PDA

View Full Version : MATCHMAKING - Ladies Fightclub 25-9-'10 @ Sporthal Stedenwijk [Almere]



Qtie-Pie
09-08-2010, 17:29
(o.v.b. van wijzigingen) MATCHMAKING - Ladies Fightclub 25-9-'10 @ Sporthal Stedenwijk [Almere]

Op zaterdag 25 september 2010 is het tijd voor Fightmasters eerste editie van: LADIES FIGHTCLUB. Het gala staat onder de auspiciën van de WMTA. Fightmasters doet zijn best om een spectaculair programma voor u neer te zetten. Wij bieden u een programma met o.a.: J, N, C, B en A-klasse partijen, naast deze partijen hebben wij ook een toernooi in de B-klasse max. 61 kg. Het beloofd allemaal zeer spannend te gaan worden! De winnares van het toernooi krijgt een bedrag van € 750,= & voor de nummer 2 van het toernooi is er 'n bedrag van € 250,=.

Hierbij wil ik een aantal belangrijke organisatorische regels meegeven. Lees deze regels zorgvuldig door:

TOERNOOI:
De toernooi vechters (ook de reserve vechters) mogen niet zwaarder wegen dan 61 kg. De loting voor het toernooi gebeurd op de dag van het gala zelf gebeuren. Alle 8 dames worden in de ring geroepen, waarna de loting zal plaatsvinden volgens de K-1 methode. Dit gaat uiteraard niet op voor de dames die de reserve partij vechten. De partijen van het toernooi gaan over 3 x 2 min, met uitzondering van de finale die zal gaan over 5 x 2 min. Een punten overwinning moet voor de jury overtuigend zijn. Bij een gering verschil volgt er een extra ronde. In deze extra ronde tellen de voorgaande ronden niet meer mee. Voor de puntentelling waardering of overige bond gerelateerde informatie kunt u de website van de WMTA (http://www.wmta.nl/) raadplegen.

http://i29.photobucket.com/albums/c277/qtiepie/D%20en%20D%20Matchmaking/-MMovbvanwijzigingen-LADIESFIGHTCLUBSporthalStedenwijkAlmere25-09-10.jpg

BELANGRIJKE GEGEVENS:
* Locatie gala + weging ( voor alle vechters ) & dokterscheck: Sporthal Stedenwijk, Kampenweg 7, 1324 SB Almere [voor een routebeschrijving klik hier];
* Weging van: 12:00 – 14:00 uur;
* Deuren voor het publiek gaan open om 15:00 uur;
* Aanvang van het evenement is om 16:00 uur;
* Jeugd vechters dienen een legitimatiebewijs te overleggen ter controle van de leeftijd. Géén legitimatie = géén wedstrijd!
LET OP: legitimatiebewijs, hier wordt niet het startboekje mee bedoeld;
* Verzorgers/trainers die in de hoek van de vechter staan mogen dit alleen doen in correcte sportkleding. Dat wil zeggen géén bont gekleurd T-shirt met een spijkerbroek. Dit wordt niet getolereerd door de bond. Verzorgers/trainers in afwijkende kleding worden bij de hoek/ring verwijderd;

Met sportieve groeten,
Regina Spanjaard

D & D Matchmaking
+31618215081

Kemal
09-08-2010, 17:48
Is er ook een MF-reporter bij om verslag en foto's te maken..?

Qtie-Pie
09-08-2010, 18:05
Ik zou het je niet 123 kunnen vertellen.

@ MF leaders: komt er van MF een verslaggever & fotograaf naar het gala?

Hendy
09-08-2010, 19:00
Misschien kan Titiana een verslag maken... zie dat ze de 1 na laatste partij heeft, en anders zit ze toch maar te wachten!


Geintje Tizy;)

Ik zal het voorstellen aan de reporters Regina.

Qtie-Pie
09-08-2010, 19:41
Hahahaha, is wel 'n goeie. Nee, laat Tizy maar lekker d'r "ding" doen. Hoor tzt wel wie er van MF komt om van het gala verslag te leggen / foto's te maken.
Misschien kan Titiana een verslag maken... zie dat ze de 1 na laatste partij heeft, en anders zit ze toch maar te wachten! Geintje Tizy;) Ik zal het voorstellen aan de reporters Regina.

Richelieu
14-08-2010, 06:45
Ziet er goed uit!

Qtie-Pie
14-08-2010, 08:56
Dank je wel Harmen!
Ziet er goed uit!

tonebizz
14-08-2010, 14:17
ik ga voor denise als winnaar van het toernooi

Henri
27-08-2010, 21:15
Gaaf!
Is het handig om eerder kaarten in voorverkoop te halen, zo ja waar zijn ze te bestellen?