PDA

View Full Version : Golden "Ultimate" Glory 16 okt. @ PTA



dirk5
24-07-2010, 11:07
http://assets.sbnation.com/assets/400122/Ultimate_Glory.jpg

United Glory, the promoting arm of Golden Glory gym, has announced details on their 2010 Ultimate Glory event, and it's going to be a big one. Traditionally, this event is a joint kickboxing/MMA event to celebrate Golden Glory fighters. This year they are making a break and adding a completely new format.

Starting October 16 in Amsterdam, they will host an event they are dubbing the "Kickboxing and MMA World Series". There will be two separate 8-man tournaments, one for kickboxing and one for MMA, held over 3 events. The quarter final rounds will take place at the October event; semi-finals in February in Belgium, and finals in April in The Netherlands. The 8 participating fighters have been announced for the tournament, and they are:

Kickboxing:
Errol Zimmerman
Ruslan Karaev
Mourad Bouzidi
Gokhan Saki
Stefan Leko
Brice Guidon
Anderson "Braddock" Silva
Ashwin Balrak

Although you could point out the lack of a Hari, Schilt, or Bonjasky, I think this is actually a super competitive tournament with some great names. You're looking at one top 5 fighter, one top 10, 3 more top 25, and the remaining 3 all just outside the rankings. There's a lot of very intriguing match-ups here, especially because as the tournament progresses we'll almost have to see teammate v. teammate from Golden Glory. The two tournament favorites have to be Zimmerman and Saki, which is a fight I would love to see. Both men are close friends, but GG fighters have shown a willingness to fight in the past, and I can't imagine they would have signed on without knowing that was a real possibility.

On the MMA side:

Siyar Bahadurzada
Diego Gonzalez
Tommy Depret
Paul Daley
Roan Carneiro
Shinya Aoki
Nick Thompson
Marius Zaromskis

Pretty clearly one name jumps out here and that is Shinya Aoki. This is a HUGE coup for Golden Glory to get his involvement. Now let's just hope he actually does take part, as there is a small part of me that has concern over such a huge name being snuck in with no previous warning.

The tournament will take place at Welterweight, which is the natural weight class for most of these fighters. Of course, Aoki's last venture up to WW proved disastrous, so I am not sure what is motivating the step up again here. But there are some fantastic match-ups to think about here - Zaromskis v. Daley would be great, as would Aoki v. Thompson.

If this card goes according to plan, this could be a major event. It definitely has the potential to be a big moment in the history of not just Golden Glory, but MMA and kickboxing in Europe.


Bevestiging door iemand van GG?

dirk5
24-07-2010, 11:08
Aoki in Amsterdam, count me in....

Briant
24-07-2010, 11:34
Inderdaad zeg wat een mooie card. Ik hoop dat het niet weer alleen voor vips is als de laatste keer toen.

Harrie Nak
24-07-2010, 11:59
Aoki weer op WW zei u? :)

http://i40.tinypic.com/mht45v.jpg

dirk5
24-07-2010, 12:30
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst!

remco pardoel
24-07-2010, 12:40
Wordt een TOP evenement!

Justinian
24-07-2010, 12:41
DAMNNN!!!! Dat wordt vet, ben blij dat ik erbij ben :D

ICON
24-07-2010, 12:42
haalt siyar dat gewicht?

wel erg vet toernooi btw

bryan
24-07-2010, 12:51
sorry maar eerst zien dan geloven...

Sendur
24-07-2010, 15:56
Wow dik event.

goed bezig glory!!

ben blij om Paul Daley weer in actie te zien!!!

Petrosyan188
24-07-2010, 16:25
wtf aoki en daley in holland :o hier moet ik bij zijn!!!

Sadix
24-07-2010, 17:55
sowieso dat ik daar bij ben.

Petrosyan188
24-07-2010, 18:12
nogmaals hier moet ik gewoon echt fucking bij zijn, AOKI godverdomme damn it!! als dit weer voor die klote vips zijn dan ga ik een tunnel onder grond graven wat mij betreft.. ik moet er bij zijn!!

GG OWNT :p

Ger Maan
24-07-2010, 19:31
Dolletjes, de kans om met eigen ogen te zien hoe Aoki een tegenstribbelende opponent in een menselijke wokkel transformeert wil ik mezelf zeker niet ontzeggen.

Addendum:

Misschien is dit het moment voor het management van Golden Glory om in het kader van groots opgezette toekomstplannen en voortschrijdend inzicht op het gebied van professionalisering, de marketing en PR strategie nog eens te herzien.

Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat de schrijfsels zoals geplaatst op onderstaande link zijn geschreven door een enthousiaste deelnemer aan een groots opgezet en ruimhartig gesubsidieerd sociaal programma met als thema "iedereen telt mee".

http://twitter.com/Golden_Glory

Tehlirian
24-07-2010, 20:25
Hoe vet is dit dan. Hier ga ik zeker heen

Vinand
24-07-2010, 20:33
nogmaals hier moet ik gewoon echt fucking bij zijn, AOKI godverdomme damn it!! als dit weer voor die klote vips zijn dan ga ik een tunnel onder grond graven wat mij betreft.. ik moet er bij zijn!!

GG OWNT :p

OOOHH MY GAAWWDD!!!!

He jij zojuist gezegt "GG ownt"?? :p
Hoe dan ook: +1 voor jouw reply


On topic: War aoki en zimmerman, dit is echt gruwelijk gewoon. :)

Harrie Nak
24-07-2010, 22:08
Addendum:

Misschien is dit het moment voor het management van Golden Glory om in het kader van groots opgezette toekomstplannen en voortschrijdend inzicht op het gebied van professionalisering, de marketing en PR strategie nog eens te herzien.

Ik kan mij niet geheel aan de indruk onttrekken dat de schrijfsels zoals geplaatst op onderstaande link zijn geschreven door een enthousiaste deelnemer aan een groots opgezet en ruimhartig gesubsidieerd sociaal programma met als thema "iedereen telt mee".

http://twitter.com/Golden_GloryDie lijkt "onderhouden" te worden door onze enige echte eigen Jamila. Cursusje Engels kan geen kwaad dacht ik zo.

Petrosyan188
25-07-2010, 00:50
omfg... zijn er soms geen psychiatrie klinieken daar in breda voordat meid

lopez86
25-07-2010, 15:00
omfg... zijn er soms geen psychiatrie klinieken daar in breda voordat meid

*die meid

Slome
25-07-2010, 18:31
http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/ssdd.jpg

universele
25-07-2010, 18:43
Top dit, Aoki in NL !!!

Wiseguy
25-07-2010, 18:51
War Mourad Bouzizi!

TOON
25-07-2010, 18:55
een vraagje: strictly VIP??
anders....count me in! ubervet gewoon!

Vinand
25-07-2010, 19:32
Brice Quidon??? leuk spelfoutje op de poster...

Petrosyan188
25-07-2010, 19:41
zal jamila wel geschreven hebben ;)

Wheelie
25-07-2010, 20:07
Volgens mij is de PTA alleen VIP tafels ;)
Ik ben er hoe dan ook bij.

http://img291.imageshack.us/img291/4152/afbeelding25.png

Wheelie
25-07-2010, 20:10
Hier nog even de website: Ultimate Glory - 2010 (http://www.unitedglory.nl/index.html)

Petrosyan188
25-07-2010, 21:05
en hoeveel ben je kwijt aan een VIP tafel? en hoeveel mensen kun je aan tafel zitten?

edit: trage internet vandaag.. en zie de afbeelding nu pas ;)

TOON
25-07-2010, 22:09
das me toch ff iets te gortig.....komt er nog een prijsvraagje ;)

Vinand
26-07-2010, 00:37
das me toch ff iets te gortig.....komt er nog een prijsvraagje ;)

x100000

Wij zijn maar een stel arme studenten :(

Sendur
26-07-2010, 01:04
Wel dikke top vechters!!! maar alleen die tafels is voor deze student te duur.

Slome
26-07-2010, 13:09
wil dr zeker bij zijn!!!!

marrilia
26-07-2010, 13:46
UFC 105 kaarten had ik voor 150 pond en voor dit gala minimaal 250 euro per persoon(als je al 4 of 5 mensen kan vinden om een tafel te delen).

EPIC FAIL!

geen tafels voor zogenaamde VIPs maar zitplaatsen voor de echte vechtsportliefhebbers,dat willen we zien.

dietrik
26-07-2010, 13:54
Dit is voor een arbeider weer eens niet te doen. Dan maar een gratis live stream.

Vinand
26-07-2010, 15:26
Dit is voor een arbeider weer eens niet te doen. Dan maar een gratis live stream.

:)

CannieY
26-07-2010, 17:46
UFC 105 kaarten had ik voor 150 pond en voor dit gala minimaal 250 euro per persoon(als je al 4 of 5 mensen kan vinden om een tafel te delen).

EPIC FAIL!

geen tafels voor zogenaamde VIPs maar zitplaatsen voor de echte vechtsportliefhebbers,dat willen we zien.

inderfuckingdaad!

Petrosyan188
26-07-2010, 18:24
laat maar ik kijk wel via een stream en ook nog eens express zoals vorig jaar justin.tv want gun hun die tientje nu ook al niet meer, 1500 is voor een student echt veel te veel geld en ook al deel je het door 6(250euro) ben je gewoon 1maand je hele studiefinancering kwijt, balen :( waarom zijn er niet gewoon stoelen 80 a 90 euro ben ik best bereid te doen ook al is dat het dubbele van it's showtime

Slome
26-07-2010, 18:41
ZOMERTIP:
- neem een bijbaantje zou ik zeggen.... met een groepie van 5a6 man ff paar zomer maanden werken... en binnen die ticket...

ijsblok
26-07-2010, 19:45
voor deze werkende ook

marrilia
26-07-2010, 19:53
ZOMERTIP:
- neem een bijbaantje zou ik zeggen.... met een groepie van 5a6 man ff paar zomer maanden werken... en binnen die ticket...
daar gaat het niet om ik kan het best betalen maar het gaat erom dat je voor de UFC al voor zo'n 100 euro al kaarten hebt maar je hiervoor minstens 250 euro neer moet leggen en dan aan een tafeltje moet zitten tussen de zogenaamde VIPs met alle randverschijnselen van dien

Slome
26-07-2010, 20:05
daar gaat het niet om ik kan het best betalen maar het gaat erom dat je voor de UFC al voor zo'n 100 euro al kaarten hebt maar je hiervoor minstens 250 euro neer moet leggen en dan aan een tafeltje moet zitten tussen de zogenaamde VIPs met alle randverschijnselen van dien

ow owkee, kan ik heel goed inkomen..... het is natuurlijk wel zo dat ufc heel veel centjes verdient dmv PPV, merchandise en andere zaken...

Sadix
26-07-2010, 21:49
echt heel erg gaar dit.

Wie organiseert dit? golden glory ?

Vind dit serieus echt fuckn gaar. Je hebt nu een gala met allemaal, drugsdealers, crimi's , hoeren, rijke chappies etc maar geen echte vechtsport lief hebbers, geen jongens die MMA of kickboksen en hun idolen een keer live in actie kunnen zien, geen shit.

Alleen een groep mensen die daar zijn voor een wedstrijdje ik ben stoerder als jij.

ik sprong echt een gat in de lucht toen ik zag Aoki en daley komen vechten, 300 meter van me huis vandaan. Maar waar ik net achter gekomen is dat ik een arme sloeber, student en trainer ben die lang geen 250 euro kan betalen voor een zitplekje.

voor 250 kan ik 10 kickboks broekjes kopen voor me leerlingen man.

Slome
26-07-2010, 22:14
heren broeders, het is niet anders.... GG kiest ervoor om hun galal exculusief aan te bieden met dus alleen VIP plekkies..
tuurlijk is t klote, voor een mooi prijsje was ik met me vrouwtje er heen gegaan, absoluut, we zijn beide o.a. Aoki fans... maar...tis niet anders.

GG gaat echt niet opeens omdat een tiental mixfight of andere forum bezoekers gaat klagen, normale kaarten beschikbaar stellen...
That's life, en geloof me de VIP's zijn echt niet allemaal crimi's, vaak sponsors, promotors, mensen die wat voor de sport hebben betekend e.d.
ja, en ook ik weet hoe de vork in de steel zit... maar dankzij dat volk is o.a. ons kleine kikkerlandje wel een van de beste kickbokslanden...

alsof t bij UFC met de broertjes van ZUFFA allemaal zo fris is....
sorry offtopic...

blijft een top initiatief van GG, ook goed dat ze Nederland op de kaart zetten; het krijgt toch zeker internationale aandacht!

En ik ga me best doen om dr bij te zijn.....

ZOMERTIP 2:
Neem gewoon dat bijbaantje, dan zit je tijdens het event gewoon aan je eigen tafeltje....

Petrosyan188
26-07-2010, 22:35
na nader inzien ga ik toch, heb 4 maten gevonden die bereid zijn elk 250 te betalen en we gaan voor de excellent tafels alleen wachten we nog wel even dat we zeker weten dat Aoki meegaat doen en niet door een blessure/visum noem het maar op niet meekan doen of anders is het weggegooid geld want op daley een beetje intresseert me de rest weinig tot helemaal niets

Vinand
26-07-2010, 23:06
heren broeders, het is niet anders.... GG kiest ervoor om hun galal exculusief aan te bieden met dus alleen VIP plekkies..
tuurlijk is t klote, voor een mooi prijsje was ik met me vrouwtje er heen gegaan, absoluut, we zijn beide o.a. Aoki fans... maar...tis niet anders.

GG gaat echt niet opeens omdat een tiental mixfight of andere forum bezoekers gaat klagen, normale kaarten beschikbaar stellen...
That's life, en geloof me de VIP's zijn echt niet allemaal crimi's, vaak sponsors, promotors, mensen die wat voor de sport hebben betekend e.d.
ja, en ook ik weet hoe de vork in de steel zit... maar dankzij dat volk is o.a. ons kleine kikkerlandje wel een van de beste kickbokslanden...

alsof t bij UFC met de broertjes van ZUFFA allemaal zo fris is....
sorry offtopic...

blijft een top initiatief van GG, ook goed dat ze Nederland op de kaart zetten; het krijgt toch zeker internationale aandacht!

En ik ga me best doen om dr bij te zijn.....

ZOMERTIP 2:
Neem gewoon dat bijbaantje, dan zit je tijdens het event gewoon aan je eigen tafeltje....

x2,, nu hebben we tenminste geen publiek die massaal disrespectvol mensen gaan uitvluiten en voor problemen gaan zorgen tijdens en na de wedstrijd.

Petrosyan188
27-07-2010, 00:12
bedoel je showtime? iniedergeval geen disrespect tegen showtime want die blijven hier de baas dan kan GG rampage,lesnar en fedor hier nog naar NL halen showtime is en zal altijd de baas blijven hier in NL en qua ambiance is er niks mis showtime... we zitten niet in een of andere operashow te kijken mag best een luidrichtig publiek zijn...

B3 lik3 M3
27-07-2010, 07:57
bedoel je showtime? iniedergeval geen disrespect tegen showtime want die blijven hier de baas dan kan GG rampage,lesnar en fedor hier nog naar NL halen showtime is en zal altijd de baas blijven hier in NL en qua ambiance is er niks mis showtime... we zitten niet in een of andere operashow te kijken mag best een luidrichtig publiek zijn...

Ow.. je bedoelt dat publiek dat gaat fluiten en roepen dat MMA vechters niet moeten knuffelen?

@ slome: Topreactie..

TOON
27-07-2010, 10:50
heren broeders, het is niet anders.... GG kiest ervoor om hun galal exculusief aan te bieden met dus alleen VIP plekkies..
tuurlijk is t klote, voor een mooi prijsje was ik met me vrouwtje er heen gegaan, absoluut, we zijn beide o.a. Aoki fans... maar...tis niet anders.

GG gaat echt niet opeens omdat een tiental mixfight of andere forum bezoekers gaat klagen, normale kaarten beschikbaar stellen...
That's life, en geloof me de VIP's zijn echt niet allemaal crimi's, vaak sponsors, promotors, mensen die wat voor de sport hebben betekend e.d.
ja, en ook ik weet hoe de vork in de steel zit... maar dankzij dat volk is o.a. ons kleine kikkerlandje wel een van de beste kickbokslanden...

alsof t bij UFC met de broertjes van ZUFFA allemaal zo fris is....
sorry offtopic...

blijft een top initiatief van GG, ook goed dat ze Nederland op de kaart zetten; het krijgt toch zeker internationale aandacht!

En ik ga me best doen om dr bij te zijn.....

ZOMERTIP 2:
Neem gewoon dat bijbaantje, dan zit je tijdens het event gewoon aan je eigen tafeltje....

klopt natuurlijk, maar dan mag je er nog wel je ongenoegen over uiten....GG kiest hiervoor, das hun goed recht, ik neem ook aan dat het meer opbrengt, das wederom hun goed recht. Persoonlijk vind ik het gewoon erg jammer en dat zeg ik dan ook....

Petrosyan188
27-07-2010, 22:30
Ow.. je bedoelt dat publiek dat gaat fluiten en roepen dat MMA vechters niet moeten knuffelen?..

vooralsnog is dit een typische reactie van badr hari.. maar it's showtime publiek bestaat niet alleen maar uit badr hari klonen oid en er zijn zeker weten genoeg mensen afgelopen keer in amsterdam die graag nog een paar matches mma hadden gezien iniedergeval ik zeker..

Vinand
28-07-2010, 00:12
vooralsnog is dit een typische reactie van badr hari.. maar it's showtime publiek bestaat niet alleen maar uit badr hari klonen oid en er zijn zeker weten genoeg mensen afgelopen keer in amsterdam die graag nog een paar matches mma hadden gezien iniedergeval ik zeker..

maar dat soort low life mensen komen wel vaak naar kickboks evenementen die betaalbaar zijn. Ik heb het iedere keer meegemaakt op een gala dat er weer van die probleem mensen zijn die de sfeer lopen te verzieken. Niet iedereen is zo maar door het een beetje exclusief te houden zullen we die mensen niet tegenkomen.

TOON
28-07-2010, 09:57
maar dat soort low life mensen komen wel vaak naar kickboks evenementen die betaalbaar zijn. Ik heb het iedere keer meegemaakt op een gala dat er weer van die probleem mensen zijn die de sfeer lopen te verzieken. Niet iedereen is zo maar door het een beetje exclusief te houden zullen we die mensen niet tegenkomen.

euh....ik heb ook wel eens galatjes gezien waar het lowlife publiek op de tribune weg moest duiken voor de champagne flessen en stoeltjes die door de lucht vlogen bij de VIPS....

Ivo C.
28-07-2010, 10:10
Ik gaa een hele fucking tafel voor mij aleen reserveren!!!
Ik wil graag nog de nummer girls daarbij zitten hebben.
Mijn studend life is voorbij :D :D :D

dirk5
28-07-2010, 10:42
Mijn studend life is voorbij :D :D :D

misschien wat te vroeg... ;)

e maar kan er geen mixfight tafel geregeld worden met korting? Ben geen student maar vind die 250 net iets te gortig.

Ivo C.
28-07-2010, 11:05
misschien echt :)
misschien wat te vroeg... ;)

e maar kan er geen mixfight tafel geregeld worden met korting? Ben geen student maar vind die 250 net iets te gortig.

Harrie Nak
28-07-2010, 11:46
Tja, helaas is het nou eenmaal zo in Europa dat een Aoki en Daley niet betaald worden door de echte vechtsportliefhebber, maar door de penozen. Men kan lullen wat ze willen over Dana, maar de man heeft wel het beste met ons voor!

universele
28-07-2010, 12:08
Nog iemand die dit jammer genoeg niet kan betalen

Ger Maan
03-08-2010, 10:47
Het was te mooi om waar te zijn ...

http://www.mmafighting.com/2010/08/03/aoki-daley-zaromskis-removed-from-united-glorys-world-series/


The "bait and switch" tactic within the European kickboxing scene is a common method of drumming up some free PR and generating ticket sales and it looks as though Golden Glory's promotional wing United Glory has employed this tactic for their "World Series" welterweight MMA tournament which is set to begin on October 16 in Amsterdam.

Shinya Aoki, Paul Daley, Marius Zaromskis, Nick Thompson and Diego Gonzalez were originally announced for the tournament but now have all been inexplicably removed from the card. Given Aoki's plan to fight at DREAM.16 in September as a lightweight and Paul Daley's rumored signing with Strikeforce their removal really comes as no surprise.

Of the eight fighters that were originally announced we are left with Siyar Bahadurzada, Roan Carneiro, and Tommy Depret. Both Bahadurzada and Depret train at Golden Glory.
The card is also set to host a heavyweight kickboxing tournament featuring Errol Zimmerman, Gohkan Saki, Stefan Leko, Mourad Bouzidi, Brice Guidon and Anderson "Braddock" Silva. Ruslan Karaev and Ashwin Balrak were originally included in the participants but they have also been removed.

After the first round of the tournaments in October, the semi-finals are to be held in February 2011 in Belgium and then finals in April 2011 in The Netherlands. This schedule is subject to change however and it looks as though the semi-finals and finals will be held on one night in February.

United Glory Kickboxing and MMA World Series 2010-2011
1st Round - October 16th in Passenger Terminal, Amsterdam

MMA 76kg Weterweight Tournament
Siyar Bahadurzada
Roan Carneiro
Tommy Depret

Kickboxing Heavyweight Tournament
Errol Zimmerman
Gohkan Saki
Stefan Leko
Mourad Bouzidi
Brice Guidon
Anderson "Braddock" Silva

Rverm
03-08-2010, 11:26
Niet om het 1 of ander...maar tis al een week bekend dat alle "grootste" namen niet meer zouden komen. Ben benieuwd wat voor vervangers ze hier voor op gaan roepen...

dirk5
03-08-2010, 12:38
haha....

tsja, we hadden het natuurlijk kunnen verwachten.

bryan
03-08-2010, 15:12
zoals ik ook al zei.. eerst zien en dan geloven.. vraag me of die vechters zelf wel al wisten dat ze hier op gepland stonden..

Petrosyan188
03-08-2010, 17:34
pffffffffff geen aoki,daley en nog niet eens kareav dit event hoef ik zelfs niet meer te kijken...

edit: alleen badr hari kan deze event nog redden, maarja dan is het kiezen of we gaan voor het geld en onze GG mannen krijgen flinke pak slaag.. of we doen het niet

Slome
09-08-2010, 02:01
jammer....

Slome
23-09-2010, 21:21
TTT

Jamila
23-09-2010, 22:20
GREAT NEWS FOR U ALL!

Nu ook losse kaartverkoop!!!

klik op de link en bestel je kaarten snel
https://www.ticketscript.com/shop_plus.php?org_id=3078&lang=nl

Groetjes Jamila

abdel1991
23-09-2010, 23:20
met of zonder daley en aoki?

micha
24-09-2010, 08:39
er zijn nu ook losse plaasten voor 100 euro te koop

simtekf1
24-09-2010, 08:55
Lol, verkoopt het niet jongens?

Slome
09-10-2010, 17:46
Tournament
> 4x Kickbox - 4x MMA (+2x extra ‘Super Fights’)
> Semi Final 2x Kickbox - 2x MMA (+4x extra ‘Super Fights’)
Final Kickbox & MMA


Kickboxing Heavyweight:
Errol Zimmerman - Adnan Redzovic
Mourad Bouzidi - Anderson "Braddock" Silva

Gokhan Saki - Brice Guidon
Stefan Leko - Wendell Roche

MMA (76 kg):
Siyar Bahadurzada - Nick Thompson
Tommy Depret - David Bielkheden
Roan "Jucao" Carneiro - Luis "Beicao" Ramos

Sergey Golyaev - TBA
.



Super Fights

Kickboxing GLORY World Title: Nieky Holzken vs Murthel Groenhart


MMA : Marloes Coenen vs TBA

MMAFAN-1122
09-10-2010, 17:56
Ik vind de matchmaking tegen vallen.. Had er veel meer van verwacht!
Waarom geen Kaas tegen Holzken?

Slome
09-10-2010, 18:18
Ik vind de matchmaking tegen vallen.. Had er veel meer van verwacht!
Waarom geen Kaas tegen Holzken?

Kaas heeft een blessure.....

het is indd niet een MM waar je zo 1,2,3, warm van wordt.... maar tja laten we maar zeggen, namen maken geen toppartijen, vechters maken toppartijen...

appelsap
09-10-2010, 18:52
er zijn nu ook losse plaasten voor 100 euro te koop

Dt zal best. Plaats genoeg lijkt me. Maar wie wordt er als nieuwe publiekstrekker gecontracteerd? Anders is 100 Euro nog steeds pittig.
Krijg ik daar wel een hapje en een drankje voor, zoals de echte VIPs...?

micha
10-10-2010, 06:59
jij krijgt van mij wel een appelsap

appelsap
10-10-2010, 16:35
jij krijgt van mij wel een appelsap

Dan ben ik erbij.......als je me ook nog even verteld of er nog wat toppartijen bij komen.

tnk2k
10-10-2010, 19:59
Coenen v.s. TBA? What's geburd met Lena?

Petrosyan188
10-10-2010, 21:14
dus als ik het goed begrijp betaal je dus nu 100 voor

holtzken vs groenhart, saki vs guidon en silva vs bouzidi?? dat waren undercard partijen in de arena(Showtime) en daar betaal je nog lang geen 100euro... wat zijn dit nou weer voor acties????????/

anoniem gg
11-10-2010, 04:17
dus als ik het goed begrijp betaal je dus nu 100 voor

holtzken vs groenhart, saki vs guidon en silva vs bouzidi?? dat waren undercard partijen in de arena(Showtime) en daar betaal je nog lang geen 100euro... wat zijn dit nou weer voor acties????????/

petrosyan petrosyan

Wat zijn we weer frusti.

Glory zit ook helemaal niet op jouw te wachten, ga gewoon naar its showtime of als je van een bepaalde voetbalclub houd, naar voetbal.
We weten nu wel dat je een Rutz vriend bent en niet zo een fan van all GG aanhang en andere promotors.
Het zijn ook moeilijke tijden voor personen zoals jezelf, eerst 3 GG vechters naar de laatste 8, dan een week later Marloes van GG die Strikeforce wereldkamioen word en nog geen week later weer een legioen GG vechters die in actie komen in de PTA en dan hoopt Simon nog via een zogenaamde vormfout hesdy alsnog bij de laatste 8 te krijgen maar dat gaat helaas niet volgens de K-1 regelementen, ik kan je frustratie als showtime aanhanger wel een beetje begrijpen.

Probeer nu een gewoon adem te halen en anders neem wat prozac, probeer gewoon te slapen, ga desnoods vissen

veel succes

love & peace

micha
11-10-2010, 05:59
lol@bas


16 oktober wordt een topavond!!

bazooka
11-10-2010, 10:50
petrosyan petrosyan

Wat zijn we weer frusti.

Glory zit ook helemaal niet op jouw te wachten, ga gewoon naar its showtime of als je van een bepaalde voetbalclub houd, naar voetbal.
We weten nu wel dat je een Rutz vriend bent en niet zo een fan van all GG aanhang en andere promotors.
Het zijn ook moeilijke tijden voor personen zoals jezelf, eerst 3 GG vechters naar de laatste 8, dan een week later Marloes van GG die Strikeforce wereldkamioen word en nog geen week later weer een legioen GG vechters die in actie komen in de PTA en dan hoopt Simon nog via een zogenaamde vormfout hesdy alsnog bij de laatste 8 te krijgen maar dat gaat helaas niet volgens de K-1 regelementen, ik kan je frustratie als showtime aanhanger wel een beetje begrijpen.

Probeer nu een gewoon adem te halen en anders neem wat prozac, probeer gewoon te slapen, ga desnoods vissen

veel succes

love & peace

Petrosyan is misschien een its showtime fan, maar hij heeft wel gelijk. Je kunt dan wel grappig om de kern van zijn boodschap heen lullen, maar dat neemt nog steeds niet weg dat die gelijk heeft.

Feit is gewoon dat de prijs/kwaliteit verhouding van de Arena (Shwowtime) vele malen hoger is dan die van het aankomende PTA GG gala.

Even voor de duidelijkheid: Ik zelf ben geen uitgesproken fan van its showtime of gg. Wel ben ik fan van bepaalde vechters (zowel its showtime als gg vechters)

Wheelie
11-10-2010, 10:53
Ik ben er in ieder geval bij en heb er zin in ;)
Line-up van It's Showtime is altijd top maar helaas geen MMA.

anoniem gg
11-10-2010, 11:42
Petrosyan is misschien een its showtime fan, maar hij heeft wel gelijk. Je kunt dan wel grappig om de kern van zijn boodschap heen lullen, maar dat neemt nog steeds niet weg dat die gelijk heeft.

Feit is gewoon dat de prijs/kwaliteit verhouding van de Arena (Shwowtime) vele malen hoger is dan die van het aankomende PTA GG gala.

Even voor de duidelijkheid: Ik zelf ben geen uitgesproken fan van its showtime of gg. Wel ben ik fan van bepaalde vechters (zowel its showtime als gg vechters)

En andere vinden de its showtime evenementen weer niks, we krijgen daar overigens zat uitnodigingen voor GG vechters om te vechten. Maar smaken verschillen andere vinden its showtime weer een slap aftreksel. Je mag een mening hebben hoor en die ook verkondigen niks mis mee. Ik wou Petrosyan gewoon een beetje moed in praten omdat hij waarschijnlijk nog niet eens een bioscoop kaartje kan kopen en best wel aan de depressive kant zit.

Als jij vindt dat Petrosyan gelijk heeft is dat best ok, je mag zelfs met hem gaan vissen

Peace

bazooka
11-10-2010, 12:41
En andere vinden de its showtime evenementen weer niks, we krijgen daar overigens zat uitnodigingen voor GG vechters om te vechten. Maar smaken verschillen andere vinden its showtime weer een slap aftreksel. Je mag een mening hebben hoor en die ook verkondigen niks mis mee. Ik wou Petrosyan gewoon een beetje moed in praten omdat hij waarschijnlijk nog niet eens een bioscoop kaartje kan kopen en best wel aan de depressive kant zit.

Als jij vindt dat Petrosyan gelijk heeft is dat best ok, je mag zelfs met hem gaan vissen

Peace

Het is heel aandoenlijk hoe jij een discussie probeert te winnen met sarcasme en loze argumenten.
Kun jij een aantal voorbeelden geven van die mensen die its showtime een slap aftreksel vinden (uitgezonderd gg groupies met een roze brilletje)? Ik heb geen onderzoek hiernaar gedaan, maar ik kan me niet herinneren dat er op dit forum mensen hebben gepost dat ze het afgelopen its showtime gala een slap aftreksel vonden.

Wel is het jammer dat er geen mma is bij its showtime, zoals wheelie al opmerkte.

Bas, nu ik toch je aandacht heb: Ik vroeg me af of je dit jaar de stream met ideal kunt kopen? als dat het geval is ben ik zeker bereid +/- 10 euro te betalen om het live met een goede stream te kunnen volgen.

Petrosyan188
11-10-2010, 13:03
petrosyan petrosyan

Wat zijn we weer frusti.

Glory zit ook helemaal niet op jouw te wachten, ga gewoon naar its showtime of als je van een bepaalde voetbalclub houd, naar voetbal.
We weten nu wel dat je een Rutz vriend bent en niet zo een fan van all GG aanhang en andere promotors.
Het zijn ook moeilijke tijden voor personen zoals jezelf, eerst 3 GG vechters naar de laatste 8, dan een week later Marloes van GG die Strikeforce wereldkamioen word en nog geen week later weer een legioen GG vechters die in actie komen in de PTA en dan hoopt Simon nog via een zogenaamde vormfout hesdy alsnog bij de laatste 8 te krijgen maar dat gaat helaas niet volgens de K-1 regelementen, ik kan je frustratie als showtime aanhanger wel een beetje begrijpen.

Probeer nu een gewoon adem te halen en anders neem wat prozac, probeer gewoon te slapen, ga desnoods vissen

veel succes

love & peace

ok leuk.. jij wint de theo maassen award 2010 wat mij betreft.. maar ga nu nog eens proberen want je hebt blijkbaar een heel verkeerd beeld van me. het klopt dat ik niet fan ben van alle GG vechters eerlijk is eerlijk, ik mag zimmerman met zijn grote bek en die elke match roept ik wil een rematch die mag ik inderdaad niet net als schilt wat ik helemaal niks aan vind(en geloof me ben echt niet de enige) en zie overeem liever in MMA dan k1 voor schut zetten. voor de rest als saki niet te veel babbels krijgt van errol heb ik wel sympathie voor hem, ben een eeuwige fan van onze Nieky.. wat betreft marloes ik gun haar alle damestitels net zo veel als elk andere vrouwelijke vechter want heb echt helemaal niks met vrouwen K1 of MMA oid.. dat noem ik trouwens een slap aftreksel

maar nu weer back naar het PTA.. je gaat mij toch niet wijsmaken dat je deze card beter vind dan elke it's showtime of slamn of whatever waar je ong. het zelfde zou moeten betalen. sterker nog ik vind dit echt een slappe card, nog niet eens 40euro waard.. en waar ik met name hiervan baal of anders had ik normaal gesproken niet gereageerd.. is dat jij of degene die de card in mekaar zet ons waardeloos heeft lekker gemaakt met mannen als Aoki en Daley en die dan vervolgens niet meedoen(kan gebeuren) en dan ons een slap aftreksel geeft en daar ook nog eens 100euro vraagt.. nu heb ik het heus wel liggen hoor, maar ben ook maar een student en heb het dan gelukkig nu wel wat geld gespaard etc. dus dat is geen probleem maar als een maandje of2 later een card met o.a mosab amrani vs mootje, en vechter als hesdy,aussie en cosmo voor maar 35 euro klaar staan wat zou jij dan kiezen........

MarcDeurloo
11-10-2010, 13:21
is er ook ergens een kroeg in Amsterdam die het live kan uitzenden?

Amsterdam'r
11-10-2010, 13:34
is er ook ergens een kroeg in Amsterdam die het live kan uitzenden?

Pathé Arena heeft een live voorstelling van het evenement, je kan er bier kopen..

micha
11-10-2010, 13:49
de touringcar vanuit breda is al geregeld!!

anoniem gg
11-10-2010, 14:17
ok leuk.. jij wint de theo maassen award 2010 wat mij betreft.. maar ga nu nog eens proberen want je hebt blijkbaar een heel verkeerd beeld van me. het klopt dat ik niet fan ben van alle GG vechters eerlijk is eerlijk, ik mag zimmerman met zijn grote bek en die elke match roept ik wil een rematch die mag ik inderdaad niet net als schilt wat ik helemaal niks aan vind(en geloof me ben echt niet de enige) en zie overeem liever in MMA dan k1 voor schut zetten. voor de rest als saki niet te veel babbels krijgt van errol heb ik wel sympathie voor hem, ben een eeuwige fan van onze Nieky.. wat betreft marloes ik gun haar alle damestitels net zo veel als elk andere vrouwelijke vechter want heb echt helemaal niks met vrouwen K1 of MMA oid.. dat noem ik trouwens een slap aftreksel

maar nu weer back naar het PTA.. je gaat mij toch niet wijsmaken dat je deze card beter vind dan elke it's showtime of slamn of whatever waar je ong. het zelfde zou moeten betalen. sterker nog ik vind dit echt een slappe card, nog niet eens 40euro waard.. en waar ik met name hiervan baal of anders had ik normaal gesproken niet gereageerd.. is dat jij of degene die de card in mekaar zet ons waardeloos heeft lekker gemaakt met mannen als Aoki en Daley en die dan vervolgens niet meedoen(kan gebeuren) en dan ons een slap aftreksel geeft en daar ook nog eens 100euro vraagt.. nu heb ik het heus wel liggen hoor, maar ben ook maar een student en heb het dan gelukkig nu wel wat geld gespaard etc. dus dat is geen probleem maar als een maandje of2 later een card met o.a mosab amrani vs mootje, en vechter als hesdy,aussie en cosmo voor maar 35 euro klaar staan wat zou jij dan kiezen........



Ik kies voor mijn achtertuin, plons

Bedankt voor die award, dat waardeer ik zeer van een "student" zoals jij, ik heb overigens niks met mootje en aussie en mosab, ik geloof dat het ook een its showtime vechter was die zich afmelde, kan me vergissen hoor. Maar goed ik bemoei mij niet met organiseren ik heb het druk genoeg met het mangement.

Plons

Tip, misschien kan je stiekum door de achterdeur van het pathe theater naar binnen glippen (zal in hoekje op de grond in het donker misschien nog wel een plaatsje zijn).

Love & Peace

lopez86
11-10-2010, 15:31
petrosyan petrosyan

Wat zijn we weer frusti.

Glory zit ook helemaal niet op jouw te wachten, ga gewoon naar its showtime of als je van een bepaalde voetbalclub houd, naar voetbal.
We weten nu wel dat je een Rutz vriend bent en niet zo een fan van all GG aanhang en andere promotors.
Het zijn ook moeilijke tijden voor personen zoals jezelf, eerst 3 GG vechters naar de laatste 8, dan een week later Marloes van GG die Strikeforce wereldkamioen word en nog geen week later weer een legioen GG vechters die in actie komen in de PTA en dan hoopt Simon nog via een zogenaamde vormfout hesdy alsnog bij de laatste 8 te krijgen maar dat gaat helaas niet volgens de K-1 regelementen, ik kan je frustratie als showtime aanhanger wel een beetje begrijpen.

Probeer nu een gewoon adem te halen en anders neem wat prozac, probeer gewoon te slapen, ga desnoods vissen

veel succes

love & peace

Hij traint bij de HAB, of tegenwoordig beter bekend als Golden Glory Helmond, dus het is zelfs 1 van je eigen mensen ;)

simtekf1
11-10-2010, 16:03
de touringcar vanuit breda is al geregeld!!

Waarschijnlijk is een taxi genoeg. ;)

Petrosyan188
11-10-2010, 17:23
Hij traint bij de HAB, of tegenwoordig beter bekend als Golden Glory Helmond, dus het is zelfs 1 van je eigen mensen ;)

niet zoveel research over mij doen, daalijk heb ik GG breda achter mij aan ;)

micha
11-10-2010, 17:26
ik heb je adres nog van de vorige keer.

Petrosyan188
11-10-2010, 17:31
ik heb je adres nog van de vorige keer.

ben ook daarna gelijk gaan verhuizen.. wat denk jij nou ;)

remco pardoel
11-10-2010, 17:48
Zoals ik het al eerder aangegeven had...
In de ArenA hebben ze 20.000 mensen nodig om het budget rond te krijgen.
In de PTA passen 2000 mensen dan krijg je ook een andere prijs voor je entree kaartje als je met veel grote namen werkt.

Het is een PRIMA line up... alleen jammer dat er een paar afgevallen zijn. Dat kan iedereen overkomen en het is niet de eerste keer.

Mocht je niet over €100 beschikken dan kan je bij Pathe alles volgen wat een supergoed initiatief is!

Petrosyan188
11-10-2010, 17:53
ik ga wel naar de pathe, heb ik dat ook ooit een keer meegemaakt.. is dar trouwens ook een tourcar voor micha?? heb trouwens hier nog 10 van die biosbonnen liggen die ik ooit voor verjaardagen heb gekregen zijn die ook geldig? en waarom godverdomme niet pathe helmond was voor mij alles gratis inc. eten een maat van mij werkt daar namelijk..

marcelt
11-10-2010, 17:55
'Ben het vaak chronisch oneens met Petro, maar dit keer deel ik zijn mening. De prijs-kwaliteit verhouding is niet geweldig. Voor 45 euro wil je hier nog wel heen, maar voor 100 niet. Zou dan zelf wel gaan voor het mma & Nieky, Saki en Marloes .
Maar ook Bas heeft gelijk met zijn " Dan kom je toch niet" . Doe ik ook niet en net zoals Petro ga ik wel naar It's Showtime in december , want dat is een vette card (maar helaas geen mma) .
Ik vind het wel jammer dat Bas gelijk gaat suggereren dat critici anti-GG zouden zijn of ze hun successen niet zouden gunnen. Volgens mij kan je alleen maar fan zijn van de meeste GG-vechters. Of dat hij zegt je geen geld zou hebben om het te betalen.

Sadix
11-10-2010, 17:56
Petrosyan, je hebt gelijk dat deze fightcard gewoon geen 100 euro waard is (goedkoopste kaartje) maar goed, als je daar wat over zegt ben je of arm, een GG hater of weet ik veel wat.

Gaan we samen vissen? :D

En bas, zet je zelf is niet zo voor schut met je semi sarcasme of je quasi grappigheid.

Niemand heeft hier iets tegen jou of GG.

We hebben het puur over dit evenement.

Petrosyan188
11-10-2010, 17:59
we gaan wel met z'n drietjes naar de bios toe ;)

Sadix
11-10-2010, 18:00
hahaha ik zeg je eerlijk.

Als ik in de bios dit ga zitten kijken, dan ga ik me wel ECHT heel arm voelen...

Waarom zit je hier? ja, kaartje was te duur haha

Petrosyan188
11-10-2010, 18:06
dan helemaal niks meer ;) gewoon lekker avondje stappen voor 100euro en met je katerkop volgende ochtend partijen op youtube terugkijken kan ook ;)

dirk5
11-10-2010, 18:43
Petrosyan, je hebt gelijk dat deze fightcard gewoon geen 100 euro waard is (goedkoopste kaartje) maar goed, als je daar wat over zegt ben je of arm, een GG hater of weet ik veel wat.


Ik dacht dat het jou ging om het "die hard" gebeuren?

Vinand
11-10-2010, 19:38
dan helemaal niks meer ;) gewoon lekker avondje stappen voor 100euro en met je katerkop volgende ochtend partijen op youtube terugkijken kan ook ;)

Dit is dus de planning :D

Brochem
11-10-2010, 21:34
Amrani, kamal, cosmo, gerges daar zou ik wel 100 euro voor betalen. Goed gala in december weer van its showtime, al veranderd er bij hun ook wel regelmatig t een en ander

Met alle respect voor de vechters die aantreden in de PTA, maar de enige waarvoor ik persoonlijk warmloop zijn Nieky en Saki.
Alhoewel ik een enorme Nieky fan ben, ik ga geen 100 euro neerleggen om hem te zien vechten.
Echt een slappe line up.

En grappig dat Bas Boon zegt dat sommige Its showtime een slap aftreksel vinden.
Wie hebben dat gezegt Bas? Jamilla en boris boef in je eigen grote sprookjes bos, of plons de kikker waar je mee speelt?

Amsterdam'r
11-10-2010, 22:29
dan helemaal niks meer ;) gewoon lekker avondje stappen voor 100euro en met je katerkop volgende ochtend partijen op youtube terugkijken kan ook ;)

Dit is dus de planning :D

Jah joh :confused:..?

Ik ga dit echt wel voor 5 eutjes live op 1 van die joekelschermen @ Pathé kijken :pimp: ..!

fjezzefur
12-10-2010, 00:02
Ik train zelf ook bij GG dus ik ben geen hater. Maar ik ga hier ook geen 100 euro voor neerleggen.

Amsterdam'r
12-10-2010, 00:12
Nog iets..

Volgens Pathé:


Zaterdag 16 oktober vindt om 20:30 uur in de Passenger Terminal te Amsterdam de eerste ronde plaats van de World Series Kickboxing & Mixed Martial Arts.

Volgens UnitedGlory.nl:


Hoofdprogramma: vanaf 19:00

Dus of Pathé laat niet alle partijen uit het hoofdprogramma zien, of..?

Amsterdam'r
12-10-2010, 00:29
Oh en, volgens RTL7, zaterdag gewoon om 23:30 te zien.
Youtube is dus niet eens nodig!

anoniem gg
12-10-2010, 13:20
Amrani, kamal, cosmo, gerges daar zou ik wel 100 euro voor betalen. Goed gala in december weer van its showtime, al veranderd er bij hun ook wel regelmatig t een en ander

Met alle respect voor de vechters die aantreden in de PTA, maar de enige waarvoor ik persoonlijk warmloop zijn Nieky en Saki.
Alhoewel ik een enorme Nieky fan ben, ik ga geen 100 euro neerleggen om hem te zien vechten.
Echt een slappe line up.

En grappig dat Bas Boon zegt dat sommige Its showtime een slap aftreksel vinden.
Wie hebben dat gezegt Bas? Jamilla en boris boef in je eigen grote sprookjes bos, of plons de kikker waar je mee speelt?

Perfect: voor ieder wat wils, youtube, bioscoop en TV en dat allemaal gratis, dus de mensen die de live sfeer willen meemaken zullen er zijn op het Glory PTA evenement.
Amrani, kamal, cosmo, gerges tel ik nog geen kwartje voor neer en bekijk zo ook niet op het internet of gratis op TV. Dat komt omdat smaken verschillen.
Overigens veel MMA op PTA evenement, iets wat Simon niet heeft en dus ook een ander publiek.
Ik heb bewondering voor elke promotor die zijn handjes laat wapperen om een evenement neer te zetten, forum warriors met afzeik verhalen is weer een voorbeeld van afgunstige zielige mensen die elk moment kritiek moeten denken te leveren omdat hun leven al zo miezerig is.
Simon heeft ook te maken met afzeggingen gehad maar dat wil niet zeggen dat het geen goede promotor is (goed mangagement is weer iets anders).
En geloof mij of niet in mijn omgeving vonden een heleboel mensen het laatste showtime gala een slap aftreksel op Nieky en Saki zijn partij na. Maar dat is een persoonlijke mening en al zouden er 50.000 mensen zitten die 1000 euro pp betalen of 1 die een tientje neerlegt, het is en blijft een berg werk en risico van een promotor/mens, die zijn handjes laat wapperen.
Dat is heel wat anders als vingertoppen op een computer toetsenbord!

Jamilla en boris boef zijn ook mensen met een eigen mening, niks mis mee.

Love & Peace

anoniem gg
12-10-2010, 13:26
dan helemaal niks meer ;) gewoon lekker avondje stappen voor 100euro en met je katerkop volgende ochtend partijen op youtube terugkijken kan ook ;)

Kijk dat bedoel ik, iedereen zijn eigen ding.
Mijn persoonlijke mening is dat het vergiftigen van je lichaam met alcohol en slechte nachtrust en hoofdpijn smorgens door het wegzuipen van honderd euro, grenst aan het gedrag van een mens die niet helemaal bij zijn volle verstand is (en verre van productief).
Zo drink ik nooit en heb ik nog nooit drugs gebruikt, maar ieder zijn ding, neem er nog eentje op je "gezondheid"

Let op dit is gewoon een persoonlijke mening, doe lekker wat je niet kunt laten.

Love & Peace

Petrosyan188
12-10-2010, 13:33
zucht... achja stiekem vindt ik jou wel aardig ;) (nu allemaal niet verkeerd opvatten hé...)

edit: omdat slome er moeite mee had

Slome
12-10-2010, 13:40
Offtopic:

Ik zie een nieuw mixfight huwelijk aankomen...

Brochem
12-10-2010, 13:50
Offtopic:

Ik zie een nieuw mixfight huwelijk aankomen...

moet niet gekker worden hier, een mod die offtopic gaat :D

maargoed, Bas ik hoop dat je al je plekken verkoopt in de PTA, en ik hoop dat er binnenkort een gala is van GG met een goede line up waar ik wel 100 euro voor wil betalen.
Of word het dan 200 euro als er dan wel een goede line up is?

Wiseguy
12-10-2010, 14:25
Amrani, kamal, cosmo, gerges tel ik nog geen kwartje voor neer en bekijk zo ook niet op het internet of gratis op TV. Dat komt omdat smaken verschillen.


Ik heb nog nooit zoveel onzin gelezen. Straks ga je nog zeggen dat Schilt spectaculairder is dan Hari.

sterrenkijker
12-10-2010, 15:00
Hoe komt het toch dat als BasBoon aan het reageren is op dit forum, er altijd oorlog is.
Ik vind het goed dat hij zich mengt in discussie, maar hij is altijd zo vol strijd..
Ik zeg Bas.. take it easy.. 16 miljoen mixfight.nlbondscoaches hebben altijd wat te klagen, maar kunnen niet wachten tot je weer een bericht plaatst.
Je sluit altijd af met Love & Peace, laat dat wat meer zien in je berichten...

Richelieu
12-10-2010, 15:22
Heeft hij niet genoeg Love & Peace naar de mede-gebruikers toe dan?

appelsap
12-10-2010, 16:24
Ik denk dat er twee verschillende dingen spelen.

1. Vraag en aanbod. Als er niet genoeg mensen zijn die de prijs van een kaartje willen betalen voor deze line up, zullen er niet veel van deze gala's volgen. Als het geld voor de promotie tenminste moet worden terug verdiend via de kaartverkoop. Dus prima als je eenmening over de pijs-kwaliteit verhouding hebt, maar neiemand verplicht je om te gaan.
2. Wat hier wel speelt is dat er met behoorlijk spectculaire namen is getrooid, ruim voor het gala. Het risico dat er tussnetijds dan wat gebeurt (belssures, andere belangen) is groot. Ik ben van mening dat je dan als organisatie wel een paar klinkende namen als eventuele vervangers klaar hevt staan. Dit om de mensen die al een kartje gekocht hebben obv de eerdere line up, niet te veel teleur te stellen. Denk dat dat laaste de promotors wel valt aan te rekenen.

lunatic
12-10-2010, 16:40
Nog iets..

Volgens Pathé:



Volgens UnitedGlory.nl:



Dus of Pathé laat niet alle partijen uit het hoofdprogramma zien, of..?

Wie weet hoe dit zit?

Slome
12-10-2010, 18:55
Nog maar een keer alles op een rijtje:


http://img.over-blog.com/487x675/0/40/34/96/--09-09-2010/16-10-2010glory.jpg
KickBoxing Heavyweight
Gokhan Saki VS Brice Guidon
Errol Zimmerman VS Adnan Redzovic
Stefan Leko VS Wendell Roche
Mourad BouzidiVS Anderson "Braddock" Silva

MMA Welterweight (76Kg)
Siyar Bahadurzada VS Nick Thompson Roan
"Juaco" Carneiro VS Luis "Beicao" Ramos
Tommy Depret VS David Biekheden
Sergey Golyaev VS TBA

GLORY World Title Fight
(KickBoxing) Nieky Holzken VS Murthel Groenhart Super-Fight
(MMA) Marloes Coenen VS Lena Buytendijk

Slome
12-10-2010, 23:26
GLORY WORLD SERIES - K1 - Consumer Site (http://tv.eurosport.nl/k1/storynews_sto2495608.shtml)

Eurosport zendt op 16 oktober, live vanuit de Passenger Terminal A'dam, de Glory Kickboxing & MMA World Series uit.

Voor de eer (en de poen)
Onder meer (kickboks zwaargewichten) Gökhan Saki, Filip Verlinden (IN PLAATS VAN DE GEBLESSEERDE ERROL ZIMMERMAN) en Stefan Leko, (MMA weltergewichten) Siyar Bahadurzada en Nick Thompson en (MMA vechtster) Marloes Coenen get in the ring. Ze nemen het tegen elkaar op voor de eer en het prijzengeld van zo'n 150.000 Amerikaanse dollars.

http://layout.tv.eurosport.nl/i/logo/logo_eurosport.gif

Live op Eurosport?
De MMA-gevechten starten rond 19:00 uur, waarna om ongeveer 20:30 uur de kickbokswedstrijden beginnen (Eurosport zendt alleen de kickbokswedstrijden uit). Meer informatie over het evenement is te vinden op de officiële website (http://www.unitedglory.nl/) van organisator United Glory. Daar kan men ook terecht voor online ticket- en tafelverkoop.

Amsterdam'r
13-10-2010, 01:37
Nog iets..

Volgens Pathé:


Zaterdag 16 oktober vindt om 20:30 uur in de Passenger Terminal te Amsterdam de eerste ronde plaats van de World Series Kickboxing & Mixed Martial Arts.Volgens UnitedGlory.nl:


Hoofdprogramma: vanaf 19:00
Dus of Pathé laat niet alle partijen uit het hoofdprogramma zien, of..?

Om mijn eigen vraag te beantwoorden..


..De MMA-gevechten starten rond 19:00 uur, waarna om ongeveer 20:30 uur de kickbokswedstrijden beginnen..

Aha, okey, dus geen enkele MMA partij in Pathé te zien...minder, minder..

Wie de chaos beschrijft, stelt orde op zaken..dus, voor de goede orde:



Live in de PTA mee te maken: €100,- (je ziet alle partijen, downside: het kost een meijer)
Live in Pathé te zien @ joekelscherm: €5,- (mits in bezit van een PUC (Pathé Unlimited Card)) (downside: je ziet enkel de kickboxpartijen)
Live op TV te zien @ Eurosport: GRATIS (downside: je ziet enkel de kickboxpartijen)
Op TV te zien om 23:30 @ RTL7: GRATIS (je ziet waarschijnlijk een mix van MMA en kickboxpartijen, downside: waarschijnlijk ook niet alles)

Oke..ik zie mij twijfelennn..!

micha
13-10-2010, 06:55
kom lekker langs man. er gaat niks boven live kijken

marcelt
13-10-2010, 07:09
Beetje jammer Bas dat je mensen die het niet met je eens zijn gelijk afgunstig en zielig noemt.

lunatic
13-10-2010, 08:49
pff dus in de pathe zie je geen MMA partijen. Lekker duidelijke communicatie zucht!

Garcia
13-10-2010, 09:04
En ik zal voor Mixfight de PbP verzorgen dus we hebben genoeg mogelijkheden om dit gala te zien/op de hoogte te zijn van de uitslagen.

Slome
13-10-2010, 09:24
Waar staat dan dat Pathe geen mma uitzend; of zende zij t gwoon Eurosport uit?
En met RTL7 weet k ook nog niet hoor: zenden die mma uit?

Niet zeike allemaal, kaartje kopen of volgen @ mixfight

:
;)

LeeMurray
13-10-2010, 10:15
Die prijs/ kwaliteit verhouding is scheef zoals andere leden al aangegeven hebben. Paar maanden geleden hoorde je namen als Daley en Aoki en als je die definitieve line up ziet valt het gewoon tegen. Consument moeten gewoon hun mening kunnen geven zonder van jaloezie/ afgunst beticht te worden en zonder voor "keyboardwarrior" uitgemaakt te worden.

Ik zou me bekocht voelen als ik een paar maanden geleden een kaartje zou hebben gekocht voor bijv. € 250,- en dan komen de mensen die je wilde zien niet. Ik heb uiteraard respect voor alle vechters op deze card maar eigenlijk zou ik alleen Nieky Holzken, Murthel Groenhart en Gokhan Saki willen zien maar dan voor max. €50,-.

bazooka
13-10-2010, 11:14
Kun je het ook op een live stream volgen net als vorig jaar?

Fyodor
13-10-2010, 12:12
Kun je het ook op een live stream volgen net als vorig jaar?


Live op TV te zien @ Eurosport: GRATIS (downside: je ziet enkel de kickboxpartijen)Staat allemaal een paar berichten boven die van jou...

Amsterdam'r
13-10-2010, 12:59
..Waar staat dan dat Pathe geen mma uitzend; of zende zij t gwoon Eurosport uit?..

Was mijn post nog onoverzichtelijk..?
Pathé heeft het over live te volgen gevechten. De voorstelling begint pas om 20:30, echter het hoofdprogramma begint om 19:00, met de MMA partijen tot 20:30..
Geen enkele MMA partij te zien dus in Pathé.


..
En met RTL7 weet k ook nog niet hoor: zenden die mma uit?..

Hier ben ik ook niet zeker van, vandaar
"..waarschijnlijk..".


..Niet zeike allemaal..

Hier val ik niet onder toch?


..kaartje kopen of volgen @ mixfight..

Ja of..:


Live in Pathé te zien @ joekelscherm: €5,-
Live op TV te zien @ Eurosport: GRATIS
Op TV te zien om 23:30 @ RTL7: GRATIS

Zou
13-10-2010, 13:59
De fightcard veranderd?

k-1france.com Afficher le sujet - United Glory le 16 octorbre (avec guidon) (http://k-1france.fr/viewtopic.php?f=2&t=448&start=20)

payap
13-10-2010, 14:00
De fightcard veranderd?

k-1france.com Afficher le sujet - United Glory le 16 octorbre (avec guidon) (http://k-1france.fr/viewtopic.php?f=2&t=448&start=20)

Bekende foto's kom ik tegen op die site!

Zou
13-10-2010, 14:14
The "foto's ? i understand, sorry.Can spell in English?

Slome
13-10-2010, 14:14
ik ben niet zo goed op ze frans, wat staat er......

@TWA: ur right...20.30; dat zal dan wel alleen kickboks zijn...

om-air
13-10-2010, 15:17
We krijgen dus 6 partijen te zien in de bios/Eurosport?
En klopt het dat Zimmerman niet meer vecht?

blackadder
14-10-2010, 17:15
Blijkbaar gaat de Duitser Nico Valin nu tegen Saki.

Zou
15-10-2010, 14:51
the final card :

k-1france.com Afficher le sujet - United Glory le 16 octorbre (avec guidon) (http://k-1france.fr/viewtopic.php?f=2&t=448&start=30)

Source : Chief108

YoMarK
15-10-2010, 16:24
Quote van Eurosport in een andere thread:

De Glory Kickboxing & MMA World Series Live en exclusief op de Eurosport Player

Eurosport heeft goed nieuws voor alle vechtsportliefhebbers in Nederland en Vlaanderen want alle 6 de MMA en de 5 kickboksgevechten van de Glory Kickboxing & MMA World Series zijn op zaterdag 16 oktober vanaf 19:00 uur exclusief en LIVE te bekijken (online) met de Eurosport Player. In plaats van de gebruikelijke €4,90 per maand heeft Eurosport nu een speciale actie; de vechtsportliefhebbers (en andere sportliefhebbers) betalen nu tijdelijk €3,90 voor een maand. Bij het afsluiten van het abonnement op www.eurosportplayer.nl (http://www.eurosportplayer.nl/) moeten de vechtsportliefhebbers de promocode: Glory2010 invoeren waardoor zij de korting krijgen toegekend.

Harrie Nak
15-10-2010, 16:46
Staat allemaal een paar berichten boven die van jou...Ik denk dat hij een internet stream bedoelt, al is de eerste stream dus al genoemd door YoMark... via Eurosport. Volgens mij moet je daar alleen wel direct een abo voor afsluiten, i.p.v. gewoon lekker eenmalig een event stream kopen?