PDA

View Full Version : Beast of the East - Oldskool - Zutphen - zaterdag 18 september 2010



Ronald
04-09-2010, 21:51
Zaterdag 18 september is er weer een Beast of the East gala in Zutphen... maar dit keer net weer even anders: Beast of the East goes oldskool. Jaren geleden begon Beast of the East vooral als podium voor regionale vechters (daar is uiteraard ook de naam aan te danken). Op 18 september gaat Beast of the East weer een gala organiseren volgens het oude concept. Dat wil niet alleen zeggen dat er weer veel regionale vechters in de ring zullen staan (van N- tot A-klasse), ook zal de Hanzehal weer op de oldskool manier worden ingericht: een wat kleinere en intiemere setting, back to the old days.

Mixfight is er uiteraard ook weer bij en zal er weer verslag van doen. Wie goed zoekt op Mixfight kan ook nog verslagen vinden van Beast of the East in vroeger dagen. Prachtig om in die setting binnenkort weer aanwezig te kunnen zijn :)

http://img842.imageshack.us/img842/8325/bote1n.jpg

http://img690.imageshack.us/img690/6936/bote2.jpg

rafi
04-09-2010, 22:20
crisis?

simtekf1
05-09-2010, 10:20
crisis?

Juuist, ze organiseren nu 2 gala's in een jaar i.p.v. 1. ;)

Vind het wel een leuk concept.
Gewoon in januari/februari het andere gala houden met de bekendere vechters en dan nu dit gala.

abujahjah
05-09-2010, 21:09
uit betrouwbare bronnen vernomen dat er geen grote en bekendere vechters meer zullen vechten , ook in januari niet als er een gala zal komen.
het is allemaal niet meer op te brengen dus wat het ooit geweest is zal het niet meer zijn.
Persoonlijk hoop ik echter dat het niet waar is en er gewoon weer een supergala komt met de bekendere en grotere namen.
maar vrees ervoor, vond dit altijd een tofgala met goeie vechters en een goeie sfeer.
Hopelijk dat er iemand vanuit de organisatie van BOTE ons wat meer duidelijkheid kan geven.
Groetjes :blush:

Anderson
05-09-2010, 21:20
Het was al te zien dit jaar dat het niet goed ging het stelde niks voor vergeleken met vorig jaar.

tft-promotions
07-09-2010, 21:30
uit betrouwbare bronnen vernomen dat er geen grote en bekendere vechters meer zullen vechten , ook in januari niet als er een gala zal komen.
het is allemaal niet meer op te brengen dus wat het ooit geweest is zal het niet meer zijn.
Persoonlijk hoop ik echter dat het niet waar is en er gewoon weer een supergala komt met de bekendere en grotere namen.
maar vrees ervoor, vond dit altijd een tofgala met goeie vechters en een goeie sfeer.
Hopelijk dat er iemand vanuit de organisatie van BOTE ons wat meer duidelijkheid kan geven.
Groetjes :blush:

Wel betrouwbaar is jou bron top op zekere hoogte wel. 18 september zal geen gala worden met namen als Holzken, Kraus etc etc. De jongen van Faldir Chahbari zullen in de ring aantreden aangevuld met enkele B en A partijen. Brahim Azoum, Jan Henneken en wat andere namen veelal uit de regio.Het draagt ook de naam old-skool, wat voor ons als orgenisatie weer moet geven dat wwe terug gaan in de tijd kwa sfeer, matchmaking en entourage. Een feit is ook (daar hoeft jou "berouwbare bron" geen racketgeleerde voor te zijn) dat het allemaal erg lastig is om een groot gala neer te zetten in deze dagen van financiële crisis. Wat daarvan de nawee wordt met betrekking tot een volgend gala kan ik nog niet zeggen. De tijd zal het leren. Wij van de organisatie zijn wel voornemens er weer wat moois van te maken.

Groet Tom

tft-promotions
07-09-2010, 21:34
Het was al te zien dit jaar dat het niet goed ging het stelde niks voor vergeleken met vorig jaar.

Tja ik kan de gehele matchmaking nog wel een keer herhalen maar dat heeft niet veel zin. Als je die parijen kan zien voor de relatief lage toegangsprijs op een goede lokatie en je betiteld dat als `niets voorstellen` dan ben je of heel verwend of je praat bewust negatief.

Groet Tom

Richelieu
08-09-2010, 22:25
Bedankt voor je reactie Tom!

tft-promotions
10-09-2010, 22:26
Bedankt voor je reactie Tom!

haha graag gedaan kerel. Wanneer en je weer terug?

Richelieu
10-09-2010, 22:39
haha graag gedaan kerel. Wanneer en je weer terug?

Tja, dat weet niemand eigenlijk nog. Krijgen we snel te horen.

de Stiep
11-09-2010, 01:56
De gemiddelde bezoeker van vechtsportgala´s is inmiddels zo verwend met allerhande gala´s waarbij steeds dezelfde grote namen voorbij komen, dat hij/zij vergeet dat je een prima programma kunt zien zonder de Albert Krauzen en noem ze maar op. Los van het feit dat het altijd plezierig is een "grote" matchmaking te zien vergeet men dat je dat ook kunt hebben met minder bekende vechters. Is altijd genieten en als je de prijs in overweging neemt is het gewoon de moeite waard af te reizen naar Zutphen. Voor je het weet is een van de namen ook plots groot en dan heb jij deze vechter al gezien in zijn of haar begintijd. Wie kende jongens als Rob Kaman en zo in het begin ? Vraag je het nu, dan zie je direct weemoedige blikken, denkend aan vroeger en dat zal over een tijd ook gelden voor de Starings, de Zimmermans, de Drago´s en ga zo maar door. Kortom....GAAN KIJKEN !!!

Hendy
13-09-2010, 20:06
Heb er zin in!!

Nog forumbroeders aanwezig?

abujahjah
14-09-2010, 10:53
yep

bladetrinity
14-09-2010, 16:44
Zeker!! Ik draai er zelf een partij:d. De eerste weer na mijn blessure. Ben jij er ook nog hendy??

Hendy
14-09-2010, 19:37
Ah.. top man!

Ik ga weer proberen om een verslagje in elkaar te draaien, voor 25e schrijf ik wat positiefs over je ;)

Hendy
14-09-2010, 19:38
@Tom, is er al een MM bekend?

bladetrinity
14-09-2010, 19:51
Ah.. top man!

Ik ga weer proberen om een verslagje in elkaar te draaien, voor 25e schrijf ik wat positiefs over je ;)

Ik ga er van uit dat ik er zelf voor zorg dat het verslag positief word;). Laatste tijd weer hard getraind, dus aan de voorbereiding ligt het niet. Als het anders loopt komt er 1 fles wodka of dergelijke jouw kant op.

Hendy
14-09-2010, 19:59
Haha Succes gozer!

Spreek je zaterdag..

Ronald
14-09-2010, 20:32
Ik ga er van uit dat ik er zelf voor zorg dat het verslag positief word;). Laatste tijd weer hard getraind, dus aan de voorbereiding ligt het niet. Als het anders loopt komt er 1 fles wodka of dergelijke jouw kant op.
Voor nog 's een fles whiskey zet ik je gunstig op de foto ;)

Hendy
14-09-2010, 21:02
Dat word goedkoop dronken worden Ronald;)