PDA

View Full Version : Laatste nieuws betreft K1(Bevestiging deelame, Hari,Overeem en Zimmerman)



Petrosyan188
27-08-2010, 19:30
Finally, the events you have been waiting on confirmation for are here. Events Producer Mr. “Tany” Tanikawa took the opportunity earlier today to announce via live ustream the dates and most of the venues for the remaining 6 events for the year 2010.
First of all K-1 Koshien: The West Japan portion of this High school event will take place September 4 (Saturday), at the Osaka Prefectural Gymnasium. This is the second round leading up to the Final 16. The Final 16 will take place in Differ Ariake on November 20 (Saturday).

For K-1 MAX the remaining fights that will make up the Final 16. Fighters on this card will include Giorgio Petrosyan, Artur Kyshenko, Drago, as well as others, and it will also include 2 or 3 -63kg fights.
The infamous MAX FINAL will take place on November 8 (Monday), also at the Ryogoku Kokugikan, Tokyo, Japan.

As for the prestigious World Grand Prix, the Final 16 will take place October 2 (Saturday), also at the Olympic Gymnasium #1, Seoul, Korea. Participants will include the Final 8 from 2009 (Semmy Schilt, Badr Hari, Alistair Overeem, Remy Bonjasky, Ewerton Teixeira, Errol Zimmermann, Jerome LeBanner and Ruslan Karaev) as well as the Oceania GP Champion, Ben Edwards and the East European GP Champion, Feddy Kemayo. The current Heavyweight Champion, Kyotaro will also have a spot, and the remaining positions will be filled by fighters that win their spot via fans opinion, as well as that of the promoter and its’ sponsors.

Keep your eyes here for more information. There will be further announcements on Monday, August 8, 2010. And remember, this site, the Official K-1 Facebook page and Twitter page are the places to get accurate news, first.

DEELNEMERS:

K-1 WORLD GP : Series

[ K-1 WORLD GP 2010 IN SEOUL FINAL16 ]
October 2 (Saturday) / Olympic Gymnasium #1, Seoul, Korea
Participants: Semmy Schilt, Badr Hari, Alistair Overeem, Jerome Le Banner, Errol Zimmerman, Ewerton Teixeira, Ruslan Karaev, Kyotaro, Freddy Kemayo, Ben Edwards en nog 6andere

[ K-1 WORLD GP 2010 FINAL ]
December 11 (Saturday) / Venue: TBA



K-1 WORLD MAX : Series

[ K-1 WORLD MAX 2010 -70kg World Championship Tournament FINAL16 ]
Date & Venue: TBA
Participants: Giorgio Petrosyan, Drago, Artur Kyshenko, Chahid, Mike Zambidis, Mohamed Khamal, Vitaly Hurkou, Su Hwan Lee,buakauw of pajonsuk en onbekend

[ K-1 WORLD MAX 2010 -70kg World Championship Tournament FINAL ]
November 8 (Monday) / Ryogoku Kokugikan, Tokyo, Japan.
Participants: Albert Kraus, Yoshihiro Sato, Yuichiro "Jienotsu" Nagashima en nog 5 andere


gerucht gaat trouwens dat er een rematch komt tussen chahid en mo, maar dat is nog niet bevestigd


bron is trouwens de k1site

Petrosyan188
27-08-2010, 19:33
iemand trouwens enig idee waarom souwer niet meedoet?(niet dat ik her erg vind trouwens)

Amsterdam'r
27-08-2010, 19:49
Er ontbreken nog zeker 6 namen in dat rijtje, lijkt me meer dan normaal dat Souwer er nog bij komt.
Mocht hij ontbreken zal ik dat zeker een deceptie vinden..

sjaakie'tje
27-08-2010, 19:52
Vet! Kay One's The Shit!

Kijk er naar uit!

Sadix
27-08-2010, 20:35
hoezo vind je het niet erg als sauer niet mee doet? dat is nederlands trots man.

Ik zou het echt jammer vinden als Gokhan saki er niet bij zou zijn. Hij hadmanhoef toch mooi te pakken @ de arena. Zou saki vs badr wel willen zien.
En Gerges zou ik er heel graag bij willen zien!

en bij de k1 max zou ik Mosab Amrani willen zien. Kvind hem nog steeds 1van de beste -70 kg vechters. Ook al vecht hij normaal wat lichter.

Petrosyan188
27-08-2010, 21:05
Er ontbreken nog zeker 6 namen in dat rijtje, lijkt me meer dan normaal dat Souwer er nog bij komt.
Mocht hij ontbreken zal ik dat zeker een deceptie vinden..

nope er ontbreekt nog maar 1naam aangezien er 3 al hebben geplaats en er 10 man gaan uitmaken wie de laatste 5 zijn die voor het eerst in een avond een 8man(ipv 4) toernooi gaan uitmaken wie de winnaar is

@sadix

ik zal wel een van de weinige zijn, zoniet de enige. maar heb helemaal niks met souwer... was 5 a 6jaar terug alleen voor krauss, nu meer voor petrosyan en kysheno, mosab vind ik persoonlijk meer geschikt voor -63 toernooi die dit jaar is begonnen en waarschijnlijk volgend jaar internationaal gaat


en oja wie was die lul die beweerde dat hari hem vertelde niet meetedoen? iniedergeval ik heb 4 woorden voor hem en dat is IN YOUR FUCKING FACE!!

Pahlavan
27-08-2010, 21:07
hmmm remy zei toch echt in een interview dat hij hooguit nog EEN laatste partij zou vechten?! lijkt me niet het geval als hij meedoet aan het toernooi... als een grote bonjasky fan hoop ik natuurlijk dat we hem nog vaak mogen zien in de ring

ik vind het trouwens erg jammer dat direkci niet meedoet met de k1 max... maarja hij heeft er ook zelf voor gekozen dusja

Petrosyan188
27-08-2010, 21:10
hmmm remy zei toch echt in een interview dat hij hooguit nog EEN laatste partij zou vechten?! lijkt me niet het geval als hij meedoet aan het toernooi... als een grote bonjasky fan hoop ik natuurlijk dat we hem nog vaak mogen zien in de ring

ik vind het trouwens erg jammer dat direkci niet meedoet met de k1 max... maarja hij heeft er ook zelf voor gekozen dusja

waar zie jij bonjasky staan? in het artikel wordt aangegeven wie zich geplaats hebben, maar in het rijtje geven ze aan wie er zeker meedoen en daar staat bonjasky helaas niet bij.. ik hoop ook dat ze tot de allerlaatste moment op hem wachten voordat ze zijn ticket weggeven

Pahlavan
27-08-2010, 21:42
waar zie jij bonjasky staan? in het artikel wordt aangegeven wie zich geplaats hebben, maar in het rijtje geven ze aan wie er zeker meedoen en daar staat bonjasky helaas niet bij.. ik hoop ook dat ze tot de allerlaatste moment op hem wachten voordat ze zijn ticket weggeven

ohja my bad, keek snel over dat 2e stuk heen. vond het al vreemd als bonjasky mee zou doen

Anderson
27-08-2010, 22:49
k1 max wordt saaier als vorig jarig als Souwer niet mee kan doen en Sudsakorn weer geen kans krijgt.

Bartju
27-08-2010, 23:15
Mooi petro bedankt voor de info! als de bron k1 site is is die tenminste betrouwbaarder dan dat je iemand in een bepaald land bent tegen gekomen tijdens een vakantie die beweerde dat hij aan een bepaald toernooi niet zou mee doen:D

Chane
27-08-2010, 23:21
Dus Badr doet gewoon mee? Is ie gewoon aan t trainen dan?

Kijk sowieso naar 2 oktober uit :)

TOON
27-08-2010, 23:38
Mooi petro bedankt voor de info! als de bron k1 site is is die tenminste betrouwbaarder dan dat je iemand in een bepaald land bent tegen gekomen tijdens een vakantie die beweerde dat hij aan een bepaald toernooi niet zou mee doen:D

:) maar of de K1 site zo heel veel betrouwbaarder is betwijfel ik .....

hoop dat souwer, aerts en bonjasky ook meedoen, zou het wel een gemis vinden als ze ontbreken....en Saki ook trouwens!

Kemal
28-08-2010, 00:06
bedankt voor de info!

Petrosyan188
28-08-2010, 00:10
souwer zal wel meedoen.. kan me niet voorstellen dat ze hem zomaar laten gaan... en er is niet voor niets 1plek overlaten..waarschijnlijk moeite met contractonderhandelingen oid, aerts krijgt zeker een wildcard...daar durf ik me leven optezetten :p saki en hesdy waarschijnlijk ook wel, bonjasky...ik hoop dat die meedoet(andere reden dan de meeste hier) maar ik vrees van niet

glazenbol
28-08-2010, 01:09
karaev vs spong
kyotaro vs le banner
zimmerman vs ben edwards/hesdey
allistair vs hong man choi/ghita
kemayo vs saki
teixeira/ghita vs schilt
badr/ ? vs ben edwards
Aerts vs teixeira/?

i think 50% is sure

lopez86
28-08-2010, 01:43
souwer zal wel meedoen.. kan me niet voorstellen dat ze hem zomaar laten gaan... en er is niet voor niets 1plek overlaten..waarschijnlijk moeite met contractonderhandelingen oid, aerts krijgt zeker een wildcard...daar durf ik me leven optezetten :p saki en hesdy waarschijnlijk ook wel, bonjasky...ik hoop dat die meedoet(andere reden dan de meeste hier) maar ik vrees van niet

Je gist wel erg veel jij.
Souwer krijgt nogsteeds geld van K-1, totdat dat afgerond is doet hij niet mee.

Babalu 22
28-08-2010, 03:08
Je gist wel erg veel jij.
Souwer krijgt nogsteeds geld van K-1, totdat dat afgerond is doet hij niet mee.

Hij heeft groot gelijk, schaamteloos van de K1. Petrosyan moest ook al ik weet niet hoe lang wachten op zijn salaris en Direcki is vanwege dat afgestapt van de K1. Hard trainen, je leven aanpassen, hard vechten en dan nog 8 maanden op je geld wachten. Kom nou!

Babalu 22
28-08-2010, 03:10
Hong Man Choi vs Overeem, die partij wil ik wel zien. En ik hoop dat dit jaar het toernooi van Spong wordt.

knift
28-08-2010, 09:45
Geniet er maar van want ik denk dat we een hoop vechters niet meer terug gaan zien volgend jaar K1 is aardig kapot aan het gaan maar daarin tegen gaan we leuke dingen zien van Its Showtime en de World Series van Golden Glory (ultimate glory).

univers1l
28-08-2010, 11:59
petrosyan, zolang badr zelf nog niets aangeeft of hij meedoet of niet, is niets zeker, ook al geeft k1 site aan dat hij meedoet, die lopen alleen maar te hypen.

Wiseguy
28-08-2010, 12:14
Japan gaat Badr echt niet uitleveren voor een vechtpartij.

superstucie
28-08-2010, 19:10
hmmm remy zei toch echt in een interview dat hij hooguit nog EEN laatste partij zou vechten?! lijkt me niet het geval als hij meedoet aan het toernooi... als een grote bonjasky fan hoop ik natuurlijk dat we hem nog vaak mogen zien in de ring

ik vind het trouwens erg jammer dat direkci niet meedoet met de k1 max... maarja hij heeft er ook zelf voor gekozen dusja
gelijk heeft ie als ze niet op tijd dokken! als mijn werkgever niet op tijd betaalt? zakt ie maar door de stront.

Vinand
28-08-2010, 19:48
Dit word het jaar van bonecrusher!! War Zimmerman!

univers1l
28-08-2010, 23:00
als niemand meedoet wel ja

Chane
06-09-2010, 13:09
Even n update: http://www.k-1.co.jp/en/news/2010/0903_max_01.html

Datum & locatie van de Max Final 16 nu dus ook bekend.

Brochem
06-09-2010, 14:04
Dit word het jaar van bonecrusher!! War Zimmerman!

Ik hoop dat dit het laatste jaar is van de nikscrusher

Vinand
06-09-2010, 17:05
Ik hoop dat dit het laatste jaar is van de nikscrusher

hoezo die haat dan als ik vragen mag?

Heeft hij je vroeger gepest ofzo, je vriendin afgepakt?

ik vind errol gewoon geweldig vanwege wat hij kan op zo een jonge leeftijd, hij sterk en vecht met iedere gevecht steeds beter. Hij is misschien wel eens waar geen badr hari maar ik zie hem als iemand die in een korte tijd enorm veel vooruitgang kan maken, oftewel ik zie hem als diegene die voor de upset gaat zorgen dit jaar, WAR ZIMMERMAN!!! :-)

tonebizz
06-09-2010, 17:16
doet Tyrone spong mee?? zo ja, dan moet hij toch echt gaan winnen

Petrosyan188
06-09-2010, 17:40
hoezo die haat dan als ik vragen mag?

Heeft hij je vroeger gepest ofzo, je vriendin afgepakt?

ik vind errol gewoon geweldig vanwege wat hij kan op zo een jonge leeftijd, hij sterk en vecht met iedere gevecht steeds beter. Hij is misschien wel eens waar geen badr hari maar ik zie hem als iemand die in een korte tijd enorm veel vooruitgang kan maken, oftewel ik zie hem als diegene die voor de upset gaat zorgen dit jaar, WAR ZIMMERMAN!!! :-)

lol, wat heeft die nu bereikt als ik vragen mag? oke hij ko'de morasanu heel vroeg en dat was heel netjes maar dat mag ook wel LET OP na deze reeks, verliest van schilt die op de rem vocht, een geblesseerde bonjasky en nu komt won werkelijk schandalig van feitosa en roche.. beide partijen waren om te janken, feitosa die er niks meer van kon maakt hem bijna af in de 3e ronde en die roche die niemand kende was net zo goed, misschien zelfs beter maar ja het was een GG event en dit was trouwens na de reeks van 4 verliespartijen achterelkaar.

nee geef hem geen kans en noem nou mij nietweer een GG-hater etc. maar dit is gewoon mijn mening en heeft daar nikss meetemaken, dit is dezelfde persoon die GG vechters overeem en vooral schilt gewoon als topfavorieten ziet(samen met hari). als die trouwens tegen jerome moet weet ik al waar het schip strand voor errol, en het is wat mij betreft mooi geweest... 2x winnen in de last 16 van een allang over de hill feitosa.. geef hem nu maar een Jerome oid.

Vinand
06-09-2010, 17:51
lol, wat heeft die nu bereikt als ik vragen mag? oke hij ko'de morasanu heel vroeg en dat was heel netjes maar dat mag ook wel LET OP na deze reeks, verliest van schilt die op de rem vocht, een geblesseerde bonjasky en nu komt won werkelijk schandalig van feitosa en roche.. beide partijen waren om te janken, feitosa die er niks meer van kon maakt hem bijna af in de 3e ronde en die roche die niemand kende was net zo goed, misschien zelfs beter maar ja het was een GG event en dit was trouwens na de reeks van 4 verliespartijen achterelkaar.

nee geef hem geen kans en noem nou mij nietweer een GG-hater etc. maar dit is gewoon mijn mening en heeft daar nikss meetemaken, dit is dezelfde persoon die GG vechters overeem en vooral schilt gewoon als topfavorieten ziet(samen met hari). als die trouwens tegen jerome moet weet ik al waar het schip strand voor errol, en het is wat mij betreft mooi geweest... 2x winnen in de last 16 van een allang over de hill feitosa.. geef hem nu maar een Jerome oid.

Bonjasky was niet geblesseerd toen ze tegen elkaar vochten, na de wedstrijd was hij wel geblesseerd ;), en zijn overige verliespartij's waren tegen de grootste vechters van dat moment, en als ik dan naar het gevecht tegen bonjasky en tegen hari kijk dan had het net zo goed ook zimmerman kunnen zijn die met de winst naar huis ging. (Als je na gaat dat dat hij ook een oorlog gevochten had tegen teixiera)... En Zimmerman is nog erg jong, geef die jongen zijn tijd, over een kortere tijd als het met hem de goede kant op gaat moet je niet suprised zijn als hij badr binnen een minuut ko slaat, De talent en de vechtstijl heeft hij ervoor.

Maarja, hij heeft me helaas ook weleens teleurgesteld zoals tegen roche. Maar je moet je wel realiseren dat Roche geen walkover is. En een beetje respect voor Feitosa, hij is altijd een knocker geweest. En zijn vechtstijl is gewoon een antidote tegen zimmerman.

lopez86
06-09-2010, 19:29
Wat misschien leuk is, is om als Saki bijv. ook meedoet er onderling een GG-1 titeltje aan vast te binden :rolleyes:


lol, wat heeft die nu bereikt als ik vragen mag? oke hij ko'de morasanu heel vroeg en dat was heel netjes maar dat mag ook wel LET OP na deze reeks, verliest van schilt die op de rem vocht, een geblesseerde bonjasky en nu komt won werkelijk schandalig van feitosa en roche.. beide partijen waren om te janken, feitosa die er niks meer van kon maakt hem bijna af in de 3e ronde en die roche die niemand kende was net zo goed, misschien zelfs beter maar ja het was een GG event en dit was trouwens na de reeks van 4 verliespartijen achterelkaar.

nee geef hem geen kans en noem nou mij nietweer een GG-hater etc. maar dit is gewoon mijn mening en heeft daar nikss meetemaken, dit is dezelfde persoon die GG vechters overeem en vooral schilt gewoon als topfavorieten ziet(samen met hari). als die trouwens tegen jerome moet weet ik al waar het schip strand voor errol, en het is wat mij betreft mooi geweest... 2x winnen in de last 16 van een allang over de hill feitosa.. geef hem nu maar een Jerome oid.

Jou posts slaan soms echt nergens op.
Roché is geen mooie technische vechter maar hij is wel een ervaren profbokser en draait al heel erg lang mee, is een hele taaie met winst op Ginty Vrede (rip).
Dat jij m niet kent zegt iig iets over jezelf.

payap
06-09-2010, 19:43
Snap niet wat er mis is met Errol Zimmerman. Zeg niet dat hij mijn all time favorite is, maar wel een jongen die ik er altijd graag bij zie. En ook Badr stond te tollen op zijn benen na een fikse mep van Errol. Al herstelde Badr sterk erna.

Irishrover
06-09-2010, 21:43
Met alle respect, maar Errol is iets wat slordig en traag, bovendien is hij niet altijd tactisch bezig.
Hij heeft de power, maar mist denk ik nog het strategische, hij is nog jong en daar kan verandering in komen.

Vinand
07-09-2010, 00:33
Met alle respect, maar Errol is iets wat slordig en traag, bovendien is hij niet altijd tactisch bezig.
Hij heeft de power, maar mist denk ik nog het strategische, hij is nog jong en daar kan verandering in komen.

Jup, dat is wel een goede break down van zimmerman,, hij is een complete vechter: doorzettinsvermogen heeft hij, hij combineert zuiver en erg goed, trapt zuiver en kan keihard boksen. Het is alleen zo dat zijn voorbereiding wat te wensen over laat (conditie en tactiek). Ook is hij slordig met zijn verdediging. (zoals tegen remy en bregy). Maar het gaat er bij mij gewoon om dat hij met iedere wedstrijd gewoon stukken beter wordt. Hij is niet zoals ricco rodriguez,, veel belovend maar dan opeens enorme achteruitgang... Errol begint hoog maar hij wordt steeds beter. Er zijn maar weinig kickboxers die zo goed en zuiver als hem combineren vind ik zelf.

Chane
07-09-2010, 10:06
Hoorde gister dat Spong tegen Karaev moet.
Snap totaal niet waarom Karaev er weer bij zit.

lopez86
07-09-2010, 10:57
Hoorde gister dat Spong tegen Karaev moet.
Snap totaal niet waarom Karaev er weer bij zit.

Ik denk GG powerrrr

univers1l
07-09-2010, 11:56
Hoorde gister dat Spong tegen Karaev moet.
Snap totaal niet waarom Karaev er weer bij zit.

karaev is toch finalist van vorig jaar, dus wordt hij automatisch geplaatst. als het waar is dan is dit wel een vette pot.

Fyodor
07-09-2010, 12:38
Kan deze vechter niet meedoen?
Snoeiharde lowkicks, Ernesto Hoost eat your heart out! :lol:

http://i577.photobucket.com/albums/ss220/MixfightReporters/10-09-05_Opening_Bonjasky_%20Academy_Almere/IMG_4399.jpg

OT: Spong vs Karaev lijkt me erg interessant!

Chane
07-09-2010, 13:05
karaev is toch finalist van vorig jaar, dus wordt hij automatisch geplaatst. als het waar is dan is dit wel een vette pot.
Oh ja... is waar ook.

Lang niks van Karaev gezien... Weetn iemand of ie een beetje in vorm is?

Petrosyan188
07-09-2010, 13:37
Oh ja... is waar ook.

Lang niks van Karaev gezien... Weetn iemand of ie een beetje in vorm is?

hij zal wel weer de laatste zijn die de gym verlaat... (maar vast weer de eerste die eruit ligt)

Vinand
07-09-2010, 14:59
Oh ja... is waar ook.

Lang niks van Karaev gezien... Weetn iemand of ie een beetje in vorm is?
ik hoop het, stel je eens voor dat hij die wgp titel naar huis mee neemt, ff badr, semmy en alistair ko slaan in 1ste ronde :).. :P

jay-elijah
07-09-2010, 15:55
Spong Hesdy !! Ben benieuwd wat hun doen als het allemaal doorgaat.

Met Karaev trekken ze natuurlijk ook een heel ander werelddeel aan kijkers erbij.

Devilprince
07-09-2010, 16:25
Wat is de definitieve matchmaking voor de laatste 16? Of weet iemand wanneer dat bekend zal worden?

superfreak
07-09-2010, 16:50
Zimmerman heeft talent en is nog jong maar dat jonge is ook gelijk zijn achilleshiel. Vaak kom je hem tegen bij het uitgaan op momenten dat hij midden in z'n voorbereiding moet zitten. Dan is het niet gek dat je net te kort komt. Zijn toch serieuse jongens waar je tegen moet.

Spong Vs Karaev lijkt me een mooie partij die spong zou moeten kunnen hebben.

Bossie
07-09-2010, 17:06
it seems that 2 times K-1 max winners Andy Souwer and Buakaw por Pramuk will not participate in this years K-1 Max .
Andy is very dissapointed, he wanted to be the first to win the K-1 Max for the third time.
More info on the K-1 Max will follow soon…


Bron : www.andysouwer.com (http://www.andysouwer.com)

Chane
07-09-2010, 17:35
Ik snap echt niet waarom Souwer er niet bij is :(

Sadix
07-09-2010, 18:02
k1 heeft hem nog niet uitbetaald.

Een financieel probleem is het meen ik.

Petrosyan188
07-09-2010, 18:33
nogmaals ik ben er niet rouwig om, maar ben vast de enige.. eigenlijk staat er nu niks in de weg voor DE FINALE!! Arthur Kyshenko vs Giorgio Petrosyan... echt een pot waar ik heel lang naar uitkijk

smike
07-09-2010, 19:44
Ik ook hoor, Kyshenko en Petrosyan zijn verreweg de beste K1 max vechters!

vreemd genoeg vind ik het ook leuk dat ze geen Nederlanders zijn, kijkend naar de "gewone" K-1 die eigenlijk geen bestaansrecht meer heeft gezien de inbreng.

sterrenkijker
08-09-2010, 00:25
tot voor kort keek ik ook uit naar deze partij, maar heb je de laatste partijen van Kyshenko gezien?

rollermanskunk
08-09-2010, 21:31
De K1/Dream organisatie FEG is al 2 jaar dicht bij een bankroet. De problemen met het uitbetalen van de premies is nog maar het topje van de ijsberg. Enkele Dream, K-1 en K-1 Max events zijn al op het laatste moment afgelast. Men zoekt nu investeerders om in ieder geval de 2010 main events door te kunnen laten gaan. Alles zou afhangen van een audit door een accountantskantoor om investeerders over de brug te helpen om toch in te stappen anders is het over en uit met FEG en dus de K-1 in Azië.

De algemene verwachting is dat de Dream 16, Dynamite, 2010 K1 Final 16 en K1 Max nog wel door zullen gaan maar dat het na Dynamite wel eens afgelopen kan zijn als de audit de investeerders-bank niet heeft weten te overtuigen

Jeroenwm
08-09-2010, 21:49
Daar is Simon Rutz wel blij mee.
En ik ook wel, Arena vol en alle toppers in de ring in ons land!
Die tv rechter leveren wel wat geld op hoor, dus de Arena kan dan best vol. Als je nu al ziet hoeveel mensen er uit bijvoorbeeld Duitsland komen voor dit gala!

rollermanskunk
09-09-2010, 01:47
Tja, ik denk dat we volgend jaar de Amsterdam Arena kunnen schrappen van de kalender ivm het nieuwe beleid van de gemeente Amsterdam en het aanstaande verbod op vechtsportgala's. Als ik Rutz was zou ik lekker in Arnhem die gala organiseren.

Chane
09-09-2010, 10:00
De K1/Dream organisatie FEG is al 2 jaar dicht bij een bankroet. De problemen met het uitbetalen van de premies is nog maar het topje van de ijsberg. Enkele Dream, K-1 en K-1 Max events zijn al op het laatste moment afgelast. Men zoekt nu investeerders om in ieder geval de 2010 main events door te kunnen laten gaan. Alles zou afhangen van een audit door een accountantskantoor om investeerders over de brug te helpen om toch in te stappen anders is het over en uit met FEG en dus de K-1 in Azië.

De algemene verwachting is dat de Dream 16, Dynamite, 2010 K1 Final 16 en K1 Max nog wel door zullen gaan maar dat het na Dynamite wel eens afgelopen kan zijn als de audit de investeerders-bank niet heeft weten te overtuigen

Hoe weet je dit allemaal?!?

Maar goed... Ik zou het in ieder geval heel jammer vinden als de K-1 zou stoppen.
Heeft toch een status. t bestaat al zo lang met zulke grote namen als kampioenen.
De K-1 titel is toch t hoogst haalbare op kickboks gebied.

Durfal
09-09-2010, 12:53
Och........... enerzijds heb je helemaal gelijk de K1 is een gevestigde naam, maar.......... anderzijds staat de K1 ook voor corruptie arrogante onbetrouwbare Jappen en hele vreemde uitslagen.............
Neem alleen al mister K1 Peter Aerts......... hoe vaak is onze nationale trots niet waardeloos behandeld door de K1 organisatie???
Wat flikken ze champion Sem Schilt wel niet door hem telkens te proberen er "uit" te houden??,terwijl Hari er letterlijk een zooitje van kan maken en telkens in genade wordt aangenomen??
K1 =commercie geworden om de grote sponsors te houden, terwijl het eerst puur om de sport ging in 1993.
In de arena had de NL jury ook niets te vertellen de K1 maakte de dienst uit,de Nl jury zat er voor de sier bij,en zo kan ik nog wel ff doorgaan...........
Moeten we nu werkelijk zo treurig zijn dat we dat hypocriete corrupte zooitje van Ishi en co kwijtraken??
Mwoah enerzijds qua naam wel maar de K1 organisatie heeft zichzelf de nek omgedraaid met hun wanbeleid ,als Rutz en co het in Europa over kunnen nemen kan dat best weleens heel goed uitpakken.

Brochem
15-10-2010, 17:45
hoezo die haat dan als ik vragen mag?

Heeft hij je vroeger gepest ofzo, je vriendin afgepakt?

ik vind errol gewoon geweldig vanwege wat hij kan op zo een jonge leeftijd, hij sterk en vecht met iedere gevecht steeds beter. Hij is misschien wel eens waar geen badr hari maar ik zie hem als iemand die in een korte tijd enorm veel vooruitgang kan maken, oftewel ik zie hem als diegene die voor de upset gaat zorgen dit jaar, WAR ZIMMERMAN!!! :-)

Lees dit nu pas jammer genoeg.

En mijn vriendin afgepakt?
Nope, mijn vrouwtje valt alleen op jongens met een lekker wit kleurtje dus pech voor hem :D

Is errol je buttbuddy ofzo dat je hem zo de hemel in prijst.
Errol staat bij mij synoniem voor KO gaan

Heeft erg weinig klaar gespeeld, en mag blij wezen dat hij bij GG zit anders had hij nooit in de K1 hebben gezeten nu nog

Brochem
15-10-2010, 17:46
oftewel ik zie hem als diegene die voor de upset gaat zorgen dit jaar, WAR ZIMMERMAN!!! :-)

Mooie upset ja

ghita K1 champ :D

Vinand
16-10-2010, 01:42
Lees dit nu pas jammer genoeg.

En mijn vriendin afgepakt?
Nope, mijn vrouwtje valt alleen op jongens met een lekker wit kleurtje dus pech voor hem :D

Is errol je buttbuddy ofzo dat je hem zo de hemel in prijst.
Errol staat bij mij synoniem voor KO gaan

Heeft erg weinig klaar gespeeld, en mag blij wezen dat hij bij GG zit anders had hij nooit in de K1 hebben gezeten nu nog

aahhh screw you man :P

Maarja, ik ben ook altijd een ghita fan geweest dus zo erg vind ik het niet. :)
Errol is me "butt buddy" niet, hij is gewoon een talentvolle vechter met een aparte stijl, iets waar jij probably jaloerz op bent ;) (aangezien jij zit te bumpen om dit te kunnen zeggen lol), en ko gemept worden door ghita is toch eigenlijk niet iets om je voor te schamen?