PDA

View Full Version : Mike Tyson gaat er weer voor



joost
05-09-2010, 14:00
We weten allemaal dat Iron Mike de laatste tijd niet meer in top shape is.
Máár daar komt verandering in volgens Tyson. Via zijn twitteraccount (http://twitter.com/MikeTyson)zegt hij; I am still fasting for Rahmadan, just got P90X workout program. Gonna do it @ night when I break my fast.

Here's a pic of me before, I'll send an updated pic every 30 days for next 90 days to see my progress on P90X .
http://c0013479.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_294f0b6

The_Rock
05-09-2010, 14:18
Hij doet aan ramadan? + 10
Hij ziet er wel goed uit hoor ..maar ben benieuwd hoe hij er na 90 dagen uti zal gaan zien.

wrestler_nl
05-09-2010, 15:03
WAR MIKE TYSON
mike tyson = badass

Sadix
05-09-2010, 16:21
Mike is al jaaaaaaaren Moslim, dus geen wonder dat hij mee doet aan de ramadan. (wel vind ik het erg cool)

Ik word echt spontaan vrolijk als ik mike normaal zie functioneren.

PinPoint
05-09-2010, 20:37
Waar gaat ie nou precies voor? Afvallen....met deze topic titel wordt er gesuggereerd dat hij de ring weer in gaat. Waar ik overigens niet op zit te wachten.


@kmr; dit is een heel andere discussie dus je post is geheel niet op zn plek. ik hoop dat ook dat je post gewoon wordt verwijdert (niets persoonlijks hoor maar dan gaat deze discussie de verkeerde kant op (offtopic dus))

joost
05-09-2010, 20:51
Het gaat om afvallen PinPoint!

appelsap
05-09-2010, 20:58
Het gaat het laatste jaar steeds beter met Tyson. Hij was 150 kilo 2 jaar geleden. Hij is inmiddels veganist, en blijkbaar moslim, en weegt nog 100 kilo. Verder geen coke en alcohol meer, dat helpt ook..... Traint 2 keer per dag en krijgy nu dus waarschijnlijk geld van P90X om dat te promoten.
Hij is en blijft een held, ondanks een aantal mindere escapades.

MaartenManaus
06-09-2010, 01:18
hij ziet er weer erg fit uit
dat dieetje doet hem goed

Kemal
06-09-2010, 08:45
ben benieuwd over 30 dagen hoe hij er dan uit ziet!

Facade
06-09-2010, 10:52
jonge.... hij zegt toch zelf al in die post afvallen. Pinpoint bedoelt dat jij met 'Mike tyson gaat er weer voor' suggereert/de indruk wekt in de titel dat de topic gaat over dat Tyson weer z'n bokscarriere oppakt wat dus niet zo is....

Anyway, mike tyson zoekt het maar uit. Hij is zo gek als een deur en het maakt niet uit of ie nou moslim, joods, christelijk of wat dan ook is. Dit is ook weer iets wat ie misschien even volhoudt en dan valt ie weer terug.

CannieY
06-09-2010, 11:27
lol dat p90x heb ik bij onze fitness stuk of 3 keer gedaan, volgende dag kon ik amper lopen van de spierpijn :D

Facade
06-09-2010, 16:32
Juist ja, maar dat is niet echt wat ik bedoelde want dat weet ik zelfs. Was misschien wat vaag geformuleerd. Wat ik bedoelde was dat het niet uitmaakt welke religie hij aanhangt, omdat hij zo gek als een deur is en niet meer in staat is zijn leven ooit weer normaal op te bouwen. Altijd wanneer je denkt hij pakt het weer op, komt er weer iets naar buiten dat hij in diezelfde periode weer iets doms uitgehaald heeft.

Babalu 22
06-09-2010, 16:51
Mensen hebben het over de splinter in iemands oog, terwijl ze de balk in hun eigen ook niet zien.

Ik vind dat Iron Mike de laatste tijd goed bezig. Hij is minder snel agresief, scheld niet zo vaak, komt goed door de vele interviews heen zonder iets raars te doen of te zeggen. Mischien komt dat doordat hij wat meer afstand heeft genomen van alle aasgieren om hem heen.

Facade
06-09-2010, 19:14
Rustig maar bezem, ik neem aan dat je het tegen mij hebt.
Ik zeg het misschien wat bot, maar dit zijn wel zijn eigen woorden in onder andere een uitgebreide documentaire over en met hem op de publieke omroep een keer. Anyway de indruk die ik kreeg was dat het door de jaren heen eigenlijk door van alles en nog wat zo kut met hem ging, dat ik sindsdien dacht: hoe moet het ooit nog goed met die man komen? Hij heeft natuurlijk een veel moeilijker leven gehad dan de meesten hier, maar dat doet niks af aan hoe de situatie nu is, lijkt me. Uiteraard heb ik respect voor het feit dat ie z'n best doet. Het is niet eens dat ik een hekel aan hem heb ofzo, al wek ik misschien die indruk.
Misschien lukt het hem wel en dat zou heel mooi zijn, maar ik acht de kans klein. Als je daar heel kwaad om wil worden is dat goed, maar het lijkt me niet zo'n hele onlogische gedachte.

PinPoint
06-09-2010, 19:20
heb net ff snel een account aangemaakt om jou ff te vragen op te houden met die bullshit die je uitkraamd!
ben je gek dat je zulke bulshiit hierzet lekker vanuit je je pc hond!?


Als je iemand wil bekritiseren doe dit dat fatsoenlijk zonder daar bij te gaan schelden....hou het gewoon netjes en probeer iemand met de juiste woorden te overtuigen.

En probeer ook vooral het stereotype gedrag niet te bevestigen...

Tony
06-09-2010, 19:51
MODBREAK

Zo, ik heb een hoop offtopic genozel verwijderd.

Dit topic gaat over Mike Tyson die zich ten doel gesteld heeft om weer in shape te komen.
Dit topic gaat vooral NIET over welke religie hierbij gemoeid is.

Ik wil jullie dan ook vragen om het ontopic te houden. Bedankt!

Irishrover
06-09-2010, 20:38
Ben benieuwd naar onze Mike, de ramadan maakt je in principe sterker ( mentaal )

Ik hoop dat ze lichaam ook een beetje meewerkt, zodat we nog kunnen genieten van z'n skills.

LeeMurray
06-09-2010, 20:50
Goed om te lezen dat ie aan het vasten is en dat ie weer fit wil worden. Hoop dat ie het volhoudt. We zullen hem niet meer terug zie in de ring. Na die partij tegen Mcbride was ie vrij duidelijk. Hij heeft diverse malen gezegd dat hij na 1990 die honger om te presteren niet echt meer had.

Ben benieuwd hoe hij er na 30 dagen uitziet.

Tony
06-09-2010, 21:01
Ik vraag me af of Tyson uberhaubt van plan is om "iets" in de ring te doen... Denk dat ie daar wel klaar mee is.
Wel goed om te lezen dat ie het beste uit zijn lichaam wilt halen. Dat is iets dat ie jarenlang te weinig gedaan heeft (drank en drugs)

PinPoint
06-09-2010, 23:01
Ik kan me de 'clash' met Bob Sapp nog herinneren.....die mag er van mij nog wel komen :P

arabic-sniper
07-09-2010, 01:09
Ik ben benieuwd!!

BiCkOnE
07-09-2010, 12:11
Mensen hebben het over de splinter in iemands oog, terwijl ze de balk in hun eigen ook niet zien.

Ik vind dat Iron Mike de laatste tijd goed bezig. Hij is minder snel agresief, scheld niet zo vaak, komt goed door de vele interviews heen zonder iets raars te doen of te zeggen. Mischien komt dat doordat hij wat meer afstand heeft genomen van alle aasgieren om hem heen.
X2!
Ondertussen wachten we op foto , ben benieuwt....

bananenplukster
07-09-2010, 13:31
Dit maakt hem ook sterk(moderator snap niet dat je dit ook hebt weggehaald, denigrerende opmerking over relegie ok maar hij geeft zelf aan dat hij aan de ramadan mee doet dan kan dit er ook nog bij, dit heeft hem ook sterk gemaakt: pelgrimstocht)

http://4.bp.blogspot.com/_kxn3qXtZY8s/TDiwDigXldI/AAAAAAAAAJQ/bZ4Dr8vuj1Q/s1600/127786099.jpg

superstucie
08-09-2010, 22:07
Ik vraag me af of Tyson uberhaubt van plan is om "iets" in de ring te doen... Denk dat ie daar wel klaar mee is.
Wel goed om te lezen dat ie het beste uit zijn lichaam wilt halen. Dat is iets dat ie jarenlang te weinig gedaan heeft (drank en drugs)

als scheids nog mischien?

Naj85
09-09-2010, 01:07
Ziet er goed uit, ben benieuwd of dit hem nog lukt :D

http://www.musclemeasure.com/wp-content/uploads/2008/02/mike-tyson.jpg
We weten allemaal dat Iron Mike de laatste tijd niet meer in top shape is.
Máár daar komt verandering in volgens Tyson. Via zijn twitteraccount (http://twitter.com/MikeTyson)zegt hij; I am still fasting for Rahmadan, just got P90X workout program. Gonna do it @ night when I break my fast.

Here's a pic of me before, I'll send an updated pic every 30 days for next 90 days to see my progress on P90X .
http://c0013479.cdn1.cloudfiles.rackspacecloud.com/x2_294f0b6

GnP
09-09-2010, 12:13
hij is er inderdaad stevig ingevlogen!!

http://www.hln.be/hln/nl/956/Meer-Sport/article/detail/1155193/2010/09/08/Mike-Tysons-derde-vrouw-zwanger-van-zijn-achtste-kind.dhtml

Bartju
10-10-2010, 12:51
en al updates?
Werkt dat p90x nou echt?!

joost
10-10-2010, 13:55
Hij zegt op z'n twitter dat hij tijdelijk gestopt is wegens al het heen en weer vliegen voor 'iets'... dat iets wil hij nog niet verder op ingaan. dat houdt hij nog even voor zich

Bartju
10-10-2010, 14:01
OK dan een ander p90x is dat iets? iemand ervaring mee?

T15Boxing
10-10-2010, 14:46
"De oorbijtende legende " HAHA welke flapdrol is daar nou schrijver?

knift
10-10-2010, 17:58
en al updates?
Werkt dat p90x nou echt?!

wat is eigenlijk p90x??
ontopic warrr mike Tyson ik ben geen moslim dus heb geen ervaring met vasten maar ik denk wel dat je er mentaal een sterker persoon van word!

Bartju
10-10-2010, 20:04
wat is eigenlijk p90x??
ontopic warrr mike Tyson ik ben geen moslim dus heb geen ervaring met vasten maar ik denk wel dat je er mentaal een sterker persoon van word!

Dat is een 'die hard' home workout programma van 90 dagen op dvd.
Hardstikke populair in Amerika en er zijn ook al heel veel resultaten mee gemaakt.
kiijk maar op youtube.
Ben benieuwd of mensen hier ook al ervaring mee hebben?! mss is het een keer het
proberen waard!

knift
10-10-2010, 20:55
Dat is een 'die hard' home workout programma van 90 dagen op dvd.
Hardstikke populair in Amerika en er zijn ook al heel veel resultaten mee gemaakt.
kiijk maar op youtube.
Ben benieuwd of mensen hier ook al ervaring mee hebben?! mss is het een keer het
proberen waard!

Thanks Bartje voor de info