PDA

View Full Version : Omar Henry: MMA Isn’t A Sport, It’s Almost Something Like A Freak Show



snakerattle79
30-08-2010, 14:40
Boxer Omar Henry reacted on his twitter about James Toney getting dominated by Randy Couture at UFC 118

Omar Henry: MMA Isns Almost Something Like A Freak Show | Steve Rattlesnake (http://steverattlesnake.cliquezone.com/2010/08/omar-henry-mma-isnt-a-sport-its-almost-something-like-a-freak-show)

kentaro
30-08-2010, 16:24
wat een sukkel ff een replay achter laten bij de comments!!!!

dirk5
30-08-2010, 16:39
Couture-Toney was ook een freakshow....

niet meer, niet minder.

kentaro
30-08-2010, 16:44
Couture-Toney was ook een freakshow....

niet meer, niet minder.

Ja maar het gaat niet alleen om die partij hij heeft het over MMA in het algemeen als een freaksport!
maarja MMA wordt alleen maar groter en groter!!!

Briant
30-08-2010, 16:48
Ik zou de Couture Toney fight juist gebruiken om te laten zien dat het wel degelijk een sport is waar je specifiek voor moet trainen en niet elke vechtjas met zware handjes zo maar kan instappen.

dirk5
30-08-2010, 16:59
Ja maar het gaat niet alleen om die partij hij heeft het over MMA in het algemeen als een freaksport!
maarja MMA wordt alleen maar groter en groter!!!

Dus dit zorgt voor nieuwe mensen die speciaal voor Toney-Couture naar mma gaan kijken, wat denk je dat die mensen denken?

Dit soort circus is niet goed voor de sport, alleen voor de UFC hun beurs...

Vinand
30-08-2010, 20:15
Dus dit zorgt voor nieuwe mensen die speciaal voor Toney-Couture naar mma gaan kijken, wat denk je dat die mensen denken?

Dit soort circus is niet goed voor de sport, alleen voor de UFC hun beurs...

jij begrijpt het, brock lesnar is ook niet goed voor de sport geweest in mijn mening.

ik mis pride :( :( :( :( :(

kentaro
30-08-2010, 20:16
Dus dit zorgt voor nieuwe mensen die speciaal voor Toney-Couture naar mma gaan kijken, wat denk je dat die mensen denken?

Dit soort circus is niet goed voor de sport, alleen voor de UFC hun beurs...

In Japan is het juist heel normaal daar smullen ze van dit soort partijen kijk maar naar Pride en Dream (zoals de super 'hluk' tournament)
Het is maar hoe je ernaar kijkt in de K-1 hebben ze ook veel boxers gehad wereldkampioenen als Vince Philips en meerdere die werden ook
gesloopt door de K-1 vechters is het dan ook een freakshow?!

The_Rock
31-08-2010, 02:58
De ouwe ik zou nog de mening van die dombo serieus ontvangen. De nieuwe ik lacht om die verstandelijk beperkte bokser.