PDA

View Full Version : Crack pre-workout



Bartju
14-08-2010, 11:20
Een vriend van mij die regelmatig in de fitness gym te vinden is kwam laatst aanzetten met
een suplement waar ik nog nooit van gehoort had. Crack pre-work out. hij zei ook echt dat hij dacht dat hij alles aan kon.
Heeft iemand hierr ervaring mee of kent iemand dit product? ik ben benieuwd of het de moeite waard is! hieronder wat meer informatie er over:

Een nieuwe legende is geboren met Crack; het heftigste pre-workout product dat er bestaat. Vele jaren hebben de onderzoekers van Revolutions aan de formule van Crack gewerkt om deze zo sterk mogelijk te maken. Crack zal je direct meer energie, concentratie, pomp, kracht en dus maximale spiermassa geven vanaf de eerste dosering. Ontwikkeld puur voor serieuze sporters, Crack is een product dat zijn gelijke niet kent. Nog nooit was het zo makkelijk om over je eigen grenzen te gaan en echt geweldige en zichtbare resultaten te boeken. Crack werkt; en hoe. Heftiger bestaat niet!

VOOR WIE IS CRACK GESCHIKT?

Crack is perfect voor iedereen die extreme resultaten wil zonder lang te moeten wachten. Crack is geschikt voor iedere serieuze volwassen sporter die meer kracht, spiermassa en uithoudingsvermogen wil. Kortom iedere sporter die maximaal wil kunnen presteren. Krachtsporters, vechtsporters, voetballers, Tennissers, wielrenners, etc…

GEBRUIK

Crack is speciaal ontwikkeld om alleen voor de training of wedstrijd genomen te worden. De eerste dosering dient altijd 1 maatschep te zijn.

Trainingsdagen: Neem 1-3 maatscheppen en meng dit met 300-500ml water. Het poeder zal na enkele minuten gaan bruisen en helemaal oplossen. Crack moet absoluut niet geschud worden, roeren met een lepel of vork kan geen kwaad. Drink Crack pas als het bruisen afgelopen is, 30-45 minuten voor de training of wedstrijd.

Het lichaam zal naar gelang van tijd gewend raken aan Crack, waardoor de dosering verhoogd kan worden naar 2-3 maatscheppen voor optimale resultaten. Probeer de verleiding te weerstaan om Crack iedere dag te gebruiken. Een of meerdere rust dagen zorgen ervoor dat iedere dosering Crack net zo hard knalt als de vorige!

madmax
14-08-2010, 11:26
Volgens my zit Justi ook aan de Crack

Worf
14-08-2010, 11:46
Kijk/zoek eens op www.forum.dutchbodybuilding.com (http://www.forum.dutchbodybuilding.com) in de supplementen afdeling, kan je heel veel info vinden over supps.

Mijn mening is dat al dit soort supplementen overpiced zijn, maargoed.. dit moet je zelf ondervinden.

Justinian
14-08-2010, 22:06
Ik heb weleens crack gebruikt en bij mij werkte dat erg goed. Ik kreeg er een goede pomp van en het ook het gevoel dat ik beter geconcentreerd was.

Dennuz
15-08-2010, 13:02
1x gebruikt en niet meer.. Wellicht omdat 2 scheppen toch iets te veel was voor iemand van 70kg ;). Werd niet moe ofzo tijdens trainen, maar zweten als een gek, en pas de volgende ochtend half 8 in slaap vallen..

Bartju
15-08-2010, 13:34
ok bedankt bedankt mss toch maar een proberen ik ben ook nog geen 70kg dus goed doseren dus?!:p

Justinian
15-08-2010, 19:15
1x gebruikt en niet meer.. Wellicht omdat 2 scheppen toch iets te veel was voor iemand van 70kg ;). Werd niet moe ofzo tijdens trainen, maar zweten als een gek, en pas de volgende ochtend half 8 in slaap vallen..
LMAO :D van iemand die communicatiewetenschappen studeert aan de universiteit zou je toch op zijn minst mogen verwachten dat hij een label kan lezen en ook daadwerkelijk leest, waarop de dosering staat vermeld :D

Slome
16-08-2010, 02:11
ik train sinds 3 weken met N.O. Explode... minder als Crack als je de andere fora moet geloven... train dr lekker op.. uithoudingsvermogen, pomp, concentratie allemaal top!

Justinian
17-08-2010, 01:12
Ik neem voor mijn training de laatste weken Endorush. Zo ook vandaag en de training ging top! Omdat ik wat moe was heb ik voor de tijd ff een uurtje geslapen. Toen ik wakker werd was het al bijna tijd om te gaan. Zekerheidshalve nog maar even een blikje Red Bull weggetikt en twee eetlepels L-Carnitine. Zoals gezegd ging de training top, geweldig zelfs... nadeel is dat ik niet kan slapen ;)

Neivra
17-08-2010, 03:19
Ik neem voor mijn training de laatste weken Endorush. Zo ook vandaag en de training ging top! Omdat ik wat moe was heb ik voor de tijd ff een uurtje geslapen. Toen ik wakker werd was het al bijna tijd om te gaan. Zekerheidshalve nog maar even een blikje Red Bull weggetikt en twee eetlepels L-Carnitine. Zoals gezegd ging de training top, geweldig zelfs... nadeel is dat ik niet kan slapen ;)

Sommige mensen hebben daar geen middelen voor nodig:lol:
En ben ik de enige die eerst aan een wellicht hele andere Crack zat te denken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Crack :wacko:

Nopain85
17-08-2010, 14:16
Ik neem voor mijn training de laatste weken Endorush. Zo ook vandaag en de training ging top! Omdat ik wat moe was heb ik voor de tijd ff een uurtje geslapen. Toen ik wakker werd was het al bijna tijd om te gaan. Zekerheidshalve nog maar even een blikje Red Bull weggetikt en twee eetlepels L-Carnitine. Zoals gezegd ging de training top, geweldig zelfs... nadeel is dat ik niet kan slapen ;)

Gewoon wat pilletjes melatonine slikken :) .

Nopain85
17-08-2010, 14:17
Ik gebruik zelf white flood , super spul.

Bartju
17-08-2010, 15:00
Ik gebruik zelf white flood , super spul.

dat is toch alleen in de VS te krijgen?
Ik wil crack alleen gebruiken voor de muay thai training
ik ben heel erg benieuwd weet iemand of er samples te krijgen zijn?

Nopain85
17-08-2010, 15:10
- Body en Fitshop (http://www.bodyenfitshop.nl/Zoeken/Product/white%20flood) , 36 euries voor 50 dagen .

Producten van muscle pharm zijn ook goed maar wel prijzig.

Panicmonger
19-08-2010, 01:55
Ik gebruik zelf NOX Pump Xtreme, spul werkt enorm goed. Maargoed, ik denk dat tussen de meeste "top of the line" pre-WO supplements niet veel verschil zit. Crack, NO Xplode en NOX zullen denk ik niet veel verschillen.

Maargoed, sommige mensen merken het goed, anderen niks en sommige mensen worden er gewoon ziek van. Ik vind NOX trouwens ook niet te drinken, ga er bijna van over m'n nek, maargoed, het werkt en voor de smaak doen we het niet (:

Crack! van Revolutions - XXL Nutrition (http://www.xxlnutrition.nl/Revolutions-M15/Crack!-P536) is de site waar ik het koop, meteen maar even Crack opgezet, kun je wat reviews lezen.

Bartju
19-08-2010, 17:10
Ik gebruik zelf NOX Pump Xtreme, spul werkt enorm goed. Maargoed, ik denk dat tussen de meeste "top of the line" pre-WO supplements niet veel verschil zit. Crack, NO Xplode en NOX zullen denk ik niet veel verschillen.

Maargoed, sommige mensen merken het goed, anderen niks en sommige mensen worden er gewoon ziek van. Ik vind NOX trouwens ook niet te drinken, ga er bijna van over m'n nek, maargoed, het werkt en voor de smaak doen we het niet (:

Crack! van Revolutions - XXL Nutrition (http://www.xxlnutrition.nl/Revolutions-M15/Crack!-P536) is de site waar ik het koop, meteen maar even Crack opgezet, kun je wat reviews lezen.

Bedankt man ik heb gekeken..
Of het is alles of het is nix tussen in is er bijna niet!
ik wil een pre workout suplementjezit nou te twijfelen
tussen die white flood van nopain
NO Xplode en die crack.. hoewel ik t maar een kut naam vind:p

Panicmonger
19-08-2010, 17:24
Je kunt bij XXL nutrition in ieder geval 1 sachet los kopen van NOX Pump Xtreme, dat kan bij de Crack niet helaas. Misschien maar eens proberen?

Hendy
19-08-2010, 19:31
Junkies!


:lol:

mdk
20-08-2010, 13:06
Een beetje winkel heeft testers liggen, dus ook van Crack.
Kan je het eerst proberen alvorens je een hele pot aanschaft.
Crack en NO-Xplode deden niet echt veel voor mij, misschien ook omdat ik op mijn werk een hele sloot koffie drink.

Nadelen zijn dat het wordt geadviseerd om niet in de avond te gebruiken vanwege slapeloosheid (dus inname bij avondtraining valt al af).
Tevens dien je het op een nuchtere maag in te nemen voor het beste resultaat wat een goed voedingsschema waarbij je iedere 2 uur eet ook al in de weg staat.

Bartju
20-08-2010, 13:10
Een beetje winkel heeft testers liggen, dus ook van Crack.
Kan je het eerst proberen alvorens je een hele pot aanschaft.
Crack en NO-Xplode deden niet echt veel voor mij, misschien ook omdat ik op mijn werk een hele sloot koffie drink.

Nadelen zijn dat het wordt geadviseerd om niet in de avond te gebruiken vanwege slapeloosheid (dus inname bij avondtraining valt al af).
Tevens dien je het op een nuchtere maag in te nemen voor het beste resultaat wat een goed voedingsschema waarbij je iedere 2 uur eet ook al in de weg staat.


ik heb alleen bij reviews van white flood gelezen dat het de slaap niet beinvloed! en ik train alleen maar in de avond uren dus dan lijkt me dat de beste optie. iemand anders hier nog ervaring mee met die white flood anders gaik die denk ik gewoon proberen. blijkt nog een goeie/betere te zijn dan NO Xplode

Bartju
22-08-2010, 20:44
white flood besteld via body en fit shop komt komende week binnen! ik laat weten hoe t is

Sadix
22-08-2010, 22:59
http://forums.wakeboarder.com/files/crack_218.jpg

hahaha

Bartju
23-08-2010, 12:53
http://forums.wakeboarder.com/files/crack_218.jpg

hahaha

hahaha ja idd een waanzinnig slechte naamkeuze!!

Bartju
26-08-2010, 23:29
Nou ik heb white flood binnen gekregen. ik probeerde eerst 1scoop om te kijken hoe ik er op reageer en hoe t smaakte ( niet daarna getrained het was even uit nieuwschierigheid) het smaakte echt goed en na een kwartier/20min werd ik echt wakker en mijn focus was optimaal. zonder veel moeite te doen begon ik al te zweten en had ik het echt warm. volgende keer echt even gebruiken in combi met sporten!

dietrik
29-08-2010, 21:34
Ooit wel eens no explode gebruikt, dat lag me als en steen op de maag. Laat staan dat ik lekker getrained heb.

Bartju
01-09-2010, 12:38
Nou gister na het werk gaan trainen op de fitness club. Ik ging er wel hard op voelde echt zoo lekker. na een kwartier nadat ik het op had kreeg ik t warm en begin te zweten met alles wat ik deed zat er al een dikke pomp in. Moe of uitgeput werd ik er ook niet van. ik Had gister schouders en benen getraind en als laatste altijd buik erbij alles explosief zodat ik er ook profijt van heb bij het muay thai. Het enigste nadeel vond ik de hoeveelheid water waarmee ik het gemixt had het viel redelijk zwaar op de maag. Als ik deze hoeveelheid had genomen voor de muay thai training weet ik zeker dat t er na een stoot trapof knie er weer uit was gekomen. verder ging ik er dus goed op en vind ik het niet onaardig smaken!

Als jullie nog oefeningen weten die echt een pre zijn in combi met vechtsport moet je maar ff laten weten heb ik altijd iets aan;)

tnk2k
01-09-2010, 22:26
Was dat Crack of dat White spul?

Bartju
02-09-2010, 13:23
white flood

mikeymcd
04-09-2010, 12:41
Ik gebruik sinds kort xpand xtreme (die met brock op de voorkant). Je krijgt een bizarre focus al heb ik wel slaapproblemen.

Verder heb ik hotblood meerdere keren gebruikt, daar slaap ik beter op en heeft ook een goede focus.