PDA

View Full Version : Definitieve matchmaking Fighting Stars presents IT'S SHOWTIME - 12-9-2010



It's Showtime
03-09-2010, 17:49
Definitieve matchmaking Fighting Stars presents IT’S SHOWTIME, 12 september in de Sporthallen Zuid te Amsterdam.

De defintieve en prachtige matchmaking van het IT’S SHOWTIME-evenement dat in samenwerking wordt georganiseerd met Fighting Stars ziet er als volgt uit:

Joep Beerepoot vs Murthel Groenhart

Ramzi Tamaditi vs Imro Main

Kem Sitsongpeenong vs Rachid Belaini

Ricardo van den Bos vs Rico Verhoeven

Leroy Kaestner vs Youness El Mhassani

Chris van Venrooy vs Mosab Amrani

Robin Van Roosmalen vs William Diender

Volkan Duzgun vs Stefan Leko

Rustemi Kreshnik vs Hesdy Gerges

Michael Peynaud vs Sergio Wielzen (IT’S SHOWTIME-wereldtitel 61 max)

Mohamed Medhar vs Gago Drago

Lhoucine ‘Aussie’ Ouzgni vs Nieky Holzken


In vergelijking met de matchmaking die wij enkele maanden geleden bekend hebben gemaakt zijn er enkele wijzigingen. Met namen als Mosab Amrani, Murthel Groenhart, Hesdy Gerges en Leroy Kaestner hebben wij volgens ons echter meer dan volwaardige plaatsvervangers voor de geblesseerde vechters ingezet. De enige vechter welke niet geblesseerd is, maar toch niet vecht op deze dag, is K-1 World Max West-Europe Tournament kampioen 2010 Mootje Khamal. Hij wordt echter vervangen door K-1 World Max Nederland kampioen 2009 Leroy Kaestner. De reden dat Mootje niet vecht, is dat Mootje in Korea op 2 oktober moet vechten tegen de ijzersterke Artur Kyshenko. Omdat het zijn eerste keer is dat hij daar moet vechten heeft het management van Mootje gevraagd of hij permissie kreeg om zich 100% voor te bereiden op dit gevecht. Mede omdat Mootje niet in het hoofdprogramma stond bij IT’S SHOWTIME hebben wij hem hiervoor toestemming gegeven.

Wij hopen u volgende week zondag, 12 september te kunnen verwelkomen in de historische Sporthallen Zuid in Amsterdam. Op dit moment zijn er nog enkele kaarten te verkrijgen.

Voor informatie over kaartverkoop kunt u kijken op Fighting Stars - Homepage (http://www.fightingstars.nl) of It's Showtime | the official website (http://www.fight.nl)

Justinian
03-09-2010, 17:55
Uitstekende matchmaking! Is het weer live te volgen via pvp?

Sadix
03-09-2010, 19:53
Ik heb gister een Ticket gekregen van mijn oude Stage begeleider als bedankje!

Dammmmmmmn wat was ik blij, want khad deze maand echt geen geld voor een ticket van 57,50 euro.

Dus mixfight broeders, tot 12 sept!

Petrosyan188
03-09-2010, 19:55
ik ben er zowiezo bij!! als ik die pokertoenooitjes niet win(dikke kans) dan maar gewoon kaartje!!

tot 12 sept!!

WAR: Mosab,Drago en onze NIEKY!!

Sadix
03-09-2010, 20:05
ik ga idd voor Mosab en Ramzi.

ramzi is een goede vriend van me, en mosab is de trainer van een goede vriend van mij.
Maar ben echt een mosab fan, zijn vechtstijl is de mooiste om te zien.

En niet vergeten Younes Mhassani, een goede vriend van me broer.

Die ga ik ook zeker aanmoedigen.

Anderson
03-09-2010, 21:32
Wel jammer van Cosmo, hopelijk gaat de partij Cosmo - Aussi nog door.

Sadix
03-09-2010, 23:41
Wel jammer van Cosmo, hopelijk gaat de partij Cosmo - Aussi nog door.

Voor wanneer is die partij dan?

Anderson
04-09-2010, 12:54
Eind december voor de wereld titel maar het is dus niet zeker want Cosmo wilt meer geld zien. Rutz wilt dit niet geven omdat ze een contract hebben voor een vast bedrag, elke partj die Cosmo vecht.

pavani
04-09-2010, 18:39
ik ga idd voor Mosab en Ramzi.

ramzi is een goede vriend van me, en mosab is de trainer van een goede vriend van mij.
Maar ben echt een mosab fan, zijn vechtstijl is de mooiste om te zien.

En niet vergeten Younes Mhassani, een goede vriend van me broer.

Die ga ik ook zeker aanmoedigen.

Op www.ramzi.nl (http://www.ramzi.nl) staat sinds kort een prijsvraag, daarmee kun je een FAW T-shirt winnen en een maand lang gratis trainen met Ramzi!

It's Showtime
06-09-2010, 14:09
Voorprogramma Fighting Stars presents IT'S SHOWTIME 12 september 2010, Sporthallen Zuid.


Hicham Marrabou vs Maik Redan
Redouan El Ibrahimi vs Cedric Manhoef
Ronnie Romijer vs Thomas Bridgewater
Antonie van Lierop vs Steve Poort
Vural Sen vs Malic Groenberg
Raymond de Bonte vs Mitchell de Lingy
Nick Beljaards vs Romano Morjoner

Het voorprogramma begint om 15:45 uur!

Djani
06-09-2010, 14:39
Geweldige card!

Het enigste wat ik jammer vind is dat Kem Sitsongpeenong zo gehandicapt wordt door de It's Showtime-regels waardoor hij hier niet de waardering zal krijgen die hij verdient. Het is niet de meest spectaculaire vechter, maar op full muay thai rules is hij misschien wel de beste ter wereld in de -70kg klasse.

Hendy
06-09-2010, 15:13
Idd een hele dikke card!!

tonebizz
06-09-2010, 15:56
vette MM, is het weer te zien via per per view??

Sadix
06-09-2010, 16:00
Wie gaat er allemaal?

Hoe is het met de zitplaatsen hier? zit iedereen daar waar hij wil?

ben er nooit eerder geweest.

Patron
06-09-2010, 17:19
Leuke Matchmaking.. ook in het voorprogramma zitten een aantal leuke partijen tussen ! Vooral mitchel ..
en het talent van Golden Glory Antonie tegen steve... heb die steve zien vechten op rings was een leuke goede partij ben benieuwd hoe hij is opgewassen tegen antonie !? En voor de rest onze talenten uit Amsterdam !! En sergio wielzen WAR !!!!

Anderson
06-09-2010, 17:31
Het is niet de meest spectaculaire vechter, maar op full muay thai rules is hij misschien wel de beste ter wereld in de -70kg klasse.


Dat is Saiyok al na z'n come back ongeslagen en kampioen lumpine -70kg

Jones
06-09-2010, 17:48
vette MM, is het weer te zien via per per view??

Nee, had ik ookal naar gekeken maar die is er niet.

Jones
06-09-2010, 17:49
Leuke Matchmaking.. ook in het voorprogramma zitten een aantal leuke partijen tussen ! Vooral mitchel ..
en het talent van Golden Glory Antonie tegen steve... heb die steve zien vechten op rings was een leuke goede partij ben benieuwd hoe hij is opgewassen tegen antonie !? En voor de rest onze talenten uit Amsterdam !! En sergio wielzen WAR !!!!

X2

Djani
07-09-2010, 01:07
Dat is Saiyok al na z'n come back ongeslagen en kampioen lumpine -70kg

Khem is regerend Thais nationaal kampioen in die gewichtsklasse en had vorig jaar de Rajadamnern titel van Diesellek afgepakt. Ik weet alleen niet of hij die nog heeft. Die twee titels in combinatie met zijn overwinningen over Diesellek en Sudsakorn maakte van hem de nr. 1 van Thailand als ik internetbronnen (mymuaythai.com etc.) mag geloven. Maar hij heeft laatst in Lumpini verloren zie ik net dus dat betoog van mij van hiervoor gaat niet meer op:D

Maar Saiyok is 1 van mijn persoonlijke favorieten, zijn technische stijl is prachtig en daarbij brengt hij ook meer agressie dan de meeste thais