en randy is ook niet meer wat hij vroeger was en het is voorbij. Krijg je dat weer. Ray Mercer situaties.

Ivo C.
22-07-2010, 17:38
Opnieuw een win win situatie voor de UFC.
Gaat Toney verliezen = Out
gaat Randy verliezen = Out...
UFC = Money in the Bank

Hij praat inderdaad veel BS echter heb ik hier een slecht gevoel bij. Hoeft inderdaad maar een snelle rechter te gooien en randy is ook niet meer wat hij vroeger was en het is voorbij. Krijg je dat weer. Ray Mercer situaties.

Nopain85
22-07-2010, 17:39
Tony galento,

Bullshit , stoten is stoten alleen gasten als mayweather en toney zouden hun defense moeten aanpassen.

el bastardo
22-07-2010, 17:56
Ben benieuwd wat de heer Toney van een lowkick vindt...

Tony Galento
22-07-2010, 23:09
Tony galento,

Bullshit , stoten is stoten alleen gasten als mayweather en toney zouden hun defense moeten aanpassen.


Jij wilt dus zeggen dat kleinere handschoenen geen enkel effect hebben op het boksgedeelte?

Dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk.

Lionheart
22-07-2010, 23:27
Boksers hebben alleen maar voordeel met kleinere handschoenen, stoten komen harder aan.
Dus voor Toney is het boksen geen ander spelletje.

Tony Galento
22-07-2010, 23:43
Boksers hebben alleen maar voordeel met kleinere handschoenen, stoten komen harder aan.
Dus voor Toney is het boksen geen ander spelletje.

Wel als hij op het idee komt om eens lekker in z'n dekking te gaan hangen.

Maar blijkbaar maakt dat volgens jullie allemaal niet uit.

Lionheart
23-07-2010, 00:10
Een bokser als Toney zal niet zo snel zn dekking laten hangen.
Al kan de beste man geen moer in het MMA, boksen kan ie, haha.

CannieY
23-07-2010, 00:11
zullen we anders stoppen met posten over james toney tot na zijn gevecht met Couture? dan is die hype tenminste ook voorbij ;)

Lionheart
23-07-2010, 00:14
zullen we anders stoppen met posten over james toney tot na zijn gevecht met Couture? dan is die hype tenminste ook voorbij ;)

Lijkt mij een goed plan pik!

Die Toney wordt naar de grond getrokken en gepound tot ie KO gaat!

Nopain85
23-07-2010, 02:31
Tony galento , wat wil je nou zeggen dat iemand in mma kan boksen met een prof bokser ? Dan moet er toch echt een goeie kickbokser staan want jij ziet niet in hoe accurate en snel die stoten zijn.

Lionheart
23-07-2010, 02:54
Tony galento , wat wil je nou zeggen dat iemand in mma kan boksen met een prof bokser ? Dan moet er toch echt een goeie kickbokser staan want jij ziet niet in hoe accurate en snel die stoten zijn.

x2

Tony Galento
23-07-2010, 03:28
Een bokser als Toney zal niet zo snel zn dekking laten hangen.
Al kan de beste man geen moer in het MMA, boksen kan ie, haha.

Wel als hij pijn in z'n beentjes heeft, dan vervalt een bokser namelijk in z'n oude gewoontes.

Overigens is het gewoon een kwestie van logica, het formaat van de handschoenen moet invloed hebben op het boksgedeelte. Qua impact en qua dekking.

Tony Galento
23-07-2010, 03:32
Tony galento , wat wil je nou zeggen dat iemand in mma kan boksen met een prof bokser ? Dan moet er toch echt een goeie kickbokser staan want jij ziet niet in hoe accurate en snel die stoten zijn.


Ik zeg alleen dat het boksen in het mma anders is dan het boksen in het boksen. Hij kan niet op dezelfde manier boksen in het mma als hij gewend is vanuit zijn profboksachtergrond.

Mooi voorbeeld is Arlovski met z'n fijne bokslessen. Die ging lekker boksen met Fedor en vervolgens met een kwik-fit monteur. We weten allemaal hoe goed dat ging.

SjorsWilms
23-07-2010, 13:18
Striking is standup vechten... slaan, trappen en knieen.... niet alleen boksen.

Je mag wel stellen dat Toney de beste Bokser is.

haha.. slaan :P d8 dat het STOTEN heet

Tony
23-07-2010, 13:24
vergeef me voor deze enorme fout. Ik ben maar een newbie hier... ik zit niet zo in het vechtsportwereldje.

Tony Galento
23-07-2010, 14:09
vergeef me voor deze enorme fout. Ik ben maar een newbie hier... ik zit niet zo in het vechtsportwereldje.

Slaan en schoppen. ;)

Nopain85
23-07-2010, 15:44
tony galento het is al een fout dat je arlovski als voorbeeld geeft , amper een prof bokser en hij is het op latere leeftijd gaan leren . James toney bokst al vanaf zijn zesde jaar en daar kunnen gewoon weinig mensen mee staan in de ufc. En geef mij eens een goed voorbeeld van een kickbokser bij de zwaargewichten die eerder met zijn low kick aankomt dan toney met zijn stoten? Je hebt crocop en yvel en misschien vergeet ik er 1tje , crocop heeft een glazen kinnetje en is allang de crocop niet meer wat die was , hij ging 2 x op een stoot zitten van barry moet je nagaan wat toney met hem zou doen en ik vind gilbert veels te wild en dom vechten.

Wiseguy
23-07-2010, 15:48
Galento komt met een belachelijk voorbeeld. Arlovski was beter dan Fedor totdat hij met een vliegende knie kwam. Ik weet niet of jij welleens boksen hebt gekeken maar daar heb ik nog nooit een vliegende knie gezien.

dirk5
23-07-2010, 15:54
Arlovski was beter dan Fedor totdat hij met een vliegende knie kwam.

haha, dude, you keep cracking me up :)

Tony Galento
23-07-2010, 19:18
tony galento het is al een fout dat je arlovski als voorbeeld geeft , amper een prof bokser en hij is het op latere leeftijd gaan leren . James toney bokst al vanaf zijn zesde jaar en daar kunnen gewoon weinig mensen mee staan in de ufc. En geef mij eens een goed voorbeeld van een kickbokser bij de zwaargewichten die eerder met zijn low kick aankomt dan toney met zijn stoten? Je hebt crocop en yvel en misschien vergeet ik er 1tje , crocop heeft een glazen kinnetje en is allang de crocop niet meer wat die was , hij ging 2 x op een stoot zitten van barry moet je nagaan wat toney met hem zou doen en ik vind gilbert veels te wild en dom vechten.


Bonjasky tegen Ray Mercer?

Tony Galento
23-07-2010, 19:19
Galento komt met een belachelijk voorbeeld. Arlovski was beter dan Fedor totdat hij met een vliegende knie kwam. Ik weet niet of jij welleens boksen hebt gekeken maar daar heb ik nog nooit een vliegende knie gezien.

Hij was de betere bokser, dat heeft hem dus weinig geholpen.

T15Boxing
23-07-2010, 19:30
Je wilt zeggen dat boksen in MMA anders is dan het normale boksen, maar je begint over kleinere handschoenen? Dat is niets vergeleken met je stance aanpassen en ander soort voetwerk toepassen. Voor de rest hebben kleinere handschoenen weinig invloed, boksers zijn al beter met het verdedigen van stoten en ze hebben juist een voordeel als ze raken met die kleine handschoenen.

Nopain85
23-07-2010, 19:44
tony galento , het ging toch over mma? en trouwens wie in de ufc heeft het niveau van de trappen van bonjasky. Je geeft alleen maar bullshit voorbeelden en james toney is echt vele malen meer bikkel dan mercer. Ga je maar eens verdiepen in het boksen.

kmr
23-07-2010, 19:47
Striking is standup vechten... slaan, trappen en knieen.... niet alleen boksen.



Als je logica gebruikt, denk je dan dat Toney bedoelde dat hij betere trappen heeft?

Tony Galento
23-07-2010, 23:04
tony galento , het ging toch over mma? en trouwens wie in de ufc heeft het niveau van de trappen van bonjasky. Je geeft alleen maar bullshit voorbeelden en james toney is echt vele malen meer bikkel dan mercer. Ga je maar eens verdiepen in het boksen.

Is dat gat dan zo groot, alsof Mercer een oud wijf is.

Tony Galento
23-07-2010, 23:05
Je wilt zeggen dat boksen in MMA anders is dan het normale boksen, maar je begint over kleinere handschoenen? Dat is niets vergeleken met je stance aanpassen en ander soort voetwerk toepassen. Voor de rest hebben kleinere handschoenen weinig invloed, boksers zijn al beter met het verdedigen van stoten en ze hebben juist een voordeel als ze raken met die kleine handschoenen.

Je geeft zelf al aan dat er een hoop verschillen zijn. Bravo.

Volgens sommigen hier maakt het allemaal geen klote uit.