PDA

View Full Version : Ahmed Bayrak verliest de finale M-1 maar wint de harten van de Russen .....



Jamila
23-07-2010, 17:28
Zo kan het raar lopen in een zinderende finale waarbij de Pool is uitgeroepen als winnaar maar Ahmed er vandaar door gaat met de harten van de Russen, soms kun je verliezen maar eigenlijk toch winnen.

Succes met je verdere carriere ............


Gr, Jamila:thup:

simtekf1
23-07-2010, 17:47
Weer bedankt voor de spoiler trutje

lopez86
23-07-2010, 17:48
Weer bedankt voor de spoiler trutje

x2.

MMA Fan
23-07-2010, 17:54
Weer bedankt voor de spoiler trutje

x3.

biggz
23-07-2010, 18:01
x4

Petrosyan188
23-07-2010, 18:05
en zowiewo /care wat die russen vinden..... maar toch bedankt voor de spoiler, is volgens mij niet de eerste keer en vast niet de laatste

Bosco Baracus
23-07-2010, 18:42
Weer bedankt voor de spoiler trutje

x6

bazooka
23-07-2010, 20:59
Zo kan het raar lopen in een zinderende finale waarbij de Pool is uitgeroepen als winnaar maar Ahmed er vandaar door gaat met de harten van de Russen, soms kun je verliezen maar eigenlijk toch winnen.

Succes met je verdere carriere ............


Gr, Jamila:thup:

Ik vond het idd een beetje vreemde beslissing. Ik had de winst aan Ahmed gegeven.
Maar om nu te zeggen dat het een zinderende finale was en dat hij de harten van de russen heeft gewonnen gaat wel heel erg ver. Het was niet echt een boeiende wedstrijd. Ook toen Ahmed in de eerste 2 rondes een paar keer bovenop kwam op de grond deed die heel weinig, waardoor de scheids het elke keer vrij snel weer liet opstaan. Zeker de derde ronde was saai, omdat er door vermoeidheid bijna niks gebeurde. Misschien kan iemand het filmpje posten dan kan ik het nog een keer bekijken, want misschien heb ik iets gemist, aangezien ik deze wedstrijd niet echt aandachtig heb bekeken.

Fasada
23-07-2010, 21:15
Ik keek de stream vooral voor Ahmed Bayrak maar de beslissing was echt verkeerd in mijn ogen. Wel moet ik eerlijk blijven en toegeven dat de partij niet echt bijzonder was, van beide kanten overigens.....Al wil ik wat anders zeggen want Ahmed is altijd goed voor spektakel...
Ik vernam dat hij op dezelfde dag moest wegen, misschien was hij daarom conditioneel niet top...

Misschien kan Martijn dit bevestigen of dat zo was.....

lopez86
23-07-2010, 23:13
En wéeeederom een "ietwat" gekleurde post van onze grote forumvriendin Jamila.