PDA

View Full Version : Mootje Khamal VS Arthur Kyshenko.



Irishrover
30-08-2010, 14:45
Las net de berichten op Kickbox.nl, en de big moderator Hakim is geinformeerd door Mootje zelf.

Hieronder volgt het bericht die hij mededeelt aan de forumleden:



'Uiteindelijk werd mootje khamal toch nog net na middernacht gebeld met het verlossende nieuws.

zijn definitieve tegenstander zal Artur "White" Kyshenko zijn. dus hierbij alvast deze partij die definitief is bevestigd.'

Voor de Final 16 dus.


Toevoeging is denk ik niet nodig, het wordt een hele zware match voor Mootje.

Heel jammer dat ze zo een formaat van tegenstander uitpikken voor Mootje, had hem graag tegen een Chahid (Rematch) of een Zambidis gezien.

Kemal
30-08-2010, 14:49
wordt wel een knal partij!

Bartju
30-08-2010, 15:02
GENIETEN k1 Max wordt het denk ik! net als altijd

kentaro
30-08-2010, 16:18
Mooie pot!!
K-1 Max en RISE vechter Hinata heeft onlangs nog gewonnen van Kyshenko op KO!!
Mootje kan het zeker winnen en is niet kansloos!!

Mr 1 Leg
30-08-2010, 16:24
gaat een knal partij worden.

arabic-sniper
30-08-2010, 18:36
Las net de berichten op Kickbox.nl, en de big moderator Hakim is geinformeerd door Mootje zelf.

Hieronder volgt het bericht die hij mededeelt aan de forumleden:



'Uiteindelijk werd mootje khamal toch nog net na middernacht gebeld met het verlossende nieuws.

zijn definitieve tegenstander zal Artur "White" Kyshenko zijn. dus hierbij alvast deze partij die definitief is bevestigd.'

Voor de Final 16 dus.


Toevoeging is denk ik niet nodig, het wordt een hele zware match voor Mootje.

Heel jammer dat ze zo een formaat van tegenstander uitpikken voor Mootje, had hem graag tegen een Chahid (Rematch) of een Zambidis gezien.
inderdaad had ik ook liever gezien

univers1l
30-08-2010, 19:17
wel lastig hoor.
gelijk een top 3 vechter.

Bartju
30-08-2010, 22:31
wel lastig hoor.
gelijk een top 3 vechter.

gelijk zijn kans om zich in de kijker te spelen

bananenplukster
30-08-2010, 23:09
Las net de berichten op Kickbox.nl, en de big moderator Hakim is geinformeerd door Mootje zelf.

Hieronder volgt het bericht die hij mededeelt aan de forumleden:



'Uiteindelijk werd mootje khamal toch nog net na middernacht gebeld met het verlossende nieuws.

zijn definitieve tegenstander zal Artur "White" Kyshenko zijn. dus hierbij alvast deze partij die definitief is bevestigd.'

Voor de Final 16 dus.


Toevoeging is denk ik niet nodig, het wordt een hele zware match voor Mootje.

Heel jammer dat ze zo een formaat van tegenstander uitpikken voor Mootje, had hem graag tegen een Chahid (Rematch) of een Zambidis gezien.

Dat wordt knallen zo kan mootje zich wel in de kijken spelen

Lees net dat zambidis gematched staat tegen chahid ;)

Iron Mike Zambidis at K-1 MAX, at Seoul, on the 3rd of October 2010

Mike Zambidis will fight for the top competition in the world, K-1 MAX, being the only Greek representative among the 16 best fighters of the planet.

The fight will take place on October the 3rd, at the capital of Korea, Seoul, against the 22 year-old Moroccan-Dutch fighter Chahid "The Pitbull" Oulad El Hadj (record: 52 fights/ 35 wins/ 12 Kos).

The selection of the couple from the organizers is not random since both fighters have a similar fighting style and aggressiveness and are expected to give an impressive show.

Iron Mike is training hardly at Glyfada’s ZAMBIDIS CLUB for this well expected and important fight. By winning Chahid, the Greek Champion will pass to the final 8 stage of K-1 MAX, at Tokyo, Japan on November, claiming the title.

Regards,
The IRON Mike Zambidis Official Forum Team.

Petrosyan188
31-08-2010, 08:59
klote partij voor Mootje, vooral vanwege die lengte voordeel, omdat die zelf al niet een van de grootste is en dan zo 'n kerel die ook verschrikkelijke snel is en gruwelijke KO power heeft... hij zal hem moeten treffen op een hele slechte dag en zelf een megadag moeten hebben zoals hinata laats.

die loting van chahid is een leuke, wordt echt een slugfest. en wat dit jaar weer net als vorig jaar echt een rol gaat spelen, is die loting alweer...laten we zeggen chahid wint deze pot zijn er zeker 3 tegenstanders die in de volgende ronde hij kan pakken zie bv. die nagashima en als dan petrosyan, kyshenko krijgt wat na het wegvallen van masato en nu dus ook(tot nu toe) souwer,holtzken en buakauw de enige echte gevaar is voor the docter als pechtloting en dat wordt een zware gevecht... dan lijkt me alles mogelijk dit jaar, de kampioen wordt denk ik dit jaar weer door de loting uitgemaakt. beetje jammer als je het mij vraagt

tnk2k
31-08-2010, 13:34
Kyshenko is echt enorm goed, tegen Souwer vondt ik hem zelfs de betere!

tonebizz
31-08-2010, 13:40
zoo dat word knokken voor ze leven!! come on mootje