PDA

View Full Version : Anderson: I creaked a rib



PinPoint
10-08-2010, 10:14
"After the first round he [Anderson Silva] said he broke his ribs. He said told me he could not breath because of the rib. I told him to forget the rib and work the movement of legs and he would get the triangle… After the fight he went to the hospital and did an x-ray and the doctor said he did not break it, it was just a crack," Lemos said.

"Anderson is expected to return in February or March."

Bron:
Anderson Silva Out Until February or March 2011 With Cracked Rib - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2010/8/9/1614368/anderson-silva-out-until-march)


Door vechten met een gebroken rib 5 rondes lang?

Mogelijk / onmogelijk........zeg het maar

dirk5
10-08-2010, 10:25
Ik zag hem na ronde 1 toen hij terug liep naar hoek wel aangeven dat er iets mis was met zijn rib...

kudo's voor hem als hij er mee gevochten heeft. Heb ook ooit mijn rib gebroken en kan toch wel zeggen dat dat een bijzonder pijnlijke ervaring was. Je voelt het bij elke beweging die je maakt, zelfs bij ademen.

bryan
10-08-2010, 10:50
breken of scheuren... doet allebei fucking pijn.. maar goed gasten vechten met gebroken handen, kaken, armen.. dus het is altijd te doen.. alleen is beide wel fucking pijnlijk.. en ik spreek uit ervaring.. voor al dan een gast als chael op je ligt te pounden..

GMR
10-08-2010, 16:02
ja wat was het nou,een week voor het gevecht gebeurd of in het gevecht?hij weet ook niet wat hiij wilt.
ik zeg rematch!

Splinta
10-08-2010, 16:43
Ik zeg oprotten Sonnen!

Hij heeft de hele match gedonimeerd, en NIKS. Die gast kan niet finishen, zelfde met Nate, hij is niet kampioen waardig.
Het enige wat hij kan doen is pounden, hij heeft 215 keer geslagen en Silva had geen schram,
Silva sloeg 26 keer en kijk Sonnen zn kop!

Moven.. Next

Mickey
10-08-2010, 18:11
Ik zeg oprotten Sonnen!

Hij heeft de hele match gedonimeerd, en NIKS. Die gast kan niet finishen, zelfde met Nate, hij is niet kampioen waardig.
Het enige wat hij kan doen is pounden, hij heeft 215 keer geslagen en Silva had geen schram,
Silva sloeg 26 keer en kijk Sonnen zn kop!

Moven.. Next

Ook hier toch even een tikkeltje tegenwicht bieden. Dit is natuurlijk behoorlijk ongenuanceerd. Sonnen heeft laten zien de huidige champ het leven flink lastig te kunnen maken. Het feit dat hij niet heeft kunnen winnen kan evengoed debet zijn aan het feit dat Silva gewoon een baas is vanuit zn guard. Sonnen heeft bewezen mee te kunnen draaien met de toppers uit de UFC. Dat jij hem blijkbaar als persoon vermoedelijk niet mag zal wel te maken hebben met de pre-fight hype. Maar wellicht trek ik voorbarige conclusies.