PDA

View Full Version : Joe Lauzon *UFC 118 spoiler



Tony
30-08-2010, 11:58
Tering hey....



Wat is het toch een top knokker zeg.. ongelofelijk. Hij is sinds TUF een van mijn favo vechters en dat maakte hij deze keer ook weer waar. Nu is Gabe Ruediger wellicht niet de meest goeie tegenstander. Maar ongelofelijk hoe Lauzon hem afgeslacht heeft. Heerlijk dit.

VIDEO
Joe Lauzon vs Gabe Ruediger Video UFC 118 | TKOHUB (http://tkohub.com/joe-lauzon-vs-gabe-ruediger-video-ufc-118/)

Surrender
30-08-2010, 12:06
X 2, maat. Geweldig dat je een post maakt voor deze topic, ik heb zelf de video een keer of tien bekeken. Als iemand mij vraagt wat voor sport doe je, dan laat ik hem/haar deze fight zien en zeg ik heel trots: Dit is mijn sport. Joe heeft binnen 2 min ,Boksen,Judo, Worstelen en BJJ laten zien. Damn I love that Dude!!!!

Mule-Kick
30-08-2010, 12:12
x3 Lauzon is de man. Hopen dat ie dit niveau kan vasthouden tegen betere tegenstanders dan kan ie nog wel eens een serieuze contender gaan worden.

Tony
30-08-2010, 12:13
Ik baal nog steeds als een stekker dat ie jeremy Stephens de vorige keer niet direct in de eerste ronde afgemaakt heeft. Hij had de partij in de pocket.

Djani
30-08-2010, 12:22
Lauzon made Ruediger his bitch. Hij verdient nu wel een tegenstander van hoger niveau.

Ik vond Nate Diaz ook erg indrukwekkend

wrestler_nl
30-08-2010, 15:58
Joe Lauzon presteerde erg goed idd afgelopen zaterdag...

dirk5
30-08-2010, 16:02
Lauzon made Ruediger his bitch. Hij verdient nu wel een tegenstander van hoger niveau.

Ik vond Nate Diaz ook erg indrukwekkend

Ruediger staat niet onder contract bij UFC, eigenlijk was Stout zijn tegenstander (ander formaat) maar die moest 2 weken geleden afzeggen met blessure....

vandaar deze mismatch

Boutsen83
30-08-2010, 16:08
aha, ik vroeg me laatst al af wanneer Sam Stout weer moest vechten

Nate Diaz was ook erg goed bezig

Tony
30-08-2010, 16:18
Ruediger staat niet onder contract bij UFC, eigenlijk was Stout zijn tegenstander (ander formaat) maar die moest 2 weken geleden afzeggen met blessure....

vandaar deze mismatch

huh, weet je dat zeker? Lauzon heeft een partij terug nog tegen Stout gestaan en verloren.

dirk5
30-08-2010, 16:29
huh, weet je dat zeker? Lauzon heeft een partij terug nog tegen Stout gestaan en verloren.

klopt, daar was ik bij, UFC 108 in Vegas met nieuwjaar , waarom weet ik dit niet meer? Oja, nieuwjaar in Vegas....

nee reudiger kwam inplaats van Etim....

maar ook die is van een ander kaliber.

Slome
31-08-2010, 01:25
Welcome 2 Boston:

http://www.youtube.com/watch?v=BIBfbdrVzUg