PDA

View Full Version : Kickbokser overlijdt na partij



Slome
27-07-2010, 16:03
Kickboxer Dies As A Result of Injuries

Adrienne Simmons, a fighter who trained at several Atlanta gyms and fought locally, has passed away after fighting this weekend in Florida.

http://squabbles.com/wp-content/uploads/2010/07/adrienne-simmons.jpg

A witness confirmed to David Oblas of GeorgiaFighters.com at 9 pm last night that Simmons had passed away.

Simmons was competing in the IKF Kickboxing Tournament in Florida this weekend and was in the Championship Bout for her weight class.

She was unresponsive in the ring after being knocked out, rushed to the hospital and had surgery for brain bleeding and swelling and then went into a coma


http://www.dailymotion.com/video/x6d6t5_mmawesome-interview-with-adrienne-s_sport

tik_tok
27-07-2010, 16:08
R.I.P. :(

Vinand
27-07-2010, 16:43
RIP

Mickey
27-07-2010, 16:47
DAmn.. RIP

Hanuman
27-07-2010, 17:15
Vreselijk dit ..

Rust in vrede

Sendur
27-07-2010, 18:05
zonde :(

rust zacht.

Rougemonkey
27-07-2010, 18:57
Pft, RIP.

Michael.M.
27-07-2010, 19:12
Triest, rust in vrede!

RocknRolla
27-07-2010, 19:14
Damn RIP

Pahlavan
27-07-2010, 20:40
pff damn ey:(

r.i.p

brittje-x
27-07-2010, 23:11
rip

tonebizz
27-07-2010, 23:23
R.I.P slecht nieuws dit!

brittje-x
28-07-2010, 00:01
Haar tegenstandster was Lindsay Scheer hoop ook voor haar dat ze dit kan verwerken.

universele
28-07-2010, 00:09
Altijd vervelend nieuws, RIP

redjuh
28-07-2010, 02:29
sorry hoor, het is natuurlijk vervelend, maar moet er met zulke dingen elke keer een topic geopend worden voor 3 miljoen RIPjes?

Slome
28-07-2010, 03:55
sorry hoor, het is natuurlijk vervelend, maar moet er met zulke dingen elke keer een topic geopend worden voor 3 miljoen RIPjes?
goed voor de pageviews en postcount zeggen we maar.....

jojo
28-07-2010, 10:38
Zulke verhalen drukken je weer ff met de neus op de feiten!!
We zijn bezig met een sport, maar wel 1 die je heel serieus moet nemen!!

R.i.p.

redjuh
28-07-2010, 13:09
er gaan wereldwijd meer mensen dood door papercuts van het postzegelplakken. of bijensteken, of door uitglijden, of door de bliksem.

ChimiChero
28-07-2010, 13:17
R.I.P

redjuh
28-07-2010, 13:21
ben benieuwd of ze dit leest. of misschien dat onze vader die in de hemel zijt, het noteert

Slome
28-07-2010, 13:42
dat laatste doet Hij zeker.......

redjuh
28-07-2010, 13:52
oh in dat geval ri.... ach laat ook maar heb het al verpest

XanaduNL
28-07-2010, 14:01
rip :p

mario the count
28-07-2010, 15:29
er gaan wereldwijd meer mensen dood door papercuts van het postzegelplakken. of bijensteken, of door uitglijden, of door de bliksem.
Jep, alleen heet deze site mixfight.nl en geen postzegelplakker.nl of uitglijden.nl

:ehhh:

redjuh
28-07-2010, 15:47
ze leest het toch niet

thrillseekah
28-07-2010, 23:37
reps voor redjuh

Marchant
29-07-2010, 11:33
Naar Nieuws!
Doet je toch weer een beetje nadenken.

RIP

Hanuman
29-07-2010, 14:08
For those of you who are on the forums you may have heard that there was a death at the IKF tournament in Orlando Fla. this past weekend. Adrienne Simmons a nakmuay from Georgia past away Monday after sustaining a head injury. According to the report she was KO’d, but was responsive, she was taken to the hospital where she fell into a coma and was later pronounced dead.
I didn’t know Adrienne, but knew she was affiliated with Khunpon’s camp in Atlanta. I was a bit surprised when I found out her opponent was Lindsay Scheer, who’s trained by MMT friend Tim Haycraft.
I had the opportunity to meet Lindsay last year while backstage at Slamm. My condolences go out to Adrienne’s friends and family.
Adrienne’s boyfriend and trainer Chike Lindsay was interview by a local station, and was raising questions over the experience of the two girls.

I’m not sure how often this happens in MuayThai, I don’t often hear of NakMuay’s dying from injuries. I don’t know if it’s something that doesn’t receive much media attention in Thailand or something that doesn’t occur that often.
From Lindsay’s perspective it’s got to be incredibly difficult… I’m not sure if I would be all that interested in getting back into the ring.
This is a statement put out by Eric via Facebook:

"Lindsay and I had wanted to wait for more official announcements about the tragic turn of events this weekend at the IKF Kickboxing tournament in Orlando. It seems that several websites are already mentioning the event and of course facebo…ok has exploded with rumors and comments. We have known Adrienne for a number of years. I have many ties with the entire Atlanta fight scene and the ladies had been following each other both at fights and online.
There were five girls in the Open division of the 130-140 Muay Thai. Lindsay had to fight three times over the weekend and Adrienne fought twice to meet each other on Sunday in the finals. Adrienne had a very tough fight on Saturday to get her to her finals match.
The bout itself seemed normal enough on all fronts. Lindsay, the more experienced of the two, took control of the bout scoring an eight count on the very first jab thrown. Several seconds later a standing eight count was given and the round drew to a close. Round two continued with more of the same, however Adrienne never stopped trying and never gave up. No eight counts this round. The third round opened up and Lindsay landed a three punch combo that ended the bout. The ref waived the bout off immediately and the doctors who were already sitting ringside watching the bout were in the ring right away.
It really just seemed like a normal bout. It was a heavy shot but everyone involved from the ref to the doctors and officials and myself had no reason to believe there was anything abnormal except a fighter getting their bell rung like we all have had at some point in our careers.
Adrienne came to, we were right there as she sat up and spoke. Confirming our thoughts that this was to be no different than any other bout ending blow. Adrienne was taken to the back and attended to by the medical staff and we took care of the stuff we had to after the bout such as photos and such.
We shortly after were told along with everyone that Adrienne had been airlifted out.
The events that unfold from here are very sad and in my twenty years of kickboxing I am ill prepared to explain or even handle well. We have had opportunities to speak with the ref, the doctors all the ringside officials and the burden and second guessing after the case is huge. Our sadness and inability to properly process all these events leaves us with no words.
My only hope is that Chike has the same support network in his community that we have here in ours and that he will have it in his heart to let us be a part of his extended support network. This is a life changing event for all involved but obviously most of all for Chike and Adrienne.
We love this sport with all our hearts. It is a game with risks and while we all know this, these risks seem so far removed. Let me make this clear…no one could have seen this coming. The ref, the doctors, us, her corner. No one. It is a horrible accident that happened at a sporting event.
We do not have all the latest news from Florida and until it is officially announced by Adrienne’s people please please be respectful of the things that are posted. It is a very sad day. We love you Adrienne.
With Heavy Hearts,
Eric and Lindsay"

Adrienne Simmons : My Muay Thai (http://www.mymuaythai.com/archives/adrienne-simmons/)

redjuh
29-07-2010, 14:17
jeuk

Hanuman
29-07-2010, 18:43
Via de comments op MMT heb ik dit interview gevonden met de vriend van het slachtoffer : RAW INTERVIEW: Boyfriend Of Kickboxer Talks To WFTV - Video - WFTV Orlando (http://www.wftv.com/video/24407469/index.html)

Hij beweert dat er geen medische hulp direct ter plaatse was. Het heeft idd niet veel nut om hier allemaal 'ripjes' te gaan zetten maar dit is toch wel nieuwswaardig op een vechtsportforum denk ik toch.

Wel stoere opmerkingen van Redjuh.

jury
30-07-2010, 00:48
http://www.georgiafighters.com/wp-content/uploads/2010/07/shortsimmons.gif

redjuh
30-07-2010, 02:32
opmerkingen zijn niet stoer bedoeld. mijn opmerkingen gaan over het feit dat een totaal onbekend persoon is overleden (hetgeen ik heel erg vind voor de familie en vrienden van de overledene); een persoon waarover nooit iemand iets heeft gehoord of gezegd, een persoon waarover nooit meer iets gezegd wordt, vanaf het moment dat dit topic op pagina 2 staat. Totaal nutteloos imo. het enige dat dit topic voort kan brengen, is volgens mij, een verdere discussie die vechtsporten op een negatieve manier in beeld brengt.

Slome
30-07-2010, 15:59
opmerkingen zijn niet stoer bedoeld. mijn opmerkingen gaan over het feit dat een totaal onbekend persoon is overleden (hetgeen ik heel erg vind voor de familie en vrienden van de overledene); een persoon waarover nooit iemand iets heeft gehoord of gezegd, een persoon waarover nooit meer iets gezegd wordt, vanaf het moment dat dit topic op pagina 2 staat. Totaal nutteloos imo. het enige dat dit topic voort kan brengen, is volgens mij, een verdere discussie die vechtsporten op een negatieve manier in beeld brengt.

2x capice.... alleen 1 grote MAAR: Topic als deze: doet je ook beseffen dat een ongeluk in een klein hoekje zit....

je kan t ook gaan refelecteren naar anders sporten zoals bij voetbal schoppen ze elkaar toch ook en bla bla... maar hier ben je doel bewust bezig punten te scoren door het raken van iemand op 't lichaam en het foceren van iemands zijn/haar gewrichten e.d. verders stap ik je intentie van het Rest in Peace bericht wel....

Hanuman
30-07-2010, 16:09
opmerkingen zijn niet stoer bedoeld. mijn opmerkingen gaan over het feit dat een totaal onbekend persoon is overleden (hetgeen ik heel erg vind voor de familie en vrienden van de overledene); een persoon waarover nooit iemand iets heeft gehoord of gezegd, een persoon waarover nooit meer iets gezegd wordt, vanaf het moment dat dit topic op pagina 2 staat. Totaal nutteloos imo. het enige dat dit topic voort kan brengen, is volgens mij, een verdere discussie die vechtsporten op een negatieve manier in beeld brengt.

Daar heb je wel een punt. Echter komt er niet noodzakelijk een negatieve discussie uit voort imho. We zijn allemaal vechtsportfans en ik zie ons niet echt beginnen de sport af te breken vanwege een overlijden... We kunnen wel respect tonen aan iemand die haar leven gegeven heeft voor haar (en onze) favoriete sport, zo bekijk ik het dan. Ongeacht of we haar nu kennen of niet. Trouwens op facebook is een oproep gestart naar alle vrouwelijke vechtsters om een blauw lintje in hun avatar te zetten, ik zag er al enkele die dat deden, het is misschien ook nutteloos maar toch een mooi gebaar.

redjuh
30-07-2010, 16:13
tja je gaat niet met handschoenen aan de ring in, terwijl je je eigenlijk had voorbereid op de open noord oostelijke districtkampioenschappen linkshandig blindsjoelen voor mensen groter dan 1.86m van oost timorese afstammelingen met groene ogen.

redjuh
30-07-2010, 16:14
het is gewoon pech. 6 million ways to die...

Slome
30-07-2010, 16:17
tuurlijk..... maar neemt weg dat t naar is...

redjuh
30-07-2010, 16:31
dat is zeker naar, maar dat heb ik eerder ook gezegd

Falcor
31-07-2010, 01:52
R.I.P

maar....

vrouw valt van paard, rally-rijder knalt tegen een boom ect ect.. Je kan wel zeggen dat het je 'ogen' opent maar het is natuurlijk wel een risico
die je van tevoren kan verwachten. Risico van het vak. Je laat jezelf vrijwillig tegen je hoofd aan meppen.(teminste je stapt vrijwillig de ring in en weet dat je op je kop geraakt kan worden) Heb alleen medelijden met de familie omdat zij dit verdriet moeten verwerken.. Maar het zijn Amerikanen en kunnen dit toch niet lezen, laat staan dat ze '.nl' in de taakbalk zetten.

NEXT.

redjuh
31-07-2010, 02:33
16 posts en nu al verstandig

Arabianboy
31-07-2010, 14:18
ZIEK!!! Lekkere sport, ben benieuwd wat jorisje heeft te zeggen...
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?104878-Badr-Hari-spoiler&p=924054#post924054

Arabianboy
31-07-2010, 14:24
@falcor

Vrijwillig? Zou ze het ook gedaan hebben als een een goede diploma had? Zou ze het ook hebben gedaan als ze er geen geld voor kreeg? Ik vind het heel erg simplistisch om te stellen dat het allemaal vrijwillig is. Een gemakkelijke 'goed-pratertje' zegma... Zo kun je een huurmoordenaar ook een sport noemen, alleen heeft die een extra risicofactor, dat ie levenslang de bak in kan draaien...

Maar goed, kickboxen wordt nu al wereldwijd geaccepteerd als een 'normale' sport, wie ben ik om de mensen wijs te maken dat het eigenlijk abnormaal is om te vechten voor je brood. In een letterlijke zin ;)

Facade
31-07-2010, 17:24
wat doe je op een vechtsportforum als je denkt dat vechten als sport abnormaal is ?

redjuh
31-07-2010, 17:27
een huurmoordenaar heeft volgens mij wel minder kans op hersenletsel

@arabianboy: het zit in de aard van de mens. zal altijd zo blijven. we hebben een deel van de hersenen dat het reptielen brein heet. daar komt het primitieve denken uit voort... het zwart wit denken, het enkel met aanval en verdediging reageren op situaties etc...

het allerleukste hiervan vind ik het licht sarren of controversiële standpunten te verdedigen; zo krijg je leuke reacties. voorbeeld: dit topic

Falcor
31-07-2010, 20:14
16 posts en nu al verstandig

Knap dat jij aan het aantal post kan zien hoe verstandig iemand is.

En een huurmoordenaar heeft standaard al hersenletsel.

@Arabianboy. Ik ben een Hbo'er met een goede baan. Toch train ik 3 keer in de week.
Btw. hoeveel procent van de vechtsporters doet dit vrijwillig en hoeveel procent krijgt er voor betaald. Vul maar in.

groetjes

Arabianboy
15-08-2010, 00:37
wat doe je op een vechtsportforum als je denkt dat vechten als sport abnormaal is ?

Zoals je kunt zien, ben ik er ook niet zo vaak. :blush: Maar ik kickbox wel, maar zal het nooit voor geld doen. Ik zou me leven verdedigen tot de dood, maar ik zou nooit een andere schade aankunnen brengen voor brood... Zo ben ik niet, wil ik niet worden en ik zal het nooit worden inshAllah!

Kickbox is in mijn ogen gewoon 1 van de beste sporten, maar voetbal vind ik persoonlijk leuker. Het enige element dat me niet bevalt van kickboxen is elkaar pijnigen... Vandaar dat ik ook heb besloten om beperkt te sparren met de mensen die ik ken. Ben heel rustig, maar word nogal snel boos als ik een tik krijg die mijn reptielenbrains niet accepteren.. :lol:

Arabianboy
15-08-2010, 00:38
@redjuh thnx voor de info, nu kan ik beter begrijpen waarom sommige mensen bij woede echt geen brains meer lijken te hebben WHAHAHAH!!!

Arabianboy
15-08-2010, 00:44
Knap dat jij aan het aantal post kan zien hoe verstandig iemand is.

En een huurmoordenaar heeft standaard al hersenletsel.

@Arabianboy. Ik ben een Hbo'er met een goede baan. Toch train ik 3 keer in de week.
Btw. hoeveel procent van de vechtsporters doet dit vrijwillig en hoeveel procent krijgt er voor betaald. Vul maar in.

groetjes

Doe ook kickbox, alleen een kleine time-out in verband met me studie, probeer eind september weer te beginnen. Studeer HBO en ben, als alles goed gaat, ook over paar dagen afgestudeerd inshallah. Maar goed... Je begrijpt me niet of wilt niet toegeven...

Baske
15-08-2010, 00:49
Zit nu alweer met smacht te wachten op opmerkingen van Jan en Alleman die geen fuck van vechtsport snappen die me dus weer 's even mooi zullen gaan vertellen hoe idioot 't is dat ik dit soort sport doe. Zonde voor die meid, dat zeker. Kan me ook voorstellen dat 'r tegenstander ook niet helemaal happy is nu.

Ik hoop alleen stiekem dat 't niet grote headlines gaat halen, heb geen zin in een shitstorm van journalistieke heisa over hoe 'ongecontroleerd deze sporten zijn'.

Waarschijnlijk is dit doem-scenario zwaar uit proportie getrokken... Hoop 't.

redjuh
15-08-2010, 15:03
interessant punt Baske. haar tegenstander kan dus iemand doodslaan. die zal (als ze uberhaupt het nog op kan brengen, hetgeen mij niet heel waarschijnlijk lijkt) een stuk lastiger aan tegenstandsters komen.

brittje-x
15-08-2010, 17:55
interessant punt Baske. haar tegenstander kan dus iemand doodslaan. die zal (als ze uberhaupt het nog op kan brengen, hetgeen mij niet heel waarschijnlijk lijkt) een stuk lastiger aan tegenstandsters komen.

Normaal vecht ze tegen de nederlandse denise kielholtz in suriname eind augustus gaat deze partij door?
Hoop voor alle partijen dat ze terug rust zullen vinden en het een plaats geven.

Baske
15-08-2010, 18:45
haar tegenstander kan dus iemand doodslaan. die zal (als ze uberhaupt het nog op kan brengen, hetgeen mij niet heel waarschijnlijk lijkt) een stuk lastiger aan tegenstandsters komen.
Denk dat de meeste pro-vechters met een goed geplaatst schot wel wat dood kunnen zaaien. Ligt natuurlijk ook maar net aan de fysieke toestand van de tegenstander die de klappen opvangt. ALS ze nog de kracht vind om door te gaan, zal 't natuurlijk wel helpen om de tegenstander moreel een beetje in te laten kakken.

Ben 't wel met je eens dat 't moeilijker zal worden tegenstanders te vinden, wil alleen zeggen dat ik denk dat de reden niet helemaal gegrond is.

redjuh
15-08-2010, 19:02
ehm okey, look we have a match 4 you, and u can choose between 2 opponents. Look here is a girl with a little bit more experience than you, but she lost her last 2 matches. Here's the other, she beat her last opponent to death. who's it gonna be?

SjorsWilms
15-08-2010, 19:41
redjuh, hou je mond eens. Jij ben focking vervelend. Gister een blauwtje gelopen ofzo?!?
Er is iemand door de sport dood gegaan, dat vinden mensen niet leuk. KLAAR!

redjuh
15-08-2010, 20:35
oh sjors nou idd jouw n00b ass zal mij wel doen stoppen. je hebt niet eens geRIPt pino

Baske
15-08-2010, 21:17
ehm okey, look we have a match 4 you, and u can choose between 2 opponents. Look here is a girl with a little bit more experience than you, but she lost her last 2 matches. Here's the other, she beat her last opponent to death. who's it gonna be?
Ik vat 'm wel, en ik zou waarschijnlijk zelf ook wel 2 keer denken voordat ik in de ring zou stappen met iemand die dat voor mekaar gekregen zou hebben. Maar hoe vaak vallen er nou dooien in deze sport? Ik ben er van overtuigd dat iedere pro-vechter een killerpunch kan gooien. Ik ben er ook van overtuigd dat dit een lelijke samenval van verschillende dingen is geweest.

Maar goed, je bent irritant en je moest stoppen met comments maken. Beter luister je. Or he'll unleash his internet fury on you.

marcelt
15-08-2010, 21:27
Heel triest dit. Dat haar vriend zegt dat er standaard een ambulance moet staan vind ik niet zo gek. Het is wel belangrijk snel medische hulp te krijgen in dit soort gevallen. Is er in NL wel altijd een dokter?

Baske
15-08-2010, 21:43
Geloof ik niet. Voor kleine dingen wel. Vriend van me had tijdens een gala z'n ellepijp gebroken en moest zelf naar 't ziekenhuis gaan. Daar overigens het verhaal opgehangen dat ie gevallen was, aangezien de verzekering blijkbaar niet vergoedt als je 't oploopt in een gevecht van deze aard.

thrillseekah
15-08-2010, 21:58
Inshallah

brittje-x
16-08-2010, 11:44
In belgie is een ambulance verplicht op een evenement net als een dokter... niet meer dan juist vind ik ...
Snelle hulp kan in sommige gevallen het verschil maken al is het maar in 1 geval ... dan hebben we dat mensenleven toch nog

Lee Hottie # 1 fan
16-08-2010, 14:26
LOL

Lee Hottie # 1 fan
16-08-2010, 14:27
LOL 2