PDA

View Full Version : Volgende Tegenstander voor Jon Jones



wrestler_nl
03-08-2010, 16:16
Na Jones's vette winstpartij over Vladimir , wie zou jij het liefst tegenover Jon 'Bones' Jones willen zien?

Rampage & Machida kunnen beide niet tegen Jones vechten omdat ze tegenover elkaar staan @ UFC 123. Matt Hamill & Ortiz kan ook niet want die vechten @ UFC 121. Rashad Evans is een Teammaat van Jones dus dat zal waarschijnlijk ook niet gebeuren.

-De Winnaar van Lil Nog vs Bader
-Rich Franklin
-Forrest Griffin
-Thiago Silva
-James Irvin
-Anderson Silva @ Lightheavy weight
-Randy Couture (als hij wint van James Toney)
-Iemand anders....

wrestler_nl
03-08-2010, 16:19
Ik zou het liefst Anderson Silva of Randy Couture tegenover Jones willen zien!

XanaduNL
03-08-2010, 16:32
anders, namelijk wie dan ook op die lijst, behalve James of Thiago.

El Bambino
03-08-2010, 16:35
Ik zou Anderson tegenover hem zetten. Laat anderson maar de beste van de beste verslaan om iedereen de mond te snoeren!

Slome
03-08-2010, 16:46
als chuck nog 1 keer vecht, is dat tegen Jones... zo niet dan wordt 't Toney (ook als ie wint)

punch
03-08-2010, 16:53
Het liefst Forrest kannie weer gaan rennen. Daar vertelt ie niets over...........

Briant
03-08-2010, 20:42
Tegen Shogun voor de titel.

Petrosyan188
03-08-2010, 21:19
Tegen Shogun voor de titel.

eerst Rashad nog hé, die heeft nog een title shot staan...

maar vind je het niet een beetje te vroeg tegen Shogun? hij heeft een puike prestatie afgeleverd laatste keer maar laat hem eerst tegen een thiago silva winnen en dan pas tegenover jongens als Evans,Machida en Rampage... en heb ik nog niet eens gehad over Shogun

kooivechter
03-08-2010, 21:39
thiago silva lijkt mij een perfecte match up. Als hij die wint kan hij voor mij voor de titel tegen Shogun. Denk soweiso dat deze jongen de titel gaat pakken volgend jaar. Dit gaat Shogun ook niet meer redden over een jaar. na die divisie zal hij naar zwaargewicht gaan

GilbertYvelFan24
03-08-2010, 22:10
Thiago Silva.
Daarna een titelshot tegen Shogun (Evans wint niet van Shogun)
Of na Thiago Silva eventueel tegen de winnaar van Machida vs. Rampage en dan de titelshot.

Petrosyan188
03-08-2010, 22:19
Thiago Silva.
Daarna een titelshot tegen Shogun (Evans wint niet van Shogun)
Of na Thiago Silva eventueel tegen de winnaar van Machida vs. Rampage en dan de titelshot.

dat laatste hoop ik, maar dan zal hij nooit een titelshot krijgen aangezien hij dan tegen Rampage moet die van niemand meer kan verliezen na z'n afwezigheid en mentale dreun tegen Evans die hij te boven is gekomen en nu sterker dan ooit is :D

universele
04-08-2010, 00:12
Bader, lil nog en t. silva vind ik allemaal prima.
Jones komt zeker bij de de top, denk dat shogun nu nog te vroeg is.

Wiseguy
04-08-2010, 01:21
Tegen de winnaar van Machida en Rampage en dan voor de title.

Briant
04-08-2010, 15:49
eerst Rashad nog hé, die heeft nog een title shot staan...

maar vind je het niet een beetje te vroeg tegen Shogun? hij heeft een puike prestatie afgeleverd laatste keer maar laat hem eerst tegen een thiago silva winnen en dan pas tegenover jongens als Evans,Machida en Rampage... en heb ik nog niet eens gehad over Shogun

Ik zie hem graag snel voor de titel vechten. Ik zag ook dat shogun een tijd niet kon vechten, dus in de tussentijd kan Jon Jones zich mooi bewijzen tegen een van bovengenoemde.

steftheboxer
04-08-2010, 15:56
Tegen Anderson Silva voor 100%...die partij heeft alle potentie om de partij van het jaar te worden....

Mule-Kick
05-08-2010, 11:33
Denk dat Thiago Silva of Rich Franklin een mooie test voor hem zijn op dit punt van zn carriere. Bader of Lil Nog zou ook nog goed kunnen. Ben benieuwd hoe de UFC hem verder gaat brengen

dirk5
05-08-2010, 12:23
doe maar Thiago Silva....

goede om de contenders mee te vullen, maar ik zie hem niet winnen van machida/shogun