PDA

View Full Version : MMA HEAT - Stefan Struve



Worf
12-08-2010, 12:52
Kwam een leuk interview tegen, nog van voor z'n UFC 117 gevecht.

http://www.youtube.com/watch?v=d7jxA5hdEJE

Pernik
12-08-2010, 13:47
Hij heeft absoluut een vechtershart, maar zoveel klappen nemen op zo'n jonge leeftijd is niet goed hoor.

steftheboxer
12-08-2010, 13:51
Had hem hier al eerder gezien maar een leuk filmpje. Ben het met Pernik eens dat hij teveel klappen krijgt op jonge leeftijd!
Ben ook benieuwd hoe ver hij kan komen bij Schreiber qua niveau. kan iemand iets meer vertellen over zijn sparringspartners daar?
Ik zag hem ook trainen bij Hardonk en ben toch bang dat hij binnenkort te groot is voor Schreiber en dat hij door moet om beter te worden!

Vinand
12-08-2010, 14:05
Hij heeft absoluut een vechtershart, maar zoveel klappen nemen op zo'n jonge leeftijd is niet goed hoor.

x2

arabic-sniper
12-08-2010, 14:05
Niveau bij Schreiber is niks mis mee, bob en irma hebben hem zo hoog gekregen dus verder ontwikkelen kunnen ze ook. Qua partners in MMA heeft hij goede vechters, kickboxen doet hij met Daniell Ghita en Morad Bouzidi daar is ook niks mis mee. En Afentoe tussen uit naar Amerika om puntjes op de I te zetten is goed. Dus zoals het nu gaat is er geen probleem!
Had hem hier al eerder gezien maar een leuk filmpje. Ben het met Pernik eens dat hij teveel klappen krijgt op jonge leeftijd!
Ben ook benieuwd hoe ver hij kan komen bij Schreiber qua niveau. kan iemand iets meer vertellen over zijn sparringspartners daar?
Ik zag hem ook trainen bij Hardonk en ben toch bang dat hij binnenkort te groot is voor Schreiber en dat hij door moet om beter te worden!

Tbrd
12-08-2010, 15:11
Idd. Hij krijgt echt teveel klappen en dat is niet de bedoeling want ik wil nog lang van hem kunnen genieten. Op de een of andere manier lijkt het dat z'n tegenstanders te makkelijk overeind komen als ze in stefans guard liggen om er vervolgens op los kunnen timmeren. Hou mn hart altijd vast als die jongen vecht.

angelo_1
12-08-2010, 15:31
ik houd er wel van om zijn partijen te kijken. maar het lijkt wel of ie een beetje kracht tekort komt zoals die laatste keer hij slaat die jongen knock out hij komt op de grond weer een beetje bij maar verdedigt zich niet . dan moet stefan hem gwn helemaal out slaan.. dus ik stel voor dat ie ff kracht training gaat doen met alistair overeem.

Worf
12-08-2010, 18:06
Allistar is 1.95 en een beest, stel je voor; Struve met 2.11 en een lijf als Allistar..:cool2:

ijsblok
12-08-2010, 18:44
leuk stukkie

Slome
12-08-2010, 20:44
Allistar is 1.95 en een beest, stel je voor; Struve met 2.11 en een lijf als Allistar..:cool2:

moet je nagaan dat Brock Lesnar maar 1.88 ofzo is...

tnk2k
12-08-2010, 22:00
Bob is een koning, één van de beste?

kooivechter
12-08-2010, 22:37
denk toch dat zo'n jongen bij golden glory missschien meer goede tegenstanders heeft voor het worstelen of anders uiteraard amerika. Z'n ground game is goed,
alleen in de guard krijgt hij toch veel te verduren. Blijft een karaktervechter net als bob