PDA

View Full Version : Mayhem Miller calls out Nick Diaz



Slome
23-08-2010, 01:15
Mayhem Miller calls out Nick Diaz while playing EA SPORTS MMA

Mayhem Miller stopped by the EA SPORTS room at StrikeForce Houston to check out EA SPORTS MMA today and decided to fight as himself against Nick Diaz in game while delivering a clear message to Nick.


http://www.youtube.com/watch?v=QXWzmPlrm30&feature=player_embedded

Slome
23-08-2010, 01:23
http://go2.wordpress.com/?id=725X1342&site=mmaggregate.wordpress.com&url=http%3A%2F%2Fmmaggregate.files.wordpress.com%2 F2010%2F08%2Fkokeshi_ninja_doll_sculpture_photoscu lpture-p153305637232442283qdjh_4003.jpg&sref=http%3A%2F%2Fmmaggregate.wordpress.com%2Fpage %2F2%2F

Slome
23-08-2010, 06:00
A fight between Nick Diaz and Mayhem Miller is being targeted for October 9th. Mayhem is willing to meet Nick Diaz at a catchweight, however Nick Diaz has refused to fight in any other division other than welterweight. Upon hearing this, Mayhem made his 'Don't be scared homie' shirt in order to entice Nick to a catchweight bout.

If the Nick Diaz vs. Mayhem Miller bout doesn't pan out, Strikeforce is looking at Paul Daley, Cyborg Santos or KJ Noons to replace Mayhem Miller.

Mr 1 Leg
23-08-2010, 06:32
ik hoop dat mayhem hem sloopt

TheCarnage
23-08-2010, 10:58
Nee man die Nick Diaz is wel een rare vogel met die onzin die hij uitkraamt, maar ik vind hem wel een super vechter en kijk graag naar ze gevechten!

Gokhan
23-08-2010, 11:14
Nee man die Nick Diaz is wel een rare vogel met die onzin die hij uitkraamt, maar ik vind hem wel een super vechter en kijk graag naar ze gevechten!

x2

Chane
23-08-2010, 11:23
Wat bedoelen ze met catchweight?

Gokhan
23-08-2010, 11:30
Wat bedoelen ze met catchweight?

dat ze allebei op een ander gewicht vechten en door een "catchweight" allebei de vechters een paar kilo/pounds toegeven zodat ze elkaar tegemoet komen

dirk5
23-08-2010, 11:56
Mayhem is een turd...

en Diaz slaat hem echt helemaal silly.

Michael.M.
23-08-2010, 12:17
ik hoop dat mayhem hem sloopt

Mayhem en Diaz zijn beide getikt, maar Diaz heeft betere skills dus Diaz. Sorry maatje :D

Vinand
23-08-2010, 12:26
Moeilijk voorspelling wie deze gaat winnen. Diaz heeft wel betere skills maar Mayhem is wel een stuk sterker dan Diaz... Ik denk dat diegene met de beste strategie als winnaar de deur uitgaat.

Mijn mening: Ik hou niet van die trieste gangstertjes, dus bij deze: WAR Mayhem!!!!

The_Rock
23-08-2010, 13:05
Wat bedoelen ze met catchweight?

Iets met kippen volgens mij.

Mr 1 Leg
23-08-2010, 13:07
Mayhem en Diaz zijn beide getikt, maar Diaz heeft betere skills dus Diaz. Sorry maatje :Dik denk het niet amigo sorry

Sendur
23-08-2010, 13:47
game word strak!!!

Garcia
23-08-2010, 13:49
Miller is echt te grappig. Hoop dat die partij er komt en dat Miller wint :)

wrestler_nl
23-08-2010, 15:11
hahaha mayhem is gek, ik hoop dat de partij gebeurt

kmr
23-08-2010, 17:41
Beetje laf van Diaz.

Ger Maan
23-08-2010, 18:45
http://www.youtube.com/watch?v=ECw7WI7Si_0&feature=player_embedded

kmr
23-08-2010, 19:39
http://www.youtube.com/watch?v=ECw7WI7Si_0&feature=player_embedded

Ik mag Ariel Helwani niet, hij is echt een sneaky Jood. Hij speelt onschuldig en is ondertussen bezig te stoken en oproer te creeren. In een interview met de ex van Arlovski waar haar vriend bij zat herinnerde hij haar aan het commentaar van Arlovski over zn pee pee. Tijdens dit interview probeert hij meerdere keren, ook al is het zo fucking duidelijk wat Mayhem impliceert, Mayhem hardop te laten zeggen dat Diaz bang of laf is.

wrestler_nl
23-08-2010, 20:31
Ik mag Ariel Helwani niet, hij is echt een sneaky Jood. Hij speelt onschuldig en is ondertussen bezig te stoken en oproer te creeren. In een interview met de ex van Arlovski waar haar vriend bij zat herinnerde hij haar aan het commentaar van Arlovski over zn pee pee. Tijdens dit interview probeert hij meerdere keren, ook al is het zo fucking duidelijk wat Mayhem impliceert, Mayhem hardop te laten zeggen dat Diaz bang of laf is.

Ik vind Ariel Helwani anders wel de beste interviewer in MMA!

Pahlavan
23-08-2010, 20:41
Ik vind Ariel Helwani anders wel de beste interviewer in MMA!

x2

hij stelt tenminste vragen waar fans echt antwoord op willen... 99% van de interviewers vragen the same old boring shit

MB667
23-08-2010, 21:06
Tijdens dit interview probeert hij meerdere keren, ook al is het zo fucking duidelijk wat Mayhem impliceert, Mayhem hardop te laten zeggen dat Diaz bang of laf is.

so, het staat toch ook op zijn shirt!

kmr
23-08-2010, 23:10
so, het staat toch ook op zijn shirt!

En Mayhem impliceert het ook met zijn woorden, maar tóch moet Ariel het proberen uit hem te trekken. En ondertussen bevestigt hij het vooroordeel van de schijnheilige jood.

Djani
24-08-2010, 00:07
Ik mag Ariel Helwani niet, hij is echt een sneaky Jood. Hij speelt onschuldig en is ondertussen bezig te stoken en oproer te creeren. In een interview met de ex van Arlovski waar haar vriend bij zat herinnerde hij haar aan het commentaar van Arlovski over zn pee pee. Tijdens dit interview probeert hij meerdere keren, ook al is het zo fucking duidelijk wat Mayhem impliceert, Mayhem hardop te laten zeggen dat Diaz bang of laf is.

Dat interview met de ex van Arlovski was echt koning vind ik. Je ziet dat die vriend haar tijdens filmpje fysiek staat te claimen en als hij die opmerking te horen krijgt dan is hij ineens helemaal soul crushed. Die gozer heeft de mentale weerbaarheid van n 12 jarige:D

Vinand
24-08-2010, 00:20
Dat interview met de ex van Arlovski was echt koning vind ik. Je ziet dat die vriend haar tijdens filmpje fysiek staat te claimen en als hij die opmerking te horen krijgt dan is hij ineens helemaal soul crushed. Die gozer heeft de mentale weerbaarheid van n 12 jarige:D

king helwani :)

kan iemand die interview voor me vnden???

GilbertYvelFan24
24-08-2010, 01:50
100% Nick Diaz.

Diaz sloopt hem.

vrane
24-08-2010, 09:53
Ik mag Ariel Helwani niet, hij is echt een sneaky Jood. Hij speelt onschuldig en is ondertussen bezig te stoken en oproer te creeren. In een interview met de ex van Arlovski waar haar vriend bij zat herinnerde hij haar aan het commentaar van Arlovski over zn pee pee. Tijdens dit interview probeert hij meerdere keren, ook al is het zo fucking duidelijk wat Mayhem impliceert, Mayhem hardop te laten zeggen dat Diaz bang of laf is.

.. ?

Helwani probeert gewoon om Mayhem zijn mening zo duidelijk mogelijk te laten verkondigen zodat er geen enkele reden tot onduidelijkheid is. Dat heeft hoegenaamd niks met sneaky te maken, het is eerder goede journalistiek.

Die roddel met Sylvia en Arlovski was natuurlijk wel andere koek :)

Tony Galento
24-08-2010, 12:24
En Mayhem impliceert het ook met zijn woorden, maar tóch moet Ariel het proberen uit hem te trekken. En ondertussen bevestigt hij het vooroordeel van de schijnheilige jood.

hij deed mij juist aan een schijnheilige moslim denken.

el bastardo
24-08-2010, 15:06
Groot verschil tussen Diaz en Miller is dat Miller wel hersens heeft. Hij mag zich dan wel voordoen als een idioot, maar das zijn humor en dat mag ik wel. Diaz heeft geen humor, die gast is zo. Net zoals Miller zegt een comedian die zelf niet eens weet dat hij er een is.
Qua fightskills denk ik dat Diaz een stukkie beter is dan Miller, maar ik zou het graag zien in een fight. Dus Cott Scoker... bring it on!

kmr
24-08-2010, 21:06
hij deed mij juist aan een schijnheilige moslim denken.

Ik ben geen moslim, dus mij raak je niet met die opmerking. Daarnaast is hij joods, dus mijn opmerking is wel wat zinniger dan die van jou.

Maar welk typisch verschijnsel zie ik nu:
- de Nederlander die het voor de jood opneemt, zoals gebruikelijk is in het westen en dan voroal in Nederland door het collectieve schuldgevoel
of
- de Nederlander die zijn moslimhaat tentoon wil spreiden?

GilbertYvelFan24
24-08-2010, 21:35
Moeten we het dan voor de palestijnen/moslims opnemen?
HELL NO!!!

On: Diaz sloopt Mayhem gewoon. No problem!!!

Slome
24-08-2010, 21:44
Heren Broeders;
ontopic aub.... er is ergens offtopic vast nog wel een topic betreft Palestijnen/Moslims/Joden en andere bevolkingsgroepen...
maakt t wel zo makkelijk...

dank u

arabic-sniper
24-08-2010, 21:54
haha mooi gesproken kerel!
Ik ben geen moslim, dus mij raak je niet met die opmerking. Daarnaast is hij joods, dus mijn opmerking is wel wat zinniger dan die van jou.

Maar welk typisch verschijnsel zie ik nu:
- de Nederlander die het voor de jood opneemt, zoals gebruikelijk is in het westen en dan voroal in Nederland door het collectieve schuldgevoel
of
- de Nederlander die zijn moslimhaat tentoon wil spreiden?

marcelt
24-08-2010, 22:22
Lijkt me niet zo ter zake doen of die gast wel of niet Joods is. Dus als jij dat erbij haalt is het logisch dat mensen erop ingaan. Jij mag hem niet en vindt hem sneaky dat is prima. Mag je vinden. Wat betreft uitspraken ontlokken. Dat is wat journalisten doen. Kijk maar naar de tv P&W , Nova enz . enz. Vind ik vaak ook niet al te sympathiek idd.

Tony Galento
24-08-2010, 23:53
Ik ben geen moslim, dus mij raak je niet met die opmerking. Daarnaast is hij joods, dus mijn opmerking is wel wat zinniger dan die van jou.

Maar welk typisch verschijnsel zie ik nu:
- de Nederlander die het voor de jood opneemt, zoals gebruikelijk is in het westen en dan voroal in Nederland door het collectieve schuldgevoel
of
- de Nederlander die zijn moslimhaat tentoon wil spreiden?


jij vindt het wel zinnig om "den jood" bepaalde karaktertrekken toe te schrijven?

wat is de volgende stap, luie negers of achterlijke arabieren?

(gefeliciteerd, je hebt bijval van de arabic-sniper!)

Ivo C.
25-08-2010, 16:10
It's a no go...
With Miller unlikely, Diaz vs. Noons title fight expected for "Strikeforce: San Jose" | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/20416/with-miller-unlikely-diaz-vs-noons-title-fight-expected-for-strikeforce-san-jose.mma)