PDA

View Full Version : Report: Mirko "Cro Cop" Filipovic replaces "Big Nog" in UFC 119 headliner



cholitzu
15-08-2010, 23:45
Aug 15, 2010 at 3:40 pm ET

http://mmajunkie.com/dyn/images/fighters/mirko-cro-cop-filipovic-4.jpgMirko "Cro Cop" Filipovic (27-7-2 MMA, 4-3 UFC) replaces an injured Antonio Rodrigo Nogueira (32-6-1 MMA, 3-2 UFC) and now meets Frank Mir (13-5 MMA, 11-5 UFC) in the headliner of next month's UFC 119 event, according to a report from "Fighters Only (http://www.fightersonlymagazine.co.uk/news/viewarticle.php?id=5077)."

Although details of Nogueira's injury were not reported, a source close to the fighter told MMAjunkie.com (http://mmajunkie.com/) (UFC blog for UFC news, UFC rumors, fighter interviews and event previews/recaps | MMAjunkie.com
(http://www.mmajunkie.com)) a recurring hip injury is to blame.

UFC 119 takes place Sept. 25 at Conseco Fieldhouse in Indianapolis.

The main card airs on pay-per-view, and two preliminary-card bouts air on Spike TV.

Mir and Nogueira were slated to rematch at UFC 119. Mir, of course, won his first meeting with Nogueira with an impressive second-round knockout at UFC 92 in December 2008. Only after the fight did we learn that Nogueira was slowed by staph-infection recovery and a knee injury. Still, Nogueira praised his opponent's performance and said he was surprised by Mir's noticeably improved striking skills.

Mir is just 1-2 since that big win, which marked Nogueira's first stoppage loss, with knockout losses to Brock Lesnar and Shane Carwin and a submission win over Cheick Kongo. The Carwin loss, which came at UFC 111 in March with an interim title on the line, marks his most recent outing.

Filipovic, a former PRIDE star who's now in his second stint with the UFC, looks to improve upon his recent and impressive 5-1 run. The only loss during the stretch came to current top UFC contender Junior Dos Santos, and Filipovic immediately rebounded from that loss with recent stoppage wins over Anthony Perosh at UFC 110 and Pat Barry at UFC 115.

Filipovic had been medical suspended 180 days after the UFC 115 event due to head and face contusions, but he could've sought early clearance by a physician.

The latest UFC 119 card now includes:

MAIN CARD (Pay-per-view)

Mirko "Cro Cop" Filipovic vs. Frank Mir*
Ryan Bader vs. Antonio Rogerio Nogueira
Chris Lytle vs. Matt Serra
Evan Dunham vs. Sean Sherk
Melvin Guillard vs. Jeremy Stephens
PRELIMINARY CARD (Spike TV)

C.B. Dollaway vs. Joe Doerksen
Joey Beltran vs. Matt Mitrione
PRELIMINARY CARD

Steve Lopez vs. Waylon Lowe
T.J. Grant vs. Julio Paulino
Mark Hunt vs. Sean McCorkle
Pat Audinwood vs. Aaron Riley*
* - Not officially announced

by MMAjunkie.com

wrestler_nl
15-08-2010, 23:53
ufc 119 Mir vs. CROCOP!!!!!!!!! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?107009-ufc-119-Mir-vs.-CROCOP%21%21%21%21%21%21%21%21%21)

Vinand
16-08-2010, 00:42
War CRO COP!!!!!

Pahlavan
16-08-2010, 01:15
wildboyz.. wildboyz! haha war mirko!

altijd leuk om frank "I'm so full of myself" mir te zien verliezen... alhoewel ik niet durf te zeggen dat mirko dit gaat winnen...

woutjuh
16-08-2010, 02:40
WARRRRRRRRRRRR CROCOPPPP zo is toch vet dit!!!!

redjuh
16-08-2010, 03:08
VET... VET..............................................V ET

The_Rock
16-08-2010, 03:18
wildboyz.. wildboyz! haha war mirko!

altijd leuk om frank "I'm so full of myself" mir te zien verliezen... alhoewel ik niet durf te zeggen dat mirko dit gaat winnen...

Ik doe het voor je: CroCop gaat dit winnen. Hij gaat Mir vernietigen.

Emilio
16-08-2010, 07:31
Ik denk dat dit een slechte matchup is voor Cro cop.

steftheboxer
16-08-2010, 08:09
wel een leuke partij maar dit betekent dat hij niet meer vecht op de UFC 122 card waar ik heen ga en ik dus nooit crocop live aan het werk gaan zien....

kobeke88
16-08-2010, 08:52
Ik denk dat dit een slechte matchup is voor Cro cop.


ik ben een cro cop nuthugger maar ik moet bekennen dat ik het met je eens ben...

Mir gaat voor een submission win gaan denk ik :(

marcelt
16-08-2010, 10:08
IK ben ook CC fan. Maar idd. ben bang voor sub win door Frank. Ik hoop echter dat Mirko hem een lesje leert , want ik vind MIR onsympathiek .

Guile
16-08-2010, 10:11
wel een leuke partij maar dit betekent dat hij niet meer vecht op de UFC 122 card waar ik heen ga en ik dus nooit crocop live aan het werk gaan zien....

Nee, verwachtte ook dat hij daar zou vechten.

OT. Dit redt CC niet, Mir domineert hem alle ronden denk ik.

Tony
16-08-2010, 11:50
Als CC een beetje vuur in zijn ogen heeft dan moet hij iemand als Mir echt wel kunnen hebben qua standup... En op de grond.. Ja Mir is een virtuoos.. Maar vergeet niet dat CC ook tegen mensen als Big Nog, Fedor, Sakuraba, Barnett, Yoshida en Al Turk gestaan heeft... (allemaal toppers op de grond)

Emilio
16-08-2010, 11:56
Wat doet Al Turk in dat rijtje?

Verder was dat zo'n 4-5 jaar geleden en CC is al jaren niet in vorm. Tegen Barry ging hij ook al 2 x neer in de eerste ronde. Als dat hem overkomt tegen Mir dan heeft hij een groot probleem.

amilster
16-08-2010, 11:57
Ik vind dit een hele vette matchup die ik eigenlijk al veer eerder had willen zien, hoop toch er zo op die LHK weer eens doel te zien treffen!

Als ik niet met het hart denk dan heb ik ook het idee dat dit een slechte machup voor CC is

WARRR CRO_COP!

Wiseguy
16-08-2010, 11:58
De oude crocop zou Mir vernietigen omdat Mir hem niet naar de grond zou kunnen krijgen. Nu heb ik mijn twijfels.

The Bulldog
16-08-2010, 12:06
cc laat zich niet meer submitten..... zijn verdediging is goed op zich....

ik hoop een stand up war.....

lekker ouderwets sprawl and brawl.......


wel vet dat cc inspringt......

Tony
16-08-2010, 12:12
Wat doet Al Turk in dat rijtje?

.


Ik kan me vergissen, maar ik meen dat Al Turk een BJJ Black Belt is.

dirk5
16-08-2010, 12:16
Ik kan me vergissen, maar ik meen dat Al Turk een BJJ Black Belt is.

2005 ADCC Europe champ, hij heeft echter nooit een partij gewonnen door een submission-submission. wel submission door punches...

Tony
16-08-2010, 13:01
ah ok. thanks voor de verduidelijking Dirk.
Anyway, feit is dat Al Turk geen vreemde is op de grond.

VDM
16-08-2010, 15:13
mja...

alweer een naam minder voor de affiche van 122..

kvraag mij echt af wat ze daar gaan binnensmijten

el bastardo
16-08-2010, 15:23
Kan Cro Cop laten zien of het nog een topper is, of leuke opvulling...

wrestler_nl
16-08-2010, 18:42
Ik denk dat Cro Cop hem wel kan verslaan. Staand is Cro Cop de betere vechter & Frank Mir's takedowns zijn best zwak en zelfs als hij hem naar de grond kan brengen denk ik niet dat hij hem kan subben. Cro Cop's submission defence is erg goed en is zeker geen vreemde op de grond.
Warrrrrrrrrrrrrr Cro Cop

TheCarnage
16-08-2010, 20:40
Neeeeeeeeeeeee ik kon me ogen niet geloven toen ik dit las.... Ik hoop dat crocop hem gaat vernietigen en ons weer een ouderwetse KO geeft met die dodelijke linker trap!!

kooivechter
16-08-2010, 21:55
Ik denk dat Cro Cop hem wel kan verslaan. Staand is Cro Cop de betere vechter & Frank Mir's takedowns zijn best zwak en zelfs als hij hem naar de grond kan brengen denk ik niet dat hij hem kan subben. Cro Cop's submission defence is erg goed en is zeker geen vreemde op de grond.
Warrrrrrrrrrrrrr Cro Cop

denk het ook. het worstel en grond gedeelte zal niet een problem zijn voor crocop. Vindt crocop juist staand een stuk langzamer is geworden dan vroeger, en dat hij daar niet eens zoveel voordel heeft t.o.v. vroeger. Maar hij maakt een goede kans, een veel betere kans dan tegen Dos santos. Hoop dat Crocop hem pakt. Een clean ko voor crocop!!!