PDA

View Full Version : Imro Main traint bij Mike`s Gym!! en is klaar voor 12 September



Jones
06-08-2010, 10:58
http://www.k-1.co.jp/k-1gp/images/fighter/imro_main.jpg

Imro, je laatste partij (tegen Akdeniz) ging verloren op TKO tegen een jongen van je vroegere trainer. Hoe pijn doet zo’n nederlaag?

Zo’n nederlaag doet heel pijn. Ik heb terecht verloren en mijn best gedaan omdat het juist tegen mijn oude gym was. Als je dan verliest, doet zo’n nederlaag heel pijn!

Welke nederlaag was het moeilijkst om te accepteren? En tegen wie zou je nog wel een re-match willen vechten?

Tegen Akdeniz! Die nederlaag zit me niet lekker en zou graag in een re-match nog een keer tegen Henry vechten.

Je hebt een roerige periode achter de rug en dan bedoel ik privé. Hoe was je voorbereiding? Heb je je überhaupt wel kunnen voorbereiden?

Jawel, ik heb een beetje kunnen trainen. Af en toe in Utrecht, dan weer in Rotterdam en nu bij Mike’s Gym in Amsterdam. In Utrecht en Rotterdam was het niet echt trainen voor een wedstrijd maar meer om niet uit vorm te raken en mijn conditie op peil te houden.

Je traint nu bij Mike’s Gym. Waarom heb je die stap gemaakt? En waarom past Mike beter bij jou dan Lucien?

Mike is naast een goede trainer ook een man die een goede reputatie heeft en wat meer ‘zakelijker’ is dan mijn vorige trainer. Het is geen geheim dat jongens van Mike’s Gym graag geziene gasten zijn op gala’s in binnen- en buitenland en hopelijk kan ik aan mijn nieuwe trainer laten zien dat ik daar ook thuis hoor. En Lucien Carbin is alleen een trainer, hij is niet zoals Mike.

Je bent van de oudere generatie. Er staan een hoop jongens te popelen om je plek in te nemen en je het liefst met pensioen zien gaan. Hoe lang ben je nog van plan om door te gaan? En welke ambities heb je nog?

Ik zelf denk dat ik nog een jaar of 3 of 4 door te gaan, daarna ga ik er mee kappen. Daarom ben ik ook van sportschool gewisseld. Ik heb nog wel de ambitie om na mijn actieve carrière een eigen sportschool te beginnen. En It’s Showtime organiseert in 2011 ook het Fast And The Furious Tournament -70kg waar ik nog graag aan zou mee willen doen.

Een van die jongens die jou graag met pensioen wilt sturen is Ramzi, je tegenstander op 12 september. Een relatief onbekende jongen maar die wel aan een opmars bezig is. Wat vind jij van Ramzi en zijn kwaliteiten?

Ramzi Tamaditi is voor mij een onbekende vechter. Ik hoor wel via mensen dat het een goede vechter is. Maar ja, dat zijn ze allemaal op dit niveau. We zien wel op 12 september wie dan de man is en wie wint.

Wat verwacht jij van de partij op 12 september?
Ik denk dat ik ga winnen!

Daalen
06-08-2010, 19:53
Ik hoop echt dat Ramzi wint. Die jongen heeft recht op een beetje erkenning. Echt een topper!!

pavani
06-08-2010, 20:48
Misschien een polletje toevoegen?

Ervani
06-08-2010, 23:05
Go Ramzi Go! Ik hoop op een mooie knallende partij.

tonebizz
07-08-2010, 05:13
ik hoop dat mike wat gaat doen aan zijn dekking!! hij moet gewoon zijn handen hoog houden..