PDA

View Full Version : Miguel Torres: Jake Shields dropped to 170 because he's afraid of Anderson Silva



Devilprince
29-07-2010, 17:42
"I think he's getting out of 185 because he's a little bit afraid of Anderson (Silva). Anderson's a tough guy to fight at that weight class and he's thinking (Georges) St. Pierre's an easier fight. I think it might be too much of a weight cut. Sometimes trying to cut that it's a little bit too much for you and I think Shields is going to find out right off the bat. He's a great wrestler but at that weight class, cutting that weight is going to be rough."

Miguel Torres: Jake Shields dropped to 170 because he's afraid of Anderson Silva - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/7/29/1594263/miguel-torres-jake-shields-dropped)

biggz
29-07-2010, 18:10
Ik zie Shields niet van GSP of Silva winnen

redjuh
30-07-2010, 02:35
stel dat dit de reden zou zijn, vind ik het een verstandige keuze. de 185 kent een redelijke middenmoot, dan een hele tijd niets, en dan Anderson Silva.
bij de 170 div is het veel beter gespreid, althans tot aan GSP.

Sendur
30-07-2010, 14:41
Vind Shields overrated en ook nog eens rete saai.

Van mij mag hij gewoon lekker klappen gaan krijgen met zijn kutkop.

Stephan
30-07-2010, 15:56
Vind Shields overrated en ook nog eens rete saai.

Van mij mag hij gewoon lekker klappen gaan krijgen met zijn kutkop.


Helemaal mee eens, echt zo'n gehypete amerikaan!

Vinand
30-07-2010, 19:05
Vind Shields overrated en ook nog eens rete saai.

Van mij mag hij gewoon lekker klappen gaan krijgen met zijn kutkop.

denk ook niet dat het scott coker boeit dat hij naar de ufc is gegaan. :), zijn wedstrijden zullen niet verneukt worden of gebruikt worden voor het inslapen van patienten bij een ziekenhuis