PDA

View Full Version : 16 okt.organiseert SportsArt Den Helder - "Gladiators of the Cathedral"



Mister bokito
28-08-2010, 17:03
Op 16 oktober organiseert sportsArt Den Helder voor de derde maal een groots opgezette kickboks/mma gala in Den Helder.De gala zal plaatsvinden in de Kathedraal op Willemsoord terrein in Den Helder,we zouden eerst naar onze locatie van vorig jaar gaan.Echter de gemeente Den Helder heeft een pand wat 3 jaar geleden is verbouwd incl.stempels brandweer en gemeente nu in 1 keer niet meer brandveilig verklaard en is de vergunning van het pand ingetrokken.

Gelukkig hebben we nu weer een top locatie gevonden,en gaan gewoon weer knallen.

Op deze avond zullen 14 vechters van SportsArt Den Helder aantreden ook staan de volgende partijen vast:

A. Marino Schouten vs Hammadi el Hamdaoui
A. Nicky Beljaards vs Maiky Karathanasis
B. Marieke Post vs Jaleesa Alfons

prof.mma Rowan Tol vs Harach Darpinyan
prof mma David Everts vs Iwan Pang

En nog veel meer mooie B/C/N/J partijen! Binnen een week zullen we de complete matchmaking plaatsen.

Voorverkoop € 22,50
Aan de deur € 25,00

Ook zijn er weer vip plaatsen te reserveren.€ 75,- p.p. incl. 5 drankjes en de hele avond hapjes en een lopend buffet verzord door Chealsy B.
Reserveren via [email protected] ([email protected])

Voor de mensen die van ver komen,naast de Kathedraal zit restaurant Kade 60 hier kun je heerlijk eten en drinken in een ontspannen sfeer.
www.kade60.nl/ (http://www.kade60.nl/)

Namens de organisatie zou ik zeggen tot 16 oktober 2010 in de Kathedraal!

Richelieu
28-08-2010, 19:11
Word een absoluut topgala in één van de meest sfeervolle zalen van Nederland, de Kathedraal. Als er één zaal het predikaat "Underground" krijgt, is dit hem wel!

Adje
29-08-2010, 16:32
Klinkt allemaal top Mister Bokito, en dat zal het zeker ook worden !!
We wachten het af en gaan ervan genieten.

Greetz Big Adje ( en de groeten aan Misses Bokito)

Mister bokito
29-08-2010, 20:10
Hey Big Ad we gaan ervoor zorgen dat we vorig jaar nog meer over treffen.Alleen echt balen dat bijna een jaar voorbereiding zo de vuilnisbak in kan gooien.Maar met goede mensen om me heen gaan we het nu ook weer redden.

De gladiators zijn terug op hun thuis basis en dat is de Kathedraal.

jojo
30-08-2010, 14:40
Elk jaar wordt dit gala groter en groter.
Dat is wel te zien aan de line up.
En het aantal inschrijvingen wat we krijgen is ook niet normaal!!
We hebben inschrijvingen waar we 2 gala's mee kunnen vullen!! :fp:
Dit gaan we natuurlijk niet doen want je moet wel tijd overhouden voor de afterparty!!! hahaha.

Ben zelf heel benieuwd naar de partijen van Marino schouten, Harach Darpinyan en onze eigen Helderse Marieke Post en David Evers!!

Richelieu
31-08-2010, 21:41
Mooi om te zien dat het gala kwa inschrijvingen alleen maar groter word, de meeste sportscholen weten ondertussen wel dat de zaken aldaar goed geregeld worden. Ben benieuwd naar de rest van de line-up!

Dragon Tail
01-09-2010, 12:47
.....nu in 1 keer niet meer brandveilig verklaard en is de vergunning van het pand ingetrokken.[/B]


Hey Big Ad we gaan ervoor zorgen dat we vorig jaar nog meer over treffen.Alleen echt balen dat bijna een jaar voorbereiding zo de vuilnisbak in kan gooien.Maar met goede mensen om me heen gaan we het nu ook weer redden.

De gladiators zijn terug op hun thuis basis en dat is de Kathedraal.

Mike,
moet ik nu blij zijn dat ik vorig jaar niet kon komen en een bijna brand heb moeten meemaken? haha.

Maar je moet nu toch blij zijn dat de titel van het gala nu de locatie rechtvaardigd...of andersom (..)?
Ik ga ervan uit dat wij na 2 eerdere pogingen eindelijk bij deze editie aanwezig kunnen zijn bij ijs en weder dienende.

Mister bokito
02-09-2010, 06:29
Hey Dragon Tail :-))))))))))

We gaan 16 okt.2010 lekker knallen in de locatie waar onze naam van het gala ook op is gebaseerd.Als je optijd bent kan ik je gelijk onze sporschool laten zien die zit 20 meter verder op.

gr mike

Mr 1 Leg
02-09-2010, 06:39
veel succes ziet er top uit grtz.

jan sensei kyokushin
02-09-2010, 09:01
Osu super succes Team
SportsArt Den Helder - "Gladiators of the Cathedral"

Respect !!!
Osu

Mister bokito
04-09-2010, 20:13
Hallo allemaal,

Hierbij zijn we nog opzoek naar vechters voor onderstaande vechters,

Zaterdag 16 oktober Den Helder SportsArt

-B 66,68 kg (tegenstander Hannes Schneider)

-C 82,55

-C 72,57

-C 66,68

-N 86,18 kg 17 jr! 3 jeugd 2 nieuweling gedraaid

-N 76,20 kg (1e wedstrijd, tegenst is 37 jr)

-N Dame 58,97 kg

-Jeugd 38 kg 12 jr 1e wedstrijd

*We zoeken alleen voor deze gewichten! Verder zit alles voor dit gala vol.

Als jullie vechters hebben kun je ze via onderstaande mail adres opgeven.

[email protected]

Gr Mike