PDA

View Full Version : Badr Hari en zijn haat liefde verhouding met de (Nederlandse) fans.



Babalu 22
30-08-2010, 03:08
Ik denk dat de haat/liefde verhouding van Badr Hari met de (Nederlandse) fans is begonnen in de Amsterdam Arena. Hij verloor de partij (die hij overigens goed vocht) dmv een levertrap van Leko.

Toen de comentator Hari de microphoon gaf, wilde hij dmv zelfspot zeggen dat zijn intro langer duurder dan zijn partij. Maar de zogenaamde sportfans en sportliefhebbers begonnen hem massaal uit te boeien. Het lijkt me voor iedere jonge vechter vernederend om dat mee te maken.

Dit alles is natuurlijk geen excuus om bepaalde acties van hem goed te praten, maar het lijkt wel of veel mensen hem persoonlijk niet mogen, alsof hij hun persoonlijk iets heeft aangedaan. Hele forums worden er mee vol getypt. De voors en de tegens, de haters, de groepies en de neutrale liefhebbers. Je kunt bearugmenteren dat zijn acties de imago van sport schaadt, maar ik geloof niet dat dat het geval is. De liefhebbers weten wat de sport inhoudt en de leek, die heeft zowiezo een slecht of verdraaide beeld van de sport. Als iemand de fout ingaat, gewoon straffen en move on.

Mike Tyson was en is bijvoorbeeld wel geliefd bij de bokswereld en bij mensen in het algmeen. Als er weer een verhaal van Tyson opdook, dan was het meer van oh ja het is Tyson hé en je ging weer door met je dagelijkse bezigheden. Sonny Liston aan de andere kant, kon maar nooit de waardering krijgen die hij verdiende omdat hij vast zat aan zijn bad boy imago. Terwijl het een vriendelijke en rustige man was. Toen hij de HW titel behaalde en op het vliegveld aankwam, was er niemand om hem te feliciteren.

Ik denk dat veel mensen iemand nodig hebben om hun woede en haat op af te reageren of aan de andere kant om iemand als een idool te aanbidden. In beide gevallen sla je naar mijn mening de plank volledig mis. Dan moet je echt in knuffeltherapie gaan of wat doen aan je zelfvertrouwen.

Ervani
30-08-2010, 04:09
Het zijn veronderstellingen die je doet want je weet niet hoe Badr er over denkt en wat hij voelt.

Echter, mensen (het publiek) moet iets met je hebben, dat kan zowel positief als negatief zijn. Grijze muizen zijn niet interessant. Ik maak televisieprogramma's en daar heb je met exact het zelfde te maken. Je moet iets met de mensen hebben die op beeld verschijnen. Als dat negatief is kan dat ook goed zijn.

Het gaat om karakter, als je kijkt welke vechters en populair zijn dan zijn dat over het algemeen de vechters met karakter, zonder ook maar iets af te willen doen aan de prestaties van iemand zoals Sem maar hij is natuurlijk niet een persoon met een duidelijk karakter. Je zal zien dat Bad guys beter verkopen.

Jij haalt mike Tyson aan, dat was en is toch ook gewoon een 'Bad Guy' haalt het nieuws, haalt de kranten krijgt aandacht en daarmee exposure voor bijvoorbeeld de sponsoren. Aan de andere kant van dit 'spectrum' heb je de mensen die geliefd zijn, bijvoorbeeld omdat ze altijd spectaculair vechten. Ik denk dat Drago daar een goed voorbeeld van is.

Kortom men kan beter iets van/over je vinden dan dat je als grijze muis door het leven gaat. En ja als er een K-1 toernooi is ben ik altijd voor de bad guys dus Badr en Overheem die zorgen tenminste voor leven in de brouwerij :-)

Babalu 22
30-08-2010, 04:48
Het zijn veronderstellingen die je doet want je weet niet hoe Badr er over denkt en wat hij voelt.

Echter, mensen (het publiek) moet iets met je hebben, dat kan zowel positief als negatief zijn. Grijze muizen zijn niet interessant. Ik maak televisieprogramma's en daar heb je met exact het zelfde te maken. Je moet iets met de mensen hebben die op beeld verschijnen. Als dat negatief is kan dat ook goed zijn.

Het gaat om karakter, als je kijkt welke vechters en populair zijn dan zijn dat over het algemeen de vechters met karakter, zonder ook maar iets af te willen doen aan de prestaties van iemand zoals Sem maar hij is natuurlijk niet een persoon met een duidelijk karakter. Je zal zien dat Bad guys beter verkopen.


Jij haalt mike Tyson aan, dat was en is toch ook gewoon een 'Bad Guy' haalt het nieuws, haalt de kranten krijgt aandacht en daarmee exposure voor bijvoorbeeld de sponsoren. Aan de andere kant van dit 'spectrum' heb je de mensen die geliefd zijn, bijvoorbeeld omdat ze altijd spectaculair vechten. Ik denk dat Drago daar een goed voorbeeld van is.

Kortom men kan beter iets van/over je vinden dan dat je als grijze muis door het leven gaat. En ja als er een K-1 toernooi is ben ik altijd voor de bad guys dus Badr en Overheem die zorgen tenminste voor leven in de brouwerij :-)


Dat klopt, maar ik maak ook geen veronderstellingen. Ik denk alleen dat het daar in de Arena allemaal is begonnen. Voor het grote publiek was het voor het eerst dat ze met Badr Hari in contact kwamen.

Ik ben het grotendeels met je eens. Karakter vormt een mens. Maar wat mij bij Badr Hari en trouwens ook bij Overeem opvalt is dat ze in tegestelling tot Mike Tyson (die ook een Bad Boy was) veel meer te maken hebben met discussies tussen de fans. Of ze haten je of ze houden van je. En als je het op forums en op youtube een beetje volgt, dan vraag ik mezelf af hoe dat komt.

Een grijze muis is trouwens ook belangrijk. Mischien niet voor de spotlight, maar de wereld wordt gedragen op de schouders van de kleine man.

remco pardoel
30-08-2010, 09:44
Nederlanders vinden het geweldig als een kampioen verliest.
Dat zit in hun aard.

In Frankrijk, Japan of de USA weten ze nog dat je b.v. in 1980 wereld kampioen bent geworden in Nederland weten ze meteen al je verlies partijen te noemen.
Ik moest het even kwijt, want dat stoort mij en een hele boel andere mensen die daardoor ook niet op fora komen

Nu weer ontopic

Biiyen
30-08-2010, 10:01
Nederlanders vinden het geweldig als een kampioen verliest.
Dat zit in hun aard.

In Frankrijk, Japan of de USA weten ze nog dat je b.v. in 1980 wereld kampioen bent geworden in Nederland weten ze meteen al je verlies partijen te noemen.
Ik moest het even kwijt, want dat stoort mij en een hele boel andere mensen die daardoor ook niet op fora komen

Nu weer ontopic

Je tekst is te kort door de bocht, Nederlanders vinden het helemaal niet leuk als een waardig kampioen verliest. Nederlanders zijn oprecht kapot als "hun" kampioen verliest. Het is iets anders als je "geen" kampioen bent, maar je WEL gedraagt als een kampioen en/of koning. Ga je dan op je bek, zoals in de Arena met Badr gebeurde, dan zijn Nederlanders op dat moment inderdaad niet je beste vriend.

TOON
30-08-2010, 10:33
het gaat er ook vaak om hoe iemand zich presenteert.....als ie zich als het 'mannetje' profileert, arrogant en met zo'n air van, 'ik ben de beste'/niemand kan mij wat maken, dan krijg je vanzelf dat mensen het leuk vinden als je op je plaat gaat.... das gewoon zo....

TOON
30-08-2010, 10:34
Je tekst is te kort door de bocht, Nederlanders vinden het helemaal niet leuk als een waardig kampioen verliest. Nederlanders zijn oprecht kapot als "hun" kampioen verliest. Het is iets anders als je "geen" kampioen bent, maar je WEL gedraagt als een kampioen en/of koning. Ga je dan op je bek, zoals in de Arena met Badr gebeurde, dan zijn Nederlanders op dat moment inderdaad niet je beste vriend.

dit dus idd.....ik ken persoonlijk weinig mensen die het leuk vinden als een Aerts of in het verleden een Hoost verloren...

Facade
30-08-2010, 11:13
Ik denk dat Ervani aardig in de buurt zit met het grijze muis verhaal. Maar de manier van vechten heeft er ook een hoop mee te maken. Als iemand iets kan waar het publiek van staat te kijken trekt dit fans, maar misschien geen discussie. Ook denk ik dat je sowieso veel talent moet hebben om als bad boy interessant te blijven, want anders wordt je compleet uitgelachen en vergeten...

Wel denk ik overigens dat Badr psychisch dermate labiel is dat het eigenlijk onverantwoord is hem ooit weer in de ring te zetten.

Briant
30-08-2010, 11:18
Badr heeft nog nooit de k1 gewonnen dus kampioen is hij niet. Daarbij haat het meerendeel van de mensen hem hier op het forum omdat hij zich niet gedraagt in de ring en zo de sport ten aanzien van miljoenen te schande zet. Hij kan goed vechten ja, maar om een kampioen te zijn is er meer nodig.

goro
30-08-2010, 12:42
dit dus idd.....ik ken persoonlijk weinig mensen die het leuk vinden als een Aerts of in het verleden een Hoost verloren...

Als Hoost of Aerts klappen kreeg, deed dat bij mij ook pijn. Als Bonjaski, Manhoef, Schreiber, klappen kreeg vond ik dat balen. Als Als Hari, Zimmerman klappen kreeg... tja...

Darkness
30-08-2010, 12:46
Nou ik vindt hem een Kampioen en een legende.
Ook al heeft hij die gordel niet.
K-1 begon echt interessant te worden toen Badr mee deed (voor mij dan)

carlsson
30-08-2010, 12:50
Ik herinner me nog de partij van bob schreiber tegen igor vovchanchyn en die werden ook tijdens de partij uitgefloten en terwijl die mannen ook twee groten in de sport zijn.ik zeg laat die mensen die het altijd beter weten en alleen maar kritiek hebben er zelf maar gaan staan en vechten eens kijken of ze dan ook nog zo doen.Als je wint heb je vrienden en als je verliest ben je een nobody en kun je er niets van.

citrusfruit
30-08-2010, 12:50
Sporten hebben nu eenmaal een bad-boy nodig, hier is dat Badr. Hij heeft zich twee keer niet sportief gedragen, so be it, hier heeft hij uiteindelijk zichzelf mee. Zijn partijen zijn altijd spectaculair en ik mag er graag naar kijken, je hoeft niet voor of tegen hem te zijn. De meesten hier zullen bijvoorbeeld ook partijen van Thaise boksers bekijken waar we bijna niks van af weten, wie weet zitten daar ook ontzettende eikels bij. Weten wij veel, blijft leuk om te kijken.

Anton09
30-08-2010, 13:22
Sporten hebben nu eenmaal een bad-boy nodig, hier is dat Badr. Hij heeft zich twee keer niet sportief gedragen, so be it, hier heeft hij uiteindelijk zichzelf mee. Zijn partijen zijn altijd spectaculair en ik mag er graag naar kijken, je hoeft niet voor of tegen hem te zijn. De meesten hier zullen bijvoorbeeld ook partijen van Thaise boksers bekijken waar we bijna niks van af weten, wie weet zitten daar ook ontzettende eikels bij. Weten wij veel, blijft leuk om te kijken.

Leg eens uit waarom sporters in godsnaam dan een bad-boy imago nodig hebben dan? Ik persoonlijk heb veel meer waardering voor vechters die hard knokken en daarnaast ook respect hebben voor hun tegenstander. Het Nederlandse publiek denkt er kennelijk ook zo over en dat verklaart ook waarom Aerts en Hoost niet uitgefloten worden en mister Hari wel...

Bartju
30-08-2010, 13:26
ik denk dat badr zich heel bewust in de kijker zet positief of negatief.. aandacht is aandacht. zo zal zijn naam bij iedereen bekend staan en zal hij nooit vergeten worden. een eigen legendarische status creeren.
sommige mensen staat dat aan sommige helemaal helemaal niet

Illest
30-08-2010, 13:40
Wel denk ik overigens dat Badr psychisch dermate labiel is dat het eigenlijk onverantwoord is hem ooit weer in de ring te zetten.

mee eens,

eerst een hiel op Remy's oog, daarna een soccerkick op Hesdy's kaak.....what's next?

Bartju
30-08-2010, 13:46
mee eens,

eerst een hiel op Remy's oog, daarna een soccerkick op Hesdy's kaak.....what's next?

je weet t nooit heel onvoorspelbaar

remco pardoel
30-08-2010, 14:18
@Biiyen:
Mijn tekst is niet echt kort door de bocht.
Dit is wat veel mensen beleven die aan de top van hun sport staan

Mensen kijken eerder naar het verlies dan naar de winst.
Ik ben blij dat hier een paar mensen op reageren en aangesproken voelen
Helaas zijn jullie een minderheid van enkele procenten

Beste voorbeeld was weer met het overlijden van Anton Geesink.
De man heeft waanzinnig veel voor de sport en ook voor atleten in het algemeen betekend
en dan gaan ze refereren aan... typisch Nederlandse mentaliteit

nu maar weer verder ontopic...

Pernik
30-08-2010, 14:58
Remco, eigenlijk doe je hetzelfde, je haalt de negatieve reactie's eruit en neemt dat als de maat.

Facade
30-08-2010, 15:26
ik denk dat badr zich heel bewust in de kijker zet positief of negatief.. aandacht is aandacht. zo zal zijn naam bij iedereen bekend staan en zal hij nooit vergeten worden. een eigen legendarische status creeren.
sommige mensen staat dat aan sommige helemaal helemaal niet

Daar ligt juist het verschil bij hem, het is niet gespeeld. Hij heeft zichzelf écht niet meer in de hand en is vaak totaal de controle kwijt. Vaak schelden vechters elkaar wat uit e.d. en dan na het gevecht is het weer kleffe boel, maar Badr kan die scheidslijn tussen een gevecht hypen en de realiteit totaal niet trekken. Je ziet gewoon dat hij psychisch niet sterk genoeg is om met alle drukte en invloeden uit zijn omgeving om te gaan.

Bartju
30-08-2010, 15:34
Daar ligt juist het verschil bij hem, het is niet gespeeld. Hij heeft zichzelf écht niet meer in de hand en is vaak totaal de controle kwijt. Vaak schelden vechters elkaar wat uit e.d. en dan na het gevecht is het weer kleffe boel, maar Badr kan die scheidslijn tussen een gevecht hypen en de realiteit totaal niet trekken. Je ziet gewoon dat hij psychisch niet sterk genoeg is om met alle drukte en invloeden uit zijn omgeving om te gaan.

oftewel hij is aandachtsgeil maar kan niet met aandacht omgaan

Facade
30-08-2010, 15:45
Zo zou je het kunnen samenvatten maar dan vind ik 'niet met aandacht om kunnen gaan' wel heel erg licht uitgedrukt.
Ook betwijfel ik dus of hij 'bewust' controle heeft over z'n acties zoals jij beweert en denk ik eerder dat het een ongeleid projectiel is.

Bartju
30-08-2010, 15:50
Zo zou je het kunnen samenvatten maar dan vind ik 'niet met aandacht om kunnen gaan' wel heel erg licht uitgedrukt.
Ook betwijfel ik dus of hij 'bewust' controle heeft over z'n acties zoals jij beweert en denk ik eerder dat het een ongeleid projectiel is.

ik zelf ben een hari hater maar toch denk ik dat hij slimmer is dan dat hij zich voor doet. kijk maar iedereen praat over hem en zo krijgt hij die 'legendarische' status

kentaro
30-08-2010, 16:30
Badr is de toekomstige K-1 WGP champion!!
En als It's Showtime met hun GP gaan komen is hij ook de man die het zal winnen!
Hij wordt gehaat en is geliefd bij de fans van K-1 door z'n mooie partijen in de ring en de domme acties die hij doet in de ring.

remco pardoel
30-08-2010, 16:34
@ Pernik:
Ik gaf het aan als referentie omdat ik me daar heel erg aan stoor!
Ontopic voor de rest

remco pardoel
30-08-2010, 16:35
Als Badr serieus gaat trainen en leven dan zal hij zeker de it's showtme kampioen of wellicht ook de k-1 kampioen gaan worden op een dag.
Die kans zit er dik in

Vinand
30-08-2010, 16:39
Ik denk dat veel mensen een dubbelgevoel hebben badr hebben zoals ik.
Ene kant is hij gewoon potentieel de beste vechter van de wereld, zijn talent voor techniek is gewoon zo goed en dat in combinatie met zijn snelheid en keiharde trappen maakt hem gewoon buitengewoon goed.
Aan de andere kant is het ook een vechter die bij buitengewoon vaak teleurgesteld heeft. Toen ik die partij karaev vs badr 1 zag was ik zwaar voor badr totdat hij als een monchool zijn kleedkamer begon te trashe , en kort daarna dat gedoe met peter graham sloeg al helemaal nergens op. Dat was gewoon erger dan lennox - tyson persconferentie. En het feit dat hij daarna in het gevecht aan een van de meest geniale ko slachtoffer werd maakt hem zeker niet populairder.

Maar ik dacht: hij is jong, hij komt er wel. Volgens mij dacht iedereen dat...

Het probleem dat hij zoveel haters kreeg begon met het overeem gedoe. Alle mma fans hebben gewoon een hekel gekregen aan badr van wat hij flikte na het crocop vs overeem gevecht. Wat was dat een kankerdomme uitspraak van hem zeg, en wat hoopte ik zoals iedereem dat hij ko werd geslagen. En daarna gelijk dat mma gevecht ontwijken. Dit in combinatie met het bonjasky gebeuren heeft mij het haat / liefde gevoel gegeven. Kijk maar eens op sherdog wat mensen van badr vinden. Geeen sprake van respect.

Oke ik geef nog een kans, hij is daarintegen zo verdomd goed.
En nu komen we aan bij gerges, wtf flikt hij nu weer, hesdy geeft een beetje tegenstand en badr is buiten adem, en wat doet die pannekoek nu weer, gewoon scheen op kaak zetten en daarna in het interview geen spijt tonen. Ik heb medelijden met passenier en rutz. Ze stoppen zoveel tijd in die gozer maar hij verkloot het...

Ik wil van badr houden, maar ik kan het gewoon niet omdat ik eenmaal meer om respect geeft dan talent. Jep ik mag tyson ook niet. Ik was zo blij toen lennox hem ko sloeg...

Vinand
30-08-2010, 16:43
Oww en een andere reden wat badr gehaat maakt zijn de badr fans. Dit heeft geen uitleg nodig.

Wiseguy
30-08-2010, 18:25
Hated by many but feared by all.

arabic-sniper
30-08-2010, 18:31
http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon1.gif

Ik chek ook vaak Sherdog en de laatste poll had hij toch echt gewonnen met 82 % over hoe graag iedereen hem wou zien in aankomende K-1 evenement, dus dat is niet helemaal waar. Net zoals hier op het forum heb je mensen die hem haten en mogen. Ik respecteer Badr en ben ook zeker fan van hem om het feit dat hij zulke mooie partijen neer zet waar iedereen van geniet, hij zegt wat hij denkt"niet altijd even slim"maar hij zegt het wel en dat hij zulke fouten maakt.. tsja.. doet ff pijn maar daar kom ik wel over heen. Bob,Gerard,Tyson etc etc hebben allemaal het zelfde probleem gehad, niet altijd netjes controlle kunnen houden. Maar ik durf te wedden dat elke Badr hater hier op het forum toch wel een foto met hem zouden nemen als hij om de hoek loopt bij je huis.. en dan kan je wel zeggen nou nee ik niet, maar ik weet het! Mocht je als Badr hater toch ooit een foto met hem nemen, dan moet je weten dat jij eigenlijk veel zieliger bent ;)!
Ik denk dat veel mensen een dubbelgevoel hebben badr hebben zoals ik.
Ene kant is hij gewoon potentieel de beste vechter van de wereld, zijn talent voor techniek is gewoon zo goed en dat in combinatie met zijn snelheid en keiharde trappen maakt hem gewoon buitengewoon goed.
Aan de andere kant is het ook een vechter die bij buitengewoon vaak teleurgesteld heeft. Toen ik die partij karaev vs badr 1 zag was ik zwaar voor badr totdat hij als een monchool zijn kleedkamer begon te trashe , en kort daarna dat gedoe met peter graham sloeg al helemaal nergens op. Dat was gewoon erger dan lennox - tyson persconferentie. En het feit dat hij daarna in het gevecht aan een van de meest geniale ko slachtoffer werd maakt hem zeker niet populairder.

Maar ik dacht: hij is jong, hij komt er wel. Volgens mij dacht iedereen dat...

Het probleem dat hij zoveel haters kreeg begon met het overeem gedoe. Alle mma fans hebben gewoon een hekel gekregen aan badr van wat hij flikte na het crocop vs overeem gevecht. Wat was dat een kankerdomme uitspraak van hem zeg, en wat hoopte ik zoals iedereem dat hij ko werd geslagen. En daarna gelijk dat mma gevecht ontwijken. Dit in combinatie met het bonjasky gebeuren heeft mij het haat / liefde gevoel gegeven. Kijk maar eens op sherdog wat mensen van badr vinden. Geeen sprake van respect.

Oke ik geef nog een kans, hij is daarintegen zo verdomd goed.
En nu komen we aan bij gerges, wtf flikt hij nu weer, hesdy geeft een beetje tegenstand en badr is buiten adem, en wat doet die pannekoek nu weer, gewoon scheen op kaak zetten en daarna in het interview geen spijt tonen. Ik heb medelijden met passenier en rutz. Ze stoppen zoveel tijd in die gozer maar hij verkloot het...

Ik wil van badr houden, maar ik kan het gewoon niet omdat ik eenmaal meer om respect geeft dan talent. Jep ik mag tyson ook niet. Ik was zo blij toen lennox hem ko sloeg...

Marchant
30-08-2010, 18:32
Dit alles is natuurlijk geen excuus om bepaalde acties van hem goed te praten, maar het lijkt wel of veel mensen hem persoonlijk niet mogen, alsof hij hun persoonlijk iets heeft aangedaan. Hele forums worden er mee vol getypt. De voors en de tegens, de haters, de groepies en de neutrale liefhebbers..


En toch moet je een topic openen zonder ook maar iets nieuws te vermelden.:confused:
Wat is het nut van deze topic behalve het melden dat jij denkt te weten , Wat Badr denkt en voelt? :fp:
Beetje nuteloze topic in mijn ogen alleen bedoeld om weer een discussie uit te lokken:loser:

Groundwork
30-08-2010, 18:40
Hated by many but feared by all.

Ik betwijfel dat Schilt, Overeem, Bonjasky, Gerges, ... Angst hebbe voor die jongen.
Ze zullen hem nooit onderschatten maar echt vrezen denk ik niet.

Hari zal op dit tempo ook nooit legendarisch worden, daar moet je volgens mij meer voor doen dan partijen winnen.

Babalu 22
30-08-2010, 18:47
Ben het met je eens. Een post van een zeldzame 'neutrale' kijker.

Babalu 22
30-08-2010, 18:52
En toch moet je een topic openen zonder ook maar iets nieuws te vermelden.:confused:
Wat is het nut van deze topic behalve het melden dat jij denkt te weten , Wat Badr denkt en voelt? :fp:
Beetje nuteloze topic in mijn ogen alleen bedoeld om weer een discussie uit te lokken:loser:

Probeer het droog te houden ok.

Als je het onderwerp een beetje hebt begrepen dan zou je eruit moeten halen dat het niet zo zeer om Hari zn gevoelens gaat, maar de vraag waarom bepaalde vechters heftige emoties oproepen bij fans.

Babalu 22
30-08-2010, 18:58
@Biiyen:
Mijn tekst is niet echt kort door de bocht.
Dit is wat veel mensen beleven die aan de top van hun sport staan

Mensen kijken eerder naar het verlies dan naar de winst.
Ik ben blij dat hier een paar mensen op reageren en aangesproken voelen
Helaas zijn jullie een minderheid van enkele procenten

Beste voorbeeld was weer met het overlijden van Anton Geesink.
De man heeft waanzinnig veel voor de sport en ook voor atleten in het algemeen betekend
en dan gaan ze refereren aan... typisch Nederlandse mentaliteit

nu maar weer verder ontopic...


Ik ben het wel met je eens, of het nou om het Nederlans elftal en spelers gaat (bijv kritiek op van Persie afgelopen WK) , onze bobslee team, die ene schaatser die elke keer maar moet uitleggen waarom het niet zo goed met hem gaat en natuurlijk ook onze eigen ondergewaardeerde vechtsporters.

Babalu 22
30-08-2010, 19:01
Insteressante opmerking. Mischien dat het daar ook grotendeels aan ligt. In iedergeval de discussies op fora´s

Vinand
30-08-2010, 20:13
http://www.mixfight.nl/forum/images/icons/icon1.gif

Ik chek ook vaak Sherdog en de laatste poll had hij toch echt gewonnen met 82 % over hoe graag iedereen hem wou zien in aankomende K-1 evenement, dus dat is niet helemaal waar. Net zoals hier op het forum heb je mensen die hem haten en mogen. Ik respecteer Badr en ben ook zeker fan van hem om het feit dat hij zulke mooie partijen neer zet waar iedereen van geniet, hij zegt wat hij denkt"niet altijd even slim"maar hij zegt het wel en dat hij zulke fouten maakt.. tsja.. doet ff pijn maar daar kom ik wel over heen. Bob,Gerard,Tyson etc etc hebben allemaal het zelfde probleem gehad, niet altijd netjes controlle kunnen houden. Maar ik durf te wedden dat elke Badr hater hier op het forum toch wel een foto met hem zouden nemen als hij om de hoek loopt bij je huis.. en dan kan je wel zeggen nou nee ik niet, maar ik weet het! Mocht je als Badr hater toch ooit een foto met hem nemen, dan moet je weten dat jij eigenlijk veel zieliger bent ;)!


hem willen zien vechten en hem mogen zijn 2 totaal verschillende dingen.
Feit is dat badr de meest sensationele en indrukwekkende vechter van dit moment is, maar toch kan het een idioot zijn, zoals mike tyson en mohammed ali.

Biiyen
30-08-2010, 20:38
@Biiyen:
Mijn tekst is niet echt kort door de bocht.
Dit is wat veel mensen beleven die aan de top van hun sport staan


Dat kan ik mij goed voorstellen dat je het zo beleefd!
In een voetbal stadion zitten 50.000 mensen. Je hoort de hele wedstrijd op TV "Kankerhoeren olé olé".
Je denkt dan bij jezelf: "Wat een kutsfeer hangt er in dat stadion".
Procentueel gezien, zingt op dat moment nog geen 10% van de aanwezige die tekst.

Zo is het in de buitenwereld precies hetzelfde.

Verreweg de meeste mensen zijn niet tegen je en hopen niet dat je verliest, hun tenen trekken ook krom als ze 'journalisten' onzin horen verkopen.
Een kleine groep structurele zeikerds + journalisten moeten continu iets te zeuren hebben, anders hebben ze zelf geen leven.

Maar ik begrijp wel dal je "in" het wereldje zit, en je dus constant met die azijnpissers wordt geconfronteerd, dat je dan denkt dat iedereen zo is.

Pernik
30-08-2010, 20:44
hem willen zien vechten en hem mogen zijn 2 totaal verschillende dingen.
Feit is dat badr de meest sensationele en indrukwekkende vechter van dit moment is, maar toch kan het een idioot zijn, zoals mike tyson en mohammed ali.

Mohammed Ali kun je toch niet vergelijken met Hari en Tyson, Ali was een woordkunstenaar, volgens mij , maar kan ik niet met een bron bewijzen, had hij ook een heel hoog IQ.

Bartju
30-08-2010, 22:29
hem willen zien vechten en hem mogen zijn 2 totaal verschillende dingen.
Feit is dat badr de meest sensationele en indrukwekkende vechter van dit moment is, maar toch kan het een idioot zijn, zoals mike tyson en mohammed ali.

Klopt maakt niet uit hoe deze vechters wilde zichzelf in de kijker spelen om daarmee hun status en naam te vergroten. Nooit zal muhammed ali vergeten worden nooit zal het oorbijten van tyson vergeten worden. en zo denk ik zal nooit het wan gedrag van hari vergeten worden.
Aandacht aandacht aandacht zo en alleen zo kun je jezelf en je naam naar een ander level upgraden.

Mijn grote held remy grootse vechter en gentleman gedraagt zich zoals het van een beroemdheid een heer en een vechter verwacht word maar hij zal hoogst waarschijnlijk vergeten worden. hij deed hele goede dingen maar niet zeer opmerkelijke dingen. zoals ali en tyson wel deden. en hari nu mee bezig is.

The_Rock
30-08-2010, 22:44
Ik mag Badr Hari en zijn emotionele uitlatingen. Zijn beste moment was toen hij opkwam met Andre Hazes - Ik leef me leven. Ik ben ook buitenlands maar ik kan Andre wel warderen. Je kon zien hoe geraakt hij was door dat nummer. Toen verdween mijn "haat" voor Badr.

Badr voelt zich waarschijnlijk nooit thuis want hij weet dat er heel veel mensen in Nederland zijn die hem haten alleen al om zijn afkomst(kijk naar Youtube komments bijv). Het is jammer maar dat is zo. En ik denk dat dat ook een van de redenen is waarom hij zo doet. "Ik word toch al gezien als de agressieve Marokkaan, dus hier.. alstu". Vaak komt het woord Marokkaan(in negatieve zin gebruik) naar voren wanneer er over Badr gepraat word. En mensen die dat naar voren brengen, doen lijken alsof ze er niks slechts mee bedoelen.

Daarom mag ik dit forum ..de MEESTE mensen zien MMA, K1 etc. als een sport en respecteren de vechters, hoe je er ook uit ziet en waar je dan ook vandaan komt.

superstucie
30-08-2010, 23:13
Ik betwijfel dat Schilt, Overeem, Bonjasky, Gerges, ... Angst hebbe voor die jongen.
Ze zullen hem nooit onderschatten maar echt vrezen denk ik niet.

Hari zal op dit tempo ook nooit legendarisch worden, daar moet je volgens mij meer voor doen dan partijen winnen.
legendarisch in natrappen ja

blackadder
30-08-2010, 23:50
En ik denk dat dat ook een van de redenen is waarom hij zo doet. "Ik word toch al gezien als de agressieve Marokkaan, dus hier.. alstu".
Als dat zo is zou dat ontzettend kinderachtig en zwak van hem zijn.

Facade
31-08-2010, 00:41
Klopt maakt niet uit hoe deze vechters wilde zichzelf in de kijker spelen om daarmee hun status en naam te vergroten. Nooit zal muhammed ali vergeten worden nooit zal het oorbijten van tyson vergeten worden. en zo denk ik zal nooit het wan gedrag van hari vergeten worden.
Aandacht aandacht aandacht zo en alleen zo kun je jezelf en je naam naar een ander level upgraden.

Mijn grote held remy grootse vechter en gentleman gedraagt zich zoals het van een beroemdheid een heer en een vechter verwacht word maar hij zal hoogst waarschijnlijk vergeten worden. hij deed hele goede dingen maar niet zeer opmerkelijke dingen. zoals ali en tyson wel deden. en hari nu mee bezig is.

Ok... dit is zowel pessimistisch als niet helemaal zoals het is lijkt me.
1. Alle vechters zijn zowel topsporter als werkzaam in een soort van entertainment industrie. Alle vechters proberen op hun eigen manier wat publiciteit mee te pikken. Als iemand de media niet schuwt is het Bonjasky en dat is helemaal niet verkeerd. Hij is van alle vechtsporters in Nederland denk ik verbaal het vaardigst. Is hij dan ook een aandachttrekker ?

2. Badr en Mohammed Ali zijn niet enkel beroemd door hun uitspraken en gedrag. Zij combineren dit met groot talent. Nu vind ik dat Badr niet eens de veters mag strikken van Ali, maar het valt niet te ontkennen dat van de zwaargewichten hij een van de meest spectaculairste vechters is.

3. Kom op hey, Remy vergeten ? lijkt me stug hoor, zeker als je ziet dat het talent in het zwaargewicht dungezaaid is in deze relatief jonge sport. Imago speelt mee maar is echt niet het enige wat er toe doet, net als een 'bad boy' imago niet het enige is wat aanspreekt. Masato is bijvoorbeeld een god in Japan, maar die moet het hebben van totaal andere dingen. Of Fedor, lijkt me ook niet echt een 'bad boy' in de zin van Tyson en Badr, maar die vergeten we dan ook?

remco pardoel
31-08-2010, 02:19
facade is right on this one

TOON
31-08-2010, 09:30
Hoostooooooo zullen we ook niet snel vergeten..... :)

Bartju
31-08-2010, 09:42
Ok... dit is zowel pessimistisch als niet helemaal zoals het is lijkt me.
1. Alle vechters zijn zowel topsporter als werkzaam in een soort van entertainment industrie. Alle vechters proberen op hun eigen manier wat publiciteit mee te pikken. Als iemand de media niet schuwt is het Bonjasky en dat is helemaal niet verkeerd. Hij is van alle vechtsporters in Nederland denk ik verbaal het vaardigst. Is hij dan ook een aandachttrekker ?

2. Badr en Mohammed Ali zijn niet enkel beroemd door hun uitspraken en gedrag. Zij combineren dit met groot talent. Nu vind ik dat Badr niet eens de veters mag strikken van Ali, maar het valt niet te ontkennen dat van de zwaargewichten hij een van de meest spectaculairste vechters is.

3. Kom op hey, Remy vergeten ? lijkt me stug hoor, zeker als je ziet dat het talent in het zwaargewicht dungezaaid is in deze relatief jonge sport. Imago speelt mee maar is echt niet het enige wat er toe doet, net als een 'bad boy' imago niet het enige is wat aanspreekt. Masato is bijvoorbeeld een god in Japan, maar die moet het hebben van totaal andere dingen. Of Fedor, lijkt me ook niet echt een 'bad boy' in de zin van Tyson en Badr, maar die vergeten we dan ook?

klopt helemaal wat je zegt het is en blijft een feit dat de mensen vechter ofniet die spraakmakend zijn en domme rare gekke dingen doen eerder worden onthouden. kijk maar naar jezelf als je terug kijkt naar de basis school de mafkees die onthoud iedereen maar t brave jongetje wie was dat ook alweer.
en klopt badr mag idd de veters van ali niet eens strikken dat gun ik m ook nog niet eens:p En ik hoop ook zo dat je gelijk hebt en remy nooit vergeten wordt door mij iig niet.

Vinand
31-08-2010, 16:33
Jongens, het is tijd voor mixfight groepsknuffel!!! :)

Deze knuffel voor Badr, hopen dat het goed met deze warrior zal komen!!!

Bartju
31-08-2010, 18:00
nee ik doe 0 voor badr!!:D ( no joke i mean it)

BJJrajawali
31-08-2010, 19:33
is die eigenlijk wel in training op het moment? hoorde laatst wat vage verhalen over hem.

Badr word gehaat door vele omdat hij het de "vooroordelen" meermaals bevestigd met zijn gedrag en men is dat spuugzat.

Badr is een typisch voorbeeld van een super talent die er uiteindelijk niets mee doet...... erg jammer.... maar jah ik zal er niet minder door slapen.

BJJrajawali
31-08-2010, 19:39
Badr voelt zich waarschijnlijk nooit thuis want hij weet dat er heel veel mensen in Nederland zijn die hem haten alleen al om zijn afkomst(kijk naar Youtube komments bijv). Het is jammer maar dat is zo. En ik denk dat dat ook een van de redenen is waarom hij zo doet. "Ik word toch al gezien als de agressieve Marokkaan, dus hier.. alstu".

Ik denk dat je dit verkeerd ziet.... ik denk niet dat hij gehaat word om alleen zijn afkomst, ik denk wel dat het de combi is met zijn gedrag. Dat denk ik wel. Het is wel zo dat andere afkomsten in combi met agressie het minder moelijk hebben. Ik ken genoeg marokaanse jongens echter hebben deze het ook niet zo op Badr omdat hij alle vooroordelen bevestigd en het zo voor andere niet beter maakt......

Badr zou juist een voorbeeld moeten zijn voor iedereen, zodat men zou zeggen zie je nou die vooroordelen over marokanen kloppen dus niet altijd.... Dat zou hem sieren.....