PDA

View Full Version : Sonnen claims Lance Armstrong gave himself Cancer



Pahlavan
04-08-2010, 00:21
When you screw up, you have to own it. That stuff really gets under my skin. Take Lance Armstrong. Lance Armstrong did a number of things and he gave himself cancer. He cheated, he did drugs, and he gave himself cancer. Well, instead of saying ‘Hey listen, I cheated and gave myself cancer, don't be like me.' He actually made himself the victim and then went out and profited something like $15 million dollars from this ‘Hey, poor me, let's find a cure for cancer' campaign instead of just coming clean and saying, ‘Look, here's what I did, I screwed myself up, and I hope people learn from my mistakes.' You just watch these guys and can't help but think, God, what a fraud. You got the whole Michael Phelps being a pothead thing too. I'm just glad I'm in the business I'm in so I can get them in the cage and kick the crap out of them.

- Chael Sonnen turns his attention away from Anderson Silva and toward Lance Armstrong on Pro MMA Radio (HT: MMA Mania)


kan niet wachten totdat hij bewusteloos op de grond ligt zaterdag... wat een lowlife zeg

universele
04-08-2010, 00:27
Wat een loser, ben zijn praatjes echt beu.
Hoop dat silva hem zo hard klapt dat hij meteen stopt!!!

redjuh
04-08-2010, 02:38
tja wat hij zegt rot me weinig, alleen DAT hij de hele tijd aan het lullen is, wordt nogal irritant. hij heeft behalve paulo filho en een zieke marquard, nog heel weinig te klagen gehad over zijn tegenstanders, en gaat meer als punchingbag door het leven. hoop van harte dat andersson laat zien wat andersson KAN laten zien.

Jeru
04-08-2010, 07:10
15 minutes of fame he... Voor deze pot had niemand het over hem en na deze pot waarschijnlijk ook niet meer ;)

Petrosyan188
04-08-2010, 08:11
net wanneer die wat sympathie bij me opwekt door dapper z'n praatjes te doen tegen Silva, verpruts die het bij mij.. zo'n geweldige atleet vals beschuldigen en belangrijker nog iemand die miljoenen mensen helpt en waarschijnlijk zonder het te weten levens heeft gered zo te vernederen met je gezwets... ik zou bijna zeggen hoop dat Silva hem kilt.. maar silva heeft bij mij ook zo'n haat tegenover hem gewekt de laatste tijd dat ik alleen nog maar hoop op een brute KO maar dat de winnaar de volgende keer zwaar neergaat

dirk5
04-08-2010, 08:16
Ik weet niet wat erger is, dat deze kerel onzin blijft praten of dat jullie hier elke blaat van hem moeten posten....

Petrosyan188
04-08-2010, 09:15
Ik weet niet wat erger is, dat deze kerel onzin blijft praten of dat jullie hier elke blaat van hem moeten posten....

ik denk dat jij hier aanwezig bent het ergste is... kan nooit goed voor me hart zijn jij hier op zo'n vroege ochtend.. iniedergeval m'n goede ochtendhumeur is al weg kun je misschien in het vervolg niet alleen op DAL uren reageren of het liefst helemaal niet

mean machine
04-08-2010, 09:32
mischien moet armstong is met agassi gaan praten over een bestseller

Tony
04-08-2010, 09:36
Ok, ik ben eruit....

WAR SILVA!

En nu wil ik een partij zien die minstens 3 ronden duurt en waarin Sonnen ontzettend flink slaag krijgt en eindigt in een body triangle waarna ie moet aftikken op een heerlijk rear naked.

dirk5
04-08-2010, 09:38
ik denk dat jij hier aanwezig bent het ergste is... kan nooit goed voor me hart zijn jij hier op zo'n vroege ochtend.. iniedergeval m'n goede ochtendhumeur is al weg kun je misschien in het vervolg niet alleen op DAL uren reageren of het liefst helemaal niet

offtopic, ga toch weg man....

TOON
04-08-2010, 09:43
voor mij is het nu ook duidelijk.....deze partij is het nog WAR SILVA!!

steftheboxer
04-08-2010, 10:11
ik hoop dat Silva hem in vijf rondes compleet mishandelt of dat hij hem een "Forrest Griffin"op hem doet

Mule-Kick
04-08-2010, 10:29
Hoop nog steeds dat Sonnen wint maar dit soort uitspraken zijn onnodig en kansloos. Ik hoop nog steeds dat Sonnen wint maar hoop tegelijkertijd wel dat ie een flink pak slaag krijgt tijdens de partij

Sendur
04-08-2010, 11:33
Ben het met Dirk eens.

Die gast moet EN zijn bek houden EN mensen hier moeten stoppen met die chael sonnen onzin te posten.
Geef die gast geen aandacht wat een frikandel die chael.

Emilio
04-08-2010, 12:35
hoezo zou je dit niet mogen posten? het is toch MMA-gerelateerd?

Vind het wel leuk zo'n beetje in de opbouw naar het gevecht toe.

Al vind ik dat hij nu toch behoorlijke onzin loopt te verkondigen. Ik had enige sympathie voor hem opgebouwd, maar die is nu weer volledig weg.
Ik hoop dat deze man erg hard KO gaat.

Stel je eens voor hoe deze gast zou lullen als hij wel kampioen wordt.....

m.g
04-08-2010, 12:44
Please laat hij zwaar Ko gaan en dan hoop ik dat Anderson eenDropping elbow doet net zoals Henderson!!

Chane
04-08-2010, 12:55
Wat een mongool die Sonnen :(
War Silva!

steftheboxer
04-08-2010, 14:11
offtopic, ga toch weg man....

Take it to the pit.......

Facade
04-08-2010, 14:17
Ben het met Dirk eens.

Die gast moet EN zijn bek houden EN mensen hier moeten stoppen met die chael sonnen onzin te posten.
Geef die gast geen aandacht wat een frikandel die chael.

X2, beetje kansloos allemaal

universele
04-08-2010, 14:17
Dat klinkt goed ja, een flying henderson!!!

Mule-Kick
04-08-2010, 15:32
Kunnen we niet gewoon 1 algemeen Sonnen Trashtalk topic openen? Dan kan iedereen zn nieuwst quotes daarin plaatsen?

Necrodamus
04-08-2010, 15:34
Laten we hopen dat de beste man zelf kanker krijgt en om advies mag gaan vragen aan lance hoe er mee om te gaan..ik ga genieten van het feit dat Anderson op het moment supreme zijn hoofd van zijn lijf choked. (een gulpende snee boven zijn oog als toevoeging zou welkom zijn om het geheel af te maken)...

bazooka
05-08-2010, 12:59
Ik weet niet wat erger is, dat deze kerel onzin blijft praten of dat jullie hier elke blaat van hem moeten posten....

Als het je irrtiteerd, waarom open je dit topic dan en reageer je waardoor het topic weer bovenaan komt?

On topic: Ik vind de meeste praatjes van Sonnen wel grappig, maar dit is gewoon triest