PDA

View Full Version : Loek Hollander expelled from IKO as of August 13, 2010



goro
16-08-2010, 17:37
OOOOW! Wat is hier gebeurt??? Bronnen, inside info????

http://www.kyokushinkaikan.org/en/branch/europe.html

RisingSun
16-08-2010, 18:12
Karate soaps episode 345 --> Ik zit er klaar voor :D

Tsuki
16-08-2010, 20:13
:osu:+ :bosui: + :neversurrender: = :jerry:

Sjaak
17-08-2010, 21:14
Ligt even iets genuanceerder, shihan Hollander is niet expelled maar heeft een "ontslagbrief" ingediend bij IKO Matsui ...................... maar wordt vervolgd, van de week is er een vergadering in Roemenie met alle kopstukken van europa en vertegenwoordigers van IKO.

Wens allen veel wijsheid toe in het belang van het kyokushin

Osu !

marcelt
17-08-2010, 21:48
Jammer he dat gedoe altijd in vechtsportland.

ICON
17-08-2010, 22:10
nee we hebben het samen uitgemaakt.....

marcelt
17-08-2010, 23:41
Maar we blijven vrienden....................

Slome
18-08-2010, 01:05
En ze leefde nog lang en gelukkig...................

B3 lik3 M3
18-08-2010, 08:54
The end.

Kemal
18-08-2010, 11:26
de vliegende hollander..

jan sensei kyokushin
18-08-2010, 12:49
Osu afgunst en jaloesie verteerd een mens verkwijnt ze , Grote EGO,S zijn het roem en macht en geld staat boven in hun hoofd harses geschreven daar draai alles om , ze willen allemaal koning keizer admiraal zijn van hun organisatie bond enz en meedelen in de winsten ,dat is niet alleen in het Kyokushin karate zo maar in velen andere stijlen ,sporten ,vechtsporten , heerst het ook en zal eeuwig voortduren , ik doe al jaren jaren aan het Kyokushin karate martial arts budo het kost mij nog iedere dag geld waar ik ook heen moet ik hou van de vechtsporten doe het niet voor de poen maar het is mijn manier van leven ik zet mijn in en velen andere kyokushins om de volgende generatie,s alles te leren wat nodig is om deze prachtige harde stijl van Sosai Masutatsu Oyama voort laten bestaan Kyokushin mag nimmer verloren gaan .
Never Give Up !!!
Never surender !!!
Ps zo wou het even kwijd .
Osu

marcelt
18-08-2010, 16:52
Heb het boek van Bluming. Die heeft ook fijne verhalen over deze heer.

goro
18-08-2010, 17:05
Osu afgunst en jaloesie verteerd een mens verkwijnt ze , Grote EGO,S zijn het roem en macht en geld staat boven in hun hoofd harses geschreven daar draai alles om , ze willen allemaal koning keizer admiraal zijn van hun organisatie bond enz en meedelen in de winsten ,dat is niet alleen in het Kyokushin karate zo maar in velen andere stijlen ,sporten ,vechtsporten , heerst het ook en zal eeuwig voortduren , ik doe al jaren jaren aan het Kyokushin karate martial arts budo het kost mij nog iedere dag geld waar ik ook heen moet ik hou van de vechtsporten doe het niet voor de poen maar het is mijn manier van leven ik zet mijn in en velen andere kyokushins om de volgende generatie,s alles te leren wat nodig is om deze prachtige harde stijl van Sosai Masutatsu Oyama voort laten bestaan Kyokushin mag nimmer verloren gaan .
Never Give Up !!!
Never surender !!!
Ps zo wou het even kwijd .
Osu
Dus waarom is hij ontslagen?

Harrie Nak
19-08-2010, 13:56
Nu begrijp ik waarom het posten van nieuwsberichten in het Engels hier niet gewenst is. Het Nederlands lijkt al moeilijk zat. :)

cornelus
20-08-2010, 11:29
Betekent dit dat de Nederlandse tak van de IKO zich nu bij een andere organisatie aan gaat sluiten? En Matsui.. daar was toch ook iets mee.. Iets met geld ofzo?

(ik volg de Bald ook al jaren niet meer, As the world turns is.. ook al te moeilijk)

Kan iemand even zijn licht laten schijnen in dit topic? Ben wel nieuwsgierig...

cornelus
20-08-2010, 11:36
Okay ik heb zelf al wat research verricht, :

http://www.kyokushin4life.com/forums/showthread.php?t=12005 (http://www.kyokushin4life.com/forums/showthread.php?t=12005)

http://www.europeankyokushin.org/news/

Osu
& have a nice day

Jenny S
20-08-2010, 14:36
Hij gaat weer lekker in het kyokushin, sommige hebben waarschijnlijk weer last van hun testeron en de zoveelste rel is geboren.

remco pardoel
20-08-2010, 15:53
Mensen zijn vaak rare wezens

Sjaak
23-08-2010, 10:33
Kreeg een mailtje uit buitenland en de WKO is een feit (World Kyokushin Organisatie).

Succes met de "nieuwe" organisatie.

Osu !!

Sjaak
23-08-2010, 11:28
Sorry typefout het is KWO Kyokushin World Organisatie want er is al een WKO (Shinkyokushin)

ashi76
23-08-2010, 12:33
Blijft toch jammer dat er niet gewoon 1 echte bond is.
Dit hele gezeur is wat ik zo zonde vind in het karate wereldje.

mdk
23-08-2010, 16:38
Kreeg een mailtje uit buitenland en de WKO is een feit (World Kyokushin Organisatie).

Succes met de "nieuwe" organisatie.

Osu !!

Ah gelukkig! Nu karate eindelijk een bond heeft moet het vast goed gaan komen.....

yondan
23-08-2010, 20:54
Wat een lach wekkende situatie .

Zo zie je maar hoogmoed komt voor de val.

Het is makkelijk slecht te praten over een ander maar je wordt altijd beoordeld over je eigen c.v.

Het bedroeft mij wat er van het Kyokushin is geworden en zeker de kritiek die men over elkaar heeft niemand is perfect en hierdoor mede is alles zo gekomen.Naar mijn mening is dit al gebeurd met het verlies van Kancho Bluming vroeger die het karate naar ons heeft gebracht.Geen enkele organisatie kan het kwijtraken van
grootheden zich veroorloven en hiermee werd het zaad geplant voor de ondergang van het kyokushin.
Hij was de eerste die dit overkwam en later andere die niet meer konden werken binnen kyokushinkaikan
Nakamura Kurosaki en vele andere dat kost je je organisatie dus er was iets goed mis als je dat niet aanpakt wordt het alleen maar erger.Oyama en Bluming waren zelfs bijvoorbeeld weer on speaking terms er gloorde weer hoop maar helaas Oyama overleed,te laat zag Oyama de noodzaak zijn oude leerlingen terug te halen
oude liefdes roesten niet maar de rest weten we machtstrijd zoals in het oude feodale Japan.
Ze moeten zich schamen allemaal een ieder wil koning zijn dan kan je net zo goed allemaal een rode band omdoen dan hoef niemand meer te buigen voor een ander.Met al deze groepen die er nu zijn zal het niet bevoordelijk zijn voor onze stijl vele kunnen niet meer door een deur met elkander scholen gaan zelfs onafhankelijk verder baas in eigen dojo vele docenten zijn hoog genoeg en gradueren zelf want te veel strijd maken centraal examineren zelfs al moeilijk zorgwekkende ontwikkelingen zelf made organisaties, te veel om op te noemen als het maar leuk klinkt.
Wie is nog serieus te nemen .
OSU:blush:

yondan
23-08-2010, 21:00
Wat een lach wekkende situatie .

Zo zie je maar hoogmoed komt voor de val.

Het is makkelijk slecht te praten over een ander maar je wordt altijd beoordeld over je eigen c.v.

Het bedroeft mij wat er van het Kyokushin is geworden en zeker de kritiek die men over elkaar heeft niemand is perfect en hierdoor mede is alles zo gekomen.Naar mijn mening is dit al gebeurd met het verlies van Kancho Bluming vroeger die het karate naar ons heeft gebracht.Geen enkele organisatie kan het kwijtraken van
grootheden zich veroorloven en hiermee werd het zaad geplant voor de ondergang van het kyokushin.
Hij was de eerste die dit overkwam en later andere die niet meer konden werken binnen kyokushinkaikan
Nakamura Kurosaki en vele andere dat kost je je organisatie dus er was iets goed mis als je dat niet aanpakt wordt het alleen maar erger.Oyama en Bluming waren zelfs bijvoorbeeld weer on speaking terms er gloorde weer hoop maar helaas Oyama overleed,te laat zag Oyama de noodzaak zijn oude leerlingen terug te halen
oude liefdes roesten niet maar de rest weten we machtstrijd zoals in het oude feodale Japan.
Ze moeten zich schamen allemaal een ieder wil koning zijn dan kan je net zo goed allemaal een rode band omdoen dan hoef niemand meer te buigen voor een ander.Met al deze groepen die er nu zijn zal het niet bevoordelijk zijn voor onze stijl vele kunnen niet meer door een deur met elkander scholen gaan zelfs onafhankelijk verder baas in eigen dojo vele docenten zijn hoog genoeg en gradueren zelf want te veel strijd maken centraal examineren zelfs al moeilijk zorgwekkende ontwikkelingen zelf made organisaties, te veel om op te noemen als het maar leuk klinkt.
Wie is nog serieus te nemen .
OSU:blush:

Mr 1 Leg
24-08-2010, 06:55
Mensen zijn vaak rare wezenszij maar zeker ik vooral remco hahaha grtz

Tony Galento
24-08-2010, 08:26
Wat een lach wekkende situatie .

Zo zie je maar hoogmoed komt voor de val.

Het is makkelijk slecht te praten over een ander maar je wordt altijd beoordeld over je eigen c.v.

Het bedroeft mij wat er van het Kyokushin is geworden en zeker de kritiek die men over elkaar heeft niemand is perfect en hierdoor mede is alles zo gekomen.Naar mijn mening is dit al gebeurd met het verlies van Kancho Bluming vroeger die het karate naar ons heeft gebracht.Geen enkele organisatie kan het kwijtraken van
grootheden zich veroorloven en hiermee werd het zaad geplant voor de ondergang van het kyokushin.
Hij was de eerste die dit overkwam en later andere die niet meer konden werken binnen kyokushinkaikan
Nakamura Kurosaki en vele andere dat kost je je organisatie dus er was iets goed mis als je dat niet aanpakt wordt het alleen maar erger.Oyama en Bluming waren zelfs bijvoorbeeld weer on speaking terms er gloorde weer hoop maar helaas Oyama overleed,te laat zag Oyama de noodzaak zijn oude leerlingen terug te halen
oude liefdes roesten niet maar de rest weten we machtstrijd zoals in het oude feodale Japan.
Ze moeten zich schamen allemaal een ieder wil koning zijn dan kan je net zo goed allemaal een rode band omdoen dan hoef niemand meer te buigen voor een ander.Met al deze groepen die er nu zijn zal het niet bevoordelijk zijn voor onze stijl vele kunnen niet meer door een deur met elkander scholen gaan zelfs onafhankelijk verder baas in eigen dojo vele docenten zijn hoog genoeg en gradueren zelf want te veel strijd maken centraal examineren zelfs al moeilijk zorgwekkende ontwikkelingen zelf made organisaties, te veel om op te noemen als het maar leuk klinkt.
Wie is nog serieus te nemen .
OSU:blush:


Alsof Bluming er geen zootje van heeft gemaakt, hij deelt dangraden uit als warme broodjes en een topper als Gordeau wordt zo bij het vuil gezet.

En vroeger met het WK in Japan zorgde Oyama door machinaties altijd dat een japanner de eindwinnaar was. Wat moet er van het kyokushin worden als zelfs de grondleggers corrupt tot op het bot zijn?

Wat stellen al die hoogdravende uitgangspunten waar het kyokushin zich zo op voor laat staan dan uberhaupt voor?

Tsuki
24-08-2010, 08:31
http://pix.motivatedphotos.com/2009/7/22/633838673083134865-FACEPALM.jpg

Sjaak
24-08-2010, 09:03
Jongens laten we aub niet weer de oude fout maken en al het oude vuil buiten zetten, is al eens hier op MF gedaan en dat heeft volgens mij niemand goed gedaan en zeker het kyokushin niet.

Probeer nu eens gewoon to the point te blijven en deze splitsing gewoon objectief te volgen zonder als een wilde om je heen te slaan.

Samenwerking is nog steeds het sleutelwoord en je ziet steeds meer karateka's deze weg inslaan omdat de andere weg een doodlopende weg is.

Zie jullie allen op het OPEN Nederlands Kampioenschap Kyokushin op 10 oktober en alle kyokushin organisatie's zijn zoals altijd welkom. Doe eens gek en doe lekker mee ...........

5 kyokushin organisatie's hebben al deelnemers ingeschreven !!!

osu !!!
Sjaak

http://www.musashi.nl/cms/images/stories/nieuws/musashi-posters/poster%202010%2011e%20nederlandse%20kampioenschapp en.jpg