PDA

View Full Version : Bonjasky Academy



Fightchick
05-08-2010, 16:11
Dit las ik net op Hyves:

Maandag 6 september gaat het dan eindelijk gebeuren. Remy The flying Gentleman Bonjasky opent zijn eigen gym in Almere. Bij BONJASKY ACADEMY zal Remy met zijn waardige medetrainers vele lessen verzorgen. In het luxe pand is iedereen welkom die graag Martial Arts en/of Fitness beoefend. Kijk snel op Remy Bonjasky (http://www.bonjaskyacademy.com) en wordt lid van de hyve The official BONJASKY ACADEMY hyves! - Hyves.nl (http://www.bonjaskyacademy.hyves.nl) voor meer info! We houden je dan ook op de hoogte van de nieuwtjes en introductie aanbiedingen!

Tony
05-08-2010, 16:14
Ik hoorde het vorige week al ja. Ben erg benieuwd hoe het een en ander zal verlopen.

Veel succes met de zaken Remy!

PinPoint
05-08-2010, 16:16
Succes! Ik hoop dat je als trainer net zo succesvol zult zijn....

Slome
05-08-2010, 16:25
Ik hoorde het vorige week al ja. Ben erg benieuwd hoe het een en ander zal verlopen.

Veel succes met de zaken Remy!

2x ;-)

Vinand
05-08-2010, 16:47
Ik zal het zeker een keer bezoeken, proeftrainen. :)

FightingDutchman
05-08-2010, 17:58
Klinkt goed, denk dat er genoeg mensen zijn die graag een keer bij Bonjasky komen trainen. Maar wilde hij niet een hele andere kant uit met zijn carriere nadat hij gestopt was met vechten? Hij heeft wel eens aangegeven absoluut geen trainer te willen worden.

FMACH
05-08-2010, 18:30
We will check it out...;-)

dark
05-08-2010, 18:34
Cool, wordt vast wel een succes.

blackadder
05-08-2010, 18:49
Klinkt goed, denk dat er genoeg mensen zijn die graag een keer bij Bonjasky komen trainen. Maar wilde hij niet een hele andere kant uit met zijn carriere nadat hij gestopt was met vechten? Hij heeft wel eens aangegeven absoluut geen trainer te willen worden.
Daar dacht ik net ook aan. Dat zei hij in een interview in het laatste nummer van eeehhh....umm...dat vechtsport tijdschrift wat niet meer bestaat. Ben de naam kwijt. Remy stond zelf op de omslaghoes ervan.
Nou. In elk geval succes ermee. Wil wel eens een keertje gaan kijken.

FightingDutchman
05-08-2010, 19:56
Daar dacht ik net ook aan. Dat zei hij in een interview in het laatste nummer van eeehhh....umm...dat vechtsport tijdschrift wat niet meer bestaat. Ben de naam kwijt. Remy stond zelf op de omslaghoes ervan.
Nou. In elk geval succes ermee. Wil wel eens een keertje gaan kijken.

Royal Rumble?

blackadder
05-08-2010, 20:04
Royal Rumble?
Die ja.

kooivechter
05-08-2010, 22:59
ja hij gaf duidelijk aan geen trainer te willen worden. Hij zei ook heel duidelijk niet met een emmertje rond te willen lopen om vechters te begeleiden bij de ring

remco pardoel
05-08-2010, 23:16
Je kan ook eigenaar van een sportclub zijn en algemene trainingen verzorgen..
Heel veel succes Remy

Budokan
06-08-2010, 13:47
lijkt mij dat je ook geen algemene trainingen gaat verzorgen als je geen trainer wilt zijn. snap wel dat hij zijn naam commercieel gaat uitnutten. zou ik ook doen als ik het kon

Reza_Relex
06-08-2010, 18:43
Hij kan ook z'n academy openen, z'n visie opdragen en de boel managen, zonder enig vorm van les te geven aan leden, toch. Ach wat maakt het uit, het is in ieder geval super voor Almere en omgeving, dus heel erg veel succes gewenst Remy en z'n team.

Bartju
06-08-2010, 23:02
Jammer dat Almere zo ver weg is!
Remy je bent top!

MMAFAN-1122
07-08-2010, 20:30
Succes!

Petrosyan188
07-08-2010, 21:23
nu de vraag.. is dit meer voor de deze gym meer voor de jongens en meisjes die ambitie hebben om te boksen of om later in een film/serie te spelen... ik ga voor het laatste

Bartju
08-08-2010, 13:11
nu de vraag.. is dit meer voor de deze gym meer voor de jongens en meisjes die ambitie hebben om te boksen of om later in een film/serie te spelen... ik ga voor het laatste

Here we go AGAIN!

mario the count
08-08-2010, 14:52
Here we go AGAIN!
haha idd, wat een manneke is het ook he:lol:

Justinian
08-08-2010, 16:31
nu de vraag.. is dit meer voor de deze gym meer voor de jongens en meisjes die ambitie hebben om te boksen of om later in een film/serie te spelen... ik ga voor het laatste
Het begint nu een beetje flauw te worden, iedere keer dezelfde grapjes. Ja, we weten dat je een hekel aan Bonjasky hebt, maar ga er niet iedere topic die over Bonjasky gaat mee vervuilen.

mario the count
08-08-2010, 17:14
Het begint nu een beetje flauw te worden, iedere keer dezelfde grapjes. Ja, we weten dat je een hekel aan Bonjasky hebt, maar ga er niet iedere topic die over Bonjasky gaat mee vervuilen.
+1, snap zoiezo niet hoe je zo een hekel kan krijgen aan iemand die je waarschijnlijk niet eens persoonlijk kent. Puur en alleen omdat hij op een discutabele manier heeft gewonnen van je favo vechter.

blackadder
08-08-2010, 18:38
+1, snap zoiezo niet hoe je zo een hekel kan krijgen aan iemand die je waarschijnlijk niet eens persoonlijk kent. Puur en alleen omdat hij op een discutabele manier heeft gewonnen van je favo vechter.
Wiens actie de reden voor de overwinning op die manier was. Dus zo discutabel is dat niet.

mario the count
08-08-2010, 18:54
Wiens actie de reden voor de overwinning op die manier was. Dus zo discutabel is dat niet.
De reden van de winst is idd niet discutabel, maar voor sommige niet bonjasky fans is het discutabel of hij wel of niet door kon.

Bartju
08-08-2010, 20:44
Jezus f*cking christ alweer! ik wordt er egt simpel van waaaarom?! remy bonjasky's cariere staat toch los van heel de persoon Badr! altijd als er een topic is over remy bonjasky moet er een eeuwig durende en 100x herhaalde discussie gevoerd worden :s get a life

Devillrider
09-08-2010, 12:28
Jezus f*cking christ alweer! ik wordt er egt simpel van waaaarom?! remy bonjasky's cariere staat toch los van heel de persoon Badr! altijd als er een topic is over remy bonjasky moet er een eeuwig durende en 100x herhaalde discussie gevoerd worden :s get a life

Idd bartju.. Elke keer weer hetzelfde verhaal.. Het gaat hier over een doodnormale topic van het openen van een Gym.. Of het nou Kees of Klaas is wat maakt het uit.. Remy heeft gewoon een hele goede reputatie en dat kunnen sommige niet hebben/waarderen..

Zulke mensen noemt men HATERSS!!!

Maar goed iedereen mag zijn mening geven, maar elke keer weer oude koeien uit de sloot halen, daar schiet je ook niets mee op.. Gewoon lekker negeren.. ;-)

Bartju
09-08-2010, 13:21
ik weet zeker dat als badr hari een Badr hari opblaaspop zou introduceren dat er hier sommige zijn die daar veel geld aan uit willen geven.. t gaat gewoon beetje irriteren! heel jammer

Vinand
09-08-2010, 15:10
nu de vraag.. is dit meer voor de deze gym meer voor de jongens en meisjes die ambitie hebben om te boksen of om later in een film/serie te spelen... ik ga voor het laatste

en dit was de eerste post in mijn leven die ik negatieve reps heb gegeven. Wees er trots op. :)

Petrosyan188
11-08-2010, 21:21
en dit was de eerste post in mijn leven die ik negatieve reps heb gegeven. Wees er trots op. :)

dankje ben er heel trots op, het is iniedergeval wel beter dan doorrollen van de ring naar bijna zwitserland om een collega vechter te naaien en zo 4ton te winnen en laten zien dat je geen vechterhart beschikt maar een eersteklas acteur bent

Anderson
12-08-2010, 13:05
Het ergste van dit allemaal is dat Badr al lang Remy een hand heeft gegeven en klaar is met het hoofdstuk maar jij nog elke keer huilend aan het tikken bent op je keyboard om je frustraties kwijt te raken.

Vinand
12-08-2010, 14:06
dankje ben er heel trots op, het is iniedergeval wel beter dan doorrollen van de ring naar bijna zwitserland om een collega vechter te naaien en zo 4ton te winnen en laten zien dat je geen vechterhart beschikt maar een eersteklas acteur bent

nogmaals... hoe vaak heeft badr van remy gewonnen: 0x!!!

Hoe vaak heeft remy van badr gewoonen: 2x!!!

2 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 0

Accepteer het nou, en kap er aub mee...
Ik vind dat mensen die deze discussie naar boven brengen een ban moeten krijgen vanaf vandaag..

marcelt
13-08-2010, 19:48
Doe niet zo simpel Petro .

Facade
13-08-2010, 19:52
Jullie zijn het zelf die ervoor zorgen dat hij steeds weer deze opmerkingen kan maken hoor.... als de rest gewoon niet erop ingaat en on topic blijft is er niks aan de hand en houdt het vanzelf op.

tnk2k
13-08-2010, 20:25
Als ik naar de fimpjes kijk zie ik 100% 'mejiro' style, misselijk wordt ik ervan dat een leerling de stijl van de sensei jat en er vervolgens mee op te koop gaat.

marcelt
13-08-2010, 22:46
Als ik naar de fimpjes kijk zie ik 100% 'mejiro' style, misselijk wordt ik ervan dat een leerling de stijl van de sensei jat en er vervolgens mee op te koop gaat.

Hij heeft alles daar geleerd; logisch toch dat hij die stijl doorgeeft.

Vinand
13-08-2010, 22:53
Als ik naar de fimpjes kijk zie ik 100% 'mejiro' style, misselijk wordt ik ervan dat een leerling de stijl van de sensei jat en er vervolgens mee op te koop gaat.

They see remy training, they hating...

Petrosyan188
13-08-2010, 23:12
Jullie zijn het zelf die ervoor zorgen dat hij steeds weer deze opmerkingen kan maken hoor.... als de rest gewoon niet erop ingaat en on topic blijft is er niks aan de hand en houdt het vanzelf op.

inderdaad, net een stelletje kleuters wie ik vraag wie wil er een snoepje? en het zijn trouwens altijd dezelfde die op mij reageren, moedeloos om van te worden.. volgende keer gewoon die gasten bannen s.v.p

Bartju
14-08-2010, 00:17
inderdaad, net een stelletje kleuters wie ik vraag wie wil er een snoepje? en het zijn trouwens altijd dezelfde die op mij reageren, moedeloos om van te worden.. volgende keer gewoon die gasten bannen s.v.p

haha komiek!!

tnk2k
14-08-2010, 01:21
Hij heeft alles daar geleerd; logisch toch dat hij die stijl doorgeeft.

Dan mag die andre ook wel premies gaan betalen voor z'n derde geld instroom. Ik kots op je bonjasky echt waar, je jat gewoon alles wat je geleerd hebt en je trekt je eigen profijt ervan. Je bent gewoon niks dan een ordinaire rat.

A-team
14-08-2010, 09:42
Wat doet Andre dan met Souwer! Dat is toch precies hetzelfde!

dietrik
14-08-2010, 09:59
Dan mag die andre ook wel premies gaan betalen voor z'n derde geld instroom. Ik kots op je bonjasky echt waar, je jat gewoon alles wat je geleerd hebt en je trekt je eigen profijt ervan. Je bent gewoon niks dan een ordinaire rat.


Haha iedereen heeft het toch ergens vandaan moeten halen. Een leraar heeft het wiel zelf ook niet uitgevonden.

Bartju
14-08-2010, 10:58
Haha iedereen heeft het toch ergens vandaan moeten halen. Een leraar heeft het wiel zelf ook niet uitgevonden.

x2

marcelt
14-08-2010, 13:35
Ik kots op je bonjasky echt waar, je jat gewoon alles wat je geleerd hebt en je trekt je eigen profijt ervan. Je bent gewoon niks dan een ordinaire rat.

Kots je ook op Andre omdat hij alles "gejat"heeft van Jan Plas en dat weer doorgeeft?

appelsap
14-08-2010, 17:11
Dan mag die andre ook wel premies gaan betalen voor z'n derde geld instroom. Ik kots op je bonjasky echt waar, je jat gewoon alles wat je geleerd hebt en je trekt je eigen profijt ervan. Je bent gewoon niks dan een ordinaire rat.

Probleem van je opmerking is dat we dan niks meer kunnen leren, want alle originele grondleggers zijn inmiddels in een betere wereld.......Iedereen neemt toch iets mee van zijn leraren. Ik neem aan dat 80% van Remy's stijl en technieken van Mejiro komen. Waarschijnlijk aangevuld met wat dingen die de laatste jaren bij Vos verbeterd zijn (boksen, lowkicks).
Jealousy is a bitch......

blackadder
14-08-2010, 19:11
Probleem van je opmerking is dat we dan niks meer kunnen leren, want alle originele grondleggers zijn inmiddels in een betere wereld.......
Zijn Jan Plas en Johan Vos dan overleden? Of welke grondleggers bedoel je?

tnk2k
14-08-2010, 20:47
Ik vindt het disrespectvol om eerst K1 kampioen te worden bij iemand, vervolgens ga je weg. Start je eigen gym en ga je vervolgens op exact dezelfde manier lesgeven en komt het bij mij over alsof hij doet dat het z'n eigen stijl is.

tnk2k
14-08-2010, 20:53
Kots je ook op Andre omdat hij alles "gejat"heeft van Jan Plas en dat weer doorgeeft?


Volgens mij heeft Andre 'Mejiro Gym' overgenomen en draagt nogsteeds de naam 'Mejiro' uit.

Bartju
14-08-2010, 21:41
Ik vindt het disrespectvol om eerst K1 kampioen te worden bij iemand, vervolgens ga je weg. Start je eigen gym en ga je vervolgens op exact dezelfde manier lesgeven en komt het bij mij over alsof hij doet dat het z'n eigen stijl is.

je hebt volgens mij niet egt in de gate hoe t gegaan is met mejiro gym (andre) en remy. lees zijn boek anders eens remy bonjasky god in japan leuk boek en komt dat ook nog aan het licht!
maar even ik ben dan waarschijnlijk niet 100% op de hoogte waar is te zien hoe er daar les wordt gegeven bij bonjasky gym?

blackadder
15-08-2010, 10:27
Ik vindt het disrespectvol om eerst K1 kampioen te worden bij iemand, vervolgens ga je weg. Start je eigen gym en ga je vervolgens op exact dezelfde manier lesgeven en komt het bij mij over alsof hij doet dat het z'n eigen stijl is.
Kots je dan ook op Aerts? Of Hari? Of Souwer?

appelsap
16-08-2010, 00:54
Zijn Jan Plas en Johan Vos dan overleden? Of welke grondleggers bedoel je?

O sorry. Ik was vergeten dat zij muay Thai hadden uitgevonden...
Beide toptrainers(heb van beide les gehad), maar zij zijn ook niet reborn met hun kennis. Wel veel aangepast/verbeterd, en ik weet zeker dat bonjansky ook weer wat dingen zal toevoegen.
Je klinkt een beetje verbitterd. Gun een ieder zij. Succes, zoals de meesten ook mannaart zijn succes gunnen.

Anderson
16-08-2010, 01:01
Ze zijn wel de grondleggers van het muay thai in Nederland.

blackadder
16-08-2010, 01:43
O sorry. Ik was vergeten dat zij muay Thai hadden uitgevonden...
Beide toptrainers(heb van beide les gehad), maar zij zijn ook niet reborn met hun kennis. Wel veel aangepast/verbeterd, en ik weet zeker dat bonjansky ook weer wat dingen zal toevoegen.
Je klinkt een beetje verbitterd. Gun een ieder zij. Succes, zoals de meesten ook mannaart zijn succes gunnen.
Verbittert??? Ik heb alleen een vraag gesteld.

Bartju
16-08-2010, 12:26
MAar ik had ene vraag hoe weten jullie dat remy de mejiro gym stijl over neemt?

blackadder
16-08-2010, 14:10
Ze zijn wel de grondleggers van het muay thai in Nederland.
Vandaar dus ook mijn 'verbitterde' vraag.

Tony
16-08-2010, 14:20
Heren, kappen met deze offtopic discussie. Dit topic gaat over de nieuwe academy van Bonjasky en niet over het welles/nietes spelletje over wie wiens stijl mogelijk kopieert of niet.