PDA

View Full Version : Info gevraagd en voorstellen.



K3vin
03-08-2010, 23:10
Ik zal me eerst een even voor stellen.
Ik ben Kevin en 23 jaar en ik ben werkzaam als militair.
Ik ben op deze site gekomen voor informatie en gezellig kletsen.
Mijn belangen gaan uit naar Mix Martial Arts en ben een grote fan van de UFC.
Heb ook bijna alle wedstrijden gezien/gedownload.
Mijn wens is om nog een keer naar Amerika te gaan om een mooi gevecht te zien.
Londen en Duitsland gaat helaas niet door voor me want dan ben ik de deur aan het afsluiten in de zandbak Afghanistan.

Dan wil ik gelijk een vraag de wereld in knallen. Is er hier in Nederland en/of iemand (of meerdere) die bijv 1 week/2 weken elke dag (m tot v) les geeft in MMA. Gewoon een soort kamp voor 1 persoon (uiteraard tegen vergoeding) Ik ga al ik terug ben ook naar een sportschool zoeken in de buurt (utrecht, Team Duncan??) Ik wil graag een soort kamp doen om de beginselen te leren en omdat ik het zo'n verdomd mooie en leuke sport vind.. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen..

Osu Kevin

Rverm
04-08-2010, 00:08
Als je in Benschop woont is Oscar vd Veen (Rings Nieuwegein) dichterbij voor je...
Daar wordt 3x in de week (ma, do, vr) een combinatie van kickboksen&mma gegeven. Er lopen daar, naast wedstrijdvechters kickboksen en wedstrijdvechters mma, ook gewoon beginners rond.

Site is in aanbouw maar je kan er altijd even op kijken :
www.ringsnieuwegein.nl (http://www.ringsnieuwegein.nl)

K3vin
04-08-2010, 01:11
Hey, het maakt me eigenlijk niet uit waar het is, alleen in de regio is het makkelijker. Zit er ergens een gym waar ik me beter op me gemak voel ga ik daar natuulijk heen, ookal is het buiten de regio. Ik zoek gewoon een goede gym waar het gezellig is, er keihard getraind word en waar ik het meest kan leren ook van mijn mede-vechters. En zoveel mogelijk trainen als gezond is natuurlijk.

Garcia
04-08-2010, 11:21
Er zijn weer geruchten dat UFC 122 (Oberhausen) wel door gaat met Vitor Belfort vs Chris Leben als mainevent.... nu nog even wachten tot het officieel wordt.

Irishrover
04-08-2010, 13:26
K3vin,

''Londen en Duitsland gaat helaas niet door voor me want dan ben ik de deur aan het afsluiten in de zandbak Afghanistan.''

Heb je de mensen goed geholpen daar in Afghanistan ? Of moet ik zeggen: 'Zandbak' ?

Jij als militair zijnde moet toch de laatste zijn die zo een denigrerende opmerking mag maken ?

Stephan
04-08-2010, 13:32
K3vin,

''Londen en Duitsland gaat helaas niet door voor me want dan ben ik de deur aan het afsluiten in de zandbak Afghanistan.''

Heb je de mensen goed geholpen daar in Afghanistan ? Of moet ik zeggen: 'Zandbak' ?

Jij als militair zijnde moet toch de laatste zijn die zo een denigrerende opmerking mag maken ?

Hoe bedoel je zeiken, give the guy a break and btw er licht volgens mij genoeg zand om te mogen spreken van een zandbak!!!!

Richelieu
04-08-2010, 13:44
Londen en Duitsland gaat helaas niet door voor me want dan ben ik de deur aan het afsluiten in de zandbak Afghanistan.

Osu Kevin

Waar zit je op dit moment dan? Hoor je bij de RDTF?

Irishrover
04-08-2010, 13:44
Hoe bedoel je zeiken, give the guy a break and btw er licht volgens mij genoeg zand om te mogen spreken van een zandbak!!!!

Vanuit jou optiek is het 'zeiken', ik noem het lichte kritiek hebben.

Maar ik ga geen discussie losbarsten hier, net terug van vakantie, dus inderdaad: Have a break.

Stephan
04-08-2010, 13:46
Vanuit jou optiek is het 'zeiken', ik noem het lichte kritiek hebben.

Maar ik ga geen discussie losbarsten hier, net terug van vakantie, dus inderdaad: Have a break.

Actie reactie... beantwoord dan gewoon de vragen.

steftheboxer
04-08-2010, 13:58
Vanuit jou optiek is het 'zeiken', ik noem het lichte kritiek hebben.

Maar ik ga geen discussie losbarsten hier, net terug van vakantie, dus inderdaad: Have a break.

wel grappig, je post iets op een forum waar gediscuseerd wordt en vervolgens wil je dat deze juist niet losbarst....beetje apart...

er is trouwens niks mis om Afghanistan een zandbak te noemen net zo min als Vietnam een Jungle of Nederland een weiland...

beetje zeiken om het zeiken dus Irishrover...

steftheboxer
04-08-2010, 14:00
welkom trouwens Kevin, zoals je merkt is dit een forum waarbij je af en toe mensen tegen komt die thuis niks te vertellen hebben en dat hier afreageren.

ik hoop dat je een leuke dojo kan vinden waar je je kan ontwikkelen in MMA!

Richelieu
04-08-2010, 14:46
K3vin,

''Londen en Duitsland gaat helaas niet door voor me want dan ben ik de deur aan het afsluiten in de zandbak Afghanistan.''

Heb je de mensen goed geholpen daar in Afghanistan ? Of moet ik zeggen: 'Zandbak' ?

Jij als militair zijnde moet toch de laatste zijn die zo een denigrerende opmerking mag maken ?

Wat een bullcrap! Het is zoals het is, maar er zal vast nog wel een rapport komen met de verichtingen van het PRT team. Je kan het een druppel op een gloeiende plaat noemen maar als men zegt dat we helemaal niets hebben gedaan in deze regio is compleet niet goed geinformeerd. Het zijn en waren kleine stappen. Deze mensen moest nog geleerd worden dat men niet mag schijten in de tuin van de buurman en dat men na deze daad hun handen moesten wassen om je een beetje je indicatie te geven waarmee begonnen is.

Facade
04-08-2010, 16:42
Het is overigens ook absoluut niet te kwalificeren als denigrerend, dus totaal onnodige kritiek. Ik vind dat wij hier veilig in Nederland de laatsten moeten zijn die militairen over dit soort pietluttige zaken de les lezen.... ga der anders zelf eens naartoe. Kan dan lichte kritiek zijn maar ik vind het een totaal misplaatste opmerking.

Slome
04-08-2010, 16:48
Welkom....

K3vin
04-08-2010, 17:15
Nou.. Het heeft totaal niets met het onderwerp te maken. Ik weet hoe mensen kunnen zijn op forums.
Richelieu, steftheboxer & Facade hebben de juiste reacties al terug gegeven. Tis heel simpel.. Als ik in Afrika in de woestijn loop, en ik noem het een zandbak dan zal er ook niemand zijn die er 'een soort van' kritiek op zou geven. Heel veel zand is voor mij een zandbak. Als mensen daar problemen mee hebben, zeg ik dat ik het een zandbak vind. Dan is het mijn mening. Ik plaats geen dingen over de mensen of minderwaardig over het land dus ben ook niet denigrerend bezig??

Er zijn altijd mensen die de naam ISAF niet snappen.

@ Richelieu. Nope. Iets met honden op TK. Weet niet waar je zit en wat je doet?

@Irishrover. Heb hier een google linkje voor je./

Google (http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=afghanistan+zandbak&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=e6f4348cf0a03aac)

Als je die even opend. Heb ik tientallen pagina's voor je met sites en artikelen waar Afghanistan 'zandbak' genoemd word.
Ik wens u veel plezier als die sites even te mailen dat zij denigrerende opmerkingen plaatsen over het land Afghanistan.
Dan denk ik dat we hier pas weer een post zien van je over een aantal jaar want dan ben je nog wel even bezig.

Tot de volgende keer.

K3vin
04-08-2010, 17:16
Welkom....
Dank u

K3vin
04-08-2010, 17:16
welkom trouwens Kevin, zoals je merkt is dit een forum waarbij je af en toe mensen tegen komt die thuis niks te vertellen hebben en dat hier afreageren.

ik hoop dat je een leuke dojo kan vinden waar je je kan ontwikkelen in MMA!
Ik weet het en dank u.

Richelieu
04-08-2010, 18:34
@ Richelieu. Nope. Iets met honden op TK. Weet niet waar je zit en wat je doet?


Zit nu op het BDOC naast de Amerikanen. Binnenkort komt de rest van mijn shift.

dietrik
04-08-2010, 19:03
Wij noemden Bosnie ook gewoon "het geitenland". Het is gewoon legertaal, who care's.

K3vin
04-08-2010, 19:39
Zit nu op het BDOC naast de Amerikanen. Binnenkort komt de rest van mijn shift.
Kom maar een keer een bakkie doen. Zit vanaf eind sept bij de HS op TK

Garcia
04-08-2010, 20:11
Welkom K3vin.

Bartju
07-08-2010, 12:40
Welcome

blackadder
07-08-2010, 12:50
K3vin,

''Londen en Duitsland gaat helaas niet door voor me want dan ben ik de deur aan het afsluiten in de zandbak Afghanistan.''

Heb je de mensen goed geholpen daar in Afghanistan ? Of moet ik zeggen: 'Zandbak' ?

Jij als militair zijnde moet toch de laatste zijn die zo een denigrerende opmerking mag maken ?
Zeikbitch.