PDA

View Full Version : Allistar Overeem gaat tekenen bij de UFC (?)



Worf
04-09-2010, 16:30
Even benadrukken dat ik niet de bron ben, maar ik vraag me alleen af of iemand dit kan bevestigen?

Breaking News Allistair Overeem gaat tekenen bij de UFC (http://forum.dutchbodybuilding.com/f134/allistair-overeem-gaat-tekenen-ufc-254024/)

ArtistiC
04-09-2010, 16:40
Niet verkeerd bedoeld ofso, maar die gast lult waarschijnlijk uit zijn nek. Volgens mij gaat iedereen er overigens vanuit dat Alistair bij UFC zal tekenen zodra zijn contract bij SF afgelopen is. Je hebt er absoluut geen glazen bol voor nodig...

Justinian
04-09-2010, 16:41
We checken het even!

Justinian
04-09-2010, 16:46
We (lees: Mickey) hebben net contact opgenomen met Alistair en hij vertelde ons dat het niet waar is!

blackadder
04-09-2010, 16:59
We (lees: Mickey) hebben net contact opgenomen met Alistair en hij vertelde ons dat het niet waar is!
Geloof er niks van. Hij heeft tenslotte een betrouwbare, anonieme bron.

Worf
04-09-2010, 17:10
We (lees: Mickey) hebben net contact opgenomen met Alistair en hij vertelde ons dat het niet waar is!

Ok.. las het hele (bron)topic door en blijkt dat de topicstarter wel overtuigd is van zijn zaak.. Maargoed, Allistar zal zelf wel beter weten!

TheCarnage
04-09-2010, 17:12
Zou hem echt graag in de UFC zien nu in de piek van zijn kunnen...

Justinian
04-09-2010, 17:12
Ok.. las het hele (bron)topic door en blijkt dat de topicstarter wel overtuigd is van zijn zaak.. Maargoed, Allistar zal zelf wel beter weten!
Ik las het ook inderdaad. Alistair was echter erg stellig. Mickey vroeg hem of we dit zo naar buiten konden brengen zonder achteraf voor l*l te staan en dat was volgens Alistair het geval. Neem aan dat het wel goed zit ;)

Marchant
04-09-2010, 17:46
Ik weet niet of Allistar zelf wel zeker weet of hij gaat tekenen , Die anonieme bronnen hebben vaak gelijk :fp:

Wiebe
04-09-2010, 17:48
Geloof er niks van. Hij heeft tenslotte een betrouwbare, anonieme bron.


Ok.. las het hele (bron)topic door en blijkt dat de topicstarter wel overtuigd is van zijn zaak.. Maargoed, Allistar zal zelf wel beter weten!

Een anonieme bron noem ik over het algemeen Pinokio, maar ik begrijp ook heel goed dat Alistair zegt dat het onzin is zodat SF nog lang mag denken dat ze deze kip met gouden eieren in hun hok houden.

Wat zou het fantastisch zijn als AO in de UFC gaat knokken.

grtz
Wiebe

Budokan
04-09-2010, 17:58
Ik las het ook inderdaad. Alistair was echter erg stellig. Mickey vroeg hem of we dit zo naar buiten konden brengen zonder achteraf voor l*l te staan en dat was volgens Alistair het geval. Neem aan dat het wel goed zit ;)

Tuurlijk was hij erg stellig, het is namelijk slecht onderhandelen als dit op straat ligt. Centjes is nogal belangrijk.... AO gaat echt nog wel naar de UFC, weinig twijfel bij mij. Hij wil niet bekend staan als een 2e Fedor die zich niet heeft bewezen in de eredivisie maar lekker veilig een paar potjes draaide in een frikandellenbond.

PinPoint
04-09-2010, 18:27
Alistair was echter erg stellig.


Net zo stellig als een voetballer kan zijn?

Reporter vraagt aan een willekeurige voetballer waar van het gerucht gaat dat ie vertrekt bij zn club: Dus je gaat echt niet naar een andere club?
voetballer: nee, ik ben trouw aan mijn club

realiteit; een dag later tekent ie bij de andere club

we zullen zien...........

Justinian
04-09-2010, 19:05
Net zo stellig als een voetballer kan zijn?

Reporter vraagt aan een willekeurige voetballer waar van het gerucht gaat dat ie vertrekt bij zn club: Dus je gaat echt niet naar een andere club?
voetballer: nee, ik ben trouw aan mijn club

realiteit; een dag later tekent ie bij de andere club

we zullen zien...........
Don't shoot the messenger Pinpoint ;) Als het tegendeel waar blijkt te zijn dan zullen de meeste fans vrolijk worden denk ik. Eerlijk gezegd betwijfel ik dat het waar is... Alistair is namelijk geen voetballer ;)

Bartju
04-09-2010, 19:15
Als alistair nog onder contract staat bij SF gaat hij natuurlijk niet openbaar maken dat hij naar UFC gaat. Of de vage anonieme bron gelijk heeft weet je ook niet. kwestie van tijd?

PinPoint
04-09-2010, 19:21
I don't even on a gun....


ik speel slechts de advocaat van de duivel :)

is het geen voetballen.........weet je het echt heel zeker? *zwijgt

En ook ik zou het idd interessant vinden om hem in de UFC te zien.
Heb overigens nooit begrepen waarom het niet allemaal op 1 hoop wordt gegooid omdat je nu nooit kan zeggen dat je echt de beste bent!

Harrie Nak
04-09-2010, 19:49
Championship clausule in het contract?

TOON
04-09-2010, 20:16
hoop wel dat op een dag dit bericht op waarheid berust! zou toch wel een redelijke natte MMA droom zijn :)

Justinian
04-09-2010, 20:17
Championship clausule in het contract?
Goed punt!

Petrosyan188
04-09-2010, 20:22
Jake Shields? (mocht ook gaan) en ik denk dat Melendez straks ook gewoon op weg is naar UFC

Harrie Nak
04-09-2010, 20:52
Jake Shields? (mocht ook gaan) en ik denk dat Melendez straks ook gewoon op weg is naar UFCJake Shields had geen clausule in zijn contract, omdat dat direct is overgenomen van EliteXC (waar hij het er dus niet in had staan). De enige andere zonder clausule is volgens mij alleen Fedor.

rene37
05-09-2010, 09:59
Ik las het ook inderdaad. Alistair was echter erg stellig. Mickey vroeg hem of we dit zo naar buiten konden brengen zonder achteraf voor l*l te staan en dat was volgens Alistair het geval. Neem aan dat het wel goed zit ;)

Denk je echt dat Allistair toe zou geven omdat Mixfight anders achteraf voor lul zal staan?

Lijkt me niet he...denk als er diverse belangen afgewogen moeten worden voor het antwoord, het forum Mixfight dan ergens onderaan bungelt..;)

Justinian
05-09-2010, 10:06
Denk je echt dat Allistair toe zou geven omdat Mixfight anders achteraf voor lul zal staan?

Lijkt me niet he...denk als er diverse belangen afgewogen moeten worden voor het antwoord, het forum Mixfight dan ergens onderaan bungelt..;)
Daar heb je op zich wel een punt, maar mijn ervaring met de mensen van Golden Glory is dat we dan wel een antwoord hadden gekregen in de trant van "...maar zet het nog maar niet op het forum" ;)

rene37
05-09-2010, 10:14
Daar heb je op zich wel een punt, maar mijn ervaring met de mensen van Golden Glory is dat we dan wel een antwoord hadden gekregen in de trant van "...maar zet het nog maar niet op het forum" ;)

Dat zou al toegeven zijn en dat is wat ik bedoel...je gaat er vanuit dat mixfight wel even een hint gegeven wordt.
Dat denk ik toch echt niet. Maar heb ik er over heen gelezen? met wie hebben jullie hier kontakt over gehad, ik las met Allistair en nu lees ik de mensen van Golden Glory?

dirk5
05-09-2010, 12:44
mma boulevard....

er word te veel geroepen door mensen die niks weten.

Kimo dood, Schilt naar de UFC, CC en Fedor retirement.....

ICON
05-09-2010, 12:58
Dat zou al toegeven zijn en dat is wat ik bedoel...je gaat er vanuit dat mixfight wel even een hint gegeven wordt.
Dat denk ik toch echt niet. Maar heb ik er over heen gelezen? met wie hebben jullie hier kontakt over gehad, ik las met Allistair en nu lees ik de mensen van Golden Glory?


alistair is een mens en tevens ook vechtende voor golden glory?

Justinian
05-09-2010, 13:46
alistair is een mens en tevens ook vechtende voor golden glory?
Inderdaad, zo is het bedoeld, maar het geldt ook voor de andere mensen met wie we contact hebben van Golden Glory.

@Rene37: ik heb wel vaker nieuwtjes rechtstreeks van Golden Glory, waarbij men me verzoekt het nog niet meteen op het forum te zetten. In dergelijke gevallen zou ik hier gewoon niks hebben gezegd ;)

remco pardoel
05-09-2010, 14:31
Overeem hoort thuis in de UFC
Ik denk dat ze in een pat stelling komen te zitten met Strikeforce qua tegenstanders en in de UFC kan hij iets meer toucheren financieel gezien.

Hoe fucking cool zou dat zijn
Strikeforce kampioen, K-1 kampioen en dan UFC kampioen

Biiyen
05-09-2010, 14:45
Ik weet één ding zeker... Als mensen iets stellig ontkennen dan is het tegendeel ALTIJD waar!

Gefeliciteerd met je contract bij de UFC Alistair, goeie zet!

universele
05-09-2010, 15:04
Alleen jammer dat hij dan niet meer voor dream of K1 mag vechten.
misschien heeft aliO daardoor nog enige twijfel.
Verder zou ik hem graag bij de UFC zien vechten.

Wiebe
05-09-2010, 15:06
Championship clausule in het contract?

Dat lijkt mij niet moest AO toendertijd niet komen opdraven als een soort kanonnenvlees en dat hij tot verbazing van velen de partij gewoon won.

En voor een vet UFC contract lijkt het me niet moeilijk om nog simpeler in een triangle choke te glijden dan Fedor gebeurde.

Echt ik hoop zo dat het wel waar is.

grtz
wiebe

Harrie Nak
05-09-2010, 15:26
Dat lijkt mij niet moest AO toendertijd niet komen opdraven als een soort kanonnenvlees en dat hij tot verbazing van velen de partij gewoon won.

En voor een vet UFC contract lijkt het me niet moeilijk om nog simpeler in een triangle choke te glijden dan Fedor gebeurde.

Echt ik hoop zo dat het wel waar is.

grtz
wiebeOvereem heeft in mei 2009 zijn huidige contract met SF getekend (correct me if I'm wrong). Gilbert Melendez heeft onlangs zijn oude contract verlengt, en heeft ook een championship clausule. Lijkt me dus sterk dat Overeem deze niet zou hebben.

Overigens dacht ik dat het UFC policy is om niet met vechters te praten zolang ze nog ergens anders onder contract staan?

Voor wat betreft de K-1, FEG is toch half dood, dus dit jaar zou best wel eens de laatste kunnen zijn. Ik denk dat Overeem met zijn goede Engels, zijn fysiek, etc. aardig gepromoot kan worden door Zuffa, en minstens zoveel zou kunnen verdienen als hij nu doet (ervan uitgaande dat hij blijft presteren).

Guile
05-09-2010, 15:48
Dat lijkt mij niet moest AO toendertijd niet komen opdraven als een soort kanonnenvlees en dat hij tot verbazing van velen de partij gewoon won.



Dat lees ik vaker, maar hij vocht tegen Buentello. Kom op zeg, zijn grootste hoogtepunt was zijn optreden bij Miami Ink.

Mickey
05-09-2010, 19:09
Ik hoop echt dat hij er om politieke redenen gewoon nog niet voor uit kan komen.
Alistair in de UFC zou geweldig zijn!

mimoen
05-09-2010, 21:15
Wat ik denk is dat Alistar nu gauw de K1 wilt doen voordat hij naar de UFC gaat, want eenmaal in de UFC kan hij niet heen en weer gaan zoals hij nu doet. Dus lekker nog voor dat hij naar de UFC gaat even proberen de K1 te winnen. Zeker weet ik het niet natuurlijk niet, maar dit is wat mijn bescheiden mening is.

Groetjes,

Budokan
05-09-2010, 22:15
Wat houdt een championsclausule exact in dan? Betekent dit dat je niet weg mag zolang je kampioen blijft, ongeacht of je je laatste contractueel overeengekomen partij hebt gedraaid? AO heeft nog een partij te gaan bij SF, als hij deze wint dan is hij nog steeds kampioen. Dan zal hij in zijn volgende verplichte contract met SF toch geen champions clausule aangaan? Zolang je niet verliest, kun je niet weg? Dat lijkt mij een contractvorm die erg dicht in de buurt van een wurgcontract komt.

Harrie Nak
09-09-2010, 14:30
Wie weet in de UFC dan eindelijk eens tegen Fedor?


Well, it looks like the Fedor-Strikeforce saga continues. According to various sources, "The Last Emperor" Fedor Emelianenko could be on his way to the Ultimate Fighting Championship, after his management renewed the negotiations with Dana White's promotion. The identity of Fedor Emelianenko's last opponent on his Strikeforce contract remains unknown, which is thought to be a cataclyst for the renewal of talks with the UFC.

Only a few days ago, Strikeforce Heavyweight Champion Alistair Overeem was also involved in an internet rumor regarding his future in the San Jose-based promotion. "The Demolition Man" was heavily linked with a move to the UFC after his Strikeforce contract expires, which was quickly labeled by Overeem himself as "not true".

Alistair Overeem recently declined Fedor Emelianenko's official challenge due to his K-1 WGP obligations, before stating on one of the Dutch MMA forums that he is willing to fight "The Last Emperor" after his quest for the K-1 title. Considering recovery time and preparations process, Overeem could be ready for February-March of 2011, relatively at the same time of Fabricio Werdum's forecasted return.

Fedor Emelianenko's last fight was on June 26th against Fabricio Werdum, who managed to defeat the iconic "Last Emperor" via a perfectly executed Armbar/Triangle Choke combination. Since then, fighters such as Antonio "Bigfoot" Silva, Sergei Kharitonov, Alistair Overeem, Dan Henderson and even King Mo had their names involved in speculations to square off against the 32-2 Emelianenko.

Stay tuned to LowKick.com for more Strikeforce news as they happen.Rumor: Fedor Emelianenko could be on his way to the UFC? | UFC News | LowKick.com (http://www.lowkick.com/UFC/Rumor-Fedor-Emelianenko-could-be-on-his-way-to-the-UFC-9841)

dark
09-09-2010, 15:23
Dat zou al helemaal mooi zijn! Goed nieuws voor ons, slecht nieuws voor Brock haha

rene37
03-09-2011, 17:54
En toch bump ik deze even. Ik kan die moderator niet op info betrappen wat niet klopt. Gaat toch uitkomen wat hij zei. Zelfs het aantal partijen wat allistair nog voor strikeforce zou draaien. Lees net dat hij ook het aantal partijen weet en het bedrag wat er mee gemoeid is. Alleen wil hij dat niet zeggen omdat hij het nu rechtstreeks vernomen heeft van iemand. Hier werd hij voor gek verklaard vorig jaar en hier waren ze er ook als de kippen bij om te zeggen dat er met allistair gebeld was en dat het niet waar is. Maar is eigenlijk een beetje goedkoop, als je zelf niet het nieuws heb het snel ontkrachten. Mocht er echt gebeld zijn..tuurlijk werd het toen door allistair en zijn team ontkend.

micha
03-09-2011, 17:58
En toch bump ik deze even. Ik kan die moderator niet op info betrappen wat niet klopt. Gaat toch uitkomen wat hij zei. Zelfs het aantal partijen wat allistair nog voor strikeforce zou draaien. Lees net dat hij ook het aantal partijen weet en het bedrag wat er mee gemoeid is. Alleen wil hij dat niet zeggen omdat hij het nu rechtstreeks vernomen heeft van iemand. Hier werd hij voor gek verklaard vorig jaar en hier waren ze er ook als de kippen bij om te zeggen dat er met allistair gebeld was en dat het niet waar is. Maar is eigenlijk een beetje goedkoop, als je zelf niet het nieuws heb het snel ontkrachten. Mocht er echt gebeld zijn..tuurlijk werd het toen door allistair en zijn team ontkend.

Denk je nou echt dat ze dit al wisten in 2009?

rene37
03-09-2011, 17:59
Denk je nou echt dat ze dit al wisten in 2009?

Nee maar wel in 2010

Harrie Nak
03-09-2011, 18:00
En toch bump ik deze even. Ik kan die moderator niet op info betrappen wat niet klopt. Gaat toch uitkomen wat hij zei. Zelfs het aantal partijen wat allistair nog voor strikeforce zou draaien. Lees net dat hij ook het aantal partijen weet en het bedrag wat er mee gemoeid is. Alleen wil hij dat niet zeggen omdat hij het nu rechtstreeks vernomen heeft van iemand. Hier werd hij voor gek verklaard vorig jaar en hier waren ze er ook als de kippen bij om te zeggen dat er met allistair gebeld was en dat het niet waar is. Maar is eigenlijk een beetje goedkoop, als je zelf niet het nieuws heb het snel ontkrachten. Mocht er echt gebeld zijn..tuurlijk werd het toen door allistair en zijn team ontkend.:fp:

micha
03-09-2011, 18:02
Nee maar wel in 2010

dat geloof je toch niet? Conspiracy theorie?

rene37
03-09-2011, 18:05
dat geloof je toch niet? Conspiracy theorie?

Try him. Jij bent van gg toch als ik me niet vergis. Dan zal jij ook eea weten. Stuur 'm een pm met het aantal partijen en vraag hem of het klopt. Je mag natuurlijk een verkeerd aantal noemen. Bet you don't dare.

micha
03-09-2011, 18:27
dus wij bij GG wisten al dat Zuffa SF ging kopen en alle GG vechters zou ontslaan?

rene37
03-09-2011, 18:32
dus wij bij GG wisten al dat Zuffa SF ging kopen en alle GG vechters zou ontslaan?

Nee dat staat er los van natuurlijk.

rene37
03-09-2011, 18:44
@Mischa als het goed is heb je een pm.

Asura
03-09-2011, 18:52
Kut bump

rene37
03-09-2011, 19:31
Uuuh..correctie. Het aantal partijen is doorgegeven aan mischa en deze heeft het bevestigd. Kerel lult dus niet uit z'n nek. is dus een prachtige bump. Ere wie ere toekomt. Kunnen hetzelfde spelletje doen met mischa met het bedrag wat er mee genoemd is maar denk...enough sad.

micha
03-09-2011, 20:01
het is Micha en geen mischa

rene37
03-09-2011, 20:07
het is Micha en geen mischa

Excuus hahaha. Slordig..

justsomeone
03-09-2011, 20:07
Excuus hahaha. Slordig..

ga hem nou geen harde plasser bezorgen

Biiyen
03-09-2011, 20:13
Uuuh..correctie. Het aantal partijen is doorgegeven aan mischa en deze heeft het bevestigd. Kerel lult dus niet uit z'n nek. is dus een prachtige bump. Ere wie ere toekomt. Kunnen hetzelfde spelletje doen met mischa met het bedrag wat er mee genoemd is maar denk...enough sad.

Cool... Dus in 2010 wist de UFC al dat ze SF gingen kopen, en dus Alistair uit het HW toernooi te smijten om precies dat aantal gevechten zeker te stellen...

Kemal
03-09-2011, 20:25
Ik hoop echt dat hij er om politieke redenen gewoon nog niet voor uit kan komen.
Alistair in de UFC zou geweldig zijn!

+2

rene37
03-09-2011, 21:28
Cool... Dus in 2010 wist de UFC al dat ze SF gingen kopen, en dus Alistair uit het HW toernooi te smijten om precies dat aantal gevechten zeker te stellen...

Nee maar in een jaar gebeurd er wel eens wat hè. Van het pad des levens krijgt niemand het program. Waarom voorbij gaan aan het feit dat die mod het aantal partijen heeft gemeld van de deal om aan te tonen dat hij niet uit z'n nel lulde en dit ook door micha is bevestigd? Wees blij dat je nu ook tussen de regels door leest dat de deal toch echt een feit is.

blackadder
03-09-2011, 21:49
het is Micha en geen mischa
Ach wat. Jij kunt gewoon niet spellen.:p

rene37
03-09-2011, 22:54
nee, want die mod had gewoon teveel fantasietjes, dan gebeurt weleens als je zoveel kuurtjes doet!

Hij weet wel het aantal partijen die de deal betreft en jullie nog niet.

justsomeone
03-09-2011, 23:28
Hij weet wel het aantal partijen die de deal betreft en jullie nog niet.

Bak een taart en vier het

rene37
04-09-2011, 00:32
hij weet helemaal niks, is gewoon een troll die op zijn eigen borst trommelt als een aap!

Is bevestigd door micha..maargoed i rest my case. Have fun verder.

rene37
04-09-2011, 00:33
Bak een taart en vier het

Goed idee man! Ga ik doen!

micha
04-09-2011, 00:33
ik heb helemaal niks bevestigd. Management van GG is in onderhandeling met Zuffa meer niet

Harrie Nak
04-09-2011, 10:11
op sherdog word elk topic over alistair naar de wasteland gemoved:wacko:De meeste threads worden zelfs verwijderd, omdat het allemaal op geruchten gebasseerd is (zonder betrouwbare sources).

Richelieu
04-09-2011, 13:11
mixfight wordt dus als onbetrouwbaar aangemerkt?

Waaruit maak je dat op?

rollermanskunk
04-09-2011, 13:41
op sherdog word elk topic over alistair naar de wasteland gemoved:wacko:
Laatste topic over Alistair heeft inmiddels bijna 12.000 views (!) op Sherdog... Wasteland of niet de Amerikanen zijn toch wel geïnteresseerd in Overeem

Wheelie
04-09-2011, 13:48
Dat UFC contract komt er wel, het gaat nog om een aantal kleine details :lol:

Peter0711
04-09-2011, 13:57
op sherdog word elk topic over alistair naar de wasteland gemoved:wacko:

Vind je het gek.. Je word toch ook gek van dit hele goede tijden slechte tijden gedoe.. Met alle respect hoor,maar ik ben Fan van de sport vanwege de gevechten,niet vanwege dit politieke gelul de hele tijd.. Tuurlijk ontkom je er niet helemaal aan,en dat is ook helemaal niet erg,maar dit word allemaal wel vervelend inmiddels.. Gewoon vechten en hou deze onzin als organisatie gewoon voor je..

lopez86
04-09-2011, 16:54
Dat UFC contract komt er wel, het gaat nog om een aantal kleine details :lol:

Lol, ach die ene 0 achter de komma, laten we daar niet moeilijk over doen :lol:

Wheelie
04-09-2011, 21:47
Ali is nu in Amerika en komt 20 sept. terug met (waarschijnlijk) goed nieuws en een vet contract.
Ik zal 'm daarna wel wat vragen stellen namens Mixfight

rollermanskunk
05-09-2011, 02:16
Tnx Wheelie, nog 2 weekjes wachten dus?

elpappi
05-09-2011, 10:56
Heeft niemand Inside MMA gezien? Bas vertlede zelf dat hij die ochtend persoonlijk contact had en Ali bevestigde dat het er goed uit zag. Dus het zal dan ook wel goed komen.

Juul
05-09-2011, 13:43
Heeft niemand Inside MMA gezien? Bas vertlede zelf dat hij die ochtend persoonlijk contact had en Ali bevestigde dat het er goed uit zag. Dus het zal dan ook wel goed komen.


Klopt. had dat ergens anders gepost.

Bas Rutten zei in Inside MMA uit bronnen rond het Ali-kamp vernomen te hebben dat de deal zo goed als rond is. Uit andere bronnen buiten het Ali-kamp had Bas Vernomen, dat de UFC graag Ali tegen Lesnar willen, omdat dat volgens hun voor Lesnar een eitje zal zijn (WTF?). Anders willen ze Mir

justsomeone
05-09-2011, 14:19
Ik snap niet waarom veel mensen neerbuigend doen over Brock Lesnar.
Voorlopig heeft de man gewonnen van namen waar ik Alistair niet zo 1,2,3, van zie winnen.
Ik hoop dat die partij tegen Brock er komt voor Alistair.
Ik wil wel eens zien wat Alistair kan doen tegen kerels van zijn eigen gewicht

Harrie Nak
05-09-2011, 15:05
Exklusivt: Alistair Overeem skriver ett exklusivt kontrakt med UFC | MMAnytt.se (http://mmanytt.se/ufc/exklusivt-alistair-overeem-skriver-ett-exklusivt-kontrakt-med-ufc)

Google translate:


It has not been a secret that Alistair Overeem has been in negotiations with UFC for a contract, and we have written about it a couple times before. Today Swedish time Overeem has gone to Las Vegas to write his name on the dotted line, and after that he is therefore officially signed a contract with the UFC, says a source close to the situation MMAnytt.se.

When he will make his debut, and who the opponent will be is not yet clear. But in all likelihood there will be one of the bigger names the UFC has, and the debut should take place sometime at the end of the year or early next.

This also marks the end of Overeem opportunities to compete in kickboxing or other martial arts and can therefore focus entirely on his MMA training and in turn the following matches. Obviously this is a bit boring for those who followed Overeem kickboxing career, but this is even better news for those who follow his MMA career.

Asura
05-09-2011, 15:36
Klopt. had dat ergens anders gepost.

Bas Rutten zei in Inside MMA uit bronnen rond het Ali-kamp vernomen te hebben dat de deal zo goed als rond is. Uit andere bronnen buiten het Ali-kamp had Bas Vernomen, dat de UFC graag Ali tegen Lesnar willen, omdat dat volgens hun voor Lesnar een eitje zal zijn (WTF?). Anders willen ze Mir

Link?

XanaduNL
05-09-2011, 15:53
Link?

http://thepiratebay.org/search/inside%20mma/0/99/0
:p

Harrie Nak
05-09-2011, 16:01
http://thepiratebay.org/search/inside%20mma/0/99/0
:phttp://www.megavideo.com/v/BWGZPRI9052d7e1428bf1e614a1563486a7f6a39

rollermanskunk
05-09-2011, 16:37
Hier nog een link:

http://videobb.com/video/Yo7kdh7Fhc2v

Scrollen naar ongeveer 26 min

Asura
05-09-2011, 17:15
Thanks boyz

Naj85
05-09-2011, 17:27
Ali als de zware underdog.. achja, des te meer zullen ze onder de indruk zijn wanneer Ali hem vermorzeld
Klopt. had dat ergens anders gepost.

Bas Rutten zei in Inside MMA uit bronnen rond het Ali-kamp vernomen te hebben dat de deal zo goed als rond is. Uit andere bronnen buiten het Ali-kamp had Bas Vernomen, dat de UFC graag Ali tegen Lesnar willen, omdat dat volgens hun voor Lesnar een eitje zal zijn (WTF?). Anders willen ze Mir