PDA

View Full Version : Fedor hints new 4-6 Fights Deal with Strikeforce



Ivo C.
12-08-2010, 15:52
Was just cruising the INternet and found this:

Fedor Emelianenko Hints At Four to Six Fight Contract Extension With Strikeforce - Bloody Elbow (http://www.bloodyelbow.com/2010/8/12/1619285/fedor-emelianenko-hints-at-four-to)


Fedor - "For now M-1 Global works with Strikeforce and we are concentrating on that, the contract is not over yet. So for now we don’t have any interest in the UFC."

"So far I feel very comfortable fighting, very good with my fighting, and I’m planning of fighting as long as I can physically. As far and I’m concerned we should discuss the possibility of signing another contract for 4-6 fights." M-1 Global director of operations Evgeni Kogan adds:
"Now we are in talks to extend the contract for Fedor and at the same time to settle on who, when and where he is fighting next. These talks are going smoothly and we are hopeful of a full resolution very shortly."

robholland
12-08-2010, 16:06
Sinds Fedor verloren heeft en toch niet naar de UFC gaat is wat mij betreft het magische er een beetje af....

rafi
12-08-2010, 16:10
Sinds Fedor verloren heeft en toch niet naar de UFC gaat is wat mij betreft het magische er een beetje af....x2 hij wil dus niet meer tegen de besten knokken.

wrestler_nl
12-08-2010, 16:19
Er zijn nog steeds top vechters (hw) buiten de ufc om tegenover Fedor te staan , denk aan Overeem , Werdum (rematch) , big foot silva, misschien Lashley in de toekomst ( over misschien 18 maanden ofzo).

Ivo C.
12-08-2010, 16:20
Barnett...
Er zijn nog steeds top vechters (hw) buiten de ufc om tegenover Fedor te staan , denk aan Overeem , Werdum (rematch) , big foot silva, misschien Lashley in de toekomst ( over misschien 18 maanden ofzo).

steftheboxer
12-08-2010, 16:24
Sinds Fedor verloren heeft en toch niet naar de UFC gaat is wat mij betreft het magische er een beetje af....

pfff één verliespartij en het magische is eraf...laat me niet lachen...Fedor zal altijd magisch blijven en ik hoop dat hij een nieuw contract tekent en de hele HW divisie van Strikeforce leeg veegt....maar dan vinden mensen zoals robholland hem opeens weer de GOAT

dikke min voor jouw

Vinand
12-08-2010, 16:33
pfff één verliespartij en het magische is eraf...laat me niet lachen...Fedor zal altijd magisch blijven en ik hoop dat hij een nieuw contract tekent en de hele HW divisie van Strikeforce leeg veegt....maar dan vinden mensen zoals robholland hem opeens weer de GOAT

dikke min voor jouw

x 2

haters gonna hate...

MMAFAN-1122
12-08-2010, 17:11
X3


pfff één verliespartij en het magische is eraf...laat me niet lachen...Fedor zal altijd magisch blijven en ik hoop dat hij een nieuw contract tekent en de hele HW divisie van Strikeforce leeg veegt....maar dan vinden mensen zoals robholland hem opeens weer de GOAT

dikke min voor jouw

ArjanV
12-08-2010, 17:38
Fedor was,is en blijft de grootste!
No doubt about it!

robholland
12-08-2010, 18:01
pfff één verliespartij en het magische is eraf...laat me niet lachen...Fedor zal altijd magisch blijven en ik hoop dat hij een nieuw contract tekent en de hele HW divisie van Strikeforce leeg veegt....maar dan vinden mensen zoals robholland hem opeens weer de GOAT

dikke min voor jouw

Kun je vinden, maar de manier waarop hij verloren heeft vond ik zuigen, plus dat ik Werdum niet in de top 5 vond toen hij Fedor versloeg. Tuurlijk blijft Fedor een van de beste Heavyweighs ooit, maar dat hij niet tegen top competitie wil / kan vechten en dat hij toch tegen mindere goden verliest is voor mij een reden om hem minder bijzonder te vinden op dit moment. Ik ben zeker geen hater, hij blijft een topvechter. Maar nogmaals, het magische is er wel een beetje af nu.... IMO

dark
12-08-2010, 18:21
Het magische is er voor mij een beetje af door het hele m1 verhaal.

The_Rock
12-08-2010, 19:05
Fedor is speciaal. Ik zal zijn partijen altijd volgen en genieten. Niemand komt in de buurt van Fedor.

Ik denk dat hij Brock binnen 3 minuten heeft verslagen(nu of over 5 jaar het maakt niet uit). Overeem verslaat ie in de 1e ronde via KO.

kooivechter
12-08-2010, 22:45
Kun je vinden, maar de manier waarop hij verloren heeft vond ik zuigen, plus dat ik Werdum niet in de top 5 vond toen hij Fedor versloeg. Tuurlijk blijft Fedor een van de beste Heavyweighs ooit, maar dat hij niet tegen top competitie wil / kan vechten en dat hij toch tegen mindere goden verliest is voor mij een reden om hem minder bijzonder te vinden op dit moment. Ik ben zeker geen hater, hij blijft een topvechter. Maar nogmaals, het magische is er wel een beetje af nu.... IMO

ach nee die kerel blijft de beste vechter ooit. In z'n toptijd stond en staat hij tegen de absolute top en niemand had een schijn van kans. Een gewonnen partij tegen een topper en hij is weer terug. Alleen het speciale is er even af omdat je er nu achter komt dat die gast geen machine is.

Baske
13-08-2010, 00:24
Werdum had z'n huiswerk perfect gedaan. Fedor blijft voor mij een legende.

steftheboxer
13-08-2010, 10:05
Kun je vinden, maar de manier waarop hij verloren heeft vond ik zuigen, plus dat ik Werdum niet in de top 5 vond toen hij Fedor versloeg. Tuurlijk blijft Fedor een van de beste Heavyweighs ooit, maar dat hij niet tegen top competitie wil / kan vechten en dat hij toch tegen mindere goden verliest is voor mij een reden om hem minder bijzonder te vinden op dit moment. Ik ben zeker geen hater, hij blijft een topvechter. Maar nogmaals, het magische is er wel een beetje af nu.... IMO

Natuurlijk was het kut, de manier waarop hij verloor, maar verliezen hoort er bij en ik denk dat Fedor vele malen sterker terug komt door deze verliespartij. Ik denk dat hij van deze ene verliespartij meer heeft geleerd als van zijn laatste vijf overwiningen....

teken dat contract van zes partijen, pak Werdum in een rematch en vervolgens de andere HW van Strikeforce...

Tony
13-08-2010, 11:54
Kom Fedor, veeg de hele SF HW divisie er alsnog uit. Sign een deal met UFC. Pak Brock, Cain en JDS en ga met pensioen.

universele
13-08-2010, 14:51
KLinkt goed, hoop 4 gevechten
Ali O, Werdum, big foot, Barnett
Daarna op naar de rest

smike
13-08-2010, 16:06
Werdum had z'n huiswerk perfect gedaan. Fedor blijft voor mij een legende.

Volledig mee eens, fedor is en blijft een legende, de beste heavyweight ooit!