PDA

View Full Version : Masato vs Kyshenko



Babalu 22
19-08-2010, 18:33
http://www.youtube.com/watch?v=SQfqtz2Gqxo

sterrenkijker
19-08-2010, 22:17
toch denk ik dat Kyshenko een goede kans maakt tegen Petrosyan, zou ze graag eens tegen elkaar willen zien.

Babalu 22
20-08-2010, 00:18
toch denk ik dat Kyshenko een goede kans maakt tegen Petrosyan, zou ze graag eens tegen elkaar willen zien.


Zou een mooie partij zijn. Ik wil Buakaw nog wel eens zien tegen petrosyan. De laaste keer dat ze tegen mekaar stonden was het ook close.

Vinand
20-08-2010, 00:38
Zou een mooie partij zijn. Ik wil Buakaw nog wel eens zien tegen petrosyan. De laaste keer dat ze tegen mekaar stonden was het ook close.

War Buakaw!!!!

DennK
20-08-2010, 01:01
Altijd lastig in de -70kg klasse! De top is ijzersterk en ze moeten er echt keihard voor knokken om erbij te horen. Buakaw, Petrosyan, Souwer en Kyshenko zijn de 4 toppers in deze klasse nu. Als deze 4 tegenover elkaar staan is het altijd close tot nu toe. Hoop dat Souwer weer de K-1 Max gaat winnen! Even goed wie de K-1 Max gaat winnen.. die krijgt het minimaal de laatste 3 partijen zwaar.

Babalu 22
20-08-2010, 01:12
Klopt, ik vind het ook veel mooier om naar te kijken dan de HW.

SnerkeL
20-08-2010, 13:02
Klopt, ik vind het ook veel mooier om naar te kijken dan de HW.

100% mee eens! Veel combo's! Dat er meer actie is dan bij de HW is normaal omdat ze meer uithoudingsvermogen hebben. Maar Tyrone en Saki zijn een van de weinige die er nog fatsoenlijk combo's kunnen uitvoeren. De rest is allemaal eentonig, met JLB bovenaan! Dat iemand daar nog naar kan kijken...

Bartju
20-08-2010, 13:45
100% mee eens! Veel combo's! Dat er meer actie is dan bij de HW is normaal omdat ze meer uithoudingsvermogen hebben. Maar Tyrone en Saki zijn een van de weinige die er nog fatsoenlijk combo's kunnen uitvoeren. De rest is allemaal eentonig, met JLB bovenaan! Dat iemand daar nog naar kan kijken...

x2! de -70 is de mooiste klasse die er tussen zit! combo's snelheid en continu actie
ik hoop dat de volgende k1 max mooie partijen naar voren brengt!
Wat zijn de data voor de k1 finals?

spangpang
20-08-2010, 14:45
Kyshenko is onlangs verlagen door Hinata op TKO, heeft iemand hier misschieneen filmpje van?

OT: Kyshenko vs Petrosyan is id een vette matchup (waarin ik alsnog neig naar Petrosyan als winnaar) Ik zie op dit moment niemand Petrosyan pakken op de 70 kg, ook geen buakaw. Misschien zou yodsanklai t kunen op FMT maar deze haalt nooit van z'n leven meer de 70kg:(
Misschien lukt t alistair wel lol

Anderson
20-08-2010, 14:56
Gaat hem nooit meer lukken jammer genoeg alleen Saiyok zou nog een kansje maken.

Babalu 22
20-08-2010, 21:28
100% mee eens! Veel combo's! Dat er meer actie is dan bij de HW is normaal omdat ze meer uithoudingsvermogen hebben. Maar Tyrone en Saki zijn een van de weinige die er nog fatsoenlijk combo's kunnen uitvoeren. De rest is allemaal eentonig, met JLB bovenaan! Dat iemand daar nog naar kan kijken...

Veel combo's, technischer en met een moordend tempo.

Klopt Saki en Spong zijn mooie technische HW om naar te kijken. Maar soms lijkt het wel of Spong te mooi wilt vechten, met zijn geplaatste leverstoten en knietjes. Hij is een complete vechter die altijd dreigend is. Ik hoop dat hij in de HW zijn draai kan vinden.

Voor de rest is Badr Hari ook een uitzondering. Al combineerd hij zijn trappen en stoten veel minder dan dat hij een paar jaar geleden deed.

Babalu 22
20-08-2010, 21:31
Kyshenko is onlangs verlagen door Hinata op TKO, heeft iemand hier misschieneen filmpje van?

OT: Kyshenko vs Petrosyan is id een vette matchup (waarin ik alsnog neig naar Petrosyan als winnaar) Ik zie op dit moment niemand Petrosyan pakken op de 70 kg, ook geen buakaw. Misschien zou yodsanklai t kunen op FMT maar deze haalt nooit van z'n leven meer de 70kg:(
Misschien lukt t alistair wel lol

Buakaw is de enigste die een redelijke kans maakt tegen The Docter.

JeMalleMoer
21-08-2010, 01:11
Kyshenko is onlangs verlagen door Hinata op TKO, heeft iemand hier misschieneen filmpje van?

OT: Kyshenko vs Petrosyan is id een vette matchup (waarin ik alsnog neig naar Petrosyan als winnaar) Ik zie op dit moment niemand Petrosyan pakken op de 70 kg, ook geen buakaw. Misschien zou yodsanklai t kunen op FMT maar deze haalt nooit van z'n leven meer de 70kg:(
Misschien lukt t alistair wel lol

Kyshenko gaat het niet winnen van petrosyan. Buakaw geef ik de grootste kans. Zelfde stijl komen ze van en dan vind ik buakaw net iets slimmer.


http://www.youtube.com/watch?v=G4hrBT3TEVA

Petrosyan188
21-08-2010, 01:36
zucht... gaan we nu elke keer die video zien als het om kyshenko gaat? hij heeft zich daar laten verrassen was niet gemotiveerd en super getraind.... maar dit is toch dezelfde kyshenko die 6weken geleden wereldkampioen-70 showtime verpulverde? of dezelfde gozer met z'n 23 al 8titels won en namen als lima,sato,souwer,zambidis,simson etc. versloeg

Mr 1 Leg
21-08-2010, 08:48
Kyshenko is onlangs verlagen door Hinata op TKO, heeft iemand hier misschieneen filmpje van?

OT: Kyshenko vs Petrosyan is id een vette matchup (waarin ik alsnog neig naar Petrosyan als winnaar) Ik zie op dit moment niemand Petrosyan pakken op de 70 kg, ook geen buakaw. Misschien zou yodsanklai t kunen op FMT maar deze haalt nooit van z'n leven meer de 70kg:(
Misschien lukt t alistair wel lol
x2

JeMalleMoer
21-08-2010, 10:35
zucht... gaan we nu elke keer die video zien als het om kyshenko gaat? hij heeft zich daar laten verrassen was niet gemotiveerd en super getraind.... maar dit is toch dezelfde kyshenko die 6weken geleden wereldkampioen-70 showtime verpulverde? of dezelfde gozer met z'n 23 al 8titels won en namen als lima,sato,souwer,zambidis,simson etc. versloeg

niet zo depressief doen. Iedereen ziet dat hij goed is.

spangpang
21-08-2010, 16:00
zucht... gaan we nu elke keer die video zien als het om kyshenko gaat? hij heeft zich daar laten verrassen was niet gemotiveerd en super getraind.... maar dit is toch dezelfde kyshenko die 6weken geleden wereldkampioen-70 showtime verpulverde? of dezelfde gozer met z'n 23 al 8titels won en namen als lima,sato,souwer,zambidis,simson etc. versloeg

Ik vind dit zowiezo geen goed excuus, Kyshenko is een topvechter en hij zou zich gewoon goed voorbereid moeten hebben voor dat gevecht. Een Buakaw, Souwer of Petrosyan zouden nooit slecht voorbereid een wedstrijd gaan vechten. Kyshenko is inderdaad goed maar je zal toch zeker moeten erkennen dan Hinata zeker een force to be reckoned with is.

spangpang
21-08-2010, 16:01
Kyshenko gaat het niet winnen van petrosyan. Buakaw geef ik de grootste kans. Zelfde stijl komen ze van en dan vind ik buakaw net iets slimmer.


http://www.youtube.com/watch?v=G4hrBT3TEVA

Thnx voor het filmpje k kon m niet vinden!!

remco pardoel
21-08-2010, 18:45
Simon Rutz .... make it happen
Geef alle atleten normale gages en bouw het opnieuw op met de -70 klasse
Maak gelijk een -90 klasse voor Saki, Spong, Manhoef en een paar anderen
-80 voor Aussie en wie er nog meer in thuishoort

Babalu 22
22-08-2010, 02:54
Simon Rutz .... make it happen
Geef alle atleten normale gages en bouw het opnieuw op met de -70 klasse
Maak gelijk een -90 klasse voor Saki, Spong, Manhoef en een paar anderen
-80 voor Aussie en wie er nog meer in thuishoort

Een heel goed idee! Het zou ook mooi zijn als Showtime net zoals als bij de K1 toernooien houdt in elk gewichtsklasse. En natuurlijk mogen ook de gewone gala's gehouden worden.

Anderson
22-08-2010, 13:38
IK denk dat je bedoelt -95kg voor Spong en Saki, voor Aussi -76kg

Anderson
22-08-2010, 13:40
Een heel goed idee! Het zou ook mooi zijn als Showtime net zoals als bij de K1 toernooien houdt in elk gewichtsklasse. En natuurlijk mogen ook de gewone gala's gehouden worden.


Is onmogelijk voor elke gewichtklasse lager dan 60 is niet populair -80kg ook niet 85, -90 ook niet.

Babalu 22
22-08-2010, 16:45
Is onmogelijk voor elke gewichtklasse lager dan 60 is niet populair -80kg ook niet 85, -90 ook niet.

Ik heb het niet over elke gewichtsklasse en hoezo onmogelijk? Zowiezo voor de -70 en HW en de -100 en ik kan genoeg mooie partijen bedenken op de -80.

ReZp
22-08-2010, 20:04
het lijkt wel of dit fake is , hij raakt hem niet in de lever lijkt wel , maar hij grijpt er wel naar...

KayOne
22-08-2010, 23:53
het was gewoon precies zelfde trap als die van Schilt tegen Badr
ballen van de voet in je lever krijgen is gewoon damn pijnlijk

Anderson
23-08-2010, 01:41
genoeg mooie partijen bedenken op de -80.


Zeg maar

Babalu 22
23-08-2010, 03:04
Zeg maar

Ok -80 zal moeilijk haalbaar zijn, omdat voor het grote publiek de namen niet zo bekend zijn. Maar je zou bijvoorbeeld wel een toernooi op 75-76 kg kunnen houden. Bourdif kan dat gewicht aan, Holzken, Yod, Ausi, Issouai noem maar op.

Het gaat erom dat Showtime, naast de gebruikelijke galas, ook grote toernooien kan houden net zoals de K1 dat doet. Het zou zonde zijn om dat hele toernooi gevoel kwijt te raken als de K1 echt aan het doodbloeden is. Showtime heeft bewezen dat ze grote namen kan aantrekken, dus waarom niet een Showtime GP.