PDA

View Full Version : Silva vs Sonnen II



Splinta
30-08-2010, 01:17
Dana op UFC Fan Expo:
"We're going to re-do Chael Sonnen-Anderson Silva. That rematch is going to happen, and Vitor Belfort is still in the mix."

Werd gezegd in een vraag over GSP vs Silva

UFC boss Dana White "not opposed" to St-Pierre vs. Silva, but roadblocks remain | MMAjunkie.com
(http://mmajunkie.com/news/20467/ufc-boss-dana-white-not-opposed-to-st-pierre-vs-silva-but-roadblocks-still-remain.mma)

Ik vind het een beetje onzin worden. Ik vind bijna gewonnen geen reden om een rematch! Wat als Silva op dezelfde manier wint??? Krijgt ie weer een rematch omdat hij er bijna was?? Willen ze zo graag dat Silva verliest om hem een rematch te geven??

Ik vind het zware bullshit.

jerul
30-08-2010, 01:49
mee eens, een chael - maia rematch lijkt me wel wat
dan kan chael eerst eens laten zien of hij kan werken aan zijn submission defense

maar wie moet anders tegen anderson vechten
voor maia is het te snel, marquardt moet zijn titleshot eerst verdienen, vitor moet nog tegen okami, dus veel blijft er niet over

Splinta
30-08-2010, 02:02
Silva vecht volgend jaar pas, genoeg tijd om marquardt, vitor, okami, leben, wanderlei wie dan ook in de mix te gooien om te kijken wie silva als eerste krijgt als hij ready is!

In mijn ogen heeft Silva de middleweight division uitgemelkt en wordt het tijd voor hem om op Light Heavyweight te vechten, 2 wins en dan verdient ie shogun al in mijn ogen.

Babalu 22
30-08-2010, 02:45
Silva vs Jacare zou een mooie partij zijn. Maar ik zie Jacare Strikeforce niet snel verlaten.

Iggy
30-08-2010, 08:22
Ik heb genoten van de vorige partij dus kijk hier zeer zeker naar uit. Hoop dat sonnen weer een dijk van een partij neerzet en deze dan wel winnend weet te eindigen.

XanaduNL
30-08-2010, 09:30
Ik denk dat een rematch wel terecht is.
En natuurlijk komt er geen 2e _directe_ rematch als Silva weer wint.
In principe is het sluss als iemand 2 keer achter elkaar wint.

cholitzu
30-08-2010, 10:03
Ik snap dat rematch gedoe niet, lijkt als of dana van silva afwil. als het nou een vage beslissing gewees tis oke maar dat is hier dus niet het geval.

Tbrd
30-08-2010, 11:00
Als je niet snapt waarom er geen rematch is dan heb je de eerste partij niet gezien.
Sonnen verdient zn rematch net zoals shogun hem verdiende tegen Machida, en net zoals shogun gaat hij de tweede keer wel die belt pakken.

cholitzu
30-08-2010, 11:07
Als je niet snapt waarom er geen rematch is dan heb je de eerste partij niet gezien.
Sonnen verdient zn rematch net zoals shogun hem verdiende tegen Machida, en net zoals shogun gaat hij de tweede keer wel die belt pakken.

Ik snap niet waarom er geen rematch is?
Beetje lezen voordat je wat schrijft kan geen kwaad.
ik schrijf: Ik snap dat rematch gedoe niet,
Maar in ieder geval, volgens mij heb jij dan niet goed opgelet, sonnen heeft afgetikt, dit is geen dubieuze jury beslissing geweest, zoals bij machida shogun.(waar ik het wel mee eens was)apels en peren verhaal.

Overigens, sonnen gaat in de rematch weer aftikken.

Lionheart
30-08-2010, 12:03
Als je niet snapt waarom er geen rematch is dan heb je de eerste partij niet gezien.
Sonnen verdient zn rematch net zoals shogun hem verdiende tegen Machida, en net zoals shogun gaat hij de tweede keer wel die belt pakken.

Als jij het verschilt niet snapt van winnen op een triangle of onterecht winnen op punten dan hou jij er een vreemde kijk op na;)

Splinta
30-08-2010, 12:46
Als jij het verschilt niet snapt van winnen op een triangle of onterecht winnen op punten dan hou jij er een vreemde kijk op na;)

x100000000

GilbertYvelFan24
30-08-2010, 20:44
Onzin!!

Als het op punten was gegaan en het was close is het anders. (zie bj-frankie en shogun-machida)
Vitor had gewoon zijn kans nu moeten krijgen.

Jammer ik gun het Vitor nu moet ie tegen Okami waarschijnlijk..