PDA

View Full Version : Alistair vs Edwards



iconian
02-09-2010, 14:58
In de laatste 16 komen deze twee tegen elkaar uit.

Ben Edwards is de winnaar van de Oceania GP waarin hij de snelste GP overwinning behaalde

Chane
02-09-2010, 15:01
Super!
Kijk erg uit naar 2 oktober.
Moet geen probleem zijn voor Ali :P

dirk5
02-09-2010, 15:03
Ali dmv knie ronde 1

Sendur
02-09-2010, 15:17
Ali dmv van brutal knee ko

stoet
02-09-2010, 15:17
In de laatste 16 komen deze twee tegen elkaar uit.

Ben Edwards is de winnaar van de Oceania GP waarin hij de snelste GP overwinning behaalde

Jammer, had gehoopt op Alistair Overeem VS Melvin Manhoef. Lijkt mij persoonlijk een geweldige partij. Je zou zeggen dat Overeem deze met gemak zou kunnen winnen, maar je hebt ook kunnen zien wat Manhoef met Hunt gedaan heeft, 1 geweldige klap en Hunt ging zwaar KO.

Sendur
02-09-2010, 15:17
Jammer, had gehoopt op Alistair Overeem VS Melvin Manhoef. Lijkt mij persoonlijk een geweldige partij. Je zou zeggen dat Overeem deze met gemak zou kunnen winnen, maar je hebt ook kunnen zien wat Manhoef met Hunt gedaan heeft, 1 geweldige klap en Hunt ging zwaar KO.

ja maar dat was met een mma handschoen. (niet om melvin zijn power onder te doen want die is bruut)

Hendy
02-09-2010, 15:30
Iets met een appeltje en eitje..

univers1l
02-09-2010, 15:36
hoe wordt er bepaald wie tegen wie moet?
word er echt geloot of kiezen k1 mensen de gevechten uit?
want het is echt duidelijk dat k1 keuzes heeft om ervoor te zorgen dat bepaalde vechters makkelijk door kunnen.

Petrosyan188
02-09-2010, 15:38
99,9%kans voor overeem.. overigens is dit pas de 2e match die pas bekend is gemaakt(aerts vs teixeira), ben benieuwd tegen wie hari moet, hoop schilt, want vind badr de betere eendagsvechter en semmy de betere toernooivechter en zo is badr dan hopelijk gelijk van sem af en kan die naar z'n eerste titel toe gaan

univers1l
02-09-2010, 15:41
ik denk dat het hari vs hesdy wordt op verzoek van hari, maar dat is nog maar de vraag, want misschien vecht hij toch niet.
k1 zit zwaar te brainstormen om het voor schilt moeilijk te maken om toch niet door te kunnen, wie kan daar voor zorgen?
ik denk niemand. want hij zal dit jaar gwoon weer winnen

Hendy
02-09-2010, 15:43
Hari vs Schilt zou zeker een mooie match zijn!!

Hoest verder met Hari? aangezien ie al tijden niet meer in NL is geweest vraag ik me af hoe het met zn trainingen gaat..

Petrosyan188
02-09-2010, 15:46
ach kom op zeg zo onoverwinnelijk is schilt nu ook weer niet... ik zie hari,overeem en als die goede comback heeft zonder gevolgen remy schilt zien verslaan, iniedergeval ik geef de eerste 2namen altijd 50%. aerts kan door een meesterplan sem ook nog steeds verslaan en als errol en vooral hesdy nog meer progressie maken zie ik ze op een dag ook nog wel eens semmy zien kloppen. begrijp me niet verkeerd Sem is de nummer 1(niet leuk om te zeggen :crying: ) maar hij is zeker te kloppen, dit jaar volgend jaar enz.

Kemal
02-09-2010, 15:58
Iets met een appeltje en eitje..

x2

bananenplukster
02-09-2010, 16:10
Deze heeft overeem in zijn zak.

Wie kunnen ze dit jaar tegen schilt plaatsen? een topvechter als badr(zimmerman) doen ze zoiezo niet ik zeg dan zet hesdy gerges weer
tegen over hem de rest zoals ghita/kemaya etc. zullen schilt niet kunnen stoppen.

Petrosyan188
02-09-2010, 16:18
ze hebben vorig jaar aerts tegenover overeem gezet en jaar ervoor aerts tegenover schilt.. dus waarom niet? volgens mij doen ze elk jaar een topaffiche, bij de laatste 16

123trisweat
02-09-2010, 18:42
was slowinski niet Hoost disciple?
http://www.youtube.com/watch?v=NT3Yyg3Rmmo

iconian
02-09-2010, 20:21
was slowinski niet Hoost disciple?
http://www.youtube.com/watch?v=NT3Yyg3Rmmo

slowinski is allang zo goed niet meer als de tijd bij hoost

univers1l
02-09-2010, 20:53
op een k1 site gaan geruchten dat deze wedstrijden al zeker zijn:

Alistair Overeem vs Ben Edwards
Badr Hari vs Hesdy Gerges
Kyotaro vs Gohkan Saki
Peter Aerts vs Ewerthon Teixeira
Errol Zimmerman vs Jerome Le Banner

Wiseguy
02-09-2010, 21:03
Nice!

carlsson
02-09-2010, 21:06
zolang overeem zijn dekking goed heeft zitten komt het helemaal goed Edwards maait alleen maar.

sjaakie'tje
02-09-2010, 21:41
op een k1 site gaan geruchten dat deze wedstrijden al zeker zijn:

Alistair Overeem vs Ben Edwards
Badr Hari vs Hesdy Gerges
Kyotaro vs Gohkan Saki
Peter Aerts vs Ewerthon Teixeira
Errol Zimmerman vs Jerome Le Banner

Wow ... gaan ze die kleppers echt allemaal tegen elkaar zetten?
Wat met de mindere vechters als Kemayo enz dan?
Hoorde ook iets van Ghita tegen Schilt, maar die partij loop ik niet echt warm voor wegens reeds gezien!

sterrenkijker
02-09-2010, 21:59
Zimmerman vs Le Banner lijkt me een top partij!!

Petrosyan188
02-09-2010, 22:15
als die line-up komt hebben we wel dikke matches.. met name voor mij als badr-fan de revanche tegen hesdy maar ook rematch saki vs kyotaro en zimmerman vs le banner kijk ik super naar uit!! het was even angstig stil maar de k1 komt zo hard terug :D

kan trouwens een jamila of/en micha die partijen tegenover kyotaro en le banner bevestigen?

Guile
02-09-2010, 22:47
Alsof er iemand is die Schilt stopt, heel misschien Overeem ja, maar verwacht ik ook niet. 5 uit 5 voor Semmy en het is 'm gegund...

Petrosyan188
02-09-2010, 22:52
Alsof er iemand is die Schilt stopt, heel misschien Overeem ja, maar verwacht ik ook niet. 5 uit 5 voor Semmy en het is 'm gegund...

5 uit 5?? 5 uit 6 zul je bedoelen.. 2008 stopte Mr. K-1 himself hem en 2010 gaat het de Golden Boy worden. dus uiteindelijk 4 uit 6

-=AL CAPONE=-
02-09-2010, 23:12
Hopen dat Overeem of Schilt gehakt maakt van Hari bij de Final8 want ik ben die gast echt beu onsportieve lul!

En mocht Overeem niet doorgaan dan mogen Saki, Zimmerman & Aerts het proberen maar hierbij is de kans aanzienlijk kleiner!

Irishrover
02-09-2010, 23:14
Badr & Ali zijn de enige twee vechters die Sem kunnen stoppen.

Deze 3 blijven buiten catogerie, zij hebben de meeste kans op de titel.

Irishrover
02-09-2010, 23:17
Hopen dat Overeem of Schilt gehakt maakt van Hari bij de Final8 want ik ben die gast echt beu onsportieve lul!

En mocht Overeem niet doorgaan dan mogen Saki, Zimmerman & Aerts het proberen maar hierbij is de kans aanzienlijk kleiner!


Al Capone was ook niet echt sportief he.

yuko
02-09-2010, 23:25
Ik vraag me af hoe getraind en gemotiveerd Badr aan de start verschijnt. Ik zie hem zelfs nog wel verliezen van de mindere goden verliezen tenzij hij zich wel heeft voorbereid maar ja..

Irishrover
02-09-2010, 23:51
Ik vraag me af hoe getraind en gemotiveerd Badr aan de start verschijnt. Ik zie hem zelfs nog wel verliezen van de mindere goden verliezen tenzij hij zich wel heeft voorbereid maar ja..

Maar dat geldt voor iedere vechter.

Naj85
03-09-2010, 01:28
Ik ken Edwards niet, maar kan er ook niet veel vinden op internet. Overeem maakt gehakt van hem in de eerste ronde, eerste minuut.
En dan hoop ik dat hij de titel dit jaar pakt! en daarna zich volledig op MMA gaat richten (UFC?)

XanaduNL
03-09-2010, 10:36
Hari-Gerges 2 is ook wel grappig. :)
Kijken of Hari het nu wel netjes afmaakt.

ReZp
03-09-2010, 11:31
Hari-Gerges 2 is ook wel grappig. :)
Kijken of Hari het nu wel netjes afmaakt.

kijken of hari niet weer veels te snel al zijn kruit verschiet en rare dingen gaat doen als ie weet dat de volgende rondes voor de tegenstander gaan worden

Guile
03-09-2010, 13:19
Vecht Hari wel? In de Panorama van deze week staat dat ie nog voortvluchtig is, lastig trainen lijkt mij??

Petrosyan188
03-09-2010, 13:57
ja want buiten nederland zijn er geen gyms waar je kunt trainen.... en badr is een winnaar net als de meeste die meedoen en gaat niet net als jerome effe z'n poen snel pakken en naar huis... en hij staat niet voor niets gematched tegenover hesdy(alleen nog geen bevestiging) hij zal ook wel revanche gevoelens hebben en ik snap niet waarom iedereen twijfelt aan z'n conditie en of die getraind heeft.. ik heb hem nog nooit een match-up niet afgetraind gezien en het s niet de eerste keer dat badr moet vechten terwijl er zaken rondom lopen en tot nu toe was die gewoon de badr die we kennnen gaan voor de KO in de 1e ronde of anders een onsportiefe actie in de 2e ronde dus ik verwacht gewoon een normale hari

Chane
03-09-2010, 14:07
Denk dat er wel een heel groot verschil is tussen voorbereiden bij Mike's Gym of in Marokko.
Komt ie uberhaupt wel uit voor Mike's Gym?

Irishrover
03-09-2010, 14:13
ja want buiten nederland zijn er geen gyms waar je kunt trainen.... en badr is een winnaar net als de meeste die meedoen en gaat niet net als jerome effe z'n poen snel pakken en naar huis... en hij staat niet voor niets gematched tegenover hesdy(alleen nog geen bevestiging) hij zal ook wel revanche gevoelens hebben en ik snap niet waarom iedereen twijfelt aan z'n conditie en of die getraind heeft.. ik heb hem nog nooit een match-up niet afgetraind gezien en het s niet de eerste keer dat badr moet vechten terwijl er zaken rondom lopen en tot nu toe was die gewoon de badr die we kennnen gaan voor de KO in de 1e ronde of anders een onsportiefe actie in de 2e ronde dus ik verwacht gewoon een normale hari

De eerste keer tegen Ali was hij niet afgetraind, had hij zelfs helemaal niet voor getraind.

Dat was toen net paar weken na de final 8.

dirk5
03-09-2010, 14:32
Gelukkig staan de smoezen voor deze keer al klaar;

"geen goede voorbereiding door dat gezocht zijn enzo"

Dan hoeft hij deze keer geen uitweg te zoeken om niet "normaal" te verliezen...

Vinand
03-09-2010, 14:58
ik bemoei me maar niet met deze discussie, teveel badr fans...

War Bonjasky omdat dit waarschijnlijk zijn laatste jaar wordt als hij althans nog meedoet.

Petrosyan188
03-09-2010, 15:21
Gelukkig staan de smoezen voor deze keer al klaar;

"geen goede voorbereiding door dat gezocht zijn enzo"

Dan hoeft hij deze keer geen uitweg te zoeken om niet "normaal" te verliezen...

nou ik zeg je zelfs zonder voorbereiding moet die hesdy kloppen welliswaar niet zo overtuigend als hij normaal zou doen maar zeker wel kloppen, mij hoor je iniedergeval 'smoezen' posten als die zou verliezen

@irishlover

hij was wel afgetraind... alleen hij was nog niet gerecupereerd van die toernooi wat ik trouwens wel begrijp want iedereen had verwacht dat die overeem er niks van kon(k1 dan hé)

blackadder
03-09-2010, 16:14
ik bemoei me maar niet met deze discussie, teveel badr fans...

War Bonjasky omdat dit waarschijnlijk zijn laatste jaar wordt als hij althans nog meedoet.
Op de K1 website staat dat Remy niet meedoet omdat ie nog aan het herstellen is van de oog operatie.

kooivechter
03-09-2010, 16:26
5 uit 5?? 5 uit 6 zul je bedoelen.. 2008 stopte Mr. K-1 himself hem en 2010 gaat het de Golden Boy worden. dus uiteindelijk 4 uit 6

ach schei uit. In die partij hebben ze er alles aan gedaan om Sem te laten verliezen. Er is maar 1 tegenstander die Sem het moeilijk kan maken om de grand prix niet weer te winnen en dat is de k1 organisatie zelf. Dat is zijn allergrootste tegenstander

Petrosyan188
03-09-2010, 16:44
lol, doe even normaal man sem is nummer 1 maar niet onoverwinnelijk.. wil je soms beweren dat de jury verkeerde beslissing had genomen in 2008?? peter had gewoon verdiend gewonnen! en was het niet bijna 1 jaar geleden nog dat sem de canvas mocht kussen

Guile
03-09-2010, 16:46
5 uit 5?? 5 uit 6 zul je bedoelen.. 2008 stopte Mr. K-1 himself hem en 2010 gaat het de Golden Boy worden. dus uiteindelijk 4 uit 6

Ik had het ook over 5 WGP Finals, moeilijk zeg.


ja want buiten nederland zijn er geen gyms waar je kunt trainen....

Ja trainen kan overal, sparringspartners op dit niveau is een ander verhaal. Maar daar zit Marokko vol mee natuurlijk(mocht ie daar zitten hoor). Hesdy traint met Aerts en Le Banner?? Heeft Hari niet nodig natuurlijk.

Jeroenwm
03-09-2010, 17:06
Alleen Ali kan Sem stoppen, maar dat wilt GG niet!

Kameleon
03-09-2010, 20:51
ach schei uit. In die partij hebben ze er alles aan gedaan om Sem te laten verliezen. Er is maar 1 tegenstander die Sem het moeilijk kan maken om de grand prix niet weer te winnen en dat is de k1 organisatie zelf. Dat is zijn allergrootste tegenstander

Wat een lulverhaal. Wil je zeggen dat Sem die partij had moeten winnen dan??? Hou toch op.