PDA

View Full Version : nieuwe CroCop video



The_Rock
25-08-2010, 20:09
VIDEO Cro Cop: Naslov UFC-a bio bi kruna moje karijere - Gol.hr (http://gol.hr/clanak/rubrika/ufc/video-cro-cop-naslov-ufc-a-bio-bi-kruna-moje-karijere.html)

vertaling:

- Helemaal onder zweet, na een zware training is Filipovic pas vorige week begonnen met trainen. Hij heeft nog 40 dagen tot zijn gevecht met Mir.
- Nooit eerder heeft hij een gevecht aangeboden gekregen op zo'n late tijdstip. Maar na een telefonische gesprek met de baas van de UFC kon hij gewoon niet nee zeggen. En dat niet alleen om t geld.

Mirko: Ik heb gewoon respect voor die mensen. Ze hebben me daar ongelooflijk goed verwelkomd dus ik kon gewoon niet nee zeggen.

- Hij weet dat hij overtrained kan raken omdat hij niet voldoende tijd heeft.

Mirko: Het is beter om undertrained te raken, wat toch gaat gebeuren, dan overtrained. Overtrained raken is veel erger. Daarom doe ik wat ik wel aankan.

- Hij komt het gevecht binnen met een slechtere conditie, daarom is er maar een oplossing: Snel een einde aan maken.

Mirko: Dit kan makkelijk eindigen in de 1e ronde, zelfs de 1e minuut. Maar het kan ook een lange gevecht worden. Als het gevecht langer gaat duren dan heeft Frank Mir een voordel, omdat ik niet voldoende kon werken aan mijn conditie.

- Nu CroCop toch tegen een 2 voudige UFC kampioen moet vechten ..sluit hij een titel gevecht ook niet uit.

Mirko: Natuurlijk is dat mijn grote wens. Als een soort van kroon op mijn carrière.

- Toch wilt hij daar niet over nadenken voor zijn gevecht met Mir, die over een maand gaat plaastvinden.

TheCarnage
25-08-2010, 23:58
Ben blij dat ik de taal spreek ;)

Tony
26-08-2010, 08:44
thanks...

Ben erg benieuwd. Dikke reps voor CC als hij dit weet te winnen. Mir is en blijft een erg solide vechter.

Ivo C.
26-08-2010, 09:25
x2 :)

Ben blij dat ik de taal spreek ;)

The_Rock
26-08-2010, 13:22
Ben blij dat ik de taal spreek ;)

Pohvali se jos malo :p

Djani
26-08-2010, 14:07
Pohvali se jos malo :p

Ma svaka mu cast:lol:

Maarehh, een trainingcamp van 6 weken is de norm. Dus hij heeft nu een weekjes minder ofzo, dat moet toch niet veel uitmaken...

The Bulldog
26-08-2010, 16:15
hij komt echt wel in shape.....deze man is te trots om slecht de kooi in te stappen toch?

TheCarnage
26-08-2010, 21:30
Pohvali se jos malo :p

Pa daj i ja jednom, ne dolazi mi prilika cesto :)

Mr 1 Leg
27-08-2010, 07:35
een legende warrrr cro cop.