PDA

View Full Version : Shane Carwin Could Get Loser Of Dos Santos Vs. Nelson



Devilprince
05-08-2010, 14:08
ccording to a report from ESPN UK, after speaking with UFC UK President Marshall Zelaznik it looks as thought Shane Carwin could be right back in the title hunt against the loser of UFC 117's number one contender match between Roy Nelson and Junior Dos Santos:

"Shane Carwin is a man people would love to have a win over on their record," Zelaznik said. "His performance against Brock Lesnar was so good that he only sits one or two fights away from a return to a title shot.

"Joe [Silva] has a tendency to match fighters who are coming off losses in order to give them their chance to turn things around. So how the Nelson vs. Dos Santos fight plays out may have a bearing on Shane Carwin."

MMA News - Shane Carwin Could Get Loser Of Dos Santos Vs. Nelson (http://www.mmanews.com/news/88486)

redjuh
05-08-2010, 14:16
STOP het ge-copy-paste van Sherdog (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?106759-STOP-het-ge-copy-paste-van-Sherdog) en andere fora

ff wat spreaden en dannnnn

Devilprince
05-08-2010, 14:20
Dit is niet van sherdog of een of andere forum plitieagentje, ga je me nu een boete geven

redjuh
05-08-2010, 14:26
nee maar come on dude... COULD get. dat is zou misschien kunnen... zeg dan ook bijvoorbeeld wat je denkt van de partij. zal hij het op moeten nemen tegen JDS, of tegen roy nelson, wat hoop je zelf...
ik bedoel MAAK er gewoon ff wat van. dan kunnen we ergens over lullen

Devilprince
05-08-2010, 14:32
Ja kweet wat je bedoelt ik zal er voortaan opletten!

redjuh
05-08-2010, 14:41
je kan het ff editen...

amilster
05-08-2010, 15:02
Shane VS JDS (niet te hopen want dat zou betekenen dat JDS verloren heeft) zou ik wel willen zien, twee vechters die het staande uit willen bangen, ik zet mn geld oop de in mijn ogen veel technischere JDS maar als Shane je ff raakt kan hhet zomaar voorbij zijn.

vele vette potten in het verschiet bij de UFC dat wordt smullen, te beginnen bij zaterdag!

Biiyen
05-08-2010, 15:26
Heeft de UFC een andere keus dan? Hun HW roster puilt niet echt uit van het talent.

Wiseguy
05-08-2010, 16:04
STOP het ge-copy-paste van Sherdog (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?106759-STOP-het-ge-copy-paste-van-Sherdog) en andere fora

ff wat spreaden en dannnnn

Bekijk de uitslag van de poll eens. De meerderheid heeft geen problemen met dit soort post en ik ben er 1 van. Bedankt voor dit nieuws Devilprince.

Vinand
05-08-2010, 16:50
Heeft de UFC een andere keus dan? Hun HW roster puilt niet echt uit van het talent.

dit...

Devilprince
05-08-2010, 17:06
Ik begrijp dat er forum leden zijn die liever niet dit soort topics hebben, aan de andere kant lijkt het me ook best fijn dat je gewoon op de hoogte blijft van de laatste nieuwtjes toch?

Harrie Nak
05-08-2010, 17:29
nee maar come on dude... COULD get. dat is zou misschien kunnen... zeg dan ook bijvoorbeeld wat je denkt van de partij. zal hij het op moeten nemen tegen JDS, of tegen roy nelson, wat hoop je zelf...
ik bedoel MAAK er gewoon ff wat van. dan kunnen we ergens over lullenJe leest het en geeft commentaar, dus "lul" er dan zelf ook over i.p.v. lopen janken.

TheCarnage
05-08-2010, 17:59
Zit niet zo te janken over die posts man mensen zijn blij om het te lezen hoe het er ook staat of het nou ge-copy paste is of in een fris jasje

RayOmac
06-08-2010, 07:28
+1 voor Devilprince thanks ouwe voor het nieuws ;)
-1 voor Redjuh omdat hij voor admin speelt en de topic vervuilt.