PDA

View Full Version : heeft badr hari gevochten ?



pure
23-07-2010, 01:12
zag op tv aljazeera sport een glimp van wat ik d8 dat het badr hari was :confused: weet niet wat het was een kickbox of boksen maar het was een ko en deed 1 hand de lucht in wat ie altijd doet als ie wint ?

kan iemand dat bevestigen ?

Kemal
23-07-2010, 09:06
offtopic: toch niet bij een discotheek he..;)

ontopic: Ik heb het helaas niet gezien, maar zal idd wel weereens leuk/goed zijn om hem weer is bezig te zien!

Tony
23-07-2010, 09:54
was het een recente video of een nieuwe video? beetje koffiedik kijken zo.

Petrosyan188
23-07-2010, 16:34
dat was een highlight ;) hij was op bezoek bij een of andere olympische community in marokko waar die een match bekeek en daarna de winnaar mocht huldigen en zelf meer applaus kreeg dan de winnaar zelf :D overigens heeft die toen wederom met o.a minister van sport gesproken en met wat mensen van de commitee over hoop ik/denk ik zijn ambities op de OS 2012 Londen

Budokan
23-07-2010, 21:17
Zou hij echt een kans maken bij boksen op de OS? Hij bokst goed (vooral erg hard) maar of hij het trappen kan onderdrukken? Ik moet er niet aan denken dat hij in de finale OS een heelkick maakt of begint te knieen. Overigens wel goed voor zijn bekendheid en wellicht ook voor K1

arabic-sniper
24-07-2010, 11:57
offtopic: toch niet bij een discotheek he..;)

ontopic: Ik heb het helaas niet gezien, maar zal idd wel weereens leuk/goed zijn om hem weer is bezig te zien!

je probeert vrienden te scoren met je praatjes??? wat ben je toch een slijmbal ongelofelijk!!