PDA

View Full Version : Lesnar coach "Brock needs sparring partners that can kickbox and grapple"



Slome
03-09-2010, 11:56
Lesnar coach "Brock needs sparring partners that can kickbox and grapple for Cain"

Erik Paulson, one of Brock Lesnar's coaches, multiple time Shooto champion and owner of CSW training facilities in Fullerton, CA. He talks what happened in between rounds during Lesnar's fight with Carwin, what happened backstage and the challenges Cain Velasquez brings.


http://www.youtube.com/watch?v=x_eXndbM3j4&feature=player_embedded

Slome
03-09-2010, 12:00
http://www.jkd.gr/Erik%20Paulson%20CSW2.jpg

Fyodor
03-09-2010, 14:42
Mooie sparringspartner Slome! :lol:

Over Brock vs Cain Velasquez:
Ik verwacht dat Cain de titel van Brock afpakt. Heb nu alle gevechten van Cain gezien en die gast blijft steeds verbazen en verbeteren. Traint net als Brock nog niet zo lang MMA. Conditie als een paard, hele goede worstelaar, ik denk goed genoeg om Brock zijn wrestling te neutraliseren. Gooide Rothwell als een puppy door de kooi. Staande is Cain zonder twijfel de betere van de 2. Heeft aangetoond dat hij ook over KO power beschikt (tegen Nog). Brock z'n standup vertoont nog heel veel gaten. Kijk alleen maar naar de uppercut van Carwin en hoe Brock daarop reageerde.

Samengevat: Brock gaat het afleggen tegen Cain, die vervolgens voor een lange tijd HW champ blijft. Kijk heel erg uit naar deze partij!

The_Rock
03-09-2010, 14:56
Oke mijn mening over Lesnar is veranderd. In zijn gevecht tegen Carwin vond ik hem niet meer zo snel en explosief en ook niet echt bewegelijk.
Ik dacht dat hij Carwin zwaar zou domineren omdat hij op elk gebied de betere is. Ik ben dus nu 50-50 verdeeld over het gevecht tegen Cain.

Cain is sneller en is ook de betere worstelaar in mijn ogen. Hij heeft ook de betere handen. Brock moet zijn power en gewicht gebruiken om Cain te controleren.
Dit wordt heel erg interessant.

Ik ben voor natuurlijk Brock maar ik mag Cain ook wel.

steftheboxer
03-09-2010, 15:00
Brock gaat het inderdaad afleggen tegen Cain maar Cain blijft niet lang HW champion....

Petrosyan188
03-09-2010, 15:34
inderdaad want wie er ook als winnaar uit komt(denk brock) zal het afleggen erna tegen Cigano :)

amilster
03-09-2010, 16:15
inderdaad want wie er ook als winnaar uit komt(denk brock) zal het afleggen erna tegen Cigano :)

hier ga ik ik in mee, ook al omdat ik JDS graag aan de bak zie, zeker als HW champ!

kooivechter
03-09-2010, 16:15
Valesques is denk ik de beste van de 3. Valesquez gaat winnen van lesnar maar ben benieuwd tegen Cigano dat wordt een pot

Vinand
03-09-2010, 18:10
JDS is duidelijk de beste in ufc, daar ben ik het natuurlijk mee eens. Cain gaat zowiezo winnen van Brock. Het engiste wat Brock heeft is zijn gewicht en spieren.

The Bulldog
03-09-2010, 23:22
Ik zei het al,,,,,,,,voor lesnar champ werd.....hij is een super atleet en een monster ......

hij blijft champ....nee geen mooie vechter maar zo fucking agressief en doelstreffend....

maartenjackie
03-09-2010, 23:24
Cain wint van Brock en daarna jds let maar op.

Baske
04-09-2010, 05:17
Moet het nog zien. Mijn gevoel roept nog steeds Lesnar.

Petrosyan188
04-09-2010, 05:45
Cain wint van Brock en daarna jds let maar op.

net zoals volgens jouw carwin zou doen..

Baske
04-09-2010, 05:57
Voor 5 minuten lang leektie z'n gelijk te hebben....

maartenjackie
04-09-2010, 09:22
Carwin kan wel hoger springen dan brock

Juul
04-09-2010, 10:34
Toevallig mijn oom, die op vsite was, die wedstrijd tussen Lesnar en Carwin van de week laten zien. Binnen de familie zijn wij de enigen die van vechtsport in het algemeen en K-1 en MMA in het bijzonder houden. Hij was net als ik enkele maanden eerder echt verbijsterd over het zwakke niveau van beiden. Met name het totale gebrek aan staande techniek van Lesnar. Carwin's staande techniek zag er oké uit, maar absurde slechte conditie. Eigenlijk beiden kampioen onwaardig. Mijn oom kon zich totaal niet voorstellen dat dit om de zwaargewichttitel van de UFC kon gaan. Een aanfluiting.

Ik verwacht zeker dat Cain van Lesnar gaat winnen. Zelfs met gemak. JDS is na Nelson toch wat meer een vraagteken geworden, maar is nog jong. De beste zwaargewicht zou echter wel eens bij Strikeforce kunnen zitten. Jullie weten wie ik bedoel. Niet die ene legende wiens management de andere koste wat kost onloopt.

Kemal
04-09-2010, 11:28
Carwin kan wel hoger springen dan brock

LOL

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?107305-Carwin-proves-white-men-can-jump