PDA

View Full Version : Toney goes off on Couture



Worf
16-08-2010, 14:28
Excuses als het een repost is. Wat een idioot die Toney.. Helwani blijft wel erg professioneel..

http://www.mma-core.com/videos/_James_Toney_Goes_Off_on_Randy_Couture_Dana_White_ ?vid=10011683&tid=105

iconian
16-08-2010, 15:16
ik weet niet of hier veel boksfans zijn, denk t niet, maar toney is echt een legende in het boksen. Heeft al zoveel gepresteerd die mag ook wel een ego hebben, hij doet wat hij al jaren doet en dat is PPV's verkopen, nu alleen voor de UFC.

jammer dat hij nu nog op z'n 41ste zich aan MMA waagt, maar het blijft een bokslegende

http://www.youtube.com/watch?v=Uqlz5oxknf0

Mastenbroek
16-08-2010, 18:51
moeilijk verstaanbaar die toney

Tykill
16-08-2010, 18:56
die heeft vast een paar tikken op zijn bekkie gehad aan zijn gestrompel te horen

wrestler_nl
16-08-2010, 19:13
Ik mag James Toney niet echt. Ik hoop dat Couture hem sloopt

Worf
16-08-2010, 19:51
ik weet niet of hier veel boksfans zijn, denk t niet, maar toney is echt een legende in het boksen. Heeft al zoveel gepresteerd die mag ook wel een ego hebben, hij doet wat hij al jaren doet en dat is PPV's verkopen, nu alleen voor de UFC.

jammer dat hij nu nog op z'n 41ste zich aan MMA waagt, maar het blijft een bokslegende



Ik ben enigsinds op de hoogte van Toneys carriere, maar om dan op zo'n manier het MMA binnen te wandelen vind ik wat overdreven. Maar zoals je zegt.. het is ook een verkooptrucje natuurlijk..

marcelt
16-08-2010, 20:08
Hij is punchdrunk. Ik praat ook zo na een stuk of wat vaasjes bier.

Pahlavan
16-08-2010, 20:38
haha ik lachte me echt kapot toen ik laatst de preview op ufc.com keek... er werd namelijk ondertiteling gebruikt wanneer james toney aan het woord was:lol: dan sta je pas echt voorschut lol:fp:

kooivechter
16-08-2010, 22:36
zonde van zo'n kerel. was een van de beste boksers ooit. snap niet dat zo'n gast mma gaat doen op het hoogste niveau. die vent is allang binnen, en heeft helemaal niks te zoeken in de kooi. Denk dat ze Couture nog een keer voor de titel willen laten vechten. Eerst een merkwaardige win tegen Vera, toen tegen een washed up Coleman en nu tegen Tony. Totaal niet interessant deze partij. na deze win zal Couture we voor de titel gaan. laat Couture maar is tegen John Jones. Ben benieuwd hoe hij het daar tegen doet.