PDA

View Full Version : UFC cuts eight fighters



Slome
02-09-2010, 13:00
UFC cuts eight fighters

http://www.fighttimes.com/magazine/images/1205-ufc54-2.jpg

LW - Darren Elkins
WW - Jesse Lennox, Ricardo Funch
MW - Mike Massenzio, Steve Steinbeiss
LHW - James Irvin, Rodney Wallace
HW - Karlos Vemola

Vinand
02-09-2010, 13:03
Gelukkig geen yvel...

Boutsen83
02-09-2010, 14:23
Op James Irvin na ken ik er geeneen

Tony
02-09-2010, 14:24
denk dat james irvin een welkome aanvulling bij strikeforce is.

Slome
02-09-2010, 14:25
denk dat james irvin een welkome aanvulling bij strikeforce is.

Strikeforce = afval van UFC

dirk5
02-09-2010, 14:43
Strikeforce = afval van UFC

Gilbert Melendez, Jacare, Calvancante, Mousasi, Mo, Kennedy.... you were saying? want ik kan nog wel effe doorgaan.

geef er maar 10 die de afgelopen 2 jaar van UFC naar strikeforce zijn gegaan?

je komt niet verder dan Daley en Werdum...

Sendur
02-09-2010, 15:19
Gilbert Melendez, Jacare, Calvancante, Mousasi, Mo, Kennedy.... you were saying? want ik kan nog wel effe doorgaan.

geef er maar 10 die de afgelopen 2 jaar van UFC naar strikeforce zijn gegaan?

je komt niet verder dan Daley en Werdum...

Hendo ;)

TOON
02-09-2010, 15:22
Gilbert Melendez, Jacare, Calvancante, Mousasi, Mo, Kennedy.... you were saying? want ik kan nog wel effe doorgaan.

geef er maar 10 die de afgelopen 2 jaar van UFC naar strikeforce zijn gegaan?

je komt niet verder dan Daley en Werdum...

hendo
kimbo?? of was daar alleen maar sprake van?

dark
02-09-2010, 15:26
arlovski.. kimbo gaat zich richten op boksen las ik ergens

dirk5
02-09-2010, 15:27
hendo
kimbo?? of was daar alleen maar sprake van?

kimbo gaat boksen en die zat voor de UFC bij Elite XC, nee ik wil alleen aangeven dat de opmerking van Slome totaal uit de lucht gegrepen is. Merendeel van strikeforce toppers is gewoon eigen kweek/overblijfsellen elite XC.

maarja, blijft makkelijk, afgeven op een kleine organisatie die groter wil worden...

Arlovski heeft ook nog bij affliction en elite XC gezeten, noem het een journey man...

Fyodor
02-09-2010, 16:39
denk dat james irvin een welkome aanvulling bij strikeforce is.

Mits in de juiste gewichtsklasse....

Petrosyan188
02-09-2010, 16:48
Strikeforce = afval van UFC

x2

tik_tok
02-09-2010, 16:55
kimbo gaat boksen en die zat voor de UFC bij Elite XC, nee ik wil alleen aangeven dat de opmerking van Slome totaal uit de lucht gegrepen is. Merendeel van strikeforce toppers is gewoon eigen kweek/overblijfsellen elite XC.

maarja, blijft makkelijk, afgeven op een kleine organisatie die groter wil worden...

Arlovski heeft ook nog bij affliction en elite XC gezeten, noem het een journey man...

Idd.. Strikeforce heeft goede vechters! En hoop dat ze ook heel groot gaan worden, want ik heb een paar geweldige gevechten gezien bij Strikeforce..

Enige puntje van kritiek vind ik soms de matchups..

steftheboxer
02-09-2010, 17:00
geen Toney eruit?

goro
02-09-2010, 17:02
arlovski.. kimbo gaat zich richten op boksen las ik ergens

Arlovski boksen? Ik denk dat die dan zwaar knokkie gaat. Maar hij moet idd iets ondernemen want het lukt niet meer zo goed de laatste tijd sinds Fedor...

Vinand
02-09-2010, 17:03
x2

jullie snappen niet dat strikeforce het veel beter doet dan de ufc toen pride aan de macht was.

tik_tok
02-09-2010, 17:16
Ik snap eigenlijk de discussie ook helemaal niet.. Wij zijn allemaal MMA liefhebbers.. We hebben nu gewoon 2 grote organisaties met goeie vechters en mooie gevechten.. Beter toch?!?!

Petrosyan188
02-09-2010, 17:50
Ik snap eigenlijk de discussie ook helemaal niet.. Wij zijn allemaal MMA liefhebbers.. We hebben nu gewoon 2 grote organisaties met goeie vechters en mooie gevechten.. Beter toch?!?!

2 organisaties met mooie gevechten klopt inderdaad.. namelijk UFC en Dream, maar SF zit gewoon met een aantal goede vechters en meer niet.. ze hebben voor elk gewichtsklasse geen breedte top die UFC wel heeft.. en het komt dikwijls voor dat de toppers van SF vroeg of laat toch naar UFC gaan, UFC is soort Champions leauge terwijl strikeforce Europa League is.. en ik moet je heel eerlijk zeggen ben nooit onder indruk geweest van de gevechten zelf van SF..tuurlijk zater er af en toe mooie KO's bij(denk ik gelijk aan overeem vs rogers of mousasi vs sobral) maar echt topgevechten zie ik veel minder dan bij UFC of Dream

Worf
02-09-2010, 18:08
Arlovski boksen? Ik denk dat die dan zwaar knokkie gaat. Maar hij moet idd iets ondernemen want het lukt niet meer zo goed de laatste tijd sinds Fedor...

Arlovski boxen? Je leest het verkeerd bro. Kimbo gaat boxen..

Vinand
02-09-2010, 18:08
2 organisaties met mooie gevechten klopt inderdaad.. namelijk UFC en Dream, maar SF zit gewoon met een aantal goede vechters en meer niet.. ze hebben voor elk gewichtsklasse geen breedte top die UFC wel heeft.. en het komt dikwijls voor dat de toppers van SF vroeg of laat toch naar UFC gaan, UFC is soort Champions leauge terwijl strikeforce Europa League is.. en ik moet je heel eerlijk zeggen ben nooit onder indruk geweest van de gevechten zelf van SF..tuurlijk zater er af en toe mooie KO's bij(denk ik gelijk aan overeem vs rogers of mousasi vs sobral) maar echt topgevechten zie ik veel minder dan bij UFC of Dream


A Wild troll appeared.

Petrosyan188
02-09-2010, 18:15
A Wild troll appeared.

doe niet zo obsessed en donderstraal op of reageer een keer inhoudelijk ipv elke bericht die ik post troll oid te noemen, wordt een beetje moe van

Slome
02-09-2010, 18:44
Gilbert Melendez, Jacare, Calvancante, Mousasi, Mo, Kennedy.... you were saying? want ik kan nog wel effe doorgaan.

geef er maar 10 die de afgelopen 2 jaar van UFC naar strikeforce zijn gegaan?

je komt niet verder dan Daley en Werdum...

klopt. maar wie hebben ze nog meer... daar houdt t wel op... wat petro zegt het is niet zo breed..

k heb t gewoon niet zo met SF door dat hele Ali O. gedoe... hoe zo moet de champ nou vechter uitdagen... en bla bla

dark
03-09-2010, 01:41
Ze houden er idd rare praktijken op na qua matchups bij SF. Toch kijk ik met veel plezier na hun shows.Als ze wat logischere matchups zouden maken, zouden ze deze ook beter kunnen marketen. Op dit moment is het gewoon een beetje verwarrend en minder goed te verkopen..