PDA

View Full Version : Reactie Alistair op Fedor statement



Fasada
26-08-2010, 12:11
Alistair Overeem Not Interested in Fedor Fight, Decides to Fight for K-1 in October -- MMA Fighting (http://www.mmafighting.com/2010/08/25/alistair-overeem-not-interested-in-fedor-fight-decides-to-fight/)

On Wednesday afternoon, M-1 Global released a statement in which Fedor Emelianenko was quoted as saying that he now wanted to fight Strikeforce heavyweight champion Alistair Overeem sooner rather than later.

But when MMA Fighting spoke to Overeem shortly thereafter, he said he had no interest in fighting anyone other than Fabricio Werdum under the Strikeforce banner, and that his next fight will be for K-1 in October.

A transcript of our conversation is below.

Ariel Helwani: Have you decided when and where your next fight will be?

Alistair Overeem: Yes, I'm going to fight in the K-1 tournament, so my first fight will be October for the Final 16 in Korea. If I win the fight, I will advance to the Final 8 in Japan. That fight will be in December.

Why isn't your next fight going to be for Strikeforce?

I've stated many times that Strikeforce was my number one priority, but after Fedor lost to Werdum, I had no intention of fighting somebody other than Werdum. I came to the States to challenge the winner of the fight and that was Werdum, so no need to fight somebody else. Furthermore, I like K-1 very much and there are not many opportunities to stay fighting in K-1, so I want to fight if I still can. One of my goals is to be K-1 champion and this is my chance.

Emelianenko has now said that he would like to fight you by the end of the year. Is that possible at this point?

No, unfortunately not. The reason is because if I enter the Final 16 and win, I will fight the K-1 Final in December. My decision was made because nothing was certain and Strikeforce and M-1 didn't act fast enough when I made my decision to start K-1 training. Now I read on the internet that Fedor and his management want to fight me all of sudden. Do they really need two months of thinking and negotiating? I think it's a little strange to be honest. If Fedor challenged me right after the fight it would have been something to take in consideration, but the M-1 management started to say that all the polls on several websites stated that people rather have a Fedor vs. Werdum rematch then a fight against me. There we have another lie by M-1 because every poll I have read stated the opposite and showed that everybody want to see Fedor versus me. Check their current poll at their own Web site (laughs).

Scott Coker recently hinted at the fact that Antonio Silva would be your next opponent. Does a fight against "Bigfoot" interest you?

No, not at all. When I fought Brett Rogers there was much criticism over how the champion could fight a fighter that lost his last fight. If you co-promote with people that have their own demands it's hard to make good and logical fights. If you look at another big MMA organization in the States, you can see that they have a clear road map of who's fighting who and which fighters are entitled to get a shot at the championship belt. Having a clear virtual ranking is one of the reasons they are successful because they can hype fights. You can debate if I'm the number one in Strikeforce using results of the past, but the fact remains that Fedor signed with Strikeforce and chose Werdum instead of me. We all know that in every organization Fedor is more than welcome to fight straight for the belt due to his stature and experience, but if his management decided that they would like a tune-up fight and then Werdum before fighting me they are taking a risk. Fighting in a organization is just the same as climbing a ladder. If you lose, you will fall a couple of steps down and if you win you go up. It's not fair to other fighters that are climbing the same ladder. So to make a long story short, I'm the champion, which means I'm number one, not based on ranking but because I'm wearing the belt.

Number two is clearly Werdum because of his win over Fedor and Antonio Silva. Fedor losing means he's number 3 and Antonio Silva, who came back from a loss against Werdum by defeating Arlovski is clearly the number 4. So in that case, Fedor should fight Antonio Silva and the winner of that fight should fight against the winner of a bout between myself and Werdum. It's just that simple -- it's not rocket science.

Does a part of you think that the Fedor fight will never happen now?

If Fedor stays in Strikeforce and beats Antonio Silva and I win my fight against Werdum, then there is a big possibility that I will face him. So I still think I will meet him in the cage eventually.

Do you still have an issue with the way M-1 has handled this situation?

Everybody knows that I'm not crazy about those guys. I personally think that they don't know how the US market works. They have a different mentality and culture. The way they use Fedor as a trophy is, in my opinion, not how a management team should work. They should have the interest of the fighter as the number one priority and sometimes I have the feeling that Fedor doesn't know what M-1 is demanding behind his back. I don't want to go in to details so I won't. All I can say is never have I witnessed a management manipulating and using the amount of tricks as Fedor's management has done.

Has this whole process been frustrating for you?

In the beginning I took it personally because of the things Vadim [Finkelstein] and M-1 we're saying in the media and I wanted to fight him bad, but now that he lost I was like, 'What goes around comes around.' So now I will move on and focus on my own career.

Kemal
26-08-2010, 12:25
nou dat is dan duidelijk..

Ivo C.
26-08-2010, 12:25
Yes indeed.
Good ranking by Alistair!
I agree 100%

punch
26-08-2010, 12:45
Duidelijk!!

martijn2
26-08-2010, 13:20
kom op man, Fedor verliest door een foutje en nu is het op eens niet meer de man to beat ?

Een hoop onzin, de belt stelt toch niks voor, niemand die dat onthoud. De mooist mogelijke tegenstander laten gaan vanwege een belt?

K1 is wel grappig maar ik loop maar voor een ding echt warm, Fedor tegen Alistair!

Tbrd
26-08-2010, 13:31
Hm, is dit interview echt?

Anyway, ik geef Alistair hartstikke gelijk. Fedor vs Overeem had allebei en Strikeforce erbij een dikke zak geld en een hoop goodwill bij de fans op kunnen leveren. Maar door het gedraai van M1 komt het er niet van dit jaar. Jammer voor alle betrokken partijen maar M1 verdient het gewoon niet.

Fightfan
26-08-2010, 13:35
Jammer, Allister kan laten zien dat hij de nummer 1 is als hij Fedor verslaat.
In Japan vecht hij ook tegen pannekoeken als de K1 die hem aanreiken.
En wilde hij zelf niet met alle geweld tegen Fedor?

Iggy
26-08-2010, 13:46
Ik geef alistair groot gelijk. Je kunt niet verliezen en dan denken ik ga toch maar voor de titel vechten.
Had hij maar eerder moeten doen toen die de kans kreeg maar koos voor werdum.

Biiyen
26-08-2010, 14:49
Ik geef Alistair wel gelijk dat hij nu zijn K1 afspraken nakomt. Het is ook gezeur van M1 en Strikeforce! Eerst niet nodig, dan BigFoot dan ineens Fedor.

Babalu 22
26-08-2010, 14:55
Wat een goedkope soapserie. Overeem wilt Fedor niet meer, Fedor wilt Overeem nu weer wel, Big Foot wilt elke MF K.O. slaan, Wedrum is meteen na het eten van de overwinningstaart onder het mes gegaan en houd nu een winterslaap, Bret Rogers is van de aardbodem verdwenden en Arlovsky vraagt zich af wat hij bij Strikforce doet.

Eerlijk is eerlijk als je zo graag tegen Fedor wilt vechten, dan moet die wedstrijd ook komen, maar Allistair is ook niet op zijn achterhoofd gevallen. Denk je dat de M1 niet weet dat Overeem zich gaat richten op de K1. Waarom denk je dat ze nu met die statement komen.

Ik wil Overeem wel zien in de K1. Gevecht met The Emperor Fedor komt vast nog wel.

blackadder
26-08-2010, 15:33
Ik geef alistair groot gelijk. Je kunt niet verliezen en dan denken ik ga toch maar voor de titel vechten.
Had hij maar eerder moeten doen toen die de kans kreeg maar koos voor werdum.
x2
Als Fedor hem echt zo graag wil kan men misschien iets regelen voor Dynamite.

TOON
26-08-2010, 16:06
goed interview, logische verklaringen en geef Overeem groot gelijk. Zoals ie al zei, als Fedor hem meteen na de Werdum wedstrijd zou uitdagen had hij het in overweging genomen, nu heeft hij de keuze voor de K1 gemaakt in oktober en wellicht december....dan kun je niet ff tussendoor een MMA match tegen Fedor plannen....

remco pardoel
26-08-2010, 16:17
Ik dacht hij naar de USA ging om Fedor uit te dagen in de eerste instantie.
Het liep die avond allemaal een beetje anders voor hem.
Ik zou de wedstrijd tussen hem en Fedor heel graag willen zien..

En wat als K-1 niet doorgaat in december?

Ik hoop dat Strikeforce hem heel snel wat leuke en serieuze partijen aan kan bieden

lopez86
26-08-2010, 19:00
Overeem heeft 200% gelijk, men had het niet beter kunnen verwoorden dan hij doet.
Strikeforce is een slechte organisatie met wanbeleid en matchmaking.

marcelt
26-08-2010, 20:04
Alistair heeft een heldere en logische uitleg. Hij heeft gelijk. Fedor had eerst tegen hem gemoeten en niet tegen Werdum. maar nu liggen de kaarten anders en M1 was niet happig genoeg en dus koos Ali voor K1. Waar ik hem overigens graag zie. Dat neemt niet weg dat ik hem nog veeeeel liever tegen Fedor zie. Laten we alvast duimen voor K1 Dynamite of Strikeforce in 2011.

Babalu 22
26-08-2010, 20:47
Overeem heeft 200% gelijk, men had het niet beter kunnen verwoorden dan hij doet.
Strikeforce is een slechte organisatie met wanbeleid en matchmaking.

Dit is ook weer zwaaaar overdreven. Bij de HW is er altijd wel wat, maar voor de rest geniet ik ervan om naar Strikforce en zijn vechters te kijken.

tnk2k
27-08-2010, 01:20
Volgens mij is er nog enige nuance:


I've stated many times that Strikeforce was my number one priority, but after Fedor lost to Werdum, I had no intention of fighting somebody other than Werdum. I came to the States to challenge the winner of the fight and that was Werdum, so no need to fight somebody else. Furthermore, I like K-1 very much and there are not many opportunities to stay fighting in K-1, so I want to fight if I still can. One of my goals is to be K-1 champion and this is my chance.

dirk5
27-08-2010, 10:17
Overeem heeft 200% gelijk, men had het niet beter kunnen verwoorden dan hij doet.
Strikeforce is een slechte organisatie met wanbeleid en matchmaking.

damn, wat denk jij bekrompen zeg.

Een probleempje bij de HW's en de gehele organisatie is slecht? ga toch weg man....

Ik wil dat stuk wel weer quoten wat er in het verleden bij de UFC allemaal gebeurd is met matchmaking en titlefights.... Blijkbaar inherent aan een groeiende organisatie...

Durfal
27-08-2010, 11:18
Als je de echte champ wil zijn vecht je tegen iedereen,dit lijkt idd wel op een lullige soap serie welles-nietes welles-nietes en volgens mij is Ali meer een MMA jongen dan een K1 jongen.
Al is het razend knap dat ie in beide disiplines goed is,maar MMA lijkt mij toch zn eerste keuze.........vreemd en jammer Fedor-Ali is een prachtige affiche!!!

boola
27-08-2010, 11:31
Het is echt net een soap, als een man als fedor tegen je wil vechten en je krijgt daar de kans voor dan moet daar alles voor wijken vind ik.
Fedor heeft een keer verloren en hij is in 1 keer niet zo intresant.
Hij is in mijn ogen nog steeds de nummer 1.
Nu krijg je hetzelfde als overmeen tegen yvel wij praten en schrijven er een hoop over en willen graag dat die partij er komt. maar het publiek wordt hierin weer de grote verliezer.
Want de partij fedor tegen ali komt er toch niet net zoals zijn partij tegen yvel er niet van kwam .

tnk2k
27-08-2010, 12:35
x2

En trouwens, zei overeem na z'n gevecht tegen badr (toen die had verloren) niet 'ja ik kom uit de mma wereld' o.i.d (en daarmee impliceren dat hij zich meer op mma richt dan kickboxen)

Fasada
27-08-2010, 12:37
Het is echt net een soap, als een man als fedor tegen je wil vechten en je krijgt daar de kans voor dan moet daar alles voor wijken vind ik.
Fedor heeft een keer verloren en hij is in 1 keer niet zo intresant.
Hij is in mijn ogen nog steeds de nummer 1.
Nu krijg je hetzelfde als overmeen tegen yvel wij praten en schrijven er een hoop over en willen graag dat die partij er komt. maar het publiek wordt hierin weer de grote verliezer.
Want de partij fedor tegen ali komt er toch niet net zoals zijn partij tegen yvel er niet van kwam .

Wat een onzin!! De K-1 is een toernooi wat altijd het einde van het jaar gehouden wordt, je doet net alsof Fedor over een half jaar er niet meer is. Fedor gaat nergens heen dus die partij kan er altijd nog komen. Verder was het Alistair die Fedor uitdaagde maar daar gingen de mensen bij M-1 niet mee akkoord; zo zou Alistair niet een waardige tegenstander zijn, daarna eisen zij een bloedtest, en daarna kozen voor Werdum.... Dan opeens gaan ze Alistair uitdagen voor December, net alsof zij dan niet weten dat de K-1 er is. Het contract dat Alistair heeft laat hem dus die kans pakken mocht hij een keer in de UFC belanden dan is dit uitgesloten... Fedor wacht maar lekker of gaat eerst een partij draaien tegen Antonio Silva (zoals het hoort) en dan mag hij tegen de winnaar Overeem vs Werdum. Mocht Werdum winnen dan krijgt hij zijn rematch en mocht Alistair winnen is hij misschien nu wel een waardige tegenstander LOL...

dirk5
27-08-2010, 12:52
Wat een onzin!! De K-1 is een toernooi wat altijd het einde van het jaar gehouden wordt, je doet net alsof Fedor over een half jaar er niet meer is. Fedor gaat nergens heen dus die partij kan er altijd nog komen. Verder was het Alistair die Fedor uitdaagde maar daar gingen de mensen bij M-1 niet mee akkoord; zo zou Alistair niet een waardige tegenstander zijn, daarna eisen zij een bloedtest, en daarna kozen voor Werdum.... Dan opeens gaan ze Alistair uitdagen voor December, net alsof zij dan niet weten dat de K-1 er is. Het contract dat Alistair heeft laat hem dus die kans pakken mocht hij een keer in de UFC belanden dan is dit uitgesloten... Fedor wacht maar lekker of gaat eerst een partij draaien tegen Antonio Silva (zoals het hoort) en dan mag hij tegen de winnaar Overeem vs Werdum. Mocht Werdum winnen dan krijgt hij zijn rematch en mocht Alistair winnen is hij misschien nu wel een waardige tegenstander LOL...

effe over; zoals het hoort...

Hoort de champ eigenlijk niet gewoon tegen diegene te vechten die de organisatie tegenover hem zet???

Pahlavan
27-08-2010, 13:28
effe over; zoals het hoort...

Hoort de champ eigenlijk niet gewoon tegen diegene te vechten die de organisatie tegenover hem zet???

eigenlijk wel... maar strikeforce (scott coker) wilt zijn "big name" vechters graag als vriend houden en wilt ze hoe dan ook niet kwijt waardoor hij veel te soft tegen ze is. Ik ben het met veel dingen die dana white doet niet eens maar dit soort onzin zie je niet bij de ufc gebeuren...

scott coker of wie dan ook hierover beslist bij strikeforce zou eigenlijk moeten stoppen met dat softe manier van doen en duidelijk de vechters erop wijzen wat er van ze wordt verwacht! maarja ze zijn dan natuurlijk bang dat de grote namen weggaan bij strikeforce

TOON
27-08-2010, 13:29
euh ja.....alsof M1 en Fedor daar aan meedoen....

ik ben de afgelopen jaren zo klaar met dat kut management van Fedor, ze hebben zo vaak de kans gehad om tegen Overeem te vechten en dat wilde ze niet, nu duidelijk is dat Overeem zich dit najaar op de K1 gaat richten komen ze met het verhaal dat ze wel tegen Overeem willen vechten....lekker makkelijk....straks gaat iedereen nog roepen dat Overeem hem aan het ontlopen is....wat een bull....

SF danst helaas veel te veel naar de pijpen van de verschillende managers, is voor hun wellicht noodzakelijk helaas....

Fasada
27-08-2010, 13:55
effe over; zoals het hoort...

Hoort de champ eigenlijk niet gewoon tegen diegene te vechten die de organisatie tegenover hem zet???

Ja klopt inderdaad wat je zegt, alleen is het zo dat Strikeforce en M-1 te lang hebben gewacht met het aanbieden van deze partij. Nadat duidelijk was dat Werdum voor een lange tijd uit zou zijn was de keuze Antonio Silva of K-1. Het gevecht Fedor was toen helemaal niet ter sprake want M-1 had toen gezegd dat Fedor alleen een rematch wou tegen Werdum.

Dan moet je een keus maken; Antonio Silva of K-1?

Gezien het SF contract is hij vrij om deze keuze te maken en heeft Alistair er voor gekozen om K-1 te vechten zowel sportief als financieel zou het aantrekkelijker kunnen zijn. Dan maakt hij de K-1 keus om vervolgens te horen dat Fedor hem in December wil, precies in de maand dat de Finale er is. Makes you wonder...

Nog even over je quote: "Als deze situatie was voorgekomen in de UFC hadden zij Fedor gewoon tegen Antonio Silva gezet, UFC zou nooit een vechter met een verliespartij tegen hun kampioen zetten, Antonio Silva verdiend het om tegen Fedor te gaan"

dirk5
27-08-2010, 14:13
Nog even over je quote: "Als deze situatie was voorgekomen in de UFC hadden zij Fedor gewoon tegen Antonio Silva gezet, UFC zou nooit een vechter met een verliespartij tegen hun kampioen zetten, Antonio Silva verdiend het om tegen Fedor te gaan"

whahahahahaha
In the main event of UFC 13, Tank Abbott met the burgeoning new heavyweight Vitor Belfort and was easily stopped in the first round. It was Tank's second loss in a row, losing to Don Frye by first round submission before that. But at UFC 15, Dan Severn was unable to fight in the main event against champion Maurice Smith, and old reliable Tank was there to save the day.

In 2005, at UFC 51, Justin Eilers met fellow slugger Paul Buentello in a match of possible contenders. Three minutes into the first frame, Buentello dazed Eilers with a right hook that ended the fight. Four months later, Eilers somehow found himself the one fighting for the title against Andrei Arlovski at UFC 53.

When B.J. Penn left the UFC in 2004, he was stripped of his welterweight title and it was given to the winner of a match between Matt Hughes and Georges St. Pierre, which Matt won by first round submission.In 2006, Penn returned to the UFC as a top contender for the belt he never legitimately lost. His first bout was a title eliminator against the aforementioned St. Pierre.In a close fight in which Penn did the majority of the damage, St. Pierre won a split decision and was to be awarded with his much deserved title shot. However, when St. Pierre would not be ready by the time Hughes planned to defend his title, Penn got the call to try to take back what was his. After clearly winning the first two rounds of the five-round fight, Penn seemed to have nothing left to start the third. Hughes took him down and easily pounded him out to retain his title. It was Penn's second loss in a row and prompted him to move down to lightweight, where he became champion.

Most MMA observers know that Randy Couture is the king of getting undeserved title shots.
Well, I suppose undeserved is debatable, since he is a legend and has proven his worth numerous times over the years. Still, a fighter is not supposed to be rewarded for losing, but Randy never let that train of thought get in the way. At UFC 36, Couture lost his heavyweight title to Josh Barnett via TKO. However, Barnett tested positive for steroids after the bout and was stripped of the title. Due to the circumstances, Randy was given a shot at Ricco Rodriguez for the now vacant heavyweight title. Ricco stopped Randy in the fifth round of their fight, and Randy had now lost two in a row.Nevertheless, Randy was offered a shot at a newly created interim title at light heavyweight against Chuck Liddell. Randy took that opportunity and won the title, eventually winning the legitimate title as well. A few years later, after he had lost his title, been knocked out by Liddell twice, and subsequently retired for a year, Couture was offered a shot at the heavyweight title against Tim Sylvia. Though coming off a knockout loss and a year out of the cage, Randy dominated Sylvia and won the heavyweight title yet again.In the eyes of most, the fact that Randy did nothing to earn that shot never came close to tainting the accomplishment.
hahahahaha

Dat jij het niet weet betekend niet dat het niet is gebeurd :)

Het probleem is dat Ali toch ook een hoop zegt wat ie niet na komt, Na zijn gevecht met Rogers zei hij; and now I am here to stay.... (dus de keuze was al gemaakt)

Managment van Fedor dus niet de enige die luchtkastelen verkopen...

Fasada
27-08-2010, 14:46
kutzooi ik had een heel stuk geschreven maar was uitgelogd ofzo....

Begin opnieuw maar ga nu niet meer zoveel schrijven

@Dirk : Goede post

Sommige situaties weet ik inderdaad nog maar elk heeft zijn eigen verhaal, bedoelde meer dat in deze situatie UFC voor de makkelijker oplossing had gekozen. Dat wil zeggen; Alistair heeft gekozen voor de K-1 omdat Werdum geblesseerd was en alleen Antonio Silva als kandidaat werd voorgesteld.
Dan kies je voor de logische oplossing; Fedor vs Antonio Silva! De winnaar kan vechten tegen Werdum of Alistair.
Verder is Alistair naar SF gegaan om de winnaar uit te dagen, het is door Scott en de commentatoren gezegd dat de winnaar tegen Overeem gaat....
Met andere woorden zij hebben de partij min of meer beloofd, nu is Werdum uit voor een poos waardoor Alistair dit als kans ziet om in de K-1 te vechten.

Gezien de virtuele ranking is het de meest logische oplossing die er is, in plaats daarvan gaat M-1 Alistair uitdagen voor een evenement in December?! Ik ga er even vanuit dat zij dit wisten want moeten zij echt 2 maanden lang onderhandelen?? Alistair denkt gewoon "hadden jullie maar eerder moeten komen en niet al die tijd daarvoor moeilijk lopen doen"

Over zijn opmerking: I'm here to stay

Alistair is toch niet weg bij SF, hij neemt alleen een lange vakantie naar Korea en Japan en gaat daar een K-1 partijtje draaien ;)

dirk5
27-08-2010, 15:20
Over zijn opmerking: I'm here to stay

Alistair is toch niet weg bij SF, hij neemt alleen een lange vakantie naar Korea en Japan en gaat daar een K-1 partijtje draaien ;)

In mijn ogen (en die van velen) heeft hij voor het gevecht met Rogers het k-1 hoofdstuk afgesloten (ik kan het fout hebben, maar zo zag het er uit voor de buitenwereld).

Dit werd bevestigd door het naar amerika komen om de winnaar van Werdum-Fedor uit te dagen voor een gevecht. Nou dat alles gaat niet zoals verwacht en er blijft een andere tegenstander van formaat over; Antonio Silva.

Waarom dan toch weer die switch naar k-1 terwijl er een tegenstander bij strikeforce klaar staat? Dit terwijl hij duidelijk laat zien voor strikeforce te kiezen (waarom anders naar Amerika gaan?)

kortom, wat is het verschil dat zorgt voor:
Fedor, Werdum > k-1
k-1 < Antonio Silva

Fasada
27-08-2010, 15:31
Ja dat is een overweging inderdaad;

Ik denk zelf dat hij sportief gezien minder heeft met een partij tegen Antonio Silva.
In een partij tegen Werdum of Fedor (beide top5 vechters en hoger staan aangeschreven als hij zelf) is sportief gezien veel meer te halen..
Verder is er veel kritiek geweest toen hij tegen Brett Rogers moest vechten en dat de belt niks waard zou zijn. Kijk dat jij de voorbeelden van de UFC aanhaalt geeft al eigenlijk aan dat ook UFC fouten heeft gemaakt. Stel dat hij vocht tegen Antonio Silva terwijl Fedor wel gewoon kon vechten maar voet bij stuk had gehouden en niet tegen Overeem wou vechten (dit was namelijk de stelling van M-1 hiervoor), wat denk jezelf dat er dan zou gebeuren....

K-1 is sportief gezien altijd een droom en wat ik al zei toen hij hoorde dat Werdum en Fedor niet konden zag hij een kans om deze droom te bewerkstelligen.

dirk5
27-08-2010, 16:10
Ja dat is een overweging inderdaad;

Ik denk zelf dat hij sportief gezien minder heeft met een partij tegen Antonio Silva.
In een partij tegen Werdum of Fedor (beide top5 vechters en hoger staan aangeschreven als hij zelf) is sportief gezien veel meer te halen..


Tsja, gelukkig dachten Little Nog, Vochanchyn en Belfort in 2005 niet zo...

Nee het is zijn goed recht hoor, ik vind het alleen jammer, zie hem liever mma doen dan k-1 :)

Fasada
27-08-2010, 16:19
Begrijp wat je bedoeld Dirk, het liefst zie ik Alistair ook vechten tegen Fedor en M.M.A. doen maar zijn keuze is begrijpelijk en dat is eigenlijk de bottom line...

En over Belfort & Vochanchyn, die zaten allemaal in het toernooi dus die hadden die keuze mogelijkheid niet en na zulke overwinningen dacht Lil Nog ook, he hier valt wel wat sportiefs te halen hahahah

Alistair heeft ook 18 maanden gewacht op Fedor en nu is het de beurt aan Fedor om 6 maanden te wachten ;)

The Bulldog
27-08-2010, 17:19
hij doet dit dus ik doe zo.....
pfffffffffff

ik dacht ook dat allistair zich op MMA zou gaan richten, maar ja.......

hij is wel top, wil tegen de top vechten....maar de enige 2 toppers in de organisatie worden door sf bij hem weg gehouden....
bij de UFC zou hij 3 x in een jaar kunnen draaien, titel kans krijgen en bakken met centen.....

k-1 knokken is geen fin zekerheidje als ik zo de berichten over FEG lees....

sportief gezien op mma gebied moet ie gewoon naar de UFC.....
sportief gezien kickboksen snap ik hem wel....

Maar dan komt weer die opmerking die hij had over in het mma te blijven....

ik denk MMA gezien..... UFC!!!!!!!!!

Slome
27-08-2010, 17:52
ik hoop ook UFC!!!!

Jeroenwm
27-08-2010, 18:19
Alistar ga a.u.b. zo snel mogelijk naar de UFC! Zoals hij het zelf al aan geeft, daar is de ranking veel duidelijker en geen gezeik.
Ik verwacht toch niet dat hij de K1 gaat winnen, dan kan hij meteen bij de UFC tekenen en daar blijven, geen K1 meer.

Uso

remco pardoel
27-08-2010, 18:47
Overeem kiest voor makkelijk verdienen
(belasting technisch gezien)
En ik geef hem geen ongelijk!!

De partij met Fedor zal er hoop ik wel komen
Overeem en de UFC zal misschien wel een logische stap worden in de toekomst