PDA

View Full Version : Wat is er aan de hand met Fightclub Eurosport ????



Jamila
03-08-2010, 16:04
Daar waar fightclub zo leuk en fris startte is het nu wel op zijn slechtst, midden in het programma stopt het gewoon en lijkt het alsof ze de tape kwijt zijn. Na lang wachten besluiten ze dan wat boks wedstrijden te laten zien. Ook zijn er veel te veel herhalingen en lijken sommige gala's met de handycam opgenomen te zijn. Ik vind het jammer want, ik vond het een leuke opzet. Hopelijk komen ze met betere producties en bekende vechters.

Gr, Jamila :thup:

Ivo C.
03-08-2010, 16:07
[email protected]
[email protected]

Rverm
03-08-2010, 16:14
Daar waar fightclub zo leuk en fris startte is het nu wel op zijn slechtst, midden in het programma stopt het gewoon en lijkt het alsof ze de tape kwijt zijn. Na lang wachten besluiten ze dan wat boks wedstrijden te laten zien. Ook zijn er veel te veel herhalingen en lijken sommige gala's met de handycam opgenomen te zijn. Ik vind het jammer want, ik vond het een leuke opzet. Hopelijk komen ze met betere producties en bekende vechters.

Gr, Jamila :thup:


Er schijnt ergens in oktober een mooi gala'tje te zijn met vele toppers... Als jij je best nou is doet, je kent de juiste mensen...;) Kunnen we allemaal genieten van een mooi gala binnenkort op Eurosport...

Richelieu
03-08-2010, 16:28
Er schijnt ergens in oktober een mooi gala'tje te zijn met vele toppers... Als jij je best nou is doet, je kent de juiste mensen...;) Kunnen we allemaal genieten van een mooi gala binnenkort op Eurosport...

Fred Royers en Ray Staring lezen regelmatig mee op Mixfight.nl, dus misschien kunnen ze het e.e.a. verduidelijken.

Rverm
03-08-2010, 16:51
Fred Royers en Ray Staring lezen regelmatig mee op Mixfight.nl, dus misschien kunnen ze het e.e.a. verduidelijken.

- Showtime heeft een officiele deal met RTL 7 dus die gala's worden daar uitgezonden.
- K1 Japan heeft een deal met Eurosport om het live te mogen streamen, en het op een later tijdstip uit te zenden.
- SBS heeft ook een deal met K1 Japan om het online uit te mogen zenden, alleen niet live. Die mogen het wel na afloop direct uitzenden maar kiezen voor de zaterdagavond. Dit is altijd op een later tijdstip omdat het nog niet genoeg kijkers trekt om er een zaterdagavond half 9 uitzending van te maken.
- Eurosport heeft wel een aantal deals lopen met Duitse Bokspromoters dus kunnen dat wel uitzenden wanneer ze willen.
- MMA (Dream, UFC, Strikeforce etc.) mag niet worden uitgezonden ivm diverse buitenlandse deals.

Denk niet dat Eurosport alles wil blijven herhalen wat ze al tig keer uitgezonden hebben. Er blijft gewoon niet heel veel over denk ik.

Of sla ik de plank nu volledig mis? :D

remco pardoel
03-08-2010, 17:21
Het programma fightclub is verkocht aan de persoon die het presenteert. Daar zit de eerste fout in.
Ze hadden het beter aan Fred of een andere partij kunnen verkopen.
Jammer dat ze niet Judo, Jiu Jitsu, Karate, BJJ (of welke sport dan ook) mee pikken in hun programma
ze halen daarmee veel kijkers binnen die ze dan ook weer kunnen opvoeden met de hardere vormen.

MMA maakt kans op Eurosport2 in de nabije toekomst omdat ze daar het programma per land kunnen indelen.

Jamila
03-08-2010, 17:33
Ze hebben het in begin ook gebracht als het programma wat zou gaan over alle vechtsporten, dat is inderdaad jammer remco. Wat mij vooral ook stoort is de onjuiste aankondiging dat het vaak niet klopt met wat er wordt uitgezonden. Veder stoort mij ook gewoon de kwaliteit van de opnames zeker wanneer het gaat om een vechtsport gala.

Waarom is het eigenlijk zo achteruit gegaan .....


Gr, Jamila

Ger Maan
03-08-2010, 17:55
Ze hebben het in begin ook gebracht als het programma wat zou gaan over alle vechtsporten, dat is inderdaad jammer remco. Wat mij vooral ook stoort is de onjuiste aankondiging dat het vaak niet klopt met wat er wordt uitgezonden. Veder stoort mij ook gewoon de kwaliteit van de opnames zeker wanneer het gaat om een vechtsport gala.

Waarom is het eigenlijk zo achteruit gegaan .....


Gr, Jamila



http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/ssdd.jpg

Vinand
03-08-2010, 18:51
http://cdn.cagepotato.com/www/sites/default/files/ssdd.jpg

lmao @ Brice Quidon

TOON
03-08-2010, 20:10
ben al een jaar of twee geleden afgehaakt na de zoveelste herhaling van een K1 toernooi gehouden te boekarest ofzo.....
te vaak teleurgesteld....hoop dat ze het wat kunnen pimpen want vroegah keek ik er echt naar uit! op een blauwe maandag zijn er zelfs Pride shows uitgezonden...dat waren nog eens tijden....

S-ven
03-08-2010, 21:41
kwaliteit beeld is echt niet te filmen van Eurosport en dat stoppen tussendoor is ook super irritant, alsof ze het daar niet meer zo veel uit maakt hoe ze het willen uitzenden lijkt het wel........ beetje jammer Euro..

kooivechter
03-08-2010, 22:44
heb helemaal het gevoel dat het k1 gebueren fors terugloopt. In septmeber begint het k1 gebueren pas weer een beetje. er zijn nog maar weining grand prix en de laatste 16 worden vaak gekozen. Ben bang dat k1 nog wel is kapot zou kunnen gaan.

S-ven
03-08-2010, 22:56
Good be ! don't hope so...

remco pardoel
03-08-2010, 23:02
Ik weet dat er genoeg beeld materiaal voorhanden is
Alleen het produktie bedrijf moet het wel oppikken en gebruiken!
Dat gaat buiten Eurosport om

Harrie Nak
03-08-2010, 23:20
Ach, het kan altijd erger... Xtreme Sports herhaalt al maanden - zo niet jaren - de M1 challenge. Ook nu weer as we speak!

redjuh
04-08-2010, 03:42
xtreme sports is er bij mij godverdomme uitgehaald, terwijl ik het meest uitgebreide pakket heb van die kenkerziggo

remco pardoel
04-08-2010, 09:56
Ik ben blij dat ze het blijven herhalen op Extreme. Er zitten altijd wel een of twee leuke wedstrijden tussen per aflevering en het is goede reclame.
Ik denk dat ze in het opvolgende seizoen nog veel meer MMA gaan uitzenden..

simtekf1
04-08-2010, 12:00
Ik heb sinds een maandje Extreme sports en ben blij dat ze het herhalen.
Heb de meeste partijen nog nooit gezien namelijk. ;)

Surviver
04-08-2010, 18:11
Eurosport stond voor nieuwe en up-to-date productions, dat is de laatste tijd heel verrrrrr te zoeken.
ze zenden alleen nog maar oude partijen uit, en als er dat iets word uitgezonden is het vaak ook nog niet eens een boeiende partij van spraakmakende vechters! Hebben zij last van de crisis ofso want dit gaat nergens meer over iedere keer hetzelfde uitzenden.
en dan ook nog verkeerde announcements maken, hoezo slechte kwaliteit leveren eurosport!
echt buitengewoon slechte gang van zaken!

NonaManisss
04-08-2010, 21:33
Wat ooit begon als een mooi symbool tegenover de vechtsport en het publiceren van de vechtsport op tv, is nu helaas dermate afgezwakt dat het bijna te schandalig is voor woorden. De partijen die uigezonden worden, de kwaliteit, de herhalingen, foutive aankondigingen is wat we nu krijgen bij eurosport.
waar gaat dit heen? zo moeilijk is het toch niet om aan mooie beelden te komen van spectaculaire partijen???
of is dat teveel investering voor eurosport? ach kom op, als je staat voor kwaliteit dan moet je ook een beetje kunnen investeren in iets waar je ooit voor stond.
en vooral met een naam als eurosport.
internet is tegenwoordig ook een belangrijke bron en waar veel op te vinden valt en sites waar je gala's op kan bekijken, die wel van goede kwaliteit zijn en up to date...
ik hoop dat jullie binnnenkort toch weer met iets nieuws gaan komen want anders vrees ik voor jullie kijkcijfers.

Amsterdam'r
04-08-2010, 23:58
lmao @ Brice Quidon

Lmfao @ Mourad BouziZi

remco pardoel
05-08-2010, 02:39
@ Mona... zie mijn reply iets boven aan en daar heb je je antwoord .

Jamila
06-08-2010, 14:15
Het zo goed zijn als er bijv. een persoon als Fred Royers een functie zouden geven als kwaliteit bewaker, zodat in ieder geval gecontroleert wordt of het wel aanschoubaar is.

Gr Jamila

de Zweed
06-08-2010, 21:22
Bestaat Fight-Club nog dan??? :)
Had de hoop al lang opgegeven, meest irri waren inderdaad de mismatches tussen tvgids en uitzending, gebeurde net iets teveel.
Dan maar liever weer die dvd's erin knallen en daadwerkelijk te zien krijgen wat je wilt zien!
Filmen ze tegenwoordig de wedstrijden met HD? Zag blurays liggen, maar zagen er vooral geupscaled uit :(

PinPoint
06-08-2010, 22:26
Eurosport zuigt(als het op vechtsport aankomt), dat is niets nieuws hoor en zeker niet iest van de laatste tijd. Ik kijk wel via het net.

Om maar te zwijgen over het wwf wat ze uitzenden........en het commentaar wat daar geleverd wordt. Die mannen moeten wel heel heel heel erg goed betaald worden of echt TOTAAL geen verstand hebben van wat ze verkondigen, zo serieus als ze dat proberen te doen is echt kansloos.

OldNicky
07-08-2010, 21:46
Helaas geldt dit voor mij ook, zit me al maanden lang te ergeren aan de kwaliteit van Eurosport zoals o.a. oude partijen, heel veel herhalingen , weinig partijen van topfighters, regelmatig verkeerde bekendmakingen enz, enz ...
Hopelijk komt er dit jaar nog verandering in.
Gr. OldNicky :pimp:

remco pardoel
07-08-2010, 22:42
Er kan alleen verandering in komen als een andere partij het programma gaat brengen dan de Fransman met zijn rasta kapsel.
Destijds was het of Royers of de partij die het nu brengt.

Ik denk dat als er een serieus business plan komt en er kan een pakket sponsors mee genomen worden dat Eurosport zeker wil gaan praten

PinPoint
07-08-2010, 22:59
Die fransoos sucks big time!

remco pardoel
08-08-2010, 02:39
Ik vindt m eerlijk gezegd ook niet echt geweldig
Te veel bezig om zichzelf als image neer te zetten.

de Zweed
08-08-2010, 14:17
Die fransoos sucks big time!

x2

Hoe staat Fred Royers hier eigenlijk tegenover??

remco pardoel
08-08-2010, 14:19
Fred is in loondienst van Eurosport.
Het is gewoon zijn werk, dan zal je ook geen mening mogen hebben over je directe collegae

de Zweed
08-08-2010, 15:00
Fred is in loondienst van Eurosport.
Het is gewoon zijn werk, dan zal je ook geen mening mogen hebben over je directe collegae

Moet mezelf corrigeren.. bedoelde met mijn vraag meer de mening van Fred over het Fightclub verhaal (herhalingen, programmering anders dan vermeld in de gids, etc..)

nyqsoft
09-08-2010, 22:14
Ik ben blij dat ze het blijven herhalen op Extreme. Er zitten altijd wel een of twee leuke wedstrijden tussen per aflevering en het is goede reclame.
Ik denk dat ze in het opvolgende seizoen nog veel meer MMA gaan uitzenden..

Dat zou mooi zijn, ik hoop dat je gelijk krijgt
Greetz :cool2:

remco pardoel
10-08-2010, 13:52
Ik hoop en denk het ook..
Hoe meer MMA (en natuurlijk Thai boksen) er op TV komt des te meer zullen er ook serieuze partijen komen die reclame willen maken
Zo werkt t nu eenmaal

de Zweed
10-08-2010, 22:36
Mee eens, ik denk zodra het vecht hoogseizoen weer van start gaat in de herfst, dat dan het aanbod ook weer aantrekkelijker wordt.
Beter dan al die herhalingen (tenminste als je al te zien krijgt wat je verwacht te zien na het lezen van de programmering) ;)