PDA

View Full Version : k1 laatste 16 2010



Sluwe Fox
10-08-2010, 23:17
Forum broeders,

Kan iemand mij vertellen wat we nog kunnen verwachten van de k1 in japan? Want ik snap het niet meer. Its showtime heeft aangegeven zowel een zwaargewicht toernooi en een -70 toernooi te gaan organiseren genaamd fast and the furious. Ik las laatst dat k1 een flinke kapitaal injectie mag verwachten van de nieuwe sponsor ondanks dat komt Golden Glory ook met een eigen initiatief genaamd glory worldseries.

Badr Hari doet definitief niet mee met de laatste 16 en ook niet laatste 8 dat zei hij namelijk zelf.

mag ik concluderen dat de nederlandse toppers vanaf nu niet meer te bewonderen zijn in de k1 in japan???

PinPoint
10-08-2010, 23:32
Badr Hari doet definitief niet mee met de laatste 16 en ook niet laatste 8 dat zei hij namelijk zelf.



Waar staat dit?

Vinand
11-08-2010, 00:57
Waar staat dit?

is voor mij ook de eerste keer dat ik het lees...

Sluwe Fox
11-08-2010, 04:48
dat staat nergens. ik kom zelf net terug van vakantie uit marokko waar ik badr tegen kwam in kenitra (stad die zo'n 30 km van de hoofdstad rabat ligt) badr gaf zelf aan niet deel te nemen aan de laatste 16. dus bron badr zelf.

Chane
11-08-2010, 09:56
Lijkt idd wel of de hele K-1 op zn gat ligt. Je hoort helemaal niks vanuit die hoek.
Op de site staan ook geen events aangekondigd. De finale van de Max zou al in oktober moeten zijn.
Wel jammer allemaal...

ArjanV
11-08-2010, 10:36
En hoe is het met Badr zelf? Komt hij nog terug naar Nederland nu zijn advocate terug is van vakantie of heeft meneer nog altijd geen zin in een babbeltje met oom agent?

simtekf1
11-08-2010, 11:23
Dit jaar is goed te merken dat het helemaal niet goed gaat met de K-1.
Er zijn nauwelijks toernooien en je hoort verder helemaal niks.

Zonde hoor. :(

jan sensei kyokushin
11-08-2010, 12:56
Osu 2 oktober gaan ze los in Korea Seoul Sem knokt daar ook volgens mij ,

de chinese bank zit er nu bij in de K-1 overgenomen heb ik van horen en zeggen het zal nu wel weer goed komen even afwachten dus
greetz
Osu

Sluwe Fox
11-08-2010, 13:50
En hoe is het met Badr zelf? Komt hij nog terug naar Nederland nu zijn advocate terug is van vakantie of heeft meneer nog altijd geen zin in een babbeltje met oom agent?

het was heel kort 4 min ofzo ik ben daar niet over begonnen, maar badr kennende komt strx gewoon terug na zijn vakantie en meld zich netjes aan.

Sluwe Fox
11-08-2010, 13:57
Osu 2 oktober gaan ze los in Korea Seoul Sem knokt daar ook volgens mij ,

de chinese bank zit er nu bij in de K-1 overgenomen heb ik van horen en zeggen het zal nu wel weer goed komen even afwachten dus
greetz
Osu

ok laten we vanuit gaan dat de k1 financieel weer op een gezonde niveau zit. welke vechters gaan ze dan oproepen om deel te nemen? als de meeste het tijdtechnisch niet redden met voorbereiding etc? Daarnaast de meeste zwaargewichten die in aanmerking komen voor de k1 in japan zitten onder contract bij Simon. Simon gaat dit jaar zelf een zwaargewicht toernooi organiseren 3x raden waar die vechters dan uitkomen.

Glory Worldseries precies hetzelfde. 16okt moet dat plaats gaan vinden. saki, zimmerman,leko staan allemaal op de matchmaking. vertel mij hoe die vechters 2 oktober een toernooi kunnen draaien in japan en 2 weken later weer in NL??? Ook daar denk ik dat golden glory voor eigen succes gaat en dat betekent eigen gala eerst.

mijn conclusie: k1 2010 zonder Badr hari, Saki, Zimmerman, Hesdy ook niet die zit namelijk onder contract bij showtime, leko kan ook niet invallen vecht 16 oct, bonjasky is gestopt, opkomende vechters als rustemi ook onder contract bij showtime. kortom word niks of zie ik iets over het hoofd?

Devilprince
11-08-2010, 14:11
Overeem doet waarschijnlijk mee wat je kan zien op zijn twitter account;Getting my body in shape 4 my nxt fight in October.. wht's it gonna B Strikeforce or K-1? I dont know yet
http://twitter.com/alistairovereem

Devilprince
11-08-2010, 14:13
Gokhan saki gaf min of meer ook aan dat hij meedoet;2okt gp k-1 final 16 in korea☺
http://twitter.com/gokhantherebel

Devilprince
11-08-2010, 14:19
Sem Schilt geeft zelf in een interview ook aan dat hij Badr Hari gewoon verwacht in oktober bij de K-1;
As for Hari, whose bad boy image often overshadows his kickboxing talents, Schilt says he expects Hari back in the K-1 ring in September.

"If the police don't catch him, he will fight," Schilt said.

Dit is trouwens de interview met Sem Schilt:Semmy Schilt Focused on K-1, Wouldn't Rule Out UFC Return -- MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/2010/07/20/semmy-schilt-focused-on-k-1-wouldnt-rule-out-ufc-return/)

remco pardoel
11-08-2010, 16:55
K-1 had een partij gevonden uit Korea die EVENTUEEL voor sponsors en nieuwe financieringen konden zorgen.

Een aantal vechters wachten nog steeds op hun loon van de nieuwjaarsshow
:(

K-1 (Dream is daar aan gekoppeld) is op sterven na dood..
Ik hoop dat ze een deal krijgen met de Chinese investeerders.
Dat zou de redding zijn voor hun

Als er in Nederland een Bibob onderzoek komt (antecendenten onderzoek) naar de organisatoren van de grote organisaties dan weet Assher wel een manier te vinden om alles dicht te gooien en het waarschijnlijk landelijk uit te spelen.

sjaakie'tje
11-08-2010, 21:40
Nou maakt niet zoveel uit. Het is bijna laatste 16 tijd ( normaalgezien eind september ). Dat er geen toernooien meer zijn lossen ze toch gewoon effe op door wat wild kaarten te geven. Er zijn nog mogelijkheden genoeg; ik denk aan een Hesdy, Ghita, eventueel Catinas en een Sefo die terug wat in vorm lijkt te zijn en het nog eens mag proberen tegen de jonge garde.

Wel beetje dwaas van al die concurrerende events met Golden Glory en Showtime dat zijn eigen finale organiseert. Denk dat ze wat te vroeg K-1 hebben afgeschreven en lijkt me bovendien niet zo goed zoals dat nu bij boksen het geval is met 1001 wereldtitels.

K-One's the shit!

Overeem moet voor de titel gaan dit jaar ipv een pointless mma gevecht.

http://forum.dutchbodybuilding.com/members/indigojup-albums-k1-world-champion-picture2276-world-champion-k1-1.jpg

Petrosyan188
11-08-2010, 21:54
Badr doet wel degelijk mee dit jaar...en leugen nummer 1 sluwe vos... badr is allang niet meer in marokko, hij is klopt na z'n match tegen hesdy effe paar weekjes in marokko geweest maar traint nu in japan voor of de last 16 of om z'n lichaam om pijl te houden... rara wat zal het worden... overigens dikke kans dat hesdy dit jaar ook meedoet.. ik zeg 2oct hari vs hesdy 2 :D

Sluwe Fox
12-08-2010, 05:59
Badr doet wel degelijk mee dit jaar...en leugen nummer 1 sluwe vos... badr is allang niet meer in marokko, hij is klopt na z'n match tegen hesdy effe paar weekjes in marokko geweest maar traint nu in japan voor of de last 16 of om z'n lichaam om pijl te houden... rara wat zal het worden... overigens dikke kans dat hesdy dit jaar ook meedoet.. ik zeg 2oct hari vs hesdy 2 :D


vriendelijke vriend niet zoveel kletsen ik wil hier openlijk met je wedden waar iedere forumlid getuige van is. Badr doet dit jaar niet mee aan k1 japan laatste 16!!!

badr is al 9 weken in marokko in kenitra om precies te zijn en dagelijks te bekenne op het strand van "mehdia". jij met je paar weekjes chappi. overigens niks nieuws badr gaat jaarlijks na de arena een lange tijd naar maroc dat is al sinds de 1e ontmoeting met leko

Petrosyan188
12-08-2010, 06:46
vriendelijke vriend niet zoveel kletsen ik wil hier openlijk met je wedden waar iedere forumlid getuige van is. Badr doet dit jaar niet mee aan k1 japan laatste 16!!!

badr is al 9 weken in marokko in kenitra om precies te zijn en dagelijks te bekenne op het strand van "mehdia". jij met je paar weekjes chappi. overigens niks nieuws badr gaat jaarlijks na de arena een lange tijd naar maroc dat is al sinds de 1e ontmoeting met leko

oke is goed maat, 2oct duurt niet lang en zo iets wordt zeker al een paar weken vantevoren aangekondigd.. dus binnekort sta je mooi voor aap, want ik weet ook wel dat badr jaarlijks naar maroc gaat, maar wist jij ook dat die voor de arena al een aantal weken in marokko was... en pas ik dacht 2weken voor de match met hesdy pas hier in NL was.. maar we zullen zien.. ik bedoel jij zult zien want ik ben ervan overtuigd dat hij er 2oct. gewoon staat

dirk5
12-08-2010, 09:13
oke is goed maat, 2oct duurt niet lang en zo iets wordt zeker al een paar weken vantevoren aangekondigd.. dus binnekort sta je mooi voor aap, want ik weet ook wel dat badr jaarlijks naar maroc gaat, maar wist jij ook dat die voor de arena al een aantal weken in marokko was... en pas ik dacht 2weken voor de match met hesdy pas hier in NL was.. maar we zullen zien.. ik bedoel jij zult zien want ik ben ervan overtuigd dat hij er 2oct. gewoon staat

e zwetser, zit ie nu wel of niet in Marroko?

Vinand
12-08-2010, 13:23
Dus als ik het goed begrijp mogen it's showtime vechters niet meedoen met k1???

Komen die ufc bull shit contracten nu ook naar het kickboksen toe??

Anderson
12-08-2010, 13:55
k1 zit niet goed met de financien, vechters hebben dan ook geen zin meer om voor de k1 te vechten. Showtime zal dan veel geld mislopen daarom gaat Rutz zijn eigen gang en begint zelf een world heavy weight toernooi.

Mattie73
12-08-2010, 15:24
k1 zit niet goed met de financien, vechters hebben dan ook geen zin meer om voor de k1 te vechten. Showtime zal dan veel geld mislopen daarom gaat Rutz zijn eigen gang en begint zelf een world heavy weight toernooi.

Dat was inderdaad zo. Maar K1 heeft een grote Chinese investeerder weten te strikken, dus hebben ze weer poen zat als het goed is.

MMAFAN-1122
12-08-2010, 18:13
We zullen wel zien wat er gaat gebeuren!

The_Rock
12-08-2010, 20:19
Ik mocht Badr Hari een jaar geleden niet ..maar een maand of twee na zijn 1e partij tegen overeem is hij mijn favoriete k1 vechter geworden. Ik mag die gozer.
Ik hoop dus ook dat hij gewoon mee doet ..anders moet ik rekenen op Overeem of Saki.

Bartju
12-08-2010, 23:01
We zullen zien de tijd zal het leren. Persoonlijk hoop ik zelf dat hij er niet bij zal zijn. zoals hij verdient en beloofd heeft om zichzelf te straffen ( wat een lachertje) maar je weet nooit met de bad boy. ik hoop dat hij er niet bij is en zo een mooi plekje over is voor iemand die sporiviteit respect en eer wel hoog in het vaandel heeft. overegens nix mix met de vechtstijl van badr altijd leuk en sensatie voordat ik dat dalijk weer over me heen krijg.

( Toch grappig/jammer hoe badr hari in elk topic weer in beeld komt)

Mattie73
13-08-2010, 04:15
( Toch grappig/jammer hoe badr hari in elk topic weer in beeld komt)

Dat komt omdat iedereen het er over eens is dat het een fantastische kickbokser is. Zelfs de haters moeten dat erkennen!!

Fightchick
13-08-2010, 12:53
Mooi gesproken Bartju, ik denk er net zo over.

Bartju
13-08-2010, 13:47
Dat komt omdat iedereen het er over eens is dat het een fantastische kickbokser is. Zelfs de haters moeten dat erkennen!!

dat klopt maar dat had ik toch ook erkend?

Darkness
13-08-2010, 13:53
K-1 zonder Badr Hari is net als Fc Barcelona zonder Messi!!

Illest
13-08-2010, 14:28
idd geen Badr, geen K1.....ze kunnen dan net zo goed stoppen.....hij heeft K1 immers gemaakt tot wat het nu is

Anderson
13-08-2010, 14:54
Voor de Nederlanders ja voor de Japanners niet hoogte punt 1998 tot 2002 daarna is het flink naar beneden gedaald het is eigenlijk al bijna dood als je het vergelijkt met die jaren.

ArjanV
13-08-2010, 15:11
idd geen Badr, geen K1.....ze kunnen dan net zo goed stoppen.....hij heeft K1 immers gemaakt tot wat het nu is

LMAO!

Het moet toch niet veel gekker meer worden met al die Badr Hari grouppies!
Hoe vaak heeft Badr Hari de K1 eigenlijk gewonnen? Wanneer je de commentaren hier altijd leest zou je bijna gaan denken dat hij de K1 al een jaar of 10 domineert maar ik heb een verassing voor jullie...hij heeft hem nog NOOIT gewonnen!!! En dan roepen dat Badr Hari de K1 heeft gemaakt tot wat het nu is....zelden zoveel onzin in één klein regeltje gelezen! Zou je niet denken dat namen als Peter Aerts,Ernesto Hoost,Sem Schilt,Remy Bonjasky dan wat beter op zijn plaats zullen zijn? Al zouden die jongens,of hun fans,dat nooit van zichzelf of hun idool zeggen omdat die net een stukje minder zelfingenomen zijn dan Badr Hari en zijn fans...en zij wel realiteitsbesef hebben...iets wat bij Badr en zijn nuthuggers ver te zoeken is zoals ook hier op Mixfight telkens maar weer blijkt!

Splinta
13-08-2010, 15:22
Als het klopt wat ik hier leest dat bijna alle toppers niet aanwezig zijn hoop ik dat Overheem beslist zijn match in Strikeforce te nemen!

Zou gaar zijn als ie met al die zwakke gasten wint en dan gaat lopen pronken met een K1 kampioenschap. Sloop big foot Silva en dan op naar Fedor (sinds hij weer 4 matches tekent bij SF)

dirk5
13-08-2010, 15:28
LMAO!

Het moet toch niet veel gekker meer worden met al die Badr Hari grouppies!
Hoe vaak heeft Badr Hari de K1 eigenlijk gewonnen? Wanneer je de commentaren hier altijd leest zou je bijna gaan denken dat hij de K1 al een jaar of 10 domineert maar ik heb een verassing voor jullie...hij heeft hem nog NOOIT gewonnen!!! En dan roepen dat Badr Hari de K1 heeft gemaakt tot wat het nu is....zelden zoveel onzin in één klein regeltje gelezen! Zou je niet denken dat namen als Peter Aerts,Ernesto Hoost,Sem Schilt,Remy Bonjasky dan wat beter op zijn plaats zullen zijn? Al zouden die jongens,of hun fans,dat nooit van zichzelf of hun idool zeggen omdat die net een stukje minder zelfingenomen zijn dan Badr Hari en zijn fans...en zij wel realiteitsbesef hebben...iets wat bij Badr en zijn nuthuggers ver te zoeken is zoals ook hier op Mixfight telkens maar weer blijkt!

afgaande op de posts van Illest in het verleden denk ik dat je deze post met enig sarcasme moet lezen....

toch?

Bartju
13-08-2010, 16:10
LMAO!

Het moet toch niet veel gekker meer worden met al die Badr Hari grouppies!
Hoe vaak heeft Badr Hari de K1 eigenlijk gewonnen? Wanneer je de commentaren hier altijd leest zou je bijna gaan denken dat hij de K1 al een jaar of 10 domineert maar ik heb een verassing voor jullie...hij heeft hem nog NOOIT gewonnen!!! En dan roepen dat Badr Hari de K1 heeft gemaakt tot wat het nu is....zelden zoveel onzin in één klein regeltje gelezen! Zou je niet denken dat namen als Peter Aerts,Ernesto Hoost,Sem Schilt,Remy Bonjasky dan wat beter op zijn plaats zullen zijn? Al zouden die jongens,of hun fans,dat nooit van zichzelf of hun idool zeggen omdat die net een stukje minder zelfingenomen zijn dan Badr Hari en zijn fans...en zij wel realiteitsbesef hebben...iets wat bij Badr en zijn nuthuggers ver te zoeken is zoals ook hier op Mixfight telkens maar weer blijkt!

Hoppa x2!!
en nee dat is geen sarcasme.
ik ben er helemaal mee eens!

Mede door de onsportieve acties van badr staat de vechtsport in slecht daglicht.

dirk5
13-08-2010, 16:21
e vlugge, die post van Illest is sarcastisch, en jullie gaan er serieus op door, dat bedoel ik :)

ArjanV
13-08-2010, 16:21
Toen ik Illest quotte had ik eigenlijk niet eens gezien dat het Illest was die ik quotte en besefte ik dus ook niet dat ook Illest zijn post met het nodige sarcasme geplaatst zal hebben...

Neemt niet weg dat ik volledig achter die post sta...wanneer je op de diverse fora de posts leest over Badr Hari lopen vaak de rillingen over mijn rug en weet ik niet of ik nu moet huilen of lachen...

Maar mocht je je "aangevallen" of beledigd voelen Illest..mijn oprechte excuses!

dirk5
13-08-2010, 16:26
Toen ik Illest quotte had ik eigenlijk niet eens gezien dat het Illest was die ik quotte en besefte ik dus ook niet dat ook Illest zijn post met het nodige sarcasme geplaatst zal hebben...

Neemt niet weg dat ik volledig achter die post sta...wanneer je op de diverse fora de posts leest over Badr Hari lopen vaak de rillingen over mijn rug en weet ik niet of ik nu moet huilen of lachen...

zeker, ik ben het met je eens hoor...

Ik heb vaak het idee dat het Badr fanatisme geboren is uit het calimero gevoel ten opzichte van "Nederlanders".....

en dan heb ik het natuurlijk niet over de mensen die fan van hem zijn vawege zijn kickboks skills....

Vinand
13-08-2010, 16:30
idd geen Badr, geen K1.....ze kunnen dan net zo goed stoppen.....hij heeft K1 immers gemaakt tot wat het nu is

Lmao!!! ga deze troep op sherdog posten a.u.b. ...

edit: oow, wacht ik dacht dat het petrosyan "troll" 188 was, hahahaha,, ja ik heb in je aas gebeten... :(

Bartju
13-08-2010, 16:36
Lmao!!! ga deze troep op sherdog posten a.u.b. ...

edit: oow, wacht ik dacht dat het petrosyan "troll" 188 was, hahahaha,, ja ik heb in je aas gebeten... :(

Haha ja wat is er met petrosyan188 aan de hand het gaat hier over zijn Badr en hij heeft maar 2x gepost:o

Vinand
13-08-2010, 18:47
zeker, ik ben het met je eens hoor...

Ik heb vaak het idee dat het Badr fanatisme geboren is uit het calimero gevoel ten opzichte van "Nederlanders".....

en dan heb ik het natuurlijk niet over de mensen die fan van hem zijn vawege zijn kickboks skills....

ik zie het meer als sociale cohesie, maar daar kan iedereen zich schuldig aan maken...

Hammerkick
13-08-2010, 19:08
idd geen Badr, geen K1.....ze kunnen dan net zo goed stoppen.....hij heeft K1 immers gemaakt tot wat het nu is

De K-1 is groot gemaakt door mannen zoals Peter Aerts, Ernesto Hoost, Branco Cikatic, Jerome Le Banner,Andy Hug, maar echt niet door ene Badr Hari.

Petrosyan188
13-08-2010, 19:13
De K-1 is groot gemaakt door mannen zoals Peter Aerts, Ernesto Hoost, Branco Cikatic, Jerome Le Banner,Andy Hug, maar echt niet door ene Badr Hari.

klopt, maar k1 wordt nog wel groot gehouden door badr... want je kunt zeggen wat je wil maar in japan lopen ze met hem weg en is die nummer 1 favoriete vechter van minimaal 80% oid, kijk alleen voor de grap badr vs alistair 2 en dan wanneer ze beide de ring staan en de namen worden opgeroepen en naar de applaus/gejuich verschil van alistair en van badr

ArjanV
13-08-2010, 23:19
D'r zit alleen geen hond meer in de zaal....

Illest
14-08-2010, 00:13
hahaha jullie namen m'n post echt serieus....

sweet....f-ing sweet...:lol:

ps:

Dirk5=scherp;)

Sluwe Fox
14-08-2010, 00:32
heren ontopic aub.. laatste 16 wat kunnen we er nog van verwachten?

Darkness
14-08-2010, 04:23
Dat er 8 na huis gaan..

Sluwe Fox
14-08-2010, 04:28
Dat er 8 na huis gaan..

comedian dat je bent.. hahah hilarisch

Petrosyan188
14-08-2010, 05:14
dat badr weer iemand ko slaat... van zijn 10 toernooi matchen zijn er 9 vroegtijdig beslist, hij won er 7 en alle 7 op KO waarvan 4 in de 1e ronde, 1 in de 2e ronde en 2 in de 3e ronde

betuwebiker
14-08-2010, 12:46
De K-1 is groot gemaakt door mannen zoals Peter Aerts, Ernesto Hoost, Branco Cikatic, Jerome Le Banner,Andy Hug, maar echt niet door ene Badr Hari.

http://i175.photobucket.com/albums/w124/betuwebiker/thumbupleft.gifhttp://i175.photobucket.com/albums/w124/betuwebiker/untitled.jpg

Sluwe Fox
14-08-2010, 15:36
dat badr weer iemand ko slaat... van zijn 10 toernooi matchen zijn er 9 vroegtijdig beslist, hij won er 7 en alle 7 op KO waarvan 4 in de 1e ronde, 1 in de 2e ronde en 2 in de 3e ronde

ik heb jou al een keer duidelijk willen maken dat badr niet meedoet maar je blijft maar fantaseren. op 2 oct zal ik deze topic weer uppen en dan blijf jij een maand weg van mixfight althans je post niks meer dat was de deal toch?

Bartju
14-08-2010, 15:42
ik heb jou al een keer duidelijk willen maken dat badr niet meedoet maar je blijft maar fantaseren. op 2 oct zal ik deze topic weer uppen en dan blijf jij een maand weg van mixfight althans je post niks meer dat was de deal toch?

Daar staat een offer you can't refuse!! tekenen petro!

reefer
14-08-2010, 15:44
dat badr weer iemand ko slaat... van zijn 10 toernooi matchen zijn er 9 vroegtijdig beslist, hij won er 7 en alle 7 op KO waarvan 4 in de 1e ronde, 1 in de 2e ronde en 2 in de 3e ronde

"The best of the rest"zeg maar,na de winnaar.

Petrosyan188
14-08-2010, 18:25
"The best of the rest"zeg maar,na de winnaar.

nee 3x is scheepsrecht ;) hij gaat hem winnen dit jaar

ArjanV
14-08-2010, 19:15
Alweer?

Vinand
15-08-2010, 04:25
nee 3x is scheepsrecht ;) hij gaat hem winnen dit jaar

Remy Bonjasky sloopt hem. Eerst gaat hij badr zijn benen tot appelmoes trappen daarna 2ronde flying knee ko, terwijl badr helemaal buiten adem staat te hijgen als een hond.

Petrosyan188
15-08-2010, 04:36
Remy Bonjasky sloopt hem. Eerst gaat hij badr zijn benen tot appelmoes trappen daarna 2ronde flying knee ko, terwijl badr helemaal buiten adem staat te hijgen als een hond.

lol, ten eerste remy doet helaas niet mee.. en ten tweede heb je laatste partij van remy gezien? en dan heb ik het niet over schilt.. maar die tegen zimmerman.. hopeloos geval is het geworden het is niet meer de remy van 2003/2004, remy heeft eigenlijk door de loting 2008 nog gewonnen.. alle moeite gehad met slowinski, toen tegen jerome die paar dagen ervoor weer last hand van zijn linkerarm die arm die hoost op 10000plekken heeft gebroken, toen won van een uitgeputte saki die ervoor een hele lastige match had met kareav en dankzij een stomme fout van badr die zich even liet gaan de titel veroverde... doodzonde eigenlijk dat badr van peter won dat jaar want peter had ik errol en remy wel zien kloppen net als badr overigens maar als ik het dan iemand na badr gun was het wel peter... en heb trouwens badr nog nooit zien neergaan door lowkicks iemand wel? volgens mij heeft badr een hele sterke lowkick defense zie hem regelmatig bij lowkicks z'n knie optrekken wat aangeeft dat hij die lowkicks vaak ziet aankomen.. een flying knee zou kunnen maar low kicks.... nee echt niet en badr maakt gehakt van remy 100% net zoals hij dat de eerste 2ronden deed in 2007 en toen onterecht door de jury verloor de meest discutabele beslissing van de K-1 geschiedenis ooit na Hong Man Choi vs Sem Schilt en 2e partij ja hij heeft gewonnen maar is dat nou echt een winst?

Tommy v Wijngaarden
15-08-2010, 10:52
ff offtopic: petro hoe oud ben jij man?

A-team
15-08-2010, 11:03
ff offtopic: petro hoe oud ben jij man?

Klopt, ga lekker met je lego spelen!

sjaakie'tje
15-08-2010, 11:28
Hoeveel spots zijn er nog in te vullen? Een 4 tal? Doe dan maar Ghita, Hesdy, Catinas en mijn grote broer. Daarnaast nog mogelijkheden voor Sefo en Ignashov. Een aantal nieuwe, jonge gezichten op deze manier en dat is altijd leuk.

Ik vind het overigens geen must dat Hari meedoet, er zijn mogelijkheden voor leuke partijen genoeg.
De enige reden dat het goed zou zijn dat hij meedoet is omdat hij de grootste bedreiging is voor Schilt.

Pernik
15-08-2010, 11:39
idd geen Badr, geen K1.....ze kunnen dan net zo goed stoppen.....hij heeft K1 immers gemaakt tot wat het nu is

Toen Badr nog niet meedeed zaten er in Japan stadions vol met 80000 man en mijoenen voor de buis, sinds hij meedoet is het alleen maar bergafwaarts gegaan, dus je hebt gelijk, Badr heeft de K1 naar de klote geholpen.

Darkness
15-08-2010, 14:18
Toen Badr nog niet meedeed zaten er in Japan stadions vol met 80000 man en mijoenen voor de buis, sinds hij meedoet is het alleen maar bergafwaarts gegaan, dus je hebt gelijk, Badr heeft de K1 naar de klote geholpen.

Jij weet ook niet wat je moet zeggen eh,en maar onzin uitkramen.

andyhugfan
15-08-2010, 14:32
Doet Badr nou wel mee met de laatste 16?:confused:

En Remy vecht niet meer. Als er een afscheidspartij komt, is die zeker niet tegen Badr.;)

Vinand
15-08-2010, 15:14
lol, ten eerste remy doet helaas niet mee.. en ten tweede heb je laatste partij van remy gezien? en dan heb ik het niet over schilt.. maar die tegen zimmerman.. hopeloos geval is het geworden het is niet meer de remy van 2003/2004, remy heeft eigenlijk door de loting 2008 nog gewonnen.. alle moeite gehad met slowinski, toen tegen jerome die paar dagen ervoor weer last hand van zijn linkerarm die arm die hoost op 10000plekken heeft gebroken, toen won van een uitgeputte saki die ervoor een hele lastige match had met kareav en dankzij een stomme fout van badr die zich even liet gaan de titel veroverde... doodzonde eigenlijk dat badr van peter won dat jaar want peter had ik errol en remy wel zien kloppen net als badr overigens maar als ik het dan iemand na badr gun was het wel peter... en heb trouwens badr nog nooit zien neergaan door lowkicks iemand wel? volgens mij heeft badr een hele sterke lowkick defense zie hem regelmatig bij lowkicks z'n knie optrekken wat aangeeft dat hij die lowkicks vaak ziet aankomen.. een flying knee zou kunnen maar low kicks.... nee echt niet en badr maakt gehakt van remy 100% net zoals hij dat de eerste 2ronden deed in 2007 en toen onterecht door de jury verloor de meest discutabele beslissing van de K-1 geschiedenis ooit na Hong Man Choi vs Sem Schilt en 2e partij ja hij heeft gewonnen maar is dat nou echt een winst?

Troll being trolled :)

andyhugfan
15-08-2010, 15:20
Troll being trolled :)

http://www.supercity.at/blog/upload/blog/2010/04/haters1.jpg

Darkness
16-08-2010, 12:56
http://www.supercity.at/blog/upload/blog/2010/04/haters1.jpg

Hahaha

Sluwe Fox
10-09-2010, 13:06
hahahahha clown......

Sluwe Fox
10-09-2010, 13:08
hahahahahhahaha voor aap?? ik word je grootste nachtmerrie hier op mixfight.nl maatje. Maar jij moet eerst een maandje tot rust komen en het meerdere tov jezelf in mij bekennen ;-)

Bartju
10-09-2010, 14:47
hahahahahhahaha voor aap?? ik word je grootste nachtmerrie hier op mixfight.nl maatje. Maar jij moet eerst een maandje tot rust komen en het meerdere tov jezelf in mij bekennen ;-)

Maar hij vind mij de grootste zeikerd of loser of wat dan ook van het forum omdat ik geen badr fan ben... OOOOOWEEE als jij die eervolle titel van mij afpakt he:p haha