PDA

View Full Version : Dana White. (Ik vind het echt een misselijkmakende **^&^&&!*)



blackadder
24-07-2010, 22:36
http://www.youtube.com/watch?v=IkBlx6vagqE&feature=player_embedded

CannieY
24-07-2010, 23:40
misschien omdat Dana in zijn eigen debut boxing match KTFO werd
Jesus Arlo (0-0) vs "Irish" Dana White (1-0)! 1987 ammy boxing
http://www.youtube.com/watch?v=MDjq_SeRcno

lopez86
25-07-2010, 00:00
Ik snap de 2 bovenstaande reacties niet, Dana heeft gewoon gelijk?

Sportvision
25-07-2010, 00:08
not. dana white is een domme idioot die graag praatjes maakt, maar hij lult vaak onzin. hij lult over boksen van die kampioen kan niet tegen die kampioen, en dat daarom boksen kapot gaat. En vervolgens moeten al zijn vechters exclusieve contracten tekenen en mogen niet tegen andere kampioenen. hoezo heeft hij gelijk dan. en vervolgens heeft hij het over pay-per view, dat doordat boksen niet meer gratis is, dat daardoor de sport niet meer interessant is... get my point? ik bedoel, die gast lult dom.

lopez86
25-07-2010, 00:27
not. dana white is een domme idioot die graag praatjes maakt, maar hij lult vaak onzin. hij lult over boksen van die kampioen kan niet tegen die kampioen, en dat daarom boksen kapot gaat. En vervolgens moeten al zijn vechters exclusieve contracten tekenen en mogen niet tegen andere kampioenen. hoezo heeft hij gelijk dan. en vervolgens heeft hij het over pay-per view, dat doordat boksen niet meer gratis is, dat daardoor de sport niet meer interessant is... get my point? ik bedoel, die gast lult dom.

Je slaat hier compleet de plank mis Jochem.
Met exclusiviteitsbeding op zich is niets mis.
Dana houd het binnen zijn eigen organisatie, das juist slim!
Kijk naar M-1 en hoeveel latere kampioenen en toppers dáár uit zijn gekomen (Mousasi, King Mo, Karl Amoussou) die vervolgens tekenden bij andere organisaties als DREAM, Strikeforce of Sengoku.
Als ze die allemaal netjes een exlusiviteitscontract hadden aangeboden, zoals de UFC doet, dan waren ze nu de koning te rijk aan toppers en hadden ze meer dan Fedor om op te bouwen.

Over het pay-per-view verhaal; de UFC biedt ook gratis evenementen aan om te kijken.
De UFC FightNights, en op de maincards is er tegenwoordig altijd één partij van de maincard gratis waarna je vervolgens de PPV kan (lees: wil) kopen.
De Ultimate Fighter Show.
Dát is marketing.
Even voor de duidelijkheid; boksen is inmiddels zo on-interessant geworden dat de hele zaal praktisch leeg was bij de Mayweather - Mosley partij voordat de main event begon. Toen pas stroomde de zaal binnen.
Pure onkunde aan marketing want reken maar dat ze genoeg interessant talent hebben rondlopen op de undercard.

Kijk ik snap dat een hele hoop mensen een hekel aan Dana hebben omdat hij het gewoon allerminst subtiel brengt, maar als je naar de kern van zijn verhaal kijkt heeft hij 9 van de 10x gelijk.
Boksen gaat kapot aan bureaucratie en dat is al jaren een feit.
Ondertussen groeit de UFC wél met reuzestappen de laatste jaren.
Toch raar als Dana een hoop poep en lul praat ofniet??

Sportvision
25-07-2010, 00:49
ik sla niet de plank mis, ik herhaal wat dana zegt - wat ik ervan vindt doet er - in dit geval - ff niet toe. :)

Ik vind het overigens ook verstandig - maar dom om het hele kampioen vs kampioen gebeuren dat dan als reden aan te wijzen waarom boksen naar de klote gaat.

mijn punt was dat hij dom lult - niet dat hij dom zaken doet.

lopez86
25-07-2010, 00:50
ik sla niet de plank mis, ik herhaal wat dana zegt - wat ik ervan vindt doet er - in dit geval - ff niet toe. :)

Ik vind het overigens ook verstandig - maar dom om het hele kampioen vs kampioen gebeuren dat dan als reden aan te wijzen waarom boksen naar de klote gaat.

mijn punt was dat hij dom lult - niet dat hij dom zaken doet.

O.
Ja dat klopt :)

blackadder
25-07-2010, 01:03
Ik snap de 2 bovenstaande reacties niet, Dana heeft gewoon gelijk?
Hij zeikt alle niet Amerikaanse/ Mexicaanse boksers af en vindt wel Pacquiao goed die geen van beide is.
En ik mag hem gewoon niet.

Harrie Nak
25-07-2010, 10:52
Dana White is gewoon niks anders dan een goede zakenman die over lijken gaat. Iets wat goede zakenmannen moeten doen. Prive lijkt het me best een toffe peer (afgaande op o.a. de videoblogs).

Peter0711
25-07-2010, 13:39
Dana White is gewoon niks anders dan een goede zakenman die over lijken gaat. Iets wat goede zakenmannen moeten doen. Prive lijkt het me best een toffe peer (afgaande op o.a. de videoblogs).

Amen!

Dalton
25-07-2010, 13:53
Wel een beetje van het niveau van de voorzitter van de Nederlandse korfbalbond die zegt dat voetbal zijn langste tijd gehad heeft :confused:

Wiseguy
25-07-2010, 15:12
Dana white is full of shit. Hij claimt een boksfan te zijn maar kent David Haye niet eens.

T15Boxing
25-07-2010, 16:48
Dana = Hypocriet, leugenaar en jaloers.

Emilio
25-07-2010, 17:52
Vind niks ergs aan dit interview hoor.

Allee dat van David Haye was wel vaag idd.

el bastardo
25-07-2010, 20:31
Dana weet precies wat hij moet zeggen om zijn eigen hachie te promoten. En hij is er GOED in! Of je hem nu mag of niet en of hij nu onzin lult of niet, hij doet wat hij het beste kan: zijn eigen zaak verkopen! Daarbij zegt hij vaak dingen die in twijfel getrokken kunnen worden, maar deze man weegt elk woord en weet precies wat hij moet zeggen. Denk dat hij niet echt zit met het feit dat hij door sommigen niet aardig wordt gevonden, deze man denkt in $$$. Hij is het perfecte uithangbord voor de UFC en heeft de UFC enorm op de kaart gezet.
Heb de man 1x ontmoet nadat hij al 2 uur (!) de tijd had genomen om met alle UFC fans op de foto te gaan en een praatje te maken. Kan niet anders zeggen als dat hij erg sympathiek op me over kwam.