PDA

View Full Version : Ed Soares: Chael Sonnen couldn't finish Anderson Silva why should he get a rematch



Devilprince
09-08-2010, 19:55
"[Anderson] showed what a champion is made of. He fought through all of that adversity and through all of the things that were going on in there and he stayed focus and never gave up and that's the heart of a champion ... Once he tapped, Chael kept fighting. He didn't let go because he wasn't sure of what was going on. He wasn't going to give that position or submission up until he was sure. Once again, Chael tried to deny that he tapped until he told the ref, 'I believe you,' it's like, come on dude, that's the same shit you did with Filho and Babalu. If you're going to tap, then tap ... I mean, I don't necessarily think an immediate rematch is legitimate. It's not like he won by decision. You got submitted, man. Anderson got a few bumps and bruises, but let's be realistic, you're on a guy 23 minutes and you couldn't finish him? Why should he get a rematch?"

Ed Soares: Chael Sonnen couldn't finish Anderson Silva -- why should he get a rematch? - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/8/9/1613275/ed-soares-chael-sonnen-couldnt)

kooivechter
09-08-2010, 20:05
tja omdat anderson tot 1 minuut voor tijd klappen kreeg.wel ongelofelijk knap van anderson om toch nog te winnen.

The_Rock
09-08-2010, 20:21
Eerst was Sonnen een nobody "Who is Chael?"

Na 23 dominante minuten is Chael toch een iemand ..en hij was een groot gevaar voor Anderson. Nu verdient ie geen re-match?

Ed, shut the F up.

cholitzu
09-08-2010, 22:11
"[Anderson] showed what a champion is made of. He fought through all of that adversity and through all of the things that were going on in there and he stayed focus and never gave up and that's the heart of a champion ... Once he tapped, Chael kept fighting. He didn't let go because he wasn't sure of what was going on. He wasn't going to give that position or submission up until he was sure. Once again, Chael tried to deny that he tapped until he told the ref, 'I believe you,' it's like, come on dude, that's the same shit you did with Filho and Babalu. If you're going to tap, then tap ... I mean, I don't necessarily think an immediate rematch is legitimate. It's not like he won by decision. You got submitted, man. Anderson got a few bumps and bruises, but let's be realistic, you're on a guy 23 minutes and you couldn't finish him? Why should he get a rematch?"

Ed Soares: Chael Sonnen couldn't finish Anderson Silva -- why should he get a rematch? - MMA Mania (http://www.mmamania.com/2010/8/9/1613275/ed-soares-chael-sonnen-couldnt)


Amen to that.

Hij zal gewoon weer achteraan moeten sluiten, zijn nog genoeg wachtenden voor hem. Hij heeft zijn kans gehad. Daarnaast denk ik dat in een rematch anderson zich echt niet zo laat domineren.

Zou Belfort wel als volgende woillen zien.

Devilprince
09-08-2010, 23:22
Anderson werd zo gedomineerd, ik zie hem nu niet meer als de pound for pound de beste van de wereld. Terwijl ik dat wel zonder enige twijfel altijd heb gevonden. Als Fedor een foutje maakt dan verdwijnt uit de top 10 pound for pound best fighters in the world. Ik heb Fedor nog nooit zo gedomineerd zien worden.

FEDOR NUMBER 1

tonebizz
09-08-2010, 23:53
geef hem maar een rematch! krijgt anderson weer klappen

Lionheart
09-08-2010, 23:59
Amen to that.

Hij zal gewoon weer achteraan moeten sluiten, zijn nog genoeg wachtenden voor hem. Hij heeft zijn kans gehad. Daarnaast denk ik dat in een rematch anderson zich echt niet zo laat domineren.

Zou Belfort wel als volgende woillen zien.

x2

marster
10-08-2010, 00:15
Shogun kreeg ook gelijk 1 rematch,Dus moet Chael moet het ook krijgen!

raveboy
10-08-2010, 00:45
Ben ik nou de enige die het niet zo super vondt van Sonnen?
Hij is een goede worstelaar, en dat is ook wat hij deed, net zoals Brock dat doet en zoveel worstelaars in de UFC, meer als worstelen heb ik bijna niet gezien van hem.
Ik vindt Mir ook beter als Brock, maar hij heeft toch verloren, door die zelfde worsteltechnieken.( plus kracht)
Ik vindt de UFC steeds minder aan, worstelaars beginnen opeens alles te winnen, alleen door de takedowns.
Ik wacht nog steeds op de echte mma'ers die staand wat kunnen en op de grond, niet gelijk duiken.
Het is vaak allemaal niet zo overdreven als Coleman vs Crocop, maar het wordt er niet beter op zo.
takedowns zijn niet erg, maar 5 rondes lang, en geen submission, alleen honderden kleine stoten, af en toe zware stoten vindt ik geen mma partij meer, het wordt gewoon worstelen met stoten erbij.
Rashad vs Rampage zelfde verhaal, Cane vs Congo, zelfde verhaal. Koscheck vs Daily, zelfde verhaal.

Ik zeg geen rematch voor Sonnen, want zoals Soares zegt, na 4,5 rondes op iemand te liggen niet kunnen finishen ( ala Jake Shields vaak ), terwijl Anderson last had van zijn ribben.
de Laatste paar tegenstanders hadden of alleen bjj of nu worstelen, er zijn toch nog wel echte mma'ers in de UFC die tegen hem kunnen vechten?

cholitzu
10-08-2010, 01:00
.


Shogun kreeg ook gelijk 1 rematch,Dus moet Chael moet het ook krijgen!

appels en peren, machida won by unanimous (controversial) decision, dat is toch wel anders dan verliezen op een armbar.
Sonnen heeft voor een mooie partij gezorgd maar kon het niet afmaken, dus hij kwam tekort, ik zat constant op het puntje van me stoel te wachtten op een actie van silva die maar niet kwam, maar uiteindelijk ,The spider made him tap. .

Moet je nou elke keer als iemand gedomineerd word, maar toch weet te winnen, een rematch geven?
Dan mag er wel elke week een ufc plaatsvinden.

Dus dan zou morecraft ook recht hebben op een directe rematch, en Big Country Roy Nelson helemaal. Laten we de Ufc maar gewoon weer helemaal overdoen, beginnen we bij ufc 8 , waar de 1e unanieme beslissing in de ufc plaatsvond tussen Varelans en moreira.

Lionheart
10-08-2010, 02:32
.



appels en peren, machida won by unanimous (controversial) decision, dat is toch wel anders dan verliezen op een armbar.
Sonnen heeft voor een mooie partij gezorgd maar kon het niet afmaken, dus hij kwam tekort, ik zat constant op het puntje van me stoel te wachtten op een actie van silva die maar niet kwam, maar uiteindelijk ,The spider made him tap. .

Moet je nou elke keer als iemand gedomineerd word, maar toch weet te winnen, een rematch geven?
Dan mag er wel elke week een ufc plaatsvinden.

Dus dan zou morecraft ook recht hebben op een directe rematch, en Big Country Roy Nelson helemaal. Laten we de Ufc maar gewoon weer helemaal overdoen, beginnen we bij ufc 8 , waar de 1e unanieme beslissing in de ufc plaatsvond tussen Varelans en moreira.


Helemaal mee eens!

Slome
10-08-2010, 02:58
UFC 8:



http://www.youtube.com/watch?v=xQKbFSmiIaU


.



appels en peren, machida won by unanimous (controversial) decision, dat is toch wel anders dan verliezen op een armbar.
Sonnen heeft voor een mooie partij gezorgd maar kon het niet afmaken, dus hij kwam tekort, ik zat constant op het puntje van me stoel te wachtten op een actie van silva die maar niet kwam, maar uiteindelijk ,The spider made him tap. .

Moet je nou elke keer als iemand gedomineerd word, maar toch weet te winnen, een rematch geven?
Dan mag er wel elke week een ufc plaatsvinden.

Dus dan zou morecraft ook recht hebben op een directe rematch, en Big Country Roy Nelson helemaal. Laten we de Ufc maar gewoon weer helemaal overdoen, beginnen we bij ufc 8 , waar de 1e unanieme beslissing in de ufc plaatsvond tussen Varelans en moreira.

bryan
10-08-2010, 10:55
heb het zoizo niet zo op gelijke rematchen.. tenzij de beslissing echt heel kut was.. zoals machida vs shogun.. anders je hebt je kans gehad.. nu weer iemand anders een kans als je blijft winnen komt je kans toch wel weer.. just work your way up the ranks like everybody else

dietrik
10-08-2010, 11:10
UFC 8:



http://www.youtube.com/watch?v=xQKbFSmiIaU


Wat een geweldig gevecht!

Vinand
10-08-2010, 13:20
Wat een geweldig gevecht!

WOW, Wat een bloedstrijd,, nog nooit zoiets gezien, *favs*

Emilio
10-08-2010, 13:37
In mijn ogen verdient hij wel een rematch want er is niemand ooit zo close geweest.

Ed Soares is gewoon een vieze arrogante lul die bang is dat zijn vechter gezichtsverlies lijdt.

Wat misschien Fair is is om Sonnen eerst tegen Belfort te zetten en de winnaar krijgt Anderson

Remco
10-08-2010, 13:42
Wat heeft Vitor gedaan om zo snel al een kans te krijgen? Hij krijgt de shot alleen op zijn naam.

Splinta
10-08-2010, 16:50
In mijn ogen verdient hij wel een rematch want er is niemand ooit zo close geweest.

Ed Soares is gewoon een vieze arrogante lul die bang is dat zijn vechter gezichtsverlies lijdt.

Wat misschien Fair is is om Sonnen eerst tegen Belfort te zetten en de winnaar krijgt Anderson

Ik vind van niet, close komen is niet winnen, hij is gewoon geowned klaar!
Als hij nou kon finishen op met zn gnp dan zou ik nog kunnen zeggen next time lukt et em wel.
Rematch is dezelfde match met zelfde resultaat.

Wel eens mett Sonnen tegen Belfort! Maar vond Sonnen vanaf het begin en lul en nog steeds.
Hij voert geen moet uit 22 minuten ownen en geen schram geven aan je tegenstander en je tegenstander die met een paar klappen je kop verbouwd??

Pfff

Mickey
10-08-2010, 18:03
Wat een ongelofelijk kortzichtig gedoe weer. Cheal Sonnen heeft laten zien dat hij een oprechte bedreiging is voor de huidige champ. Iedereen wijt het niet kunnen afmaken aan een tekortkoming bij Sonnen, maar is het ooit bij jullie opgekomen dat het wellicht ook met Silva zijn skills te maken gehad zou kunnen hebben? De man is champ for a reason.

Ik denk dat Cheal een fantastische prestatie heeft neergezet en hoop dat hij de juiste conclusies op basis van zijn performance zal trekken. Hij zal moeten werken aan zn ground and pound. Qua cardio, take-downs en ground control heeft is de zaken goed op orde. Ik verwacht dat het merendeel hier zo anti-Sonnen is om zn praatjes vooraf. Dat is tegenwoordig nou eenmaal part of the game. De sport is main stream. Dit soort onzin verkoopt. Cheal maakt daar gebruik van. Deal with it.

Emilio
10-08-2010, 18:13
Wat een ongelofelijk kortzichtig gedoe weer. Cheal Sonnen heeft laten zien dat hij een oprechte bedreiging is voor de huidige champ. Iedereen wijt het niet kunnen afmaken aan een tekortkoming bij Sonnen, maar is het ooit bij jullie opgekomen dat het wellicht ook met Silva zijn skills te maken gehad zou kunnen hebben? De man is champ for a reason.

Ik denk dat Cheal een fantastische prestatie heeft neergezet en hoop dat hij de juiste conclusies op basis van zijn performance zal trekken. Hij zal moeten werken aan zn ground and pound. Qua cardio, take-downs en ground control heeft is de zaken goed op orde. Ik verwacht dat het merendeel hier zo anti-Sonnen is om zn praatjes vooraf. Dat is tegenwoordig nou eenmaal part of the game. De sport is main stream. Dit soort onzin verkoopt. Cheal maakt daar gebruik van. Deal with it.

Amen.

Ik was van te voren ook voor Silva, maar vind dat sonnen het gewoon geweldig deed. Het niet kunnen finishen van Anderson Silva is toch geen schande? De meeste vechters hebben hem nauwelijks kunnen raken.

Sonnen was alleen te gretig en dat is hem duur te komen staan. Hij had in de laatste ronde gewoon zich zelf laag moeten houden zodat hij niet in gevaar kwam voor de triangle.
Stel dat Sonnen gewoon op punten had gewonnen dan had iedereen waarschijnlijk nu gezegd dat Silva "exposed" en "Done" is.

Met deze match in het achterhoofd zou ik graag een Match tussen Silva & GSP zien!

cholitzu
10-08-2010, 18:51
Amen.

Ik was van te voren ook voor Silva, maar vind dat sonnen het gewoon geweldig deed. Het niet kunnen finishen van Anderson Silva is toch geen schande? De meeste vechters hebben hem nauwelijks kunnen raken.

Sonnen was alleen te gretig en dat is hem duur te komen staan. Hij had in de laatste ronde gewoon zich zelf laag moeten houden zodat hij niet in gevaar kwam voor de triangle.
Stel dat Sonnen gewoon op punten had gewonnen dan had iedereen waarschijnlijk nu gezegd dat Silva "exposed" en "Done" is.

Met deze match in het achterhoofd zou ik graag een Match tussen Silva & GSP zien!

Sonnen heeft het heel goed gedaan, dacht eerlijk gezegd al dat silva de partij had verloren, en dat sonnen het niet kon afmaken is geen schande, maar wel een loss.

En voor mij heeft een vechter nooit afgedaan omdat hij een partij verliest.

CannieY
10-08-2010, 18:51
Het moet eens afgelopen zijn met die immediate rematch onzin (netals het verliezen en daarna als nog een title shot krijgen - lees:strikeforce)
de enige begrijpbare rematchen die ik zo 1 2 3 kan bedenken zijn couture v. vitor belfort door die cut op het oog van couture en machida v. shogun 1 door slechte judges (wie kan aanvullen? ;))
een bj penn v. edgar vind ik onbegrijpelijk, evenals een evt. instant rematch tussen chael en silva
als je van een ladder valt ben je toch ook niet gelijk weer boven, je moet weer stapsgewijs die treden op ;)

cholitzu
10-08-2010, 18:58
Het moet eens afgelopen zijn met die immediate rematch onzin,
de enige begrijpbare rematchen die ik zo 1 2 3 kan bedenken zijn couture v. vitor belfort door die cut op het oog van couture en machida v. shogun 1 door slechte judges (wie kan aanvullen? ;))
een bj penn v. edgar vind ik onbegrijpelijk, evenals een evt. instant rematch tussen chael en silva
als je van een ladder valt ben je toch ook niet gelijk weer boven, je moet weer stapsgewijs die treden op ;)

Inderdaad, en mocht de rematch er toch van komen, heb ik echt mijn twijfels over de intenties van White. Omdat hij bijna op punten heeft gewonnen moet je maar een rematch geven en misschien nog 1 net zolang tot hij een keer wint?

smike
10-08-2010, 19:26
Wat een ongelofelijk kortzichtig gedoe weer. Cheal Sonnen heeft laten zien dat hij een oprechte bedreiging is voor de huidige champ. Iedereen wijt het niet kunnen afmaken aan een tekortkoming bij Sonnen, maar is het ooit bij jullie opgekomen dat het wellicht ook met Silva zijn skills te maken gehad zou kunnen hebben? De man is champ for a reason.

Ik denk dat Cheal een fantastische prestatie heeft neergezet en hoop dat hij de juiste conclusies op basis van zijn performance zal trekken. Hij zal moeten werken aan zn ground and pound. Qua cardio, take-downs en ground control heeft is de zaken goed op orde. Ik verwacht dat het merendeel hier zo anti-Sonnen is om zn praatjes vooraf. Dat is tegenwoordig nou eenmaal part of the game. De sport is main stream. Dit soort onzin verkoopt. Cheal maakt daar gebruik van. Deal with it.

Hij heeft het voor zijn doen meer dan fantastisch gedaan.
het is een iets bovengemiddelde vechter die voor één keer uit z'n slof is geschoten.

Hij is geen bedreiging voor Silva, hij werd gesubmit en klaar, nu mag die weer bij de andere just above average in de rij gaan staan en Silva is een ander kaliber, deal with it.

Mickey
10-08-2010, 20:24
Hij heeft het voor zijn doen meer dan fantastisch gedaan.
het is een iets bovengemiddelde vechter die voor één keer uit z'n slof is geschoten.

Hij is geen bedreiging voor Silva, hij werd gesubmit en klaar, nu mag die weer bij de andere just above average in de rij gaan staan en Silva is een ander kaliber, deal with it.

Ik denk oprecht dat als je het Silva zo lastig maakt je niet "maar" bovengemiddeld bent. Bovendien heeft ie hard moeten knokken voor deze title shot. Ik denk oprecht niet dat hij het zover zou hebben geschopt als hij niet de potentie in zich zou hebben gehad om deze pot op zn naam te zetten. Ik snap niet zo goed dat hij zn credit niet krijgt voor het bijna verslaan van de regerend kampioen. En ik ga er even vanuit dat het gesubmit worden geen argument is in deze want volgens mij werd Anderson zelf ooit ook eens slachtoffer van een van de meest briljante submissions in MMA history.. ;)

cholitzu
10-08-2010, 23:43
Ik denk oprecht dat als je het Silva zo lastig maakt je niet "maar" bovengemiddeld bent. Bovendien heeft ie hard moeten knokken voor deze title shot. Ik denk oprecht niet dat hij het zover zou hebben geschopt als hij niet de potentie in zich zou hebben gehad om deze pot op zn naam te zetten. Ik snap niet zo goed dat hij zn credit niet krijgt voor het bijna verslaan van de regerend kampioen. En ik ga er even vanuit dat het gesubmit worden geen argument is in deze want volgens mij werd Anderson zelf ooit ook eens slachtoffer van een van de meest briljante submissions in MMA history.. ;)

Waarom zou deze armbar geen argument zijn, het heeft tenslotte de uitkomst van deze partij bepaald. Als Sonnen dit niet had laten gebeuren was hij ufc champion geweest, dus lijkt me juist wel een goed argument, en zelfs het enige juiste.
Van mij krijgt Sonnen die credit wel, maar daarnaast krijgt hij ook debet omdat hij het niet heeft afgemaakt, die klappen waren meer om het aantal, en om hem bezig tehouden, dan om de schade.


Veel meer credit krijgt anderson van mij omdat hij op het laatste moment onder vuur (met een gebleesserde rib)nog een submissie perfect weet uitevoeren. Ik dacht dat het was afgelopen voor silva.

Daarnaast vond ik sonnen smerig vechtten met zijn handen in zijn gezicht en telkens de vingers langs de ogen te halen, het valt me tegen dat hij hier geen waarschuwing voor heeft gekregen.

Ook heb ik het niet zo met trashtalkers, dus sonnen mag blij zijn met de credit die hij krijgt.

Hij heeft toch echt wel afgetikt, hiervan kan hij geen enkele hispanic de schuld van geven.(al probeerde hij het wel..)










(misschien telt het ook mee dat ik een anderson silva fan ben...?;))

dark
11-08-2010, 11:13
Of ie nu een rematch verdient of niet, ik zou wel een 2e match willen zien.

kooivechter
13-08-2010, 22:48
ja idd silva is wel exposed, die submission was niet nodig geweest maar dat is het mooie van mma. Tís een geweldige vechter die Sonnen en hij heeft gedaan wat hij ook gezegd heeft. het gevecht naar silva brengen en daarbij niet bang zijn om klappen te vangen. En die interviews van die man zijn echt hilarisch. 'fighting silva is just like eating chinese, after 20 minutes you want it again'. Hij leievr dan de rest denk ik... Zou hem niet gelijk een titelgevecht weer geven. eerst tegen Belfort en dan weer evt.