PDA

View Full Version : Sato vs Masato



Babalu 22
24-08-2010, 00:10
Het is weer een oudje maar wat een partij zeg. Goede kwaliteit!


http://www.youtube.com/watch?v=kq4b2vK0jAE&feature=rec-LGOUT-real_rn-2r-2-HM

kentaro
24-08-2010, 10:47
dit was echt een mooie slooppartij, masato had het echt zwaar!

Babalu 22
24-08-2010, 12:43
dit was echt een mooie slooppartij, masato had het echt zwaar!

Ja hé. Ik vond de extra ronde overbodig. Ze hadden de partij aan sato moeten geven na die knock down.

Briant
24-08-2010, 13:01
De japanse jury was altijd erg op hand van Masato zelfs tegen een landgenoot als in dit geval. De eerste ronde zou ik aan Sato geven en de derde ook vanwege de knock down. Maar goed blijft een mooie wedstrijd, Sato maakt goed gebruik van zijn lengte. Wat wel opvalt is dat hij best veel lowkicks geeft, maar het effect minimaal is.

KayOne
24-08-2010, 18:33
lowkick effect van Sato is minimaal? nou dan weet jij niet wat voor schade zijn lowkicks veroorzaken
hij heeft willian diender op lowkick eruit geslagen, youri mes kon ook nauwelijks lopen zelfde gebeurde ook met murat direcki
zelfs buakaw had last van tijdens hun laatste wedstrijd

overigens masato heeft wel degelijk eerlijk gewonnen, hij heeft eerste 2 ronden duidelijk gewonen en zelfs na knock down hij bleef maar voren aanvallend vechten wat veel punten scoort in k-1 systeem, albert kraus heeft ook ooit op die manier gewonnen dus

Facade
24-08-2010, 19:53
Ja Masato heeft het zwaar, maar wint naar mijn mening toch de eerste twee ronden vrij duidelijk. Sato raakt em in de derde ronde een paar keer goed maar zonder de down had Masato de partij daar al in de zak gehad.

Babalu 22
25-08-2010, 02:09
zonder de down was de winst zeker voor Masato. Het blijft naar mijn mening een dubieuze beslissing.

Wat Sato heel goed doet, is het achteruit zetten van de tegenstander en dan meteen de lowkick erop, dan ziet ie er altijd op omdat je moeilijk kunt blokken als je achteruit gaat.