PDA

View Full Version : Team Takeover presents: America meet... Badr Hari



Harrie Nak
22-07-2010, 14:22
Voor de liefhebbers...

http://www.youtube.com/watch?v=3ryEXF81PQw

blackadder
22-07-2010, 14:50
Tuurlijk trekt Hari weer een vuilbek als Bloodstain aan.

Sendur
22-07-2010, 14:55
elite striking? wilde punches bedoeld hij zeker.

blackadder
22-07-2010, 14:57
elite striking? wilde punches bedoeld hij zeker.
Voor een Amerikaan zijn dat elite stoten.

dirk5
22-07-2010, 15:05
heb hier geen geluid maar toen ik wel de ko Badr-Karaev zag maar niet de knockdown van 2 seconden ervoor wist ik genoeg...

bananenplukster
22-07-2010, 17:32
heb hier geen geluid maar toen ik wel de ko Badr-Karaev zag maar niet de knockdown van 2 seconden ervoor wist ik genoeg...

als ik een highlight van overeem/zimmerman etc. zit te bekijken zie ik dan ook de momenten waar ze ko zijn gegaan(knockdown):fp:

Wiseguy
22-07-2010, 18:41
elite striking? wilde punches bedoeld hij zeker.

Als Hari geen elite striker is weet ik het ook niet meer. Hij is goed met trappen en stoten en heeft power.

dirk5
22-07-2010, 19:00
als ik een highlight van overeem/zimmerman etc. zit te bekijken zie ik dan ook de momenten waar ze ko zijn gegaan(knockdown):fp:

Ik probeer te zeggen dat deze beste brulkikker door gebruik van selectief geheugen wil vertellen dat Badr de beste is.

Een highlight is iets anders, dan kan ik het nog begrijpen, maar deze beste man wil een verhaal vertellen maar verteld een incompleet verhaal.

dus: epic fail.

Guillermo
22-07-2010, 19:13
Ok.... dus ik moet dan ook maar 1 woord van deze videomaker serieus nemen... met zijn schuin petje, libelle bril en Y*M*C*A handschoentjes? LOL! Hell no!:lol:

arabic-sniper
22-07-2010, 21:18
Als Hari geen elite striker is weet ik het ook niet meer. Hij is goed met trappen en stoten en heeft power.

Tsja.. Maar haters zien dat niet in, gelukkig hebben wij er wel oog voor een zien we dat Badr zuiver stoot en inderdaad met veel power!

Vinand
22-07-2010, 21:43
Tsja.. Maar haters zien dat niet in, gelukkig hebben wij er wel oog voor een zien we dat Badr zuiver stoot en inderdaad met veel power!

hij kan echt zuiver trappen, maar zijn stoten niet echt alhoewel hij dat enorm goed compenseert met zijn snelheid en kracht... En wat heeft hij voor de rest toch een goede techniek...

bananenplukster
22-07-2010, 23:03
Ik probeer te zeggen dat deze beste brulkikker door gebruik van selectief geheugen wil vertellen dat Badr de beste is.

Een highlight is iets anders, dan kan ik het nog begrijpen, maar deze beste man wil een verhaal vertellen maar verteld een incompleet verhaal.

dus: epic fail.

jij bent selectief bezig alleen omdat het over badr gaat? ik zie dit als een highlight en je zegt het goed hij wil laten zien dat volgens HEM badr de beste is waarom zou hij dan de knockdowns etc. erin vermelden bij een highlight doe je dat ook niet en zie dit maar ook als een highlight capiche?

dus: epic fail voor jou badr hater, als het over iemand anders zou gaan zou je je mond houdens(vingers) of alleen maar loven woorden typen:fp:

Lionheart
22-07-2010, 23:36
Lachwekkend filmpje, meer kan ik er niet van maken.

Dacht eerst dat het een parodie was op...

Wheelie
23-07-2010, 09:33
Badr is IMO gewoon de beste K-1 vechter helaas weet hij zich niet als een ware kampioen te gedragen.

bami112
23-07-2010, 09:49
wat zegt die knakker nou?? fighting out of the legendary gym mikes gym from harlem?

goro
23-07-2010, 10:28
wat zegt die knakker nou?? fighting out of the legendary gym mikes gym from harlem?
haha haarlem!

arabic-sniper
23-07-2010, 11:27
hij kan echt zuiver trappen, maar zijn stoten niet echt alhoewel hij dat enorm goed compenseert met zijn snelheid en kracht... En wat heeft hij voor de rest toch een goede techniek...

Ik ben het met je eens dat in zijn laatste partijen niet zuiver werd gestoot, maar dat komt puur omdat hun in de dekking staan, dan kan je dat soort wilde hoeken maken. Maar over het algemeen zijn z'n stoten echt super zuiver mooi door het midden en hard ook! Maar meningen zijn erover verdeeld. En inderdaad zijn techniek is super mooi, geen andere K-1 vechter heeft zulke techniek. Saki opzich wel maar dan houdt het ook wel op..

Anderson
23-07-2010, 12:33
Mwuaa boksend vind ik Petrosyan, Souwer, Hoost, Yod, Bernardo, stukken beter.

dirk5
23-07-2010, 12:53
ik zie dit als een highlight en je zegt het goed hij wil laten zien dat volgens HEM badr de beste is waarom zou hij dan de knockdowns etc. erin vermelden bij een highlight doe je dat ook niet en zie dit maar ook als een highlight capiche?



Jij gaat mij vertellen hoe ik iets moet zien, grappig :)

universele
23-07-2010, 13:32
Wat een knuppel zeg, volgens mij zegt hij geen harlem maar Holland.
Dit is geen reclame wanneer zo'n blije het verteld.
Badr is wel een brute vechter, geen k1 champ dat heeft hij nog niet waar kunnen maken.
Ben benieuwd wanneer het hem lukt.

Illest
23-07-2010, 13:50
Mwuaa boksend vind ik Petrosyan, Souwer, Hoost, Yod, Bernardo, stukken beter.

idd...tis allemaal keihard, meer ook niet.....aan hoeveel finales heeft ie deelgenomen? en hoeveel heeft ie er gewonnen? precies!

en dan maar blijven roepen dat ie zo goed is.....ga toch weg man

superstucie
23-07-2010, 13:53
die vent is gewoon badr geil

bananenplukster
23-07-2010, 14:19
idd...tis allemaal keihard, meer ook niet.....aan hoeveel finales heeft ie deelgenomen? en hoeveel heeft ie er gewonnen? precies!

en dan maar blijven roepen dat ie zo goed is.....ga toch weg man

2 van de 3 keer in de finale gestaan is dat niks? ja hij is goed maar of hij de beste is is een ander verhaal. saki/zimmerman/overeem zijn ook goed maar omdat ze geen finales hebben gewonnen zijn ze niet zo goed:fp:?

of het loepzuiver is of niet hij krijgt ze neer;)

bananenplukster
23-07-2010, 14:20
die vent is gewoon badr geil

mag je tegenwoordig geen fan van iemand zijn? er zijn ook mensen die overeem "geil"zijn etc. etc.

el bastardo
23-07-2010, 15:42
http://www.castlepartyrental.com/images/clown.jpg

tonebizz
23-07-2010, 16:07
HEHE geweldig accent...Get The Fuck out of here!!

superstucie
23-07-2010, 16:09
mag je tegenwoordig geen fan van iemand zijn? er zijn ook mensen die overeem "geil"zijn etc. etc.

dat schrijf ik toch ook niet simpele! ik zeg alleen dat die vent badr geil is,hij heeft het over niets anders,volgen mij heeft ook een badr pyama.

Tehlirian
23-07-2010, 17:11
dat schrijf ik toch ook niet simpele! ik zeg alleen dat die vent badr geil is,hij heeft het over niets anders,volgen mij heeft ook een badr pyama.
misschien moet jij eerst even je ogen gebruiken voor je domme aannames maakt

[video=youtube;ZZi-xewCk5Y]http://www.youtube.com/watch?v=ZZi-xewCk5Y[/youtube]

bananenplukster
23-07-2010, 18:24
dat schrijf ik toch ook niet simpele! ik zeg alleen dat die vent badr geil is,hij heeft het over niets anders,volgen mij heeft ook een badr pyama.

zie post van tehlirian meest simpele!:fp:.dus als ik nu een filmpje maak dat ik(mening) overeem de beste vind en alleen maar ko's plaats ben ik dan ook overeem geil? gebruik die enkele hersencellen die je hebt nou eens;)

superstucie
23-07-2010, 20:23
zie post van tehlirian meest simpele!:fp:.dus als ik nu een filmpje maak dat ik(mening) overeem de beste vind en alleen maar ko's plaats ben ik dan ook overeem geil? gebruik die enkele hersencellen die je hebt nou eens;)
:lol:ha ha ha je laat je eigen wel kennen zeg!,wie is hier nou de meest simpele???;) nee volgens mij ben jij hap geil

Peter0711
23-07-2010, 20:29
Badr is een topvechter,en zeker 1 van de beste in de K1,maar op dit moment ook zeker overgewaardeerd.

superstucie
23-07-2010, 21:29
Badr is een topvechter,en zeker 1 van de beste in de K1,maar op dit moment ook zeker overgewaardeerd.
badr is idd eenzame klasse

TOON
23-07-2010, 22:55
sefo en JLB hadden altijd het predikaat de beste K1 vechters zonder titel te zijn....das in mijn ogen badr nu wel....hij moet gewoon een keer de champ worden anders zal dat een smet op z'n prestaties blijven...

Vinand
24-07-2010, 00:14
Ik ben tenminste blij dat badr een beetje exposure krijgt in de states...
dat verdient hij echt wel met zijn talent en skills...

Lionheart
24-07-2010, 00:47
Badr is een goede vechter, maar niet de beste.

Eerst maar een K1 finale winnen, dan ben je the best of the best.