PDA

View Full Version : THQ blames poor UFC Undisputed 2010 sales on another game



Harrie Nak
26-07-2010, 12:42
Sales of UFC 2010 Undisputed have been very disappointing for THQ this year, with them having fallen 59% year-over-year for the first month. A number of factors for the tumble can be contemplated however THQ believes it is due to the release of Red Dead Redemption, which crushed with huge sales. It released one week before UFC 2010.

In an interview with MCV, THQ's UK marketing director had the following to say: "Our sales were softer than where we would have liked them to be," Rooke told MCV. "We know our UFC and MMA fans have bought it, but we haven't delivered the broader sales yet. That's largely down to Red Dead Redmeption. Rockstar have probably taken a fair amount of our market share. They shipped 5m units, taking a lot of consumer dollars."THQ Blames Poor UFC Sales on RDR | pastapadre.com (http://www.pastapadre.com/2010/07/22/thq-blames-poor-ufc-sales-on-rdr)

dirk5
26-07-2010, 13:14
Het zal er ook mee te maken hebben dat het echt een crap spel is....

en ik heb zowel UFC als RDR.

Tony
26-07-2010, 13:25
De 1e UFC game heb ik grijs gespeeld. De 2e (2010) versie speel ik alleen losse matches mee.

Ik ben ooit begonnen aan de career mode en was er binnen een dag klaar mee.. Het wist me niet te boeien.

Ben nu wel heel benieuwd naar EA MMA.

The Bulldog
26-07-2010, 13:28
tja..... ook deze vraag van de gamer raakt verzadigd...

dirk5
26-07-2010, 13:32
De 1e UFC game heb ik grijs gespeeld. De 2e (2010) versie speel ik alleen losse matches mee.

Ik ben ooit begonnen aan de career mode en was er binnen een dag klaar mee.. Het wist me niet te boeien.

Ben nu wel heel benieuwd naar EA MMA.

dan heb je jezelf een hoop frustratie bespaard :)

Ik win alles in mijn careermode behalve elk title gevecht tegen Frank Mir.

Heb super stats, win elke partij in ronde 1 of 2, heb een sub defence van 100 maar elke keer wanneer Frank Mir een sub aanzet is het prijs. Dit spel heeft me al een aantal blaren en 1 xbox controller gekost, buh....

Tony
26-07-2010, 13:50
Ik heb wel eens de title mode gespeeld met frankie edgar. Ik versloeg iedereen zonder moeite. Alleen heb ik departij tegen sherk misschien wel 50x moeten spelen.

woutjuh
26-07-2010, 13:51
Whahaha ik heb het mee gemaakt was heel me binnenkant palm paars!! Ben nu constant op aant het letten dat me energie balkje op de grond vol blijft, dan is het enigszins wel te doen!!
veel succes

Biiyen
26-07-2010, 17:07
Het klopt wel, ik heb zelf ook Red dead Redemption gekocht ipv UFC2010...

1x 60 euro is wel genoeg in een maand. En deze maand is gereserveerd voor Mafia II


Het zal er ook mee te maken hebben dat het echt een crap spel is....

en ik heb zowel UFC als RDR.